Denon DL-A110 -103 anniversary

Από την άλλη η Technics θα πρέπει να την συμπεριλάβει στους δικούς της βραχίονες ,ειδικότερα όταν κάνει παρουσιάσεις στα πικαπ της
Μακη, δεν ξερω αν σε στεναχωρησω, αλλα , αν με την παρουσιαση εννοεις και demo των πικαπ της η Technics , ε....... δεν μπορει να κανει demo ενα SL1000R με την 103.
Ή , δεν μπορει να αλλαξει βραχιονα στα πικαπ της για μια κεφαλη απο τις ελαχιστες που εχουν τετοιες ενδοτικοτητες . Οποιος θελει, ας αλλαξει βραχιονα.
Συμπαθα με, αλλα υπαρχουν εκει εξω κεφαλες με απιστευτο ηχο. Και οχι κατ'αναγκη που κοστιζουν μια περιουσια. Ολα εχουν το σκοπο και τες δυνατοτητες τους.
Μια αποψη λεει επισης οτι η επιλογη της 103 για αυξηση μαζας, αλλαγη στελεχων και ακιδων, ουσιαστικα , δικαιωνει οσους εντοπιζουν αυτα τα σημεια, ως τα αδυνατα σημεια της 103. Λεω τωρα στην τυχη, δεν παιρνεις μια BENZ ACE να τα κανεις αυτα, διοτι τα εχει απο τη μανα της, και μερικα επιπλεον.
Αρα, δουλευεις την καθε κεφαλη στα ορια της, και αυτη ειναι. Και μη νομισεις οτι δεν εχω γνωση της 103. Τρεις περασαν απο τα χερια μου. Και μου αρεσε και μενα.
Απλα, σε καποιο σταδιο, αποφασιζει καποιος να προχωρησει , και ενδεχομενως να εχει και μια 103 στη συλλογη του.
 
  • Like
Reactions: vlad66
Κακώς
Δηλαδή Πάνο δεν παίζει καλά με έναν Rega 300, Alphason?
Έχω άλλη άποψη, τουλάχιστον στο θέμα μουσικότητας.
Και το ίδιο έλεγε και λέει ο Kessler, Ιωνάς,Lejonklou κ.λ.π.
 
Φίλε Γιάννη εγώ πάντως εξακολουθώ να διαβάζω το Av club.gr .
Θα δανειστώ λοιπόν από τον Πανίκο αυτό που είχε γράψει παλιότερα .
Το πιο σημαντικο απ' ολα ειναι η σχεση βραχιονα/κεφαλης που καθοριζεται απο συγκεκριμενες παραμετρους και χαρακτηριστικα.
Αν αυτες οι παραμετροι και χαρακτηριστικα, δεν ληφθουν υπ οψιν σοβαρα και υπολογιστουν σωστα , κανενας δεν εγγυαται ποιος τελικα ειναι ο καλυτερος βραχιονας, ή κεφαλη.


Αυτά φίλε Μάκη τα γράφουν και λένε όλα τα περιοδικά απ το 1985 που ξεκίνησα ν αγοράζω μανιωδώς.
Μπορεί να μην υπήρχαν φόρουμ τότε,αλλά υπήρχαν περιοδικά,που είχε σελίδες με φουλ queries ,με γράμματα,απορίες αναγνωστών κάτι εποχές που όλοι σχεδόν είχαν αφήσει το πλατό και τους δίσκους ,εποχές από 1996 μέχρι 2004 περίπου,όταν υπήρχαν έντυπα που δεν ανέφεραν καν για αναλογικά,όταν στα περισσότερα στούντιο στο Κέντρο δεν είχε στημένο ένα πικάπ..όταν σ εκθέσεις υπήρχαν μετρημένα στα δάκτυλα τα δωμάτια με στημένο πλατό ,(στατικό είχαν άλλα λίγα μετρημένα).
Και να ξεκαθαρίσω κάτι:δεν μπορεί να πει ΚΑΝΕΊΣ ότι στα 70ς,80ς,90ς ότι δεν απολαμβάναμε μουσική χωρίς την ακρίβεια αυτών των παραμέτρων που αναφέρεσαι.
Τουναντίον...
 
Και γω διαβάζω Avclub,κοίτα πόσες ερωτήσεις έκανα τελευταία που κάνω service παλιά πλατό,ρώτησε τον Πάνο ποτέ έστειλα το πρώτο π.μ. και μου έστειλε τροφοδοτικό όταν με κτυπησε η κρίση.
Όμως καλό είναι να μην ακυρώνονται απόψεις που έχουν και αυτοί τεράστια εμπειρία, τεράστια θυσία μεγάλων χρηματικών ποσών....

Η υπερβολή είναι κάτι που κ εγώ απεχθάνομαι.
Στο ξανά έγραψα ότι υιοθετώ ότι με συνεπαίρνει συναισθηματικά,ότι βοηθά την εσωτερική μου ανάταση..
Έχω και εγώ και ο καθένας τις πορείες μας.
Υπήρχε περίοδος που προσωπικά εγώ και συνομίλικοι είχαμε μόνο ένα μέσο ακρόασης...και τα live
Πολλά live..
Σέβομαι κάθε άποψη, ειδικά αν κουβαλά από πίσω της πολύ 'ακρόαση',πολλά έξοδα.
Και έχω γνωρίσει τέτοια άτομα,πρώην dealer που είχαν στην κατοχή τους τσάντες με κεφαλές..αναζητωντας την μουσική γαλήνη!!!
 
Δηλαδή Πάνο δεν παίζει καλά με έναν Rega 300, Alphason?
Έχω άλλη άποψη, τουλάχιστον στο θέμα μουσικότητας.
Και το ίδιο έλεγε και λέει ο Kessler, Ιωνάς,Lejonklou κ.λ.π.
Παιζει "καλα" και με τον rega και με τον alphason.
Παιζει καλυτερα με εναν fidelity research , audiocraft, saec, micro seiki , denon .
Σεβομαι τις γνωμες οποιου δηποτε. Θα ηθελα να ακουγα και τη γνωμη τους οταν ακουσουν μια τετοια κεφαλη σε καλους βαριους βραχιονες, οχι μονο καλους βραχιονες.
Για παραδειγμα , και κατα τη δικη μου γνωμη βεβαια, σε εναν rega ή alphason, δεν μπορει να παιξει οπως θα παιξει σε εναν audiocraft, και επιλεγω να αναφερω αυτον, επειδη γνωριζω καλα και την 103 και τον audiocraft. Για την σχεση βραχιονα/κεφαλης, υπαρχουν "κανονες" και αν δεν τηρηθουν , ακουμε πως παιζει κατι, και οχι ποσο καλα μπορει να παιξει κατω απο ιδανικες συνθηκες. Απο ενα σημειο και μετα, "good , is not good enough" .
Την εποχη που σχεδιαστηκε η 103 , δεν σχεδιαστηκε για 10-12 γρ βραχιονες .
 
Οκ ,Αλλά τα Αγγλικά περιοδικά την εποχή εκείνη φρόντιζαν να θάβουν τον βραχίονα της Technics ,όταν εμείς οι κάτοχοι εύκολα και γρήγορα προσαρμόζαμε την μάζα και την ρύθμιση του VTA.
Το παράδοξο σε όλην αυτήν την ιστορία ήταν όταν σταμάτησε η παραγωγή του και η Technics αποφάσισε ξανά την κυκλοφορία του ,το αποθέωναν .
Εντάξει ουδέποτε ισχυρίστηκα ότι είναι ο καλύτερος βραχίονας του κόσμου έχω ακούσει και έχω δει από κοντά και έναν ERA πάνω σε ένα SP.(χρόνια πριν)
Μην ξεχνάτε ότι μια κεφαλή συνοδεύεται και ακούγεται και από ένα phono.
Δεν είναι τυχαία η αναφορά μου ότι η denon θα πρέπει να κυκλοφορήσει ξανά και το phono της -μετασχηματιστή .
Ένα άλλο θέμα που θέλω να θίξω είναι ότι πυκνά συχνά οι κατασκευαστές αλλάζουν της προδιαγραφές τους (νόμιμα ) χωρίς να το παίρνουμε χαμπάρι είτε λέγεται κεφαλή ,πικαπ και πάει λέγοντας .
Ίσως για αυτό να υπάρχουν διαφορετικές απόψεις .
Σήμερα σαφέστατα υπάρχουν πολλές επιλογές κεφαλών ,όπως την βρίσκει ο καθένας αλλά για τον Μάκη η στερεοφωνική εικόνα μιας DL είναι αδιαπραγμάτευτη .
Μιας και αλλάζει σε λίγο ο χρόνος ,εύχομαι ολόψυχα καλή χρόνια σε όλους με υγεία για να μπορούμε να απολαμβάνουμε τις μουσικές μας .
Υ.Σ Επίσης του Μάκη του άρεσε και μια μικρή λεπτομέρεια .
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

A3A19FC2-B374-4771-B737-E9BF93950FA9.jpeg
 
Έλα όμως που σου διαφεύγει της Hi Fi world ήταν το πρώτο που ξέθαψε το Mk2 και τα Garrard...
Είχε μαζέψει σε ένθετες ξεχωριστές θεματικές σελίδες τις υπάρχουσες ΠΡΏΤΕΣ αναβαθμίσεις για το 301 και MK2.
Το 2008 είχε την τρίτη upgrade version όταν εμείς εδώ πέρναμε ύπνο.
Δεν υπήρχε ούτε ένα τεύχος που να μην έχει αναλογικό θέμα.
Έχω αναρτήσει και τις τρεις αναβαθμίσεις πολλά χρόνια πριν.
Όταν τα φέρει ητυχη και ακούσεις με SNE IV ,τότε να δεις διαφορά.
Και αυτή η ακρόαση ήταν σε έκθεση ,όπως σε μια δικιά μας ο Χαιτας ήταν ο πρώτος που είχε Lenco με akito.
Χρόνια πολλά σε όλους,αλλά εγώ δεν πιστεύω ότι ο Kessler δεν ακούει το καλύτερο...
 
Both Geoff Husband and I tried the boards, with Roksan and Rega arms respectively. Our opinions coincide and are favourable, read the Denon DL-103 review for more details. On the other hand, I gave a set to an acquaintance with Orbe, SME V, Allaerts MC1MkII cartridge, and huge ProAc speakers, and in his opinion nothing was gained, and dynamics suffered. I'll try a Pedersen board with my own SME IV ASAP, and will keep you informed ...​




System used

  • Turntable: Michell GyroDec MkII
  • Tonearms: Rega RB-300 with Deskadel silver wire, Pedersen armboard
  • Phonostage: Trichord Dino+ (60dB, 100 Ohms)
  • Preamp: Michell Argo + Trichord regulated power supply
  • Power amp: LFD PA0
  • Loudspeakers: Quad ESL-57
Καπου στα 80ς..
 
Reviewers εχουν πιαστει πολλες φορες αδιαβαστοι.
Το λεω με επιγνωση,κι ας παρεξηγηθω .
Εχω rega βραχιονες απο την μερα που τους εφτιαξε πρωτη φορα η rega και μεχρι σημερα εχουν περασει απο τα χερια μου καμια ντουζινα. Και τωρα που μιλαμε, εχω δυο rega βραχιονες.
Τη γνωμη μου την ειπα πολλες φορες και γι αυτους και για τους alphason , οπως και αλλους . Κακως εθαψαν αν εθαψαν Αγγλοι ριβιουερς το βραχιονα του technics, διοτι δεν ειχαν τιποτα αλλο τοτε να αντιπαραβαλουν απο τον linn basik LV.V ................ στην κατηγορια εκεινη βεβαια.
 
Οκ ,Αλλά τα Αγγλικά περιοδικά την εποχή εκείνη φρόντιζαν να θάβουν τον βραχίονα της Technics ,όταν εμείς οι κάτοχοι εύκολα και γρήγορα προσαρμόζαμε την μάζα και την ρύθμιση του VTA.
Το παράδοξο σε όλην αυτήν την ιστορία ήταν όταν σταμάτησε η παραγωγή του και η Technics αποφάσισε ξανά την κυκλοφορία του ,το αποθέωναν .
Εντάξει ουδέποτε ισχυρίστηκα ότι είναι ο καλύτερος βραχίονας του κόσμου έχω ακούσει και έχω δει από κοντά και έναν ERA πάνω σε ένα SP.(χρόνια πριν)
Μην ξεχνάτε ότι μια κεφαλή συνοδεύεται και ακούγεται και από ένα phono.
Δεν είναι τυχαία η αναφορά μου ότι η denon θα πρέπει να κυκλοφορήσει ξανά και το phono της -μετασχηματιστή .
Ένα άλλο θέμα που θέλω να θίξω είναι ότι πυκνά συχνά οι κατασκευαστές αλλάζουν της προδιαγραφές τους (νόμιμα ) χωρίς να το παίρνουμε χαμπάρι είτε λέγεται κεφαλή ,πικαπ και πάει λέγοντας .
Ίσως για αυτό να υπάρχουν διαφορετικές απόψεις .
Σήμερα σαφέστατα υπάρχουν πολλές επιλογές κεφαλών ,όπως την βρίσκει ο καθένας αλλά για τον Μάκη η στερεοφωνική εικόνα μιας DL είναι αδιαπραγμάτευτη .
Μιας και αλλάζει σε λίγο ο χρόνος ,εύχομαι ολόψυχα καλή χρόνια σε όλους με υγεία για να μπορούμε να απολαμβάνουμε τις μουσικές μας .
Υ.Σ Επίσης του Μάκη του άρεσε και μια μικρή λεπτομέρεια .
Μακη, κατ'αρχη μην παιρνεις τα σχολια μου προσωπικα. Δεν εχουν να κανουν μαζι σου, ελπιζω να το ξερεις αυτο,συζητηση κανουμε. Αν ψαξεις παλια μου σχολια, ειμαι απο αυτους που ειπαν οτι αν αρεσει κατι σε καποιον, των υπολοιπων δεν μας πεφτει λογος. Ομως, ποτε δεν βλαπτει αν τηρουνται καποια πραγματα που αποτελουν γεγονοτα. Συμφωνω και για το phono που ακολουθει την κεφαλη. Αν ομως τροφοδοτησεις το phono με κατι λαθος ή "λαθος" αν προτιμας , τα πραγματα περιπλεκονται ακομη περισοτερο. Δυσκολα βγαινει ακρη μετα. Η γνωση των οριων των μηχανηματων που εχουμε, ειναι ο τροπος να παμε μπροστα και να βελτιωνουμε τους ηχους μας.
Η 103 που ειχα, ακουγοταν ωραια στον rega rb300. Υπηρχαν ομως περιορισμοι. Δηλαδη αν σε καποιον αρεσει μια 103 ή μια spu στον sme series iii με μαζα 5 γρ , τι πρεπει να του πεις σε μια συζητηση; Μπορει το phono που ακολουθει να "μπαλλωσει" το λαθος ;
 
  • Like
Reactions: Kostas P.
Στα τόσα τεστ που διάβασα φαντάζει περίεργο να θάβουν τον βραχίονα και να εκθειάζουν το πλατό που τον 'κουβαλά'.
Εγώ άκουσα δεκάδες MK2 ,αλλά με Rega και SME όσο και μου 'επέτρεπε' το περιβάλλον ,η απόψη μου ήταν ότι αναβαθμιζόταν κυρίως στην ουδετερότητα..
Όμως ,όπως και να το κάνουμε η αναβάθμιση των Garrard και MK 2 ξεκίνησε απ την Βρετανία,κάπου αρχές του 00ς.
Έχω ένθετα (εκεί μάζευαν τα αναλογικά τότε) ,που διάφοροι δούλευαν project με αυτά τα πλατό.
Τώρα για την κεφαλή ..καλορίζικη.
Την Dl 103 την είχα και μ άρεσε με τον Rega 300,ενώ παίζει και με Alphason HR 100S.
Δεν πρόκειται να τσακωθούμε για ηχητικά γούστα.
Είχα 4 103 και μία 110 που πήρα πέρσι,αυτή με ελλειπτική μ αρέσει περισσότερο.
Στο διαδίκτυο οι συζητήσεις και διαφωνίες που αφορούν την Denon 103 πακέτο με διαφορετικής μάζας βραχίονες είναι τόσες που θα φτάσει το θέμα στις 30 σελίδες...
Σέβομαι την άποψη ,αλλά και το προσωπκό γούστο όλων,όμως εγώ μονος μου ..την απολαμβάνω.
Απ ότι έγραφε ένα περιοδικό,στα 90'ς πουλήθηκαν πακέτα Rega/103 απίστευτα πολλά.
Η σφαιρική ακίδα όσο και ότι και να λέμε ,περιορίζει το extended frequencies σύμφωνα με το 90% των κατόχων.
 
Για την D.Price upgrade project

 
Για τους Denon-philes,άρθρο του K.Kessler

 
  • Like
Reactions: vlad66
Καταρχήν καλή χρόνια !
Πανίκο δεν παίρνω τίποτα προσωπικά για να γνωρίζεις ,πάντοτε όμως γράφω για το τι άκουσα με ακουστικές ορολογίες .
Σέβομαι φυσικά τις απόψεις πρωτίστως των κατόχων που έχουν ασχοληθεί εκτεταμένα ,πιστεύω να καταλαβαίνεις .
Όσον αφορά το phono δεν νομίζω να έγραψα ότι η δουλειά του είναι να καλύπτει …Η δουλειά του είναι να αποκαλύπτει τι οποίες δυνατότυτες έχει μια κεφαλή αλλά και να βγάζει τις οποίες αδυναμίες που μπορεί να έχει ένα πικάπ.
Αυτός είναι λοιπόν ο λόγος που προτείνω η Denon να ξαναβγάλει στην κυκλοφορία το phono -μετασχηματιστές ώστε να ακουστούν ορθά και σωστά οι κεφαλές της ώστε ο κάτοχος να αντιληφθεί το τι πληρώνει .Θα συμφωνήσω φυσικά ότι κάποια πράγματα είναι και μια αλυσίδα και για το θέμα -βραχίονας όπου φυσικά και επόμενο είναι να υπάρχουν ποιότητες …

Γιάννη δεν είναι θέμα HI fi news αλλά κάποιον άλλων περιοδικών -forum ,φυσικά και Ελληνικών που έβαζαν τον κόσμο να ξηλώνει τους βραχίονες ,φυσικά με προβλημάτισε η τοποθέτηση σου (καλοπροαίρετα )το γράφω που μίλησες για ουδετερότητα στις αναβαθμίσεις του βραχίονα του mk2,πρωτίστως γιατί η δουλειά ΚΑΙ του βραχίονα είναι να βγάζει το ηχόχρωμα της κάθε κεφαλής ,είπαμε κάποια πράγματα είναι και μια αλυσίδα .
Ο Μάκης πολύ πιο πριν το 2008 τόλμησε να παίζει με μια shure V15 στην τελευταία έκδοση με το βυρίλιο πάνω στο Technics mk2 τότε όμως δεν είχαμε τα χρόνια αυτά Ίντερνετ ούτε καν περιοδικά για να μπορούμε να γράφουμε και φυσικά δεν κοιμόμασταν .
Η οποιοδήποτε αναβάθμιση ακόμη και σε μια κεφαλή εχει νοημα το τι κερδίζεις και το τι χάνεις και αν αυτές οι διαφορές είναι ακουστές όχι μόνο με το θέμα μετρήσεων .
Μην πέφτουμε όμως στην παγίδα …
MC vs MM
Σφαιρική vs Ελλειπτική για τον απλούστατο λόγο υπάρχουν διαφορετικές ποιότητες όσον αφορά το θέμα βελόνας και εκεί .
Δεν της λείπει η λεπτομέρεια στην συγκεκριμένη επετειακή έκδοση απλά δεν είναι χειρουργείο σε αυτό για να μην κουράσει . Το έγραψε και ο Ken .
Ο κάτοχος φυσικά ξεσκονίζει ξανά την δισκοθήκη του .
Άρεσε όμως και στους Γερμανούς .
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Υπήρχαν περιοδικά Μάκη που τα έγραφαν αυτά πολύ πριν ανοίξουν φόρουμ.
Και υπήρχαν καταστήματα έξω που ήταν πολύ πολύ μπροστά απ ότι εδώ..ένα παράδειγμα είπα για το Linn που πήρα από Boras το 1993 και μιλούσαν οι ιδιοκτήτες από τότε για τους πλίνθους,τα χαρακτηριστικά και υπήρχαν σελίδες σε περιοδικά που αφιέρωναν ολόκληρες στήλες στο tweak ing.
Ούτε και εγώ έδινα σημασία, αλλά να που η πρώτη upgrade version του Garrard ήταν αξιολογημένη απ το 1998..
Χθές με την ησυχία μου έψαχνα υλικό τα χαράματα.
Τα φόρουμ ακολούθησαν των εντύπων
 
Προσωπικά έπαιρνα την 103 λόγω προβλημάτων των V.D.H που έστελνα ξανά και ξανά για retipping για αυτό μάζεψα τόσες .
Είχα άλλες κεφαλές και άλλα πλατό, αλλά μ άρεσε έστω και με σφαιρική,τώρα με ελλειπτική βλέπω βελτίωση,τι να πω.
Δεν το λέω για κανένα άλλο λόγο παρά για να επιβεβαιώσω αυτούς που το έλεγαν πολύ πριν εγώ δοκιμάσω.
 
Το θέμα είναι αν αυτές οι αλλαγές στην βελόνα τους κάλυπταν ηχητικά .
Λογικό είναι να ακούν διάφορες ,εγώ προσωπικά έχω ακούσει διαφορές στο θέμα τροφοδοσίας -πικαπ σε απλή Dl 103 ,όπως φυσικά σε μια zu Dl 103 με κέλυφος από αλουμίνιο όπως έχω γράψει ,πέρα από το χαμηλό που νομιζω ήταν καθαρά θέμα μάζας ,υπήρχε περισσότερη καθαρότητα.
Έβλεπα τώρα το Headshell της 110 και μου ήρθαν κάποιες σκέψεις νομίζω ότι παίζει με τον συνδυασμό υλικών αφού είναι διαφορετικό υλικό από την κεφαλή ,ειδικότερα που το Headshell καλύπτει την κεφαλή απο την μέση και πίσω εικασία απλά κάνω .
Εδώ με κέλυφος από διαφορετικά υλικά https://positive-feedback.com/audio-discourse/musikraft-denon-dl-103-phonograph-cartridge/
Υ.Σ Από ότι είδα την απλή DL 103 την αγόρασα το 2011 με πολλούς πειραματισμούς που έκανα τότε ,παίζει ακόμη .
3A74C4A2-E955-413F-BBD3-5D5868282EF5.jpegFE7EEDBA-D82B-42D0-9F34-2DDAA05B4C1E.jpeg
 
Κάποιο ξένο περιοδικό έγραψε για τα φημισμένα studio των BBC 1,2 κ.λ.π.
Αναφέρθηκε η 103,το ψάχνω ..
Όσο για την 103 zu πιστεύω ότι με τα ίδια λεφτά παίρνεις καλύτερη κεφαλή..
Η ουδετερότητα που ανέφερα πριν έχει πλατεία εξήγηση.
 
  • Like
Reactions: MakisM
Η δική μου έχει σειριακό αριθμό Νο 6853 αγορασμένες οι 2 απο πρώην spz Audio..απ τις άλλες 2 η μία από 'Αποθήκη' νομίζω και η άλλη απ έξω.
Μία είναι ακόμα εδώ τριγύρω.
Μόλις άλλαξε το νόμισμα αγόρασα μία για λογαριασμό φίλου,ήταν η τελευταία που είχε και δεν θα έφερνε άλλες..την σκότωσε για 100 ευρώ,θυμάμαι ότι ήταν η εποχή που αγοράζαμε και με τα 2 νομίσματα.
Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι το 20 βαθμοί κελσίου.
επίσης αν ξέρει κάποιος που μπορώ να βρω προστατευτικό.