Διαδικτυακή κλοπή από χρεωστική κάρτα

17 June 2006
25,104
Αθήνα
Ενημερωτικά, ΠΟΤΕ δεν χρησιμοποιούμε χρεωστική κάρτα στο ιντερνετ. Είναι ιδιότροπη η λειτουργία τους αμφισβήτηση συναλλαγών. Καλύτερα πιστωτική ή προπληρωμένη.
Η Revolut είναι χρεωστική. ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. Και μάλιστα μου έχουν επιστρέψει και χρήματα από αγορά από ελληνικό μαγαζί που δεν καλυπτε 100% την περιγραφή και φυσικά ο εμπορος αρνιόταν να μου τα επιστρέψει. Απλά πρεπει να ξέρετε κάποια στοιχειώδη αγγλικά.
 

skysound

Supreme Member
28 January 2007
7,156
Θεσσαλονίκη
To cdkeys είναι απόλυτα αξιόπιστο για αγορά παιχνιδιών
Μπορει να μην ειχες κανενα προβλημα αλλα υπαρχουν εκατονταδες αναφορες
για χαμενα λεφτα και για κωδικους που δεν δουλεψαν.
Και ΟΚΕΥ, βαζουμε καρτες στο σκρουτζ , σε ελληνικα γνωστα καταστηματα σε ΔΕΚΟ και σε gov,
αλλα ως εκει. Δεν μου φαινεται και τοσο safe να βαλω καρτα σε site που πουλαει
κωδικους παιχνιδιων οσο πασιγνωστο και να ειναι.
 
  • Like
Reactions: #@george@#

king2009

Supreme Member
5 December 2008
4,181
Μπορει να μην ειχες κανενα προβλημα αλλα υπαρχουν εκατονταδες αναφορες
για χαμενα λεφτα και για κωδικους που δεν δουλεψαν.
Και ΟΚΕΥ, βαζουμε καρτες στο σκρουτζ , σε ελληνικα γνωστα καταστηματα σε ΔΕΚΟ και σε gov,
αλλα ως εκει. Δεν μου φαινεται και τοσο safe να βαλω καρτα σε site που πουλαει
κωδικους παιχνιδιων οσο πασιγνωστο και να ειναι.

Δεν ξερω τι να πω και εγώ. Το έχω δώσει πάνω από 5000 ευρώ το cdkeys εδώ και 10 χρόνια έχω μόνιμα την χρεωστική αποθηκευμένη στο site τους και ποτέ δεν είχα θέμα. Γενικά προσέχω με κωδικούς κτλ έχω κάρτα σε Ali temu cdkeys κτλ και ποτέ δεν είχα πρόβλημα στα 20 χρόνια που κάνω αγορές μέσω ίντερνετ. Ίσως τύχη ίσως θέλει μεγαλύτερη προσοχή μερικές φορές στο τι κλικ κάνουμε.

Στάλθηκε από το M2012K11AG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
17 June 2006
25,104
Αθήνα
Επίσης απαραίτητο add on στους browsers τα adblock. Είναι πολύ εύκολο για έναν που δεν έχει τόσο εξειδικευμένο μάτι, να πατήσει πάνω σε διαφημιστικά μπανεράκια που πετάγονται παντού και τα οποία είναι τις περισσότερες φορές παγίδες για χρήματα.
 

skysound

Supreme Member
28 January 2007
7,156
Θεσσαλονίκη
Γενικα δεν αποθηκευουμε πουθενα καρτες στο ιντερνετ.
Επισης η payzy δεν υποστηριζει παγιες εντολες οποτε αποφευγεις οπωσδηποτε
παρομοιου τυπου χακαρισματα.
Οι υπολοιπες απλες ιντερνετικες αγορες δεν μπορουν να γινουν χωρις εγκριση στο app του κινητου.
 
17 June 2006
10,464
Δυστυχώς θέλει καλή οργάνωση. Ο καθένας φτιάχνει φυσικά το δικό του σύστημα.
Εγώ προσωπικά σε γνωστά καταστήματα online μόνο με συγκεκριμένη πιστωτική που έχει πίσω 2 ασφαλιστήρια για απάτη (ένα για τη συγκεκριμένη κάρτα που περιλαμβάνεται στη συνδρομή και ένα γενικότερο που έχω).
Και πάλι όμως έχω μια προπληρωμένη από την alpha μόνο για αγορές από Κίνα που ποτέ δεν έχει πάνω από 10-20 ευρώ παραπάνω υπόλοιπο, και μια ακόμη εικονική προπληρωμένη όταν δεν είμαι σίγουρος για κάτι αλλά θέλω να πάρω ένα μικρό ρίσκο (αυτή η κάρτα έχει τη λογική μπαίνω ενεργοποιώ, φορτώνω χρήματα, πληρώνω, απενεργοποιώ την κάρτα και μένουν μέσα πάντα μαξ 2-3 ευρώ).
Χρεωστικές κάρτες δεν χρησιμοποιώ πουθενά και ποτέ online ή κανονικά παρά μόνο για να σηκώσω μετρητά που πια τα έχω περιορίσει απελπιστικά πολύ (πάνε κοντά στο 5% των ετήσιων συναλλαγών μου πια).
 
17 June 2006
10,464
Μόλις μου έγινε και μένα κάτι αντίστοιχο αλλά σε:
- Χρεωστική κάρτα πρακτικά ανενεργού λογαριασμού στη Eurobank με απίστευτα χαμηλό υπόλοιπο
- Σε κάρτα που δεν έχει χρησιμοποιηθεί ποτέ και πουθενά είτε ηλεκτρονικά είτε φυσικά
- Σε κάρτα που δεν έχει βγει ποτέ από το σπίτι από τη στιγμή που την είχα πάρει από την τράπεζα (την είχα βγάλει γιατί χρειάζεται να τυπώνω μια κίνηση μια φορά το χρόνο, ξέχναγα πάντα το password και ήθελε αριθμό κάρτας για μηδενισμό).

Έκαναν χρέωση 1 ευρώ που απορρίφθηκε γιατί είχαν βάλει λάθος ημερομηνία λήξης της κάρτας και μετά πέρασαν αμέσως την πάγια που την απέρριψε αυτόματα η τράπεζα γιατί τη θεώρησε απάτη λόγω του προηγούμενου λάθους.

Κοινώς παίζουν brute force συστήματα και αν κάτσει πάνε να σε χρεώσουν. Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν μου ήρθε επιβεβαίωση με 2 factor πάντως (ίσως να μην άφησε η τράπεζα να έρθει και έκοψε τη συναλλαγή από μόνη της). Οκ ήταν 47 και κάτι ψιλά το ποσό με χρέωση στο crunchyroll.

Στις κάρτες που χρησιμοποιώ έχω ασφαλιστήρια συμβόλαια και απλά ελπίζω να με καλύψουν αν γίνει κάτι αντίστοιχο.
 

Music matters...

AVClub Addicted Member
9 March 2017
1,682
Έχουμε μια χρεωστική κάρτα της Αλφαμπανκ που την χρησιμοποιούμε για τα τρέχοντα οικογενειακά έξοδα. Σήμερα παρατήρησα μια χτεσινή (29-8-24) δαπάνη 86 και κάτι ευρώ, την οποία δεν είχε κάνει κανείς από την οικογένεια. Σε επικοινωνία μου με την Τράπεζα μου είπαν ότι είναι μια πάγια εντολή είσπραξης υπέρ κάποιου λογαριασμού στην γενική κατηγορία "τελεμάρκετιν". Τους είπα ότι η μόνη πάγια εντολή που έχω στην κάρτα είναι για συνδρομή στο Νέτφλιξ και με παρέπεμψαν στο τμήμα αντιμετώπισης απάτης που διαθέτει η Τράπεζα. Εκεί μου είπαν ότι πρέπει πρώτα "να αμφισβητήσω την συναλλαγή" και μετά η Τράπεζα "θα προσπαθήσει" να μου επιστρέψει τα χρήματα. Υπ' όψιν ότι ο "έμπορος" (δηλαδή ο απατεώνας) δεν έχει "εκκαθαρίσει" (όπως μου είπαν, ό,τι κι αν σημαίνει αυτό) ακόμη το ποσόν, οπότε η συναλλαγή βρίσκεται ακόμη στην κατηγορία των "προβλέψεων" και όχι των οριστικοποιημένων συναλλαγών. Ζήτησα να ακυρώσουν την συναλλαγή εφ' όσον δεν είναι οριστικοποιημένη, μου είπαν ότι η πολιτική της Τράπεζας δεν το επιτρέπει αυτό και ότι η αμφισβήτηση εκ μέρους μου πρέπει να γίνει μετά την εκκαθάριση από τον απατεώνα, δηλαδή αφού εισπράξει τα χρήματα!
Τί κάνουμε τώρα; Έχει κανείς σχετική πείρα;
Αυτό το "θα προσπαθήσει" δεν με καθησυχάζει!
Εκανα μια αγορά "εν θερμώ" - το αναγνωρόζω ότι έκανα μαλ....α- πριν 10 μήνες σε μια ύποπτη ιστοσελίδα (΄'οπως αποδείχτηκε) με χρήση της χρεωστικής μου κάρτας από Alpha bank. Όταν έγινε η εκταμίευση των 60+ ευρώ τότε άρχισα να ανησυχώ γιατί ούτε απόδειξη πήρα και ούτε το site μπορούσα να ξαναβρώ! Το πρώτο που έκανα ήταν να απενεργοποιήσω την κάρτα και να ζητήσω άλλη.
Τέλος πάντων, λάμβανα κάποια μηνύματα ότι τάχα το προιόν είναι In transit κ.λ.π αλλά ουδέποτε φυσικά έλαβα κάτι. Αφού περασε κανένα δίμηνο, έκανα έγγραφη αμφισβήτηση συναλλαγής (αυτό που σου είπανε δηλαδή) και μετά από 4-5 μήνες η τράπεζα μου επέστρεψε τα 60+ ευρώ!! Οπότε μη ανησυχείς, δεν θα χάσεις χρήματα αλλά καλό είναι αν αλλάξεις κάρτα.
 
Εκανα μια αγορά "εν θερμώ" - το αναγνωρόζω ότι έκανα μαλ....α- πριν 10 μήνες σε μια ύποπτη ιστοσελίδα (΄'οπως αποδείχτηκε) με χρήση της χρεωστικής μου κάρτας από Alpha bank. Όταν έγινε η εκταμίευση των 60+ ευρώ τότε άρχισα να ανησυχώ γιατί ούτε απόδειξη πήρα και ούτε το site μπορούσα να ξαναβρώ! Το πρώτο που έκανα ήταν να απενεργοποιήσω την κάρτα και να ζητήσω άλλη.
Τέλος πάντων, λάμβανα κάποια μηνύματα ότι τάχα το προιόν είναι In transit κ.λ.π αλλά ουδέποτε φυσικά έλαβα κάτι. Αφού περασε κανένα δίμηνο, έκανα έγγραφη αμφισβήτηση συναλλαγής (αυτό που σου είπανε δηλαδή) και μετά από 4-5 μήνες η τράπεζα μου επέστρεψε τα 60+ ευρώ!! Οπότε μη ανησυχείς, δεν θα χάσεις χρήματα αλλά καλό είναι αν αλλάξεις κάρτα.
Λοιπόν, τελικά η ιστορία έχει ως εξής:
Τον Σεπτέμβριο του 2023 ο πρωτότοκος, μεταπτυχιακός φοιτητής τότε, χρειαζόταν επειγόντως νέο λάπτοπ, η επιλογή και η αγορά του οποίου έγινε από τον ίδιο. Εγώ απλώς τον συνόδευσα στο κατάστημα και έπαιξα τον ρόλο του "τροφοδότη λογαριασμού". Ο πωλητής συνέστησε την αγορά και εγκατάσταση ενός προγράμματος ασφαλείας από ιούς για την περιήγηση στο Δίκτυο, της McAffee. Η αλητεία ξεκινάει από εδώ και πέρα, όπως είδα και από άλλες παρόμοιες αναφορές σε "διπλανό" σάιτ. Πρώτον, η τιμή συνδρομής ήταν τιμή "προσφοράς", μόλις κάτι παραπάνω από το ένα τρίτο της κανονικής, και ίσχυε μόνο για τον πρώτο χρόνο. Δεύτερον, κατά την εγκατάσταση του προγράμματος ήταν προεπιλεγμένη η επιλογή "αυτόματη ανανέωση", κάτι που έγινε ένα μήνα πρίν την λήξη της. Αυτά τα διαπίστωσα κατόπιν ρωτώντας τον γιό μου (ο οποίος όμως υπηρετεί την θητεία του στην Θράκη). Ανακάλεσα λοιπόν τις ενέργειες που έκανα στην τράπεζα και ζήτησα από τον γιο μου να ακυρώσει την συνδρομή, κάτι που δεν έγινε τελικά, καθώς (τρίτον) για αυτό απαιτούνταν (έτσι μου είπε ο γιος μου δηλαδή) τηλεφωνική επικοινωνία με τον αντιπρόσωπο της εταιρείας και μεγάλη υπομονή και χρόνο (λόγω αναμονής, οέ,οέ) που λόγω συνθηκών δεν είχε, οπότε και το φέσωμα παρέμεινε...
Caveat emtor (εγώ δηλαδή).
 

spcav

AVClub Fanatic
18 August 2006
17,172
1. McAfee δεν βάζουμε και να μας πληρώνουν.

2. Τρομερός πωλητής.

3. Από τη στιγμή που επέλεξες την αγορά του προγράμματος με τους όρους που ανέφερε (είναι κλασικό ο πρώτος χρόνος να είναι φθηνότερος και η αυτόματη ανανέωση ενεργή), δεν το λες και απάτη.

4. Για αγορά συνδρομών πάντα paypal και αυτόματη διακοπή (μέσω paypal) της αυτόματης ανανέωσης.

Welcome to the (digital) brave new world ;)
 

skysound

Supreme Member
28 January 2007
7,156
Θεσσαλονίκη
Δλδ ο εξυπνος ο πωλητης χρεωσε το Mcfee στην καρτα που αγοραστηκε και το λαπτοπ.
Aυτο το ΜcAfee απο πολυ παλια ητανε μεγαλο scam. Οτι software και να εκανες εγκατασταση στο pc εσερνε απο πισω και το McFee.
Τωρα φαινεται οτι ανακαλυψε και τους πωλητες.
Λοιπον αυτος ο πωλητης χρειαζεται απολυση (??) και μετα εκτελεση και ο γιος ενα χερι ξυλο . :)
Για συνδρομες αυτοματης ανανεωσης χρησιιμοποιω δευτερη καρτα payzy που την εχω ανενεργη στις ρυθμισεις.
 
Η αυτόματη ανανέωση είναι στάνταρ πρακτική σε οποιαδήποτε προσφορά συνδρομής. Δεν είναι απάτη (αφού δεν είναι κρυφή, στο λέει, και μάλιστα κατά κανόνα ολοφάνερα, όχι σε κάποια υποσημείωση), αλλά ούτε και φοβερά "ηθική" πρακτική, αφού προφανώς ποντάρουν στο να κερδίζουν από όλους αυτούς που ξεχνάνε να ακυρώσουν τις ανανεώσεις.

Προσωπικά όταν πρόκειται για υπηρεσία που δεν ξέρω αν θα συνεχίσω, απλά μου βάζω μια υπενθύμιση μια μέρα πριν να τσεκάρω.
 

mdvq

Μέλος Σωματείου
20 June 2006
10,028
Πειραιας
Πάντως εμένα η κάρτα μου (Άλφα bank)όταν έκανα μια αγορά από αμαζον Ιταλίας,για αρκετό καιρό ενώ είχε χρεωθεί κανονικά το ποσόν (κόκκινο χρώμα),μου εμφάνιζε το ίδιο ποσό με πορτοκάλι χρώμα (άρα υπό εκκαθάριση).
Όταν τούς πήρα τηλέφωνο μου είπαν και μένα ότι είναι πάγια εντολή.
Αφού σαλταρισα και περίμενα να κοκκινίσει το ποσόν για να μπορέσω να το ζητήσω πίσω ,με όλο αυτό μπέρδεμα που χρειάζεται ,το ποσόν εξαφανίστηκε.
Σε νέο τηλ με την τράπεζα,μου είπαν ότι δεν είναι ακριβώς πάγια εντολή ,αλλά έτσι φαίνεται στο σύστημα και σε μερικές εταιρείες εξωτερικού,έτσι δουλεύει το σύστημα εισπραξεων τους και κάτι αλλά μπερδεμένα που ήταν φως φανάρι,ότι και αυτοί δεν ξέρουν τι τους γίνεται.
Τώρα ελπίζω να είμαι οκ.
Έχουν περάσει τουλάχιστον 3 μήνες.
 

koupa

AVClub Addicted Member
25 January 2014
1,425
Προσωπικά όταν πρόκειται για υπηρεσία που δεν ξέρω αν θα συνεχίσω, απλά μου βάζω μια υπενθύμιση μια μέρα πριν να τσεκάρω.

Ίσως και πιο πριν. Πρόπερσι είχε προσφορά το Acdsee 365 γύρω στα 10€ αν θυμάμαι καλά. Το έκανα και πέρυσι με χρέωσαν μια εβδομάδα νωρίτερα. Το θυμόμουν και όταν ήρθε το mail στο κινητό έπαθα εγκεφαλικό καθώς ήταν 120€ η χρέωση.

ΟΚ οι άνθρωποι ήταν ΠΟΛΥ εξυπηρετικοί και μου τα γύρισαν αμέσως. Μάλιστα ξέχασαν να μου ακυρώσουν και τη συνδρομή και για καμία εβδομάδα είχα τσάμπα το πρόγραμμα.
 
  • Like
Reactions: kimon
Από τη στιγμή που επέλεξες την αγορά του προγράμματος με τους όρους που ανέφερε (είναι κλασικό ο πρώτος χρόνος να είναι φθηνότερος και η αυτόματη ανανέωση ενεργή), δεν το λες και απάτη.
Δεν ανέφερε όρους (ή, τουλάχιστον, εγώ δεν το αντιλήφθηκα, αλλιώς...)
ο γιος ενα χερι ξυλο .
Είναι καλό παιδί!
 

Tzimisce

AVClub Fanatic
1 February 2007
34,709
127.0.0.1
Σε νέο τηλ με την τράπεζα,μου είπαν ότι δεν είναι ακριβώς πάγια εντολή ,αλλά έτσι φαίνεται στο σύστημα και σε μερικές εταιρείες εξωτερικού,έτσι δουλεύει το σύστημα εισπραξεων τους και κάτι αλλά μπερδεμένα που ήταν φως φανάρι,ότι και αυτοί δεν ξέρουν τι τους γίνεται.

Τόσα ξέρουν τόσα λένε. Δεν είναι ακριβώς πάγια εντολή αλλά είναι ακριβώς πάγια εντολή.
Μπορεί να είναι από βλακεία του προγραμματιστή μέχρι και απατεωνιά.
Όταν στήνεις ένα σύστημα πληρωμών υπάρχει μία παράμετρος (allowRecurring για τη Viva π.χ.) που σου δίνει το δικαίωμα να χρεώσεις ξανά τον πελάτη σου με το ίδιο ποσό όσες φορές θέλεις.
Αυτό θα φανεί στην τράπεζα σαν πάγια εντολή.
Το αν θα σε χρεώσει πάλι ή όχι είναι θέμα δύο κουμπιών.
 

mdvq

Μέλος Σωματείου
20 June 2006
10,028
Πειραιας
Κλίνω προς την βλακεία

Δεν νομίζω η Amazon να κάνει απατεωνια..
Εξάλλου το ποσόν εσβησε απο μονο του μετα από λίγο διάστημα.
 

Tzimisce

AVClub Fanatic
1 February 2007
34,709
127.0.0.1
Πιθανόν να το έχει μόνιμα έτσι η Amazon επειδή πουλάει και συνδρομές.
Σίγουρα, δεν νομίζω ότι η Amazon θα ρισκάρει το όνομά της για 100 ή 200€.