Διαμόρφωση QPSK vs 32-FSK

theprophet47

Banned
9 February 2013
4
Καλησπέρα σε όλους σας. Είμαι νεοσύλλεκτος στο forum αυτό, και ως νέος χρειάζομαι καθοδήγηση σε βασικά ζητήματα που αφορούν τις διαμορφώσεις σημάτων(QPSK,MFSK,BASK κτλ). Είμαι φοιτητής και παρακολουθώ το μάθημα ψηφιακές τηλεπικοινωνίες.Ο καθηγητής δεν έχει καν όρεξη να μας εξηγήσει τι γίνεται με τις κωδικοποιήσεις αυτές, ωστόσο μας πετάει κάτι θέματα στο τέλος της εξεταστικής, τα οποία είτε τα λύσουμε σωστά ή όχι, είναι αμφίβολο αν θα το περάσουμε.Και στο τέλος αμφιβάλουμε εμείς για την λύση που δώσαμε. Οπότε ζητάω μια χείρα βοηθείας για να επιβεβαιώσω τον τρόπο επίλυσης που ακολουθώ. Στο ψητό της υπόθεσης τώρα. Μας έχει βάλει ένα θέμα το οποίο λέει:
Ασύρματη ζεύξη που μπορεί να χρησιμοποιήσει διαμόρφωση QPSKή 32-FSK, απαιτείται να λειτουργεί με το μέγιστο 19200 σύμβολα λάθος ανά έτος. Ποια από τις διαμορφώσεις αυτές, προκαλεί την μεγαλύτερη υποβάθμιση στην λειτουργία της ζεύξης. Αιτιολογήστε επαρκώς. Μήπως έχετε καμιά ιδέα για το ποια είναι η απάντηση;
Το βιβλίο μου δεν βοηθά ιδιαίτερα. Ευχαριστώ πολύ.

Last edited by a moderator:
Re: QPSK VS 32-FSK διαμόρφωση

:flipout:Απίθανο !!!:flipout:Δεν ξανάγινε .... τέτοιο ερώτημα:flipout:
Δεν ξέρω αν μιλάς σοβαρά αλλά για να χαλαρώσουμε μου ´ρθε κατευθείαν στο μυαλό αυτό το ανέκδοτο:

Σε εξετάσεις Φυσικής στο Αριστοτέλειο πανεπιστήμιο ο καθηγητής εξέταζε τους φοιτητές του προφορικά και έναν έναν..

Περνάει ο πρώτος, του λέει ο καθηγητής:
- Eίσαι σε ένα τρένο που κινείται με σταθερή ταχύτητα 80 km/h και κάθεσαι δίπλα στο παράθυρο. Ξαφνικά ζεσταίνεσαι. Τι κάνεις τότε;

Ο φοιτητής απαντάει:
- Ανοίγω το παράθυρο.
Οπότε του λέει ο καθηγητής:
- Ποια η αντίσταση του αέρα που αναπτύσσεται μετά το άνοιγμα του παραθύρου, ποια η μεταβολή της τριβής μεταξύ τρένου και γραμμών και τέλος ποια η νέα ταχύτητα του τρένου;

O κακόμοιρος ο φοιτητής μην ξέροντας να απαντήσει κόβεται.