dim das said:
Ακριβως η η ιδα χρονια παιδεια - τριβη με τη μουσικη χρειαζεται να εχεις για να βγαλεις συμπερασμα αν το ρεντεκο ειναι αθλιο.
Αν αυτό ισχύει (που δεν συμφωνώ), οι φόβοι του Κόγια για την υπέρμετρη σημασία που δίνει ο κόσμος στην υποκειμενικότητα του καθένα μας ή σε αυτήν των ριβιούερ, είναι απολύτως δικαιολογημένοι.
Τελικά όμως, επειδή δεν κρίνεις δημιουργούς αλλά
μηχανές και επειδή το εν λόγω χόμπυ είτε το θέλουμε είτε όχι είναι τεχνικό, η προσπάθεια ενός χομπίστα πρέπει να συντελεί στην εύρεση μεθοδολογιών, που θα οδηγήσουν στην εξάλειψη όλων εκείνων των παραγόντων
υποκειμενισμού, που προωθούν τις ατεκμηρίωτες απόψεις εις βάρος της αντικειμενικής αλήθειας, η οποία δεν μπορεί να είναι άλλη από την επιστημονικά αποδεκτή. Συνεπώς οι παρεκλίσεις από αυτήν, δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να βρούν πειστική αιτιολογία εντός της κολοκυθόπιτας του καθενός (είτε είναι κάτοχος μιας μηχανής είτε την πουλάει), διότι το hi end δεν είναι τέχνη αλλά τεχνολογία.
Ακριβώς τα αντίθετα θα έλεγα αν είχα βιοτεχνία κατασκευής καλωδίων hi end.
Βεβαίως, επειδή εκτός από τους κατασκευαστές μηχανών υπάρχουν και αυτοί που τις ακούν, την παραπάνω λογική μπορεί να ακολουθήσουν και οι ρομαντικοί, σχετικοί αλλά ενδεχομένως και άσχετοι της υπόθεσης, με κίνδυνο την εξαπάτησή τους από το κατεστημένο. Αυτό (το κατεστημένο), παρά το γεγονός ότι γνωρίζει πολύ καλά ότι το hi end δεν είναι το σπορ ακρόασης μουσικής (ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας, αυτό είναι σε άλλη κατηγορία) αλλά η τελειοποίηση μηχανών, μπορεί να το «πασάρει» όπως θέλει, ή τουλάχιστον όπως προστάζουν οι τάσεις του αγοραστικού κοινού (κάποιος του
χόμπυ μου είχε αναφέρει τα διεθνή
exotic trends ως επιχείρημα ορθότητας σχεδιαστικής άποψης κατασκευής…) σε κάθε περίοδο.
- Τι θέλετε λοιπόν κολοκυθόπιτες? Βουαλά...