δείγμα της (φωτογραφικής) μου δουλειας

Η φωτογραφία από τη Σαντορίνη είναι καλή. Το white balance είναι κάπως ψυχρό, αλλά φαντάζομαι ότι αυτό αποτελεί συνειδητή επιλογή.

Για τις άλλες φωτογραφίες επιτρέπεται ο σχολιασμός; Αν ναι, θα πρότεινα να είσαι πιο συντηρητικός στο καδράρισμα του θέματος. Συγκεκριμένα στη γυάλινη μαρκίζα καλό θα ήταν να έδινες αέρα στα δεξιά ώστε να φαίνεται και το τελείωμά της και να μην την έκοβες στεγνά.

Επίσης βλέπω ότι κάποιες φωτογραφίες, όπως αυτή με τη μαρκίζα και οι άλλες με τους ουρανούς είναι υποφωτισμένες. Συνειδητή επιλογή;
 
Last edited:
στην δεύτερη με αποπροσανατολίζει η έλλειψη παραλληλίας με το κάδρο
για την πρώτη συμφωνώ με τον Βλάση + ότι δεν έχει κάποιο ενδιαφέρον περαν του καρτποσταλικού...
 
στην δεύτερη με αποπροσανατολίζει η έλλειψη παραλληλίας με το κάδρο
για την πρώτη συμφωνώ με τον Βλάση + ότι δεν έχει κάποιο ενδιαφέρον περαν του καρτποσταλικού...

εμένα πάντως μου αρέσει η χρωματική ισορροπία, καθώς δείχνει ότι το μπλε ξεχειλίζει από τη θάλασσα και ανεβαίνει στα κατάλευκα σπίτια.
 
Το iso ποτέ δεν ήταν μέχρι την oly omd το φόρτε του Μ4/3. Ό,τι κι αν λέει το άρθρο που παρέθεσες στην πράξη οι αισθητήρες εκείνοι απλώς δεν έφθαναν εκεί που μπορούσαν να φθάσουν οι αισθητήρες της canon/sony στο apsc. Η omd και οι νέες Oly είναι άλλη υπόθεση και με χαρά τις βλέπουμε.

Όμως το Μ4/3 από την πρώτη στιγμή έδινε τη δυνατότητα να "σκάψεις" στα σκοτεινά σε σημαντικό βαθμό, προκειμένου να αναδείξεις κάποιες λεπτομέρειες. Π.χ. σε αυτή τη φωτο http://www.flickr.com/photos/darkstarvii/4323165488/in/photostream/ το κύριο θέμα είναι στο σκοτάδι. Το Lightroom και το CaptureOne σου δίνουν τη δυνατότητα να πάρεις από το raw της Oly (αν έχεις Oly) ένα στοπ. Δηλ. να φωτίσεις τα σκοτεινά, χωρίς να αλλάξεις το φωτισμό στα φωτεινά που είναι στο όριο.

Δεν ξέρουμε αν είναι καλύτεροι οι αισθητήρες του 2010/2011 του Μ4/3 σε σχέση με το τότε apsc . Όμως σίγουρα σου δίνουν τη δυνατότητα για να βελτιώσεις το συγκεκριμένο θέμα (που το γνωρίζω κι εγώ ότι είναι αδύνατον να πιάσεις καλό απογευματινό φως και να έχει έστω λίγο φως στην πλατεία, διότι ο ήλιος κρύβεται πίσω από την 7όροφη οικοδομή).
 
Αυτές με τους ουρανούς και το παιχνίδι με τα σύννεφα θα μου άρεσαν πολύ περισσότερο,ανεξάρτητα το αν είναι υποφωτισμένες, αν το κάδρο είχε καλύτερη ισορροπία.
Καλώς ήρθες και από εδώ