Denon PMA- A110

Αυτό δεν είναι ακρόαση αλλά σταυρόλεξο με παζλ και φιδάκι μαζί.

Δεν ξέρω πως να στο εξηγήσω καλύτερα. Ο PMA-A110 μπορεί να συγκριθεί με ενισχυτές της κατηγορίας του, δηλαδή όχι με τον Η390 αλλά με τον Η190 εφόσον μιλάμε για Hegel.
Οτιδήποτε άλλο είναι λάθος εξ' ορισμού και δεν οδηγεί σε ασφαλή συμπεράσματα.

Τώρα αν όλα αυτά τα έκανες για λόγους ακαδημαικού ενδιαφέροντος, κατανοητό.
Πιο απλά δεν μπορώ να το γράψω,άκουσα έναν ενισχυτή των 2.500+ χιλιάδων ευρώ που αναπαρήγαγε τις ψηλές και μεσουψηλές σε χαμηλές εντάσεις 2 ηχείων που σ αυτή την φάση της ζωής μου μ ενδιαφέρουν μεταλλικά και προβολικά.
Αν ανάγεται σε ακαδημαϊκό ενδιαφέρον,η ηχητική αποτύπωση τραγουδοποιού που ήταν στα πενήντα της και ακουγόταν καμία εικοσαριά χρόνια νεότερη,ε θα πάω κάπου αλλού και ας έχει λιγότερο ακριβές μετρήσεις.
Η απόδοση σε χαμηλές εντάσεις με δύο ηχεία που πήγα ν ακούσω, απέδιδε μια μεταλλικότητα και μια λαμπρότητα που δεν άκουσα σήμερα σε άλλα ηχεία με παρόμοιας τιμής ενισχυτή.
Όταν πας σ ένα μαγαζί ζητάς ν ακούσεις κάτι και εξαρτάται απ' το τι έχει στημένο,τι άκουγε ο προηγούμενος υποψήφιος..και πάλι καλά που έχει τόσα στημένα,σε κάποια καταστήματα στην χώρα μας πρέπει να κλείσεις ραντεβού όπως στα νοσοκομεία με πενταψήφιο....
 
Βάζω ένα teaser, όχι για μένα αλλά για τον Μάκη μας. :p:cool:

Από πάνω προς τα κάτω, Premium Silver, Graphite Silver, Black.

Low--Denon_DNP_2000NE_e2_e3_e1c_jp_studioF_01.jpeg
Low--Denon_DNP_2000NE_e2_jp_studioF_01.jpeg
Low--Denon_DNP_2000NE_e3_e2_studioF_01.jpeg
 
  • Love
Reactions: MakisM
Αυτό δεν είναι ακρόαση αλλά σταυρόλεξο με παζλ και φιδάκι μαζί.

Για να μην υπάρχει άλυτο επιτραπέζιο παίγνιο,ποστάρω ότι έγραψα στο θέμα των Oberon την περασμένη Πέμπτη στις 23:01

΄΄Μάκη σήμερα άκουσα σε συγκριτικό τεστ τα Dali Opticon 6 MK2 με τα Β&W 703 S 3 (τεστ Ήχος Ιανουάριος 23) οδηγούμενα και τα δύο εναλλάξ από Denon A 110 και Hegel H390 ίδια καλώδια ,πηγή κ.λ.π. στήριξη κάτι σαν ΙΚΕΑ και με τους δύο συνδυασμούς ,με την δική μου μουσική μ άρεσε το DALI περισσότερο ,σαν τελικό ηχητικό blend.
Οφείλω να πω ότι σε χαμηλές εντάσεις και τα δύο ήταν πολύ 'ανάλατα' για το γούστο μου.
Ο χώρος χωρίς την παραμικρή φροντίδα, το ανάποδο θα έλεγα ,ότι ήταν απλός και έκαναν το ανάποδο απ το να έχει κάτι διαφορετικό από ένα δωμάτιο ξενοδοχείου σε Έκθεση.
Τα άσματα τα συνηθισμένα που ακολουθώ σε άυλα και cds.
Αν χάλασα κάποιο 'θέμα' παρακαλώ κουβά.΄΄

Όταν πήγα κάποιος πριν από μένα άκουγε τα ηχεία 703 s3 με 110 ,τα άκουσα σε σχέση με τα Dali και μ άρεσαν πιο πολύ τα DALI αλλά σε μέτριες προς υψηλές εντάσεις ,αυτό ήθελα να γράψω στον Μάκη, χωρίς να ξέρω ότι αγόρασε τον επετειακό 110.
Αφού είπα στον πωλητή ότι σε ακροάσεις 'νυχτερινής ζώνης' δεν έμεινα ικανοποιημένος με κανένα απ τα δύο και μιας και στο δίπλα ρακ ήταν ο Hegel με χαρά ο άνθρωπος τα ξε-συνέδεσε και έβαλε τον H390 με τους δύο συνδυασμούς.
Μετά του εξήγησα τι ζητώ και έτσι πήγαμε στο δίπλα με τα Diamond.
Έπεξε και ο NAD C 399 για κάποιον άλλο.

Εγώ ηχεία πήγα ν ακούσω και έτυχαν αυτά τα ενισχυτικά, διασταυρούμενα.
Αλλά δεν είναι η πρώτη φορά που δεν με ικανοποιεί κάποιος συνδυασμός σε τέτοιες ΕΝΤΑΣΕΙΣ μικρών ωρών, καθώς και ένας Naim 5i με παλιότερη σειρά μικρών Linn δαπέδου απλά δεν.....είχε τα σώματα και τον όγκο που άκουσα αλλού,αλλά και που ακούω με τα Passive Keilinths με A.R και Linn συνοδά,Tsakiridi-H/K,Cyrous 2/PSX.
Σε μέτριες εντάσεις και ειδικά στις ανώτερες οκτάβες κεντούσαν ,απλά με τον Hegel η διαφορά ήταν ολοφάνερη (διπλωματική Νόταμ ala Ήχος).
 
Όσες φορές και να προσπαθήσεις να το ξανα-γράψεις, στο ίδιο καταλήγεις. Η σύγκριση είναι μήλα με πορτοκάλια.
Το καταλάβαμε ότι ένας πολύ ακριβότερος ενισχυτής παίζει καλύτερα. Δεν είναι και κανένα δύσκολο concept.
Τώρα τι συμπεράσματα μπορούν να βγουν από ακρόαση που δεν είχε σταθερό σημείο αναφοράς, ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του.
 
Εγώ εστίασα στο ότι ένα φθηνότερο ηχείο μ άρεσε περισσότερο από ένα ακριβότερο και με 'δυνατότερο' brand name παίζοντας με ίδια ενισχυτικά και λοιπά συνοδά.
Εσύ απόντος της ακροάσεως και της αλληλουχίας των γεγονότων εστιάζεις σε δικό σου σημείο αναφοράς ....φυσικά τα συμπεράσματα θα χρειαστούν μετάφραση.
 
Γιάννη δεν θυμάμαι να το έχω ξαναγράψει …

Η Denon ήρθε στην ζωή μου γιατί κατάφερε να παίξει με ομοκεντρικά μεγάφωνα της Tannoy ,είναι κάτι δύσκολο για όσους έχουν ασχοληθεί με την συγκεκριμένη εταιρία να ματσαριστεί με τρανζίστορ.
Εχθές λοιπόν επειδή έχω κρατήσει ένα μεγάφωνο της (ειδικού σκοπού ) Θα ανεβάσω κάποια στιγμή φωτογραφία το ηχόχρωμα μέχρι στιγμής είναι αυτό που γράφω …Λάμπα και τάξη Α.

Φυσικά για όσους δεν το γνωρίζουν τα μεγάφωνα αυτά διαβάζουν το ηχόχρωμα τον ενισχυτικών ,δεν έχω εικόνα για το σήμερα .
Αυτό το ηχόχρωμα λοιπόν το αναφέρουν όχι μόνο εγώ αλλά και άλλοι κάτοχοι του επετειακού ,βάλε και τα ακουστικά που τον άκουσα όλα συμφωνούν .

Από την άλλη τα oberon 9 έχουν κουρδιστεί και αυτά ουδέτερα και ήταν απαίτηση κάποιον και εμένα να βγουν μεγάλα μεγάφωνα στην παραγωγή που να αντέχουν σε πολλά ρεύματα ,δικά τους είναι τα μεγάφωνα και τα κάνουν ότι θέλουν .(Αυτά όλα φυσικά γράφτηκαν εδώ στο νήμα των Spektor πάντα για το Av club.gr)

Οπότε θα είναι καλό τα μαγαζιά λοιπόν που εμπορεύονται τον συγκεκριμένο ενισχυτή καλό είναι να το στήσουν με το ενσωματωμένο dac την κεφαλή dl a110 με το ενσωματωμένο phono και φυσικά με το επετειακό CD player….Γιατί όμως το γράφω αυτό γιατί απλούστατα οτιδήποτε κουμπώσεις εξωτερικά από άλλη εταιρία ακούς το ηχόχρωμα και την φιλοσοφία της άλλης …Είναι απλά τα πράγματα .

Να θυμίσω εδώ ότι η Denon στο παρελθόν είχε βγάλει τον poa 5000 και έναν λαμπάτο ενισχυτή .
Από την άλλη αυτό που γνωρίζω από επίσημα χείλη ότι διαθεσιμότητα θα υπάρχει τον μήνα Ιούνιο γιατί απλούστατα τον ζήτησαν κάποιοι στην εβδομάδα πριν τον παραλάβω εγώ .

Από την Τετάρτη λοιπόν που τον έχω και τον στρώνω ,χθες το απόγευμα που τον γκάζωσα ,πας για τσίσα έχει πολλά αποθέματα ρεύματος .
Υ.Σ Και μια φωτογραφία από το κάτω μέρος της ενίσχυσης του pma 2010 ae γιατί απλούστατα έχουμε δει μόνο τα τελικά στάδια και την προενίσχυση αυτή λοιπόν η πλακέτα βρίσκεται εκεί που κάποια πράγματα δεν φαίνονται …

Φυσικά δεν έχω εικόνα γιατί το τι έχουν κάνει στο κάτω μέρος του pma A110 δηλαδή κάτω από τους μετασχηματιστές .
1307B9FF-B19C-4709-B47C-4D8CACDAE010.jpeg
 
Εγώ εστίασα στο ότι ένα φθηνότερο ηχείο μ άρεσε περισσότερο από ένα ακριβότερο και με 'δυνατότερο' brand name παίζοντας με ίδια ενισχυτικά και λοιπά συνοδά.
Εσύ απόντος της ακροάσεως και της αλληλουχίας των γεγονότων εστιάζεις σε δικό σου σημείο αναφοράς ....φυσικά τα συμπεράσματα θα χρειαστούν μετάφραση.

Να το ξαναγράψω άλλη μια φορά πιο απλά. Αυτό που περιγράφεις δεν είναι ακρόαση γιατί είναι χωρίς αρχή και τέλος, ένας λαβύρινθος τυχαίων συνδυασμών, που επειδή ήταν εκεί, είπες να παίξεις με αυτά.

Έχει όνομα αυτό στην πιάτσα. Γυρολόγος λέγεται αυτός που το κάνει.

Εννοείται ότι από τέτοιες καταστάσεις απέχω, όχι να είμαι και παρών κι όλας.
 
Αγαπητέ πήγα ν ακούσω συγκεκριμένο ηχείο και στο ράλι ήταν ο 110,το dac της denon και συ player... αυτά έπαιζαν με το 703 ς3 ,τον ρώτησα αν μπορώ να ακούσω με τις ίδιες σταθερές το dali,το έκανα, αφού άκουσα δύο εγώ και δύο ο γιος μου του ζήτησα να ξαναβάλει τα B&W ..τα οποία ξανα-ακουσαμε με τα ίδια και άλλα τόσα... αφού αρκετή ώρα άλλαξε ο ενισχυτής και μπήκε στην θέση του ο Hegel και ένα -ενα τα ηχεία στην ένταση που με ενδιέφερε...εσύ κόλλας στην διαφορά τιμής και κατηγορίας ..
Εγώ με 40 εγχώριες εκθέσεις και άλλες τόσες στο εξωτερικό και ακροάσεις όπου πάω (και το 18 κ το 21 που συνόδευσα την μάνα μου στο 401 για ακτινοβολίες,με λυποθυμιες στο μετρο),πάντα θα εύρισκα τρόπο ν ακούσω 6-7 συστήματα,νέα προϊόντα,αν αυτό λέγεται γυρολόγος,τότε οι εκθέσεις είναι για παπαντζήδες..
Εσυ απέχεις όχι μόνο απ το γεγονός αλλά απ την πραγματικότητα.
Δεν έχω χάσει απ το 1981 ούτε ένα τεύχος ήχους (απ το 85 συνέχεια) και τα πριν από συναδέλφους, Μοναστηράκι και αγγελίες,δεν σημαίνει ότι συμφωνώ σε όλα.

Για την συγκεκριμένη ακρόαση δεν έχεις καν ιδέα πόσο κράτησε,τι άκουσα,αφού υπάρχει άρνηση εκ μέρους σου ότι πήγα ν ακούσω dali και b@w ,έχεις φάει κόλλημα χοντρό,με αποκαλείς γυρολόγο..
Ενώ εσύ είσαι κατά φαντασίαν ακροατής ισχυρογνώμων και επαγγελματίας χρυσαυτιάς παπαντζής.
Και ναι τα συμπεράσματα τα έχουν βγάλει οι περισσότεροι..
Σήμερα που πάω για ακρόαση σε άλλη πόλη,να μου στείλεις συγκριτικό ενισχυτών με αντίστοιχο ηχείων ώστε να παρακάμψω τις αστοχίες του εδω καταστήματος... επίσης στείλε μου και τα είδη της μουσικής και την βαθμολογία που ΘΑ πάρουν στον ήχο,αν έρθουν Ελλάδα.
 
Και μόνο που έγινε ακρόαση σε τόσο λίγη ώρα σε τόσο πολλά μηχανήματα και συνδυασμούς, αρκεί για να μην καταλήξεις σε κανένα συμπέρασμα.

Βέβαια είναι favorite past time που λένε, αλλά όχι ιδανικό για να καταλήξεις σε οποιοδήποτε συμπέρασμα. Κριτική ακρόαση μπορείς να κάνεις μόνο όταν αλλάζει μία συνιστώσα και ξανακούς στις ίδιες συνθήκες. Για παράδειγμα στον ίδιο χώρο, με τον ίδιο ενισχυτή δύο - άντε τρία διαφορετικά ηχεία. Κάτι τέτοιο εδώ δεν έγινε.
Και τέλος, μετά και μόνο οι πολλές επιλογές μπερδεύουν και το πράγμα είναι χαοτικό για οποιαδήποτε κατάληξη σε όποιο συμπέρασμα.
 
Όσες φορές και να προσπαθήσεις να το ξανα-γράψεις, στο ίδιο καταλήγεις. Η σύγκριση είναι μήλα με πορτοκάλια.
Το καταλάβαμε ότι ένας πολύ ακριβότερος ενισχυτής παίζει καλύτερα. Δεν είναι και κανένα δύσκολο concept.
Τώρα τι συμπεράσματα μπορούν να βγουν από ακρόαση που δεν είχε σταθερό σημείο αναφοράς, ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του.
Αν η προτιμηση του west ηταν η αντιθετη, αυτο θα του λεγατε;
Καμια συγκριση δεν ειναι λαθος. Αντιθετα, απο τετοιες "ανισες" συγκρισεις, αναδεικνυονται τα πραγματικα διαμαντια .
Και,σε τελικη αναλυση , κανενα χαμηλοτερης τιμης μηχανημα, δεν "προσβαλλεται" ή "δυσφημιζεται" αν "χασει" απο ενα ακριβότερο.
 
  • Like
Reactions: vlad66
Κάποιο πουλάκι εδώ μέσα έχει τον χρυσό μετασχηματιστή της Denon
Χωρις καμια προθεση αμφισβητησης υης ποιοτητας των SUT της Denon ή οποιας δηποτε αλλης εταιρειας, η πραγματικοτητα ειναι οτι, οσο καλοι και να ειναι οι SUT , "χρυσοι,ασημενιοι κλπ....." αν το ΜΜ stage που ακολουθει δεν τα παει καλα , το αποτελεσμα θα ειναι κακο.
 
Πάντως η ακρόαση που έκανα ήταν κλάσεις ανώτερη από μερικές εγχώριες Εκθέσεις απ τις 39-40 που πήγα και δη απ την τελευταία,που επικρατούσε χάος, φωνές, μάσκες, μικρά δωμάτια που και με την κλειστή την πόρτα άκουγες τον διπλανό και την βαβούρα.
Θα σου θυμίσω τον δεύτερο ή τρίτο όροφο με την Ελληνική εταιρεία ηλεκτρονικών ,όπου δίπλα ήταν Home Cinema,τι τράβηξαν ακροατές και εκθέτες.
Έγραψα σχετικά ότι ήταν απ τις χειρότερες χρονιές και τις λιγότερο επιτυχημένες εκθέσεις.
Η ακρόαση αυτή διήρκησε καμιά ώρα και κάτι ,άνετα και πολύ ήσυχα λόγω των τεράστιων ντουβαριών που απομονώνουν τον εξωτερικό θόρυβο,ενώ επειδή ήταν καθημερινή με δύο μόνο υπαλλήλους ,εκμεταλλεύτηκα το ότι ο ένας εξυπηρετούσε κάποιον που άκουγε ακουστικά ακριβά και κάτσαμε και βάλαμε πολλά απ τα samples μας.
Κατέληξα σ αυτό που ήθελα ,ενώ ο άνθρωπος νόμιζε ότι μένω εδώ και προσφέρθηκε να πάρω το κυρίως ηχείο μου που εχω το γνωστό πρόβλημα.
Το ίδιο έγινε και στα άλλα σημεία που πήγα, κάποια είχαν λίγο παραπάνω κόσμο, αλλά οι επιλογές περισσότερες απ τα δικά μας.
Φυσικά πέρασα και από γνωστούς που εδώ και χρόνια ασχολούνται με αναβάθμιση των Sondek από άλλες εταιρείες αναβάθμισης.
Σήμερα προσπαθώ ν ακούσω τον ολοκληρωμένο της JBL που μοιάζει ρετρό.
Δεν είναι η πρώτη μου φορά που πάω σε ακροάσεις.
40 χρόνια δεν τα λες και λίγα.
Απλά εδώ και 5 χρόνια σταμάτησα τις μηνιαίες σσυνδρομές των ξένων περιοδικών και παίρνω ανελλιπώς κάθε ελληνική προσπάθεια ,γιατί έτσι πρέπει....
 
Αν η προτιμηση του west ηταν η αντιθετη, αυτο θα του λεγατε;
Καμια συγκριση δεν ειναι λαθος. Αντιθετα, απο τετοιες "ανισες" συγκρισεις, αναδεικνυονται τα πραγματικα διαμαντια .
Και,σε τελικη αναλυση , κανενα χαμηλοτερης τιμης μηχανημα, δεν "προσβαλλεται" ή "δυσφημιζεται" αν "χασει" απο ενα ακριβότερο.

Εννοείται 100% τα ίδια θα του έλεγα και σε αντίθετη περίπτωση. Αμφιβάλλεις;

Εννοείται ότι υπάρχουν συγκρίσεις που είναι λάθος. Κάθε μέρα τα ζω από μέσα. Ξέρεις πόσα τέτοια έχω ακούσει καθημερινά και όταν τους δείχνω πόσο λάθος ήταν η σύγκριση προβληματίζονται; Και το γράφω ευγενικά το πόσο λάθος είναι ως σύγκριση.

Αυτό που γράφεις στο τέλος του επισημαίνω σε όλα όσα έχει γράψει. Ότι το concept ενός οικονομικότερου ενισχυτή που χάνει από έναν ακριβότερο είναι απλό και κατανοητό και φυσικό να συμβαίνει.
Κατάλαβες κάτι άλλο;
 
Εννοείται 100% τα ίδια θα του έλεγα και σε αντίθετη περίπτωση. Αμφιβάλλεις;
Ερωτηση εκανα.
Κατάλαβες κάτι άλλο;
Με τον τροπο που απαντησες στον west, ευκολα καποιος μπορει να σκεφτει οτι , (παρ'ολο που ειναι πολυ πιθανο ενα χαμηλοτερης τιμης μηχανημα να χανει απο ενα ψηλοτερης) ισως γινεται μια προσπαθεια να δοθει εξηγηση στην προτιμηση καποιου (στην περιπτωση αυτη του west) , αλλη εκτος απο αυτη που λεει.
 
Ερωτηση εκανα.

Με τον τροπο που απαντησες στον west, ευκολα καποιος μπορει να σκεφτει οτι , (παρ'ολο που ειναι πολυ πιθανο ενα χαμηλοτερης τιμης μηχανημα να χανει απο ενα ψηλοτερης) ισως γινεται μια προσπαθεια να δοθει εξηγηση στην προτιμηση καποιου (στην περιπτωση αυτη του west) , αλλη εκτος απο αυτη που λεει

Λέω δύο πολύ απλά πράγματα.

1. ότι η σύγκριση με ακριβότερο ενισχυτή δεν θα μας δώσει εικόνα για το πως στέκεται στον ανταγωνισμό ο ενισχυτής με τον οποίο ασχολούμαστε στο νήμα, τέτοια εικόνα θα μας έδινε σύγκριση παρόμοιας τιμής ενισχυτής με τον εν λόγω.

και

2. στην προσπάθειά να δώσει κύρος σε αυτά που γράφει πρόσθεσε και άλλα ηχεία και ενισχυτές, δείχνοντάς μας πόσο λάθος τρόπο ακρόασης επέλεξε για να να βγάλει συμπέρασμα. Άθελά του βέβαια, αλλά οφθαλμοφανές λάθος σε όσους είναι του χώρου.
 
Η Denon ήταν, είναι και κατά πάσα πιθανότητα θα συνεχίσει να είναι από τις σοβαρότερες γιαπωνέζικες εταιρείες σε ότι αφορά στη μουσική αναπαραγωγή ειδικά στις μεγάλες σειρές της και πολύ έντιμη σε σχέση με το κόστος των προϊόντων της. O PMAA110 είναι, κατά την άποψή μου, ένας εξαιρετικός και κατασκευαστικά και ηχητικά ενισχυτής με υπέρ του δέοντως ισχύ, ικανός να συνοδέψει σχεδόν το σύνολο των ηχείων τα οποία ενδείκνυνται για τους χώρους τους οποίους οι περισσότεροι από εμάς διαθέτουν (...και όχι μόνο) και κοστίζοντας τα χρήματα που κάποιοι δίνουν για να αποκτήσουν...εξωτικές κεφαλές αμφιβόλου ηχητικής αξίας και πιθανόν και να μην φτάνουν.

Εύχομαι στον ιδιοκτήτη MakisM καλοάκουστος!!!
 
  • Like
Reactions: vlad66 and MakisM
Χωρις καμια προθεση αμφισβητησης υης ποιοτητας των SUT της Denon ή οποιας δηποτε αλλης εταιρειας, η πραγματικοτητα ειναι οτι, οσο καλοι και να ειναι οι SUT , "χρυσοι,ασημενιοι κλπ....." αν το ΜΜ stage που ακολουθει δεν τα παει καλα , το αποτελεσμα θα ειναι κακο.
Το συγκεκριμένο σχεδιάστηκε για να αναδείξει τις δικές της κεφαλές .
Αυτό άλλωστε το κάνουν όλοι και όχι μόνο με τα phono ,CD,dac κτλ κτλ
Οπότε δεν θα είναι κακό σαν ιδέα να ξαναβγάλει ένα εξωτερικό phono.
 
Αν η προτιμηση του west ηταν η αντιθετη, αυτο θα του λεγατε;
Καμια συγκριση δεν ειναι λαθος. Αντιθετα, απο τετοιες "ανισες" συγκρισεις, αναδεικνυονται τα πραγματικα διαμαντια .
Και,σε τελικη αναλυση , κανενα χαμηλοτερης τιμης μηχανημα, δεν "προσβαλλεται" ή "δυσφημιζεται" αν "χασει" απο ενα ακριβότερο.
Το θέμα Πάνο είναι ότι δεν κατηγόρησα το εν λόγω μηχάνημα,το αντίθετο είπα,ότι σε εντάσεις που είναι μέτριες προς υψηλές κεντούσε το Τουίτερ ταινίας.
Αλλά αναπαράγοντας ήχο σε ώρες που ακούω τελευταία χρόνια, δηλαδή μετά τις 23:00 μέχρι τις 03:00 έπαιξε 'ανάλατα' ,όπως και ο Hegel,όπως και o Naim και πολλοί ενισχυτές αυτά τα τρία ηχεία που ήταν διαθέσιμα (το άλλο ήταν το 704 s3...
Ένα totem fire v2 έπαιξε με πιο καλό όγκο.
Είναι ένα μεγάλο θέμα η ακρόαση σε χαμηλές στάθμες, χάνεται η ισορροπία.
Ένας Vincent των 3.000 ευρώ,ένας cyrus με το τροφοδοτικό παίζοντας με canton με γέμισαν...
Δεν καταλαβαίνω κάποια κολλήματα...
 
Το θέμα Πάνο είναι ότι δεν κατηγόρησα το εν λόγω μηχάνημα,το αντίθετο είπα,ότι σε εντάσεις που είναι μέτριες προς υψηλές κεντούσε το Τουίτερ ταινίας.
Αλλά αναπαράγοντας ήχο σε ώρες που ακούω τελευταία χρόνια, δηλαδή μετά τις 23:00 μέχρι τις 03:00 έπαιξε 'ανάλατα' ,όπως και ο Hegel,όπως και o Naim και πολλοί ενισχυτές αυτά τα τρία ηχεία που ήταν διαθέσιμα (το άλλο ήταν το 704 s3...
Ένα totem fire v2 έπαιξε με πιο καλό όγκο.
Είναι ένα μεγάλο θέμα η ακρόαση σε χαμηλές στάθμες, χάνεται η ισορροπία.
Ένας Vincent των 3.000 ευρώ,ένας cyrus με το τροφοδοτικό παίζοντας με canton με γέμισαν...
Δεν καταλαβαίνω κάποια κολλήματα...
Εγώ δεν σύγκρινα ενισχυτές,σύγκρινα ηχεία με τον Denon,που ήταν συνδεδεμένος....άκουσα τα δύο ηχεία εναλλάξ,του εξήγησα και έπεσε η πρόταση για τον Hegel,που όμως στην ίδια ένταση που ζήτησα κι αυτός δεν έβγαζε χαμηλό,ούτε νεύρο...
Όταν έπαιξε δυνατότερα τότε είδα την διαφορά.
Εξήγησα στον άνθρωπο ότι το PMC μου δεν το αλλάζω με τίποτα σε νορμάλ εντάσεις, αλλά χαμηλά γιοκ,είπε ότι με τον h390 θα παίξει και πήγαμε στο διπλανό με τα diamond 802/803 που και αυτά σε χαμηλές εντάσεις έπαιζε το Τουίτερ.
Δεν καταλαβαίνω γιατί έθιξα κάτι και πως ένας που απουσιάζει κρίνει τις ακροάσεις μου,τα samples, καθώς μάλιστα όπου και να πάω δύο τρία live θα πάω ν ακούσω.
Ακόμα και τους χειμώνες θα πάρω εισιτήριο σπαταλώντας το νησιωτικό μεταφορικό ισοδύναμο να ακούσω.. ότι μπορώ.
Θυμάστε και με την Barber πόσοι ήρθαν τελικά...