Δεν πάει άλλο,

Δημήτρης Θ.

AVClub Fanatic
17 June 2006
12,626
Κατά καιρούς έχω "ενοχλήσει" την διαχείριση για διαγραφές μηνυμάτων χωρίς ενημέρωση.
Τελευταία, το έκανα με ΠΜ στον ΓΔ, αλλά πάλι δεν βλέπω κάτι να αλλάζει.
Σε θέμα στην hi end, διαγράφηκαν μηνύματα που ουσιαστικά υπεράσπιζα τον εαυτό μου και το forum χωρίς φυσικά καμία ενημέρωση.
Δεν ξέρω τι σκοπεύει να κάνει το σωματείο, αλλά δεν μπορεί να συνεχιστεί αυτό.
Επίσης, παρ όλο που έγινε σύσταση στο μέλος που πρόσβαλε και άφηνε υπονοούμενα απ τον DIPIE, το συγκεκριμένο μέλος, όχι μόνο δεν ζήτησε συγνώμη, αλλά συνέχισε να προκαλεί.
Φυσικά, ένας που δεν πρόλαβε να διαβάσει το τόπικ, δεν έχει ιδέα.
Κάποιοι όμως, διάβασαν τις προκλήσεις και τις επιθέσεις του μέλους και εφόσον πλέον δεν υπάρχουν τα μηνύματα, μπορεί να μείνει με τις εντυπώσεις που προσπάθησε το μέλος να περάσει.
Το θέμα είναι πολύ σοβαρό (όλα τα μηνύματα υπάρχουν για όποιον θέλει)
 
Ξέρεις, είναι μπρός γκρεμός και πίσω, ρέμα!
Από την μία μηνύματα με ύβρεις και χαρακτηρισμούς, δεν θα έπρεπε
να υπάρχουν και αμαυρώνουν και την εικόνα του φόρουμ.
Από την άλλη όταν αυτά διαγράφονται, χάνεται η ροή και δεν ξέρεις τι
έχει υπωθεί και από ποιόν. Δεν ξέρω τελικά τι είναι καλύτερο ως προς την
διαχείριση αυτών των μηνυμάτων!
 
1) Copy του μηνύματος ώστε να μη χαθεί και soft delete...
2) Edit του αρχικού μηνύματος...
Αφήνεις ότι μπορεί να θεωρηθεί χρήσιμο μέσα σε οποιοδήποτε μήνυμα έχει αυτό το ύφος, και γράφεις από κάτω το λόγο που έγινε edit...
3) Προσωπικό μήνυμα στον χρήστη ώστε να μην το επαναλάβει εξηγώντας τους λόγους που έγινε το edit.
4) Αν συνεχίσει το ίδιο βιολί, προειδοποίηση και διαγραφή όλου του μηνύματος.
5) Αν πάλι συνεχίζει, ban!

Τα παιδιά προσπαθούν πολύ να συμαζέψουν το forum, πράγμα πολύ δύσκολο.
Αν όμως υπάρχει συγκεκριμένο procedure τελειώνεις.
 
εάν έχεις επικοινωνήσει με πμ με διαχειριστές και ΓΔ, αυτά αρκούν.
 
Δυστυχώς ο Διονύσης είναι σε διακοπές και δε μπορώ να επέμβω στη Hi-End, τουλάχιστον μέχρι νεωτέρας.

Πάντως δε μου αρέσει καθόλου η τροπή που πήρε το συγκεκριμένο νήμα.
Ο Γιώργος μου είναι πολύ συμπαθής, αλλά στο πληκτρολόγιο μας τα χαλάει άσχημα.

Για εσένα Δημήτρη, δεν τίθεται καν θέμα. Είμαι σίγουρος ότι είσαι από τα πιο εντάξει παιδιά εδώ (αν και λίγο καυγατζής ώρες-ώρες :D).
 
Απορώ αφού λείπει ο DIPIE, ποιος κάνει ότι κάνει από διαγραφές κλπ και δεν ενημερώνει :mad::mad::mad:
Στέργιε, γύρω στις 20 Αυγούστου ανεβαίνω. Κανόνισε να τα πούμε :ADFADF1::Banane0:
 
Απορώ αφού λείπει ο DIPIE, ποιος κάνει ότι κάνει από διαγραφές κλπ και δεν ενημερώνει :mad::mad::mad:
Στέργιε, γύρω στις 20 Αυγούστου ανεβαίνω. Κανόνισε να τα πούμε :ADFADF1::Banane0:

Αφού εισαστε ´γνωστοί´ τύποι εσείς οι Κορίνθιοι.Γι´αυτό εμείς οι Μεσσήνιοι δέν θά σάς ξανακάνουμε παρέα...:flipout::flipout:

Τι να πώ ρε Μήτσο.......ειλικρινά...........
 
Κάθε μέρα Αύγουστος...

Εγώ απορώ με όσους γράφτηκαν στο Σωματείο χωρίς να έχουν διάθεση να ασχοληθούν...
Κάποιοι (ευτυχώς οι λιγότεροι) το είδαν παιδική χαρά.
 
Last edited:
Μετά από αίτημα του Διονύση, ο admin μου έδωσε δυνατότητα πρόσβασης στη Hi-End όσο θα είναι σε διακοπές.

Έσβησα κάποια ποστ ακόμα, ώστε να μη φαινεται πουθενά κάποια κατηγορία προς το Δημήτρη, καθώς και όλος ο καυγάς με το Γιώργο το Θεοφιλάκο.

Για οτιδήποτε αφορά τη Hi-End, μπορείτε να απευθύνεστε σ' εμένα, ώσπου να επιστρέψει ο Διονύσης.
 
Δημήτρη, εγώ ήμουν αυτός που έσβησε τα μηνύματα χωρίς ενημέρωση και αναγνωρίζω ότι έχεις κάποιο δίκιο. Ωστόσο, έχω να αντιπαραβάλλω κάποια πράγματα:

1. Τα μηνύματα που σβήστηκαν αφορούσαν ένα γεγονός στο οποίο εσύ επέστησες την προσοχή της διαχείρισης. Για ποιο λόγο πρέπει να ενημερωθείς για ένα θέμα που γνωρίζεις ήδη;

2. Η ενημέρωση έχει ουσιαστικό σκοπό να ξεκαθαρίσει την άποψη της διαχείρισης πάνω σε κάποιο θέμα το οποίο δεν είναι εντελώς σαφές. Όταν μιλάμε για προφανείς παραβάσεις του κανονισμού, και μάλιστα σε μέλη που έχουν πολλές φορές υπάρξει μάρτυρες ή εμπλεκόμενοι σε τέτοιες καταστάσεις, τι ακριβώς να (ξαναματα)εξηγήσουμε;

3. Υπό το πρίσμα των παραπάνω, πόσο παραπάνω χρόνο οφείλουν να αφιερώσουν οι διαχειριστές ένα Σάββατο Ιουλίου; Υπάρχουν και κάποια όρια στην αίσθηση προσωπικής ευθύνης.

4. Για πολλοστή φορά, προσωπικά παράπονα προς τη διαχείριση ή το Σωματείο δεν αφορούν τα υπόλοιπα μέλη και η δημόσια έκφρασή τους μόνο υποψίες δημιουργεί.
 
Απάντηση: Re: Δεν πάει άλλο,

Κάθε μέρα Αύγουστος...

Εγώ απορώ με όσους γράφτηκαν στο Σωματείο χωρίς να έχουν διάθεση να ασχοληθούν...
Κάποιοι (ευτυχώς οι λιγότεροι) το είδαν παιδική χαρά.

Κώστα καλημέρα,

σε παρακαλώ μπορείς να μου εξηγήσεις´τι ακριβώς θέλεις να πείς?
 
Εννοώ ότι, αν θέλουμε να μία άποψή μας να ληφθεί σοβαρά υπόψη, ο τρόπος είναι να την απευθύνουμε (με ευγένεια) εκεί που πρέπει. Αν π.χ. υπάρξει ένα θέμα σε μια κατηγορία, πρέπει να απευθυνθούμε στον αρμόδιο διαχειριστή. Αν μιλάμε για συμπεριφορά διαχειριστή, στην Γενική Διαχείριση. Αν το πρόβλημα αφορά αυτήν, ή γενικά τη Δ.Ο., στο Σωματείο.

Η δημόσια καταγγελία, το μόνο αποτέλεσμα που φέρει πάντα είναι η δημιουργία στρατοπέδων, με καμία πλευρά να μην παραδέχεται το μερίδιο ευθύνης της. Ο μόνος που μπορεί να κερδίσει από μια τέτοια ιστορία είναι είτε όποιος θέλει να δημιουργήσει εντυπώσεις και αναστάτωση.

Επειδή λοιπόν πιστεύω ότι είσαι από τους ανθρώπους που θέλουν να διορθωθούν τα 3 στραβά μας και όχι απλώς να στραβώσουν 3 μέλη, σε παρακαλώ να ακολουθείς τις διαδικασίες που θα βοηθήσουν το σκοπό σου.