Δημόσια εκτέλεση παιδεραστή - δολοφόνου

Απάντηση: Re: Δημόσια εκτέλεση παιδεραστή - δολοφόνου

Συμφωνώ απόλυτα με τον Βλάσση, τον Δημήτρη, Maestro και πραγματικά αδυνατώ να καταλάβω μερικά πράγματα ή μερικές απόψεις....

Αλλά όπως προειπώθηκε δεν είμαι γονιός, άρα δεν ξέρω....αφήνω το θέμα αυτό σε εσάς τους γονείς, με την ευχή τα παιδιά σας να καταλάβουν περισσότερα απο εσάς και να κάνουν κάτι καλύτερο σε αυτόν τον κόσμο...καληνύκτα σας.

Ποιός ξέρει, ίσως κάποια μέρα εξαφανιστεί ο καρκίνος.....-bye-

Αιμίλιε...ισως οι μέχρι τώρα καταστάσεις που έχει βιώσει o καθένας μας,να μη του επιτρέπουν να καταλάβει "μερικές" απόψεις....
Στην πορεία της ζωής όμως...συχνά αναθεωρούνται πράγματα το οποία θεωρούσαμε defacto...αυτό είναι το μόνο σίγουρο...-bye-
 
Δημόσια εκτέλεση ... ακραία, πράγματι!

Αλλά και εδώ τί ισχύει? Αν σκοτώσεις από 1-100 τρώς ισόβια, που σημαίνει σε 15 χρόνια έξω! Ακραίο!

Αν σκοτώσεις κάποιον δε , εν βρασμώ ψυχής (σύζυγο, αφεντικό κλπ) σε 6 χρόνια είσαι έξω! Ακραίο!

Ειναι και συντάξιμα τα χρόνια της φυλακής?
 
To ακραιο προτιμω να ειναι ακραιο απο την πλευρα του ''δινω μια ευκαιρια ακομα'', παρα απο την πλευρα του ''τον σκοτωνω και τον γελοιοποιω κατα τη διαρκεια του θανατου του''.

Και τελος, μια πολιτισμενη κοινωνια, οφειλει να σωφρονιζει και οχι να εκδικειται.

Σωφρονισμος νεκρων μεχρι στιγμης δεν εχει εφευρεθει.
 
Ο ποιο ανωδηνος θανατος ειναι η εκτελεση, βιασμο απο 150 αραπαδες και αυτο σε κοινη θεα, τετοιοι <<ανθρωποι>> πρεπει να περνουν τα παθη του Χριστου και εννοειται ευνουχισμο. Δεν υπαρχει θεραπεια σε τετοιες ασθενειες και ειναι αποδεδειγμενο, ο ευνουχισμος πρεπει να γινει νομος παγκοσμιος, νομιζω υπαρχει σε καποιο κρατος.
 
Για όσους είναι αντίθετοι στην θανατική ποινή για τους χ δικούς τους λόγους, υπάρχει και άλλη λύση.
μία σφαίρα σε κάθε γόνατο και στον ένα αγκώνα. το άλλο χέρι θα κάνει μόνο του την δουλειά....(θα προκαλέσει την θανατική ποινή)
αλλά τότε θα είναι αυτοκτονία άρα είμαστε οκ.
Βαρύ εεε???
 
Απάντηση: Re: Δημόσια εκτέλεση παιδεραστή - δολοφόνου

To ακραιο προτιμω να ειναι ακραιο απο την πλευρα του ''δινω μια ευκαιρια ακομα'', παρα απο την πλευρα του ''τον σκοτωνω και τον γελοιοποιω κατα τη διαρκεια του θανατου του''.

Και τελος, μια πολιτισμενη κοινωνια, οφειλει να σωφρονιζει και οχι να εκδικειται.

Σωφρονισμος νεκρων μεχρι στιγμης δεν εχει εφευρεθει.

Chris να βάλω ένα-δύο προβληματισμούς πάνω στη σκέψη σου...

1) Οι αρχαίοι υμών πρόγονοι ήταν απολίτιστοι? Οι Ρωμαίοι? Οι μεγάλοι πολιτισμοί της κεντρικής και νότιας Αμερικής? Οι αρχαίοι Αιγύπτιοι κτλ......
2) Κάθε κοινωνία έχει τα δικά της ήθη. Πια είναι πολιτισμένη και πια όχι δεν κρίνεται, ...τουλάχιστον όχι από εμάς. Εμείς μόνο την άποψή μας μπορούμε να εκφράσουμε. Η φυλάκιση δεν είναι εκδίκηση? Το έχεις λίγο?

Και κάτι για όσους είναι υπέρ της διαπόμπευσης και εξευτελιστικού θανάτου βιαστών, δολοφόνων και δεν ξέρω τι άλλο.
Γιατί δεν παίρνεται ο καθένας σας από ένα όπλο να "καθαρίσετε" την κοινωνία?
 
Re: Απάντηση: Re: Δημόσια εκτέλεση παιδεραστή - δολοφόνου

Chris να βάλω ένα-δύο προβληματισμούς πάνω στη σκέψη σου...

1) Οι αρχαίοι υμών πρόγονοι ήταν απολίτιστοι? Οι Ρωμαίοι? Οι μεγάλοι πολιτισμοί της κεντρικής και νότιας Αμερικής? Οι αρχαίοι Αιγύπτιοι κτλ......

Αν κρίνουμε από το γεγονός ότι είχαν δούλους και από τον τρόπο που συμπεριφερόντουσαν σε αυτούς ναι ήταν απολίτιστοι. Θεωρείς εσύ πολιτισμένη κοινωνία μία κοινωνία στην οποία υπάρχουν δούλοι;
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Δημόσια εκτέλεση παιδεραστή - δολοφόνου

Αν κρίνουμε από το γεγονός ότι είχαν δούλους και από τον τρόπο που συμπεριφερόντουσαν σε αυτούς ναι ήταν απολίτιστοι. Έχεις δει εσύ πολιτισμένη κοινωνία στην οποία υπάρχουν δούλοι;

Είμαστε off topic προφανώς ...

Ύθελα να πώ ότι οι κοινωνίες αλλάζουν και αυτά που βλέπουμε σήμερα ώς "καλά" αύριο μπορεί να μην είναι ...

"Θα περάσει ο καιρός και θα γυρίσει ο τροχός και όλα θα είναι αλλιώς ..."
απο το "βασιλιά τις σκόνης" ...
 
Re: Απάντηση: Re: Δημόσια εκτέλεση παιδεραστή - δολοφόνου

Αν κρίνουμε από το γεγονός ότι είχαν δούλους και από τον τρόπο που συμπεριφερόντουσαν σε αυτούς ναι ήταν απολίτιστοι. Θεωρείς εσύ πολιτισμένη κοινωνία μία κοινωνία στην οποία υπάρχουν δούλοι;

Γιατί,θεωρείς εσύ ότι στην σημερινή κοινωνία δεν υπάρχουν δούλοι...

όλοι αυτοί οι ανασφάλιστοι που δουλεύουν για ένα κομμάτι ψωμί χωρίς δικαιώματα και μόνο υποχρεώσεις τι είναι??

Και δεν μιλάω εκ του ασφαλούς
 
Yποθέτω πως οι διαφορές μεταξύ των δύο ομάδων γνώμης , εντοπίζονται στον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνονται τον σκοπό της τιμωρίας . Ως σωφρονισμό ή ως απονομή δικαιοσύνης ή ως εκδίκηση ( ασχέτως εάν η συντεταγμένη πολιτεία δεν εκδικείται - γι αυτό και μάλλον η τρίτη εκδοχή δεν συζητείται) . Μέχρις εδώ όλα καλά .
Φαντάζομαι όμως , ότι , όπως έχει ειπωθεί από διάφορους - που στηρίζονται σε στοιχεία και έρευνες κατά δήλωση τους -ότι η επιβολή θανατικής ποινής δεν λειτούργησε αποτρεπτικά όπου εφαρμόζεται , έτσι θα πρέπει να υπάρχουν στοιχεία από πάλι επίσημες έρευνες ότι ο σωφρωνισμός πετυχαίνει τον στόχο του και ότι οι σωφρωνισθέντες δεν υποτροπιάζουν . Εχει κανείς από τους υποστηρικτές της σωφρωνιστικής απόψεως τέτοια στοιχεία ;
Διότι εάν πχ υποτροπιάζει το 60 ή το 70% - το οποίο προστίθεται και στους νέους εγκληματίες - τότε μάλλον δεν συμφέρει .
 
:SFGSFGSF:

Απλά να προσθέσω ότι υπάρχει και διαφωνία ώς προς το ποιός από τους διαπράτoντες το έγκλημα έιναι ψυχικά ασθενής και ποιός όχι.

Αν και για μένα όλοι αυτοί είναι άρωστοι άνθρωποι!
Μονίμως «εν βρασμό ψυχής» ή «τρικυμία εν κρανίο» αν προτιμάτε ...
 
Re: Απάντηση: Re: Δημόσια εκτέλεση παιδεραστή - δολοφόνου

Γιατί,θεωρείς εσύ ότι στην σημερινή κοινωνία δεν υπάρχουν δούλοι...

όλοι αυτοί οι ανασφάλιστοι που δουλεύουν για ένα κομμάτι ψωμί χωρίς δικαιώματα και μόνο υποχρεώσεις τι είναι??

Και δεν μιλάω εκ του ασφαλούς

Δεν διαφωνώ και σήμερα υπάρχουν δούλοι με άλλη μορφή όμως. Ξεφύγαμε όμως εκτός θέματος.
 
Re: Απάντηση: Δημόσια εκτέλεση παιδεραστή - δολοφόνου

Yποθέτω πως οι διαφορές μεταξύ των δύο ομάδων γνώμης , εντοπίζονται στον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνονται τον σκοπό της τιμωρίας . Ως σωφρονισμό ή ως απονομή δικαιοσύνης ή ως εκδίκηση ( ασχέτως εάν η συντεταγμένη πολιτεία δεν εκδικείται - γι αυτό και μάλλον η τρίτη εκδοχή δεν συζητείται) . Μέχρις εδώ όλα καλά .
Φαντάζομαι όμως , ότι , όπως έχει ειπωθεί από διάφορους - που στηρίζονται σε στοιχεία και έρευνες κατά δήλωση τους -ότι η επιβολή θανατικής ποινής δεν λειτούργησε αποτρεπτικά όπου εφαρμόζεται , έτσι θα πρέπει να υπάρχουν στοιχεία από πάλι επίσημες έρευνες ότι ο σωφρωνισμός πετυχαίνει τον στόχο του και ότι οι σωφρωνισθέντες δεν υποτροπιάζουν . Εχει κανείς από τους υποστηρικτές της σωφρωνιστικής απόψεως τέτοια στοιχεία ;
Διότι εάν πχ υποτροπιάζει το 60 ή το 70% - το οποίο προστίθεται και στους νέους εγκληματίες - τότε μάλλον δεν συμφέρει .

Εδώ όμως ανοίγεις μεγάλη κουβέντα γύρω από το σοφρωνιστικό σύστημα γενικότερα. Είναι κοινό μυστικό ότι όποιος μπει φυλακή για μικροκλοπή, βγαίνει έχοντας κάνει εντατικά φροντιστηριακά μαθήματα πάνω στο έγκλημα. Σε αυτό θεωρώ ότι μεγάλη ευθύνη έχει το κρατος, με τον τρόπο που αντιλαμβάνεται τον σοφρωνισμό. Αν ας πούμε υπήρχε πρόβλεψη για σοβαρή εκπαίδευση-κατάρτιση εντός της φυλακής, νομίζω θα υπήρχαν καλύτερα αποτελέσματα.

Επίσης πρέπει να τσεκάρουμε στις μελέτες που λες και για το τι είδους εγκλήματα μιλάμε. Για παράδειγμα, ένας χρήσης ναρκωτικών ή ένας κλέφτης, θα υποτροπιάσει το ίδιο με έναν δολοφόνο; Ακόμα και στις δολοφονίες έχουμε διαφορά. Κάποιος ο οποίος είναι κατά συρροήν δολοφονος, δεν είναι το ίδιο με κάποιον ο οποίος σκότωσε εν βρασμό ψυχής. Ο πρώτος έχει σαφώς περισσότερες πιθανότητες να το επαναλάβει αν βγει ποτέ από τη φυλακή. Ο δεύτερος πάλι έχει περισσότερες πιθανότητες να βγει μετανιωμένος.
 
Aς διορθώσουμε πρωτα και οι δυό μας το έρμο το σωφρονιστικό ως λέξη:flipout::flipout:

Επί του προκειμένου μια ερώτηση έθεσα σχετικά με τις έρευνες και τις στατιστικές , που τόσο της μόδας είναι τώρα τελευταία και που χρησιμοποιούνται όπως θέλει ο καθένας ( από τον ερευνητή έως τον τελευταίο αδαή δημοσιογράφο ) .

Το ζήτημα τελικά είναι αν πιστεύει κανείς οτι οι εγκληματίες σωφρονίζονται . Για μένα είναι ουτοπιστική , ρομαντική ιδέα . Δύσκολα ο άνθρωπος αλλάζει . Από την άλλη αν δώσουμε μεγάλη βαρύτητα στον σωφρονισμό , στην εκπαίδευση των εγκληματιών , θα χαθεί η τιμωρητική διάσταση της ποινής και μοιραία θα ενοχληθεί το "κοινό περί δικαίου αίσθημα" των νομοταγών πολιτών . Δεν μπορεί να "καλοπερνάνε" οι εγκληματίες - που στο κάτω κάτω είναι εγκληματίες και να υπάρχουν άνθρωποι που οι συνθήκες ζωής τους είναι χειρότερες ακι είναι έξω. Υπάρχουν στο εξωτερικό φυλακές πρότυπο ( μέχρι και τένις διαθέτουν ) Αυτό είναι ευθεία προσβολή στο μέγιστο πλήθος των ανθρώπων που ούτε στα όνειρα τους δεν μπορούν να παίξουν τένις , αφού ο εκπαιδευτής κοστίζει χρήματα κι αυτοί δεν έχουν να φάνε
 
Εδώ όμως ανοίγεις μεγάλη κουβέντα γύρω από το σοφρωνιστικό σύστημα γενικότερα. Είναι κοινό μυστικό ότι όποιος μπει φυλακή για μικροκλοπή, βγαίνει έχοντας κάνει εντατικά φροντιστηριακά μαθήματα πάνω στο έγκλημα. Σε αυτό θεωρώ ότι μεγάλη ευθύνη έχει το κρατος, με τον τρόπο που αντιλαμβάνεται τον σοφρωνισμό. Αν ας πούμε υπήρχε πρόβλεψη για σοβαρή εκπαίδευση-κατάρτιση εντός της φυλακής, νομίζω θα υπήρχαν καλύτερα αποτελέσματα.

Επίσης πρέπει να τσεκάρουμε στις μελέτες που λες και για το τι είδους εγκλήματα μιλάμε. Για παράδειγμα, ένας χρήσης ναρκωτικών ή ένας κλέφτης, θα υποτροπιάσει το ίδιο με έναν δολοφόνο; Ακόμα και στις δολοφονίες έχουμε διαφορά. Κάποιος ο οποίος είναι κατά συρροήν δολοφονος, δεν είναι το ίδιο με κάποιον ο οποίος σκότωσε εν βρασμό ψυχής. Ο πρώτος έχει σαφώς περισσότερες πιθανότητες να το επαναλάβει αν βγει ποτέ από τη φυλακή. Ο δεύτερος πάλι έχει περισσότερες πιθανότητες να βγει μετανιωμένος.

Aς διορθώσουμε πρωτα και οι δυό μας το έρμο το σωφρονιστικό ως λέξη:flipout::flipout:

Επί του προκειμένου μια ερώτηση έθεσα σχετικά με τις έρευνες και τις στατιστικές , που τόσο της μόδας είναι τώρα τελευταία και που χρησιμοποιούνται όπως θέλει ο καθένας ( από τον ερευνητή έως τον τελευταίο αδαή δημοσιογράφο ) .

Το ζήτημα τελικά είναι αν πιστεύει κανείς οτι οι εγκληματίες σωφρονίζονται . Για μένα είναι ουτοπιστική , ρομαντική ιδέα . Δύσκολα ο άνθρωπος αλλάζει . Από την άλλη αν δώσουμε μεγάλη βαρύτητα στον σωφρονισμό , στην εκπαίδευση των εγκληματιών , θα χαθεί η τιμωρητική διάσταση της ποινής και μοιραία θα ενοχληθεί το "κοινό περί δικαίου αίσθημα" των νομοταγών πολιτών . Δεν μπορεί να "καλοπερνάνε" οι εγκληματίες - που στο κάτω κάτω είναι εγκληματίες και να υπάρχουν άνθρωποι που οι συνθήκες ζωής τους είναι χειρότερες ακι είναι έξω. Υπάρχουν στο εξωτερικό φυλακές πρότυπο ( μέχρι και τένις διαθέτουν ) Αυτό είναι ευθεία προσβολή στο μέγιστο πλήθος των ανθρώπων που ούτε στα όνειρα τους δεν μπορούν να παίξουν τένις , αφού ο εκπαιδευτής κοστίζει χρήματα κι αυτοί δεν έχουν να φάνε

Πραγματικά χαίρομαι να διαβάζω τέτοιους προβληματισμούς.:grinning-smiley-043

Όσον αφορά τα bold texts έχω την εντύπωση ότι όσοι διαπράτουν έγκλημα
(μικρό ή μεγάλο), χωρίς βιοποριστικό λόγο ή εν αμύνη, χρίζουν ιατρικής
παρακολούθησης. Σίγουρα ο άνθρωπος έχει και ζωόδη ένστικτα όμως όπως
πολύ εύστοχα γράφτηκε νωρίτερα βρίσκονται εν υπνώση.
Κάτι δεν λειτουργεί σωστά στον εγκέφαλο των εγκληματιών ιδιέταιρα στους
κατα συρροή.

Πιστεύω ότι με την πρόληψη και την έγκαιρη εύρεση των "αρρώστων" θα
δινόταν κάποια λύση. Εδώ έχουν βρεί φάρμακα μέχρι και για την σχιζοφρένεια ...

Ένα καλό σύστημα εξέτασής μας και παραγέμισμα με φάρμακα χρειάζεται ...

Όσον αφορά το σωφρονιστικό μας σύστημα, παρότι δεν έχω ιδία άποψη,
πιο πολύ εκδικητικό μου φαίνεται παρά σωφρονιστικό.
Γενικότερα το κράτος και η δικαιοσύνη εκδικούντε τους "μη αρεστούς" παρά
προσπαθούν να βρούν λύση ...
 
Aς διορθώσουμε πρωτα και οι δυό μας το έρμο το σωφρονιστικό ως λέξη:flipout::flipout:

Επί του προκειμένου μια ερώτηση έθεσα σχετικά με τις έρευνες και τις στατιστικές , που τόσο της μόδας είναι τώρα τελευταία και που χρησιμοποιούνται όπως θέλει ο καθένας ( από τον ερευνητή έως τον τελευταίο αδαή δημοσιογράφο ) .

Το ζήτημα τελικά είναι αν πιστεύει κανείς οτι οι εγκληματίες σωφρονίζονται . Για μένα είναι ουτοπιστική , ρομαντική ιδέα . Δύσκολα ο άνθρωπος αλλάζει . Από την άλλη αν δώσουμε μεγάλη βαρύτητα στον σωφρονισμό , στην εκπαίδευση των εγκληματιών , θα χαθεί η τιμωρητική διάσταση της ποινής και μοιραία θα ενοχληθεί το "κοινό περί δικαίου αίσθημα" των νομοταγών πολιτών . Δεν μπορεί να "καλοπερνάνε" οι εγκληματίες - που στο κάτω κάτω είναι εγκληματίες και να υπάρχουν άνθρωποι που οι συνθήκες ζωής τους είναι χειρότερες ακι είναι έξω. Υπάρχουν στο εξωτερικό φυλακές πρότυπο ( μέχρι και τένις διαθέτουν ) Αυτό είναι ευθεία προσβολή στο μέγιστο πλήθος των ανθρώπων που ούτε στα όνειρα τους δεν μπορούν να παίξουν τένις , αφού ο εκπαιδευτής κοστίζει χρήματα κι αυτοί δεν έχουν να φάνε

Δημήτρη δώσε ενα παράδειγμα για το πως εννοείς την έννοια του σωφρονισμού αν γίνεται...
Πως δηλ θα σωφρονίσεις κάποιον που έχει κάνει ειδεχθή εγκλημα;
Πες μερικές προτάσεις.....
 
Καταρχάς το σωφρονιστικό σύστημα θα πρέπει να παρέχει την εικόνα της υγειούς "έξω" κοινωνίας στους ασθενείς..

Δεν μιλάω για υπερβολές τύπου τέννις, αλλά ούτε για το κατάντιο των ελληνικών...ξαναλέω όχι όλων.

Αυτό ισχύει και για τα ψυχιατρεια μας....

Να εξετάζεται ο ασθενής απο ομάδα ιατρών και όχι έναν για την πορεία της ψυχικής του υγείας και αναλόγως να πράτουν για τον καθένα...

Δεν είναι εύκολο, αλλά σίγουρα δεν είναι ακατόρθωτο.
 
Last edited:
Ηταν μια απο τις απαντησεις στην ερωτηση ,σε τι διαφερουμε ως ανθρωποι απο ενα ζωο :

Superior ability to foresee consequences and understand the differences between right and wrong, then act accordingly.

Εχει οτο Ον που βιαζει,κακοποιει,σκοτωνει ενα παιδι (οπως γραφει το αρχικο ποστ) την ικανοτητα αυτη ;
Προσωπικα δεν τον θεωρω Ανθρωπο (οτι και να μου πειτε) ,δεν θα ειχα καμμια δευτερη σκεψη στο να του παρω την ζωη ,οπως ακριβως θα εκανα αν το αγαπημενο μου κολλευ παθαινοντας λυσσα ξεσκιζε καποιον.
Ομως ας δουμε τι θα γινοταν αν δεν το εκανα ,θα φωναζα την αστυνομια ,θα τον πηγαιναν μεσα ,θα ζητουσε 48ωρες προθεσμια για να απολογηθει ,θα τον συμβουλευε ο δικηγορος του να πει κατι οπως , ημουν εκτος εαυτου, ακουγα φωνες ,ειχα κανει χρηση και οτι αλλο θα μπορουσε να ελαφρυνη την θεση του.
Θα καταδικαζοταν βεβαια και σε 8-10 χρονια θα ηταν εξω και μια χαρα
εχουμε ολοι δει περιπτωσεις (παπαχρονης - Σατανιστες ) αν το θυμαστε
Μιλοντας τωρα με φιλο μουσουλμανο ,για το πως δικαζουν και συγκεκριμενα τον ειχα ρωτησει αν ειναι δικαιο να σου κοβουν το χερι αν κλεψεις ,μου απαντησε
Αν κλεψεις γιατι πειναγες η για να ταισεις τα παιδια σου δεν σου κοβουν το χερι ,αν ομως κλεβεις για να κλεψεις την πρωτη φορα θα σου κοψουν το μικρο δακτυλο (ετσι ωστε να ξερει η κοινωνια πως εισαι κλεφτης) τωρα αν το ξανακανεις (που δεν το βλεπω) θα σου κοψουν το χερι .

Κλεινοντας θα ηθελα να πω το ποσο καλα νοιωθω ως μελος το φορουμ διαβαζοντας ολα οσα μπορουμε να συζηταμε στην ενοτητα αυτη ,κατι που δεν πιστευα οτι θα βρω οταν λιγο καιρο πριν εγινα μελος