ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π
AVClub Fanatic
παλιο το συστηματακι μου(ειδικα τα ηχεια πανε για 20ετια)αλλα το ευχαριστιεμαι..
τωρα για την αλλαγη που λεγαμε,εχουμε καιρο ακομα...:HTEHETH63:
τωρα για την αλλαγη που λεγαμε,εχουμε καιρο ακομα...:HTEHETH63:
παλιο το συστηματακι μου(ειδικα τα ηχεια πανε για 20ετια)αλλα το ευχαριστιεμαι..
τωρα για την αλλαγη που λεγαμε,εχουμε καιρο ακομα...:HTEHETH63:
Μετά από την μικρή μου εμπειρία στον χώρο του ήχου θα ήθελα να κάνω και εγώ μια ερώτηση/παρατήρηση.
Αγόρασα τον denon avr-x1000 (ο marantz 6200 απεβίωσε) γνωρίζοντας ότι είναι entry level και ήμουν προετοιμασμενος για τα χειρότερα.
Το αποτέλεσμα ήταν ότι, ειδικά μετά το audyssey calibration) το ψοφιο Sony sw 40 sub μου, να παίζει απίστευτα σε σχέση με πριν. Για πρώτη φορά το ευχαριστηθηκα το sub, βαραγε σωστά και όχι απλά να βουηζει όπως πριν. (την ταινία into the storm νομιζα Θα πέσει το σπίτι και την απόλαυσα)
Τα 5.1 dd, DTS έπαιζαν πολύ καλύτερα και άκουγα δεξιά αριστερά, λεπτομέρεια στους ήχους.
Θα ήθελα να ρωτήσω η διαφορά αυτή οφείλεται στο ότι με τον καιρό έπεσε η απόδοση του marantz 6200 ή στο ότι τα καινούργια μηχανήματα κάνουν καλύτερη δουλειά στο θέμα διαχείρισης του ήχου πχ?
(ταινίες πάντα βλέπω HD μέσω xbmc)
Θα ήθελα να ρωτήσω η διαφορά αυτή οφείλεται στο ότι με τον καιρό έπεσε η απόδοση του marantz 6200 ή στο ότι τα καινούργια μηχανήματα κάνουν καλύτερη δουλειά στο θέμα διαχείρισης του ήχου πχ?
(ταινίες πάντα βλέπω HD μέσω xbmc)
Στο In to The Storm όπως λέει και ο τίτλος υπάρχουν καταιγιστικά εφέ χαμηλών συχνοτήτων και τα υπογουφερ δουλεύουν υπερορίες. Το πόσο καλά η κακά όμως θα αποδοθούν δεν εξαρτάται όμως μόνο από το υπογουφερ η τον AV αλλά και από τις ρυθμίσεις στο bass management αλλά και στις σωστές εντάσεις όλων των ηχείων. Σε γενικές γραμμές οι νέοι av διαχειρίζονται καλύτερα σε αυτό τον τομέα τις εντάσεις το cross του υπογουφερ και το μέγεθος τον ηχείων από τον μέσο χρήστη. Όχι ότι είναι αλάνθαστοι αλλά είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα. Σε γενικές γραμμές τα ασφαλή συμπεράσματα δεν βγαίνουν μόνο από μια ταινία με πολλές χαμηλές συχνότητες αλλά και από αρκετές άλλες η οποίες έχουν αλλά χαρίσματα όπως οι φωνές η διαύγεια η καθαρότητα τα δυναμικά η σωστή τοποθέτηση τον εφέ σε όλα τα κανάλια, και ο συνδυασμός όλων αυτών.
Ο marantz δεν έχασε σε ποιότητα αλλά πριν αρκετά χρόνια έπαιζε υλικό πολύ κατώτερης ποιότητας που δεν προερχόταν από καλές μεταφορές και ασυμπίεστα format ήχου και το πιο πιθανό ρυθμίσεις στάθμης και cross πολύ μακριά από την πραγματικότητα.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.