Davinci Resolve (VS the World's softwares)

Λόγο πανδημίας, ένας φίλος πήρε για το solidworks official πιστοποίηση που κανονικά δινόταν μόνο μέσω ενός συνεδρίου στην Αμερική αλλά λόγο covid το έκαναν online και με international συμμετοχές.

Γνωρίζετε αν γίνεται on-line να πάρεις την official πιστοποίηση για το resolve;

Και πόση αξία έχει κάτι τέτοιο στην Ελλάδα;


Στην Ελλαδα για να βρεις δουλεια ειδικα σε resolve δεν θες πιστοποιηση. Εμπειρια θες.
 
  • Like
Reactions: GKalantas
Ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις.

Πάντως και σε παραγωγές που κερδίζουν βραβεία και μάλιστα στις Κάννες, γίνονται color grading λάθη που τα παρατηρεί ακόμα και κάποιος που δεν έχει ιδιαίτερη επαφή με color grading. Παράδειγμα η εξαιρετική ταινία beanpole που τραβάει πολύ συγκεκριμένα χρώματα για να αποδώσει μια συγκεκριμένη ατμόσφαιρα. Και παρόλο που σε πολλές σκηνές φαίνονται τα λάθη από το πουσαρισμα, αυτό δεν επηρεάζει καθόλου την ποιότητα της ταινίας και την απόλαυση της.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Αντιθέτως έχω δει καλογυαλισμενες παραγωγές ταινιών που μοιαζουν με τηλεοπτικές διαφημίσεις και αυτό δεν το λέω για καλο. Ειδικά κάτι ισπανικές ταινίες μυστηρίου και θρίλερ. μάλλον όμως οι διαφημίσεις πληρώσουν πολύ καλύτερα. Δεν υπάρχει αντικειμενική αισθητική οπότε νομίζω είναι πιο πολύ τι ταιριάζει στον καθένα. Υπάρχει η μόδα των raising blacks, το orange and teal που πλέον θεωρείται ξεπερασμένο και overused και δεν ξέρω και ποιες άλλες.

Αν τύχει και δείτε το beanpole κάντε ένα σχόλιο εδώ για το color grading της ταινίας.
Γενικά έχει εξαιρετική παλέτα χρώματων και συνθέσεων αλλά σε πολλές σκηνές ιδιαίτερα στους τοίχους, φαίνεται ότι έχει γίνει ψηφιακή επεξεργασία χρωμάτων.
 
Last edited:
Δεν υπάρχει αντικειμενική αισθητική οπότε νομίζω είναι πιο πολύ τι ταιριάζει στον καθένα.


Aυτο ισχυει παντα στην τεχνη της κινηματογραφησης.

Ομως υπαρχει και αντικειμενικα καλη δουλεια στο Grading ειδικα αν ξερεις πως ειναι το πρωτοτυπο υλικο.
 
Πρόσφατο τι πρόγραμμα χρησιμοποιεί δεν μπορώ να καταλάβω. Πάντως η τηλεόραση είναι lgScreenshot_20210427-234634_Chrome.jpg
 
Μάλλον baselight αλλά τα προγράμματα δεν παίζουν και τόσο ρόλο, όσο πως τα χειρίζεσαι.

Δώσε το καλύτερο αυτοκίνητο σε εμένα και ένα πολύ μέτριο σε έναν επαγγελματία της F1. Ποιος λέτε να κερδίσει;
 
Aυτοι εκει γράφουν δικά τους προγράμματα για να κάνουν αυτά που θέλουν
 
Εγω παντως απο την μοναδικη μου εμπειρια προ ετων σε μεγαλο στουντιο γυρισματων και επεξεργασιας ταινιων πρωτης γραμμης τα κανονικα χρησιμοποιουν.

Οχι για κανενα αλλο λογο. Αλλα γιατι δουλευουν παραλληλα πολλοι μαζι (μπορει και σε ολον τον κοσμο ταυτοχρονα) για μια σκηνη και πρεπει τα προγραμματα να ειναι συμβατα.
 
Oτα εισαι σε επίπεδο weta digital, Lucas Films, ILM, Pixar κλπ, έχεις προγραμματιστές που διαmορφώνουν τα προγράμματα, στις απαιτήσεις της παραγωγής, γιατι σε πολλά θεματα δεν υπάρχουν ετοιμα, και αυτες οι εταιρίες οδηγούν τις εξελίξεις. Μετα απο καιρό αρκετά έρχονται και στο ευρύ κοινό. Θυμίσου απο παλιά Renderman, massive κλπ.
Εδώ μικρότερα "μαγαζιά" οπώς το Blur κλπ εχουν βγάλει ενα σωρό plugins.

Δε σημαίνει οτι δεν χρησιμοποιούν ΚΑΙ τα εμπορικά προγράμματα, φυσικά και τα χρησιμοποιούν, για τις περισσοτερες και πιο απλές εργασιές. Αλλά για τα δύσκολα... γραφουν δικά τους, ειτε προγράμματα ειτε add ons, plugins.
 
Last edited:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Αυτά χρησιμοποιούν και κυρίως fusion, flame, nuke και για 3d παλιότερα softimage, maya για ταινίες και 3dstudio max, lightwave 3d για μικρότερες εργασίες, διαφημίσεις κτλ τώρα θα έχουν αλλάξει γιατί δεν έχω επαφή με 3d.

Στο πανεπιστήμιο πάντως (πριν ~20χρονια) μας δίδασκαν softimage αλλά μας τόνιζαν ότι σημαντικό δεν ειναι το πρόγραμμα που μπορεί να αλλάξει, αλλά ο τρόπος σκέψης και η δημιουργικότητα. Το ότι χρησιμοποιούν στα μεγάλα project nuke, flame, fusion, smoke κτλ έχει να κάνει και με το ότι είναι φτιαγμένα για εύκολο collaboration μεταξύ διαφορετικών χρηστών.

Η διαφορά είναι ότι τα μεγάλα studio έχουν και τους προγραμματιστές αν χρειαστεί να τροποποιήσει κάτι στο πρόγραμμα ή να γράψουν κάποιο plug-in. Πάντως δεν έχουν μαγικά πρόγραμματα μόνο για αυτούς.
 

$800,000 to Zero - The FASCINATING History of DaVinci Resolve​

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Το μόνο θέμα είναι ότι τα μεγέθη των εφαρμογών έχουν ξεφύγει με τις ai δυνατότητες, 6.5Gb εγκατάσταση, και ότι ακόμα σε δυνατά μηχανήματα, σέρνονται οι λειτουργίες αυτές object mask, depth matte κλπ.
 
Δεν ειναι λογικο μετα τοσα features που μπαινουν πλεον ?

Εδω μιλαμε για το πιο πληρες software all around.....