Δημόσιος Τομέας - Υπάλληλοι

Kosh

AVClub Fanatic
7 September 2006
101,036
Εκεί ψηλά.....

Διαδικασία αξιολόγησης δημοσίων υπαλλήλων


Η έλευση στις αρχές της εβδομάδας των Γάλλων εμπειρογνωμόνων της TaskForce στην Αθήνα αναμένεται ότι θα κλειδώσει τα κριτήρια της αξιολόγησης περίπου 650.000 υπαλλήλων, που θα σαρώσει το στενό και το ευρύτερο δημόσιο τομέα ολόκληρη τη διάρκεια της επόμενης χρονιάς. Θα έχει προηγηθεί η αξιολόγηση των δομών του κράτους, από την οποία θα προκύψουν μεγάλες μειώσεις σε επίπεδο γενικών διευθύνσεων, διευθύνσεων, τμημάτων και γραφείων, ενώ θα καταργηθούν οργανικές θέσεις σε υπουργεία, υπηρεσίες και οργανισμούς.

Το πακέτο των δύο αξιολογήσεων θα έχει ως τελικό στόχο την παγίωση του συστήματος της κινητικότητας στο Δημόσιο, με τους υπαλλήλους να μπορούν να μετακινούνται συνεχώς από υπηρεσία σε υπηρεσία, ανάλογα με τις ανάγκες που θα προκύπτουν κάθε φορά. Επίσης, θα προσδιορίσει το προσωπικό εκείνο που δεν διαθέτει προσόντα, ειδικότητες και ικανότητες. Το προσωπικό αυτό θα βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της εξόδου από το δημόσιο τομέα, ανάλογα με τις εκάστοτε απαιτήσεις των εκπροσώπων του Μηχανισμού Στήριξης για δραστική μείωση εργαζομένων και δαπανών. Ολο αυτό, μάλιστα, συνδέεται με τη ρήτρα απόκλισης που υπέγραψε η χώρα μας με την Τρόικα. Σύμφωνα με αυτή, σε κάθε απόκλιση από τους στόχους θα υπάρχει αυτόματη μείωση δημοσίων δαπανών (ενδεχομένως δηλαδή και απολύσεις), εξαιρουμένων μισθών και συντάξεων.

Σύμφωνα με τον «Ελεύθερο Τύπο της Κυριακής» από την «κρησάρα» της αξιολόγησης θα περάσει το τακτικό προσωπικό, που σήμερα απασχολείται σε υπουργεία, ανεξάρτητες αρχές, νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου και Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Από την αξιολόγηση αναμένεται ότι θα εξαιρεθούν οι υπάλληλοι των ΔΕΚΟ και φορέων του ευρύτερου δημόσιου τομέα, οι συμβασιούχοι έργου και ορισμένου χρόνου, οι ωρομίσθιοι και οι μετακλητοί υπάλληλοι, που απασχολούνται σε γραφεία υπουργών και υφυπουργών και σε πολιτικά γραφεία. Ερώτημα παραμένει ακόμα τι μέλλει γενέσθαι με τους ενστόλους, που αποτελούν ειδική κατηγορία ως προς τα καθήκοντά τους. Η αξιολόγησή τους ή μη θα αποφασισθεί από τις συναντήσεις της TaskForce, με τον υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Αντώνη Μανιτάκη.

Το γενικό πρόσταγμα της όλης διαδικασίας αξιολόγησης του προσωπικού που σήμερα απασχολείται στο στενό πυρήνα του Δημοσίου και στον ευρύτερο τομέα αναμένεται ότι θα το έχει το Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού. Στόχος είναι να εφαρμοστούν διαφανείς διαδικασίες, για ένα εγχείρημα που θα πραγματοποιηθεί για πρώτη φορά στα χρονικά του Δημοσίου. Η διαδικασία της αξιολόγησης θα πραγματοποιείται μέσα από γραπτά τεστ πολλαπλών επιλογών. Αυτά θα διαμορφωθούν ανάλογα με το επίπεδο της εκπαιδευτικής κατηγορίας των εργαζομένων, καθώς θα υπάρχουν διαφορετικά τεστ αξιολόγησης για τους υπαλλήλους της κατηγορίας ΠΕ, της κατηγορίας ΤΕ, της κατηγορίας ΔΕ και της κατηγορίας ΥΕ. Το τεστ θα γίνεται μέσω ηλεκτρονικών υπολογιστών, το ερωτηματολόγιο θα περιλαμβάνει περίπου 80 ερωτήσεις, η διάρκεια θα είναι προκαθορισμένη (περίπου δύο με τρεις ώρες) και τα αποτελέσματα θα βγαίνουν άμεσα.

Πώς θα γίνει η διαδικασία

Γραπτό τεστ και βαθμολόγηση των τυπικών προσόντων και του προσωπικού φακέλου θα περιλαμβάνει η αξιολόγηση του προσωπικού. Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, οι Γάλλοι εμπειρογνώμονες της Ομάδας Δράσης, υπό τον Χορστ Ράιχενμπαχ, προτείνουν εξατομικευμένη αποτίμηση του προφίλ κάθε δημοσίου υπαλλήλου. Βάση της αξιολόγησης αυτής θα είναι:

-Τα προσόντα. Δηλαδή, οι σπουδές, στις οποίες θα υπολογίζονται και τα πτυχία. Η επιμόρφωση που έχει λάβει ο υπάλληλος με τη συμμετοχή του σε σεμινάρια ή εκπαιδευτικά προγράμματα. Η εμπειρία που διαθέτει από προηγούμενη προϋπηρεσία. Η γνώση ξένων γλωσσών.

-Οι δεξιότητες. Δηλαδή, οι ειδικές γνώσεις επάνω στις νέες τεχνολογίες και τη διαχείριση έργων.

-Οι προσωπικές ικανότητες. Η εμπειρία επάνω στο αντικείμενο εργασίας και γενικότερα στη δημόσια διοίκηση.

Η αξιολόγηση θα ξεκινήσει από αυτούς που κατέχουν θέσεις ευθύνης. Δηλαδή, για τους προϊσταμένους τμημάτων, διευθύνσεων και γενικών διευθύνσεων. Για αυτήν την κατηγορία είναι ανοιχτό το ενδεχόμενο της συνέντευξης. Από συνέντευξη δεν αποκλείεται να περάσουν και άλλες ειδικές κατηγορίες υπαλλήλων, όπως είναι, για παράδειγμα, οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας.
 
επιτέλους! Μιλάμε θα πέσει πολύ γελιοοοοοοοοοοοοο :)))))))))))))))))))

Πάλι οι ξένοι θα μας επιβάλουν αυτά που έπρεπε απο μόνοι μας να κάνουμε 10 χρόνια τώρα!
Ευχομαι να μηχανογραφήσουν και ολες τις υπηρεσίες να είναι συνδεμένες και να αλληλοεπιδρούν και να γλυτώσουμε απο διάφορους άχρηστους που μας ταλαιπωρούν και τους πληρώνουμε να πατάνε μια σφραγίδα,
ενώ με το Taxisnet ανετα μπορούσαν να διασταυρώνονται και να γίνονται ηλεκτρονικά.

Αντε μηπως και δούμε σωστή εξυπηρέτηση απο τους ανθρώπους που υποτίθεται πρέπει να κάνουν εύκολη την ζωή μας!
Και τέρμα στις λαμογιές και τα λαδώματα των μερικών αυτών!
 
Από την αξιολόγηση αναμένεται ότι θα εξαιρεθούν οι υπάλληλοι των ΔΕΚΟ και φορέων του ευρύτερου δημόσιου τομέα, οι συμβασιούχοι έργου και ορισμένου χρόνου, οι ωρομίσθιοι και οι μετακλητοί υπάλληλοι, που απασχολούνται σε γραφεία υπουργών και υφυπουργών και σε πολιτικά γραφεία.

Αυτοί θα έπρεπε να είναι οι πρώτοι που θα ελέγξουν!
Ε ρε μεταθέσεις που θα πάρουν τα ανηψάκια!!!
Κάθε γραφείο υπουργού θα έχει 20 καφετζήδες!
 
Τους βουλευτές τους αξιολογούμε εμείς κάθε 4 χρόνια... Και μέχρι τώρα, οι σοφές αποφάσεις και το αλάθητο κριτήριο του λαού που δεν παραμυθιάζεται και ξέρει να αντιστέκεται, δείχνει τον δρόμο για τα επόμενα χρόνια...
 
Απάντηση: Re: Δημόσιος Τομέας - Υπάλληλοι

Τους βουλευτές τους αξιολογούμε εμείς κάθε 4 χρόνια... Και μέχρι τώρα, οι σοφές αποφάσεις και το αλάθητο κριτήριο του λαού που δεν παραμυθιάζεται και ξέρει να αντιστέκεται, δείχνει τον δρόμο για τα επόμενα χρόνια...
Οτι καλυτερο εχω διαβασει..... μπραβο σου.:SFGSFGSF::worshippy::grinning-smiley-043
 
Τους βουλευτές τους αξιολογούμε εμείς κάθε 4 χρόνια... Και μέχρι τώρα, οι σοφές αποφάσεις και το αλάθητο κριτήριο του λαού που δεν παραμυθιάζεται και ξέρει να αντιστέκεται, δείχνει τον δρόμο για τα επόμενα χρόνια...

Κολοκύθια, το πολιτικό προσωπικό ανανεώθηκε κατά τα 2/3 αυτή τη φορά, ποια η διαφορά? Αφού οι "εμπλεκόμενοι" με την πολιτική πρέπει να προταθούν από τον αρχηγό και από αυτούς κάποιοι να εκλεγούν, η ζαριά θα είναι στάνταρ ασσόδυο.........
 
θα αξιολογηθούν και όσοι έχουν προσληφθεί μέσω ΑΣΕΠ ?

και το δέχεται αυτό το ΑΣΕΠ ? αφού οι περσσότερες προσλήψεις (εκτός ίσως από όσες έχουν συνέντευξη) είναι υπό καθεστώς διαφάνειας ...


επίσης κάθε νεοπροσλαμβανόμενος στο δημόσιο μονιμοποιείται μετά από δύο χρόνια, τα δύο αυτά έτη παρακολουθεί υποχρεωτικά κάποια ειδικά σεμινάρια στο ΕΚΔΔ (στα οποία δίνει και εξετάσεις στις οποίες είναι απαραίτητη η επιτυχία) και είναι υπό την διαρκή αξιολόγηση της υπηρεσίας ....
συνεπώς όσοι βρεθούν "ακατάλληλοι", αφού έχουν "περάσει" τα παραπάνω, εκθέτουν και το ΕΚΔΔ αλλά και τους φορείς-υπεύθυνους που τους μονιμοποίησαν ...

θα εξεταστεί λέει η ειδίκευση πάνω στις νέες τεχνολογίες, δεν ήξερα οτι υπάρχει κάποιο πρόγραμμα για να καταρτίζει τους παλιούς υπαλλήλους στις νέες τεχνολογίες .... καλώς ή κακώς υπάρχουν άνθρωποι κάποιας ηλικίας με πολλά χρόνια υπηρεσίας που δεν γνωρίζουν υπολογιστές - ή γνωρίζουν τα βασικά .....
υπήρξε ποτέ οργανωμένη μέριμνα για την εκπαίδευση τους ?

πρώτα θα έπρεπε να αξιολογηθούν οι υπεύθυνοι της κατάστασης, με τις χιλιάδες αγκυλώσεις του νομοθετικού λαβυρίνθου, με τις χιλιάδες διατάξεις και εγκυκλίους (ενίοτε και αντικρουόμενες), αυτοί που θα έπρεπε τόσα χρόνια να μεριμνούν για την σωστή εκπαίδευση / αξιοποίηση / αξιολόγηση του υπάρχοντος προσωπικού .....

υπάρχουν άνθρωποι ικανότατοι που χαραμίζονται σε γραφεία και εργασίες λάντζας και ρουτίνας ... που έχουν χάσει κάθε επαφή με τις νέες τεχνολογίες και το μυαλό τους έχει αρχίσει και χάνει στροφές από την καθημερινή "τρέλλα" που επικρατεί σε πολλές δημόσιες υπηρεσίες .....

υπάρχουν σαφώς και κηφήνες και αργόσχολοι .....
διατηρώ κάποιες επιφυλάξεις αν θα καταφέρουν να τους εντοπίσουν ....

το οτι ο δημοσιουπαλληλικός κώδικας δεν εφαρμόζεται παρά μόνο αναπροσαρμόζεται και επαναδιατυπώνεται δεν ήταν ούτε και θα είναι ποτέ ευθύνη των υπαλλήλων ....
 
Last edited:
Ναι ρε αλλά οι Γάλλοι ειναι εκλεπτυσμένοι ρε παιδί μου...Πώς έγινε στην ημικρατική France Telecom ένα πράμα με τις εικοσι αυτοκτονίες υπαλλήλων..:Banane0::Banane0:

Αφού τρία χρόνια μετά τα Μνημόνια και ενώ έχει αποδειχθεί πώς ο δημόσιος τομέας ανήκει στον μ.ο. της Ευρώπης και υπάρχουν ζητήματα που έχουν να κάνουν πρωτίστως με την γραφειοκρατία και τίποτ'' άλλο,δεν βαριέσαι..

Αλλως τε ο ιδιωτικος τομέας θάλλει απο διάφορους απατεώνες που φουντάρουν τις επιχειρήσεις τους ή εκμεταλλεύονται με τον αισχρότερο τρόπο τούς εργαζομένους εκεί...Αλλά ας είναι καλά ο Πάσχος που δείχνει τον δρόμο τής αόρατης αμοιβής...:ADFAD2::ADFAD2:
 
Ε ρε μεταθέσεις που θα πάρουν τα ανηψάκια!!!
Κάθε γραφείο υπουργού θα έχει 20 καφετζήδες!

υπάρχουν σαφώς και κηφήνες και αργόσχολοι .....
διατηρώ κάποιες επιφυλάξεις αν θα καταφέρουν να τους εντοπίσουν ....

Είπες περιφραστικά αυτό που έγραψα παραπάνω... :p
Δεν είδες πως;
Πάντα θα υπάρχει μία τρύπα να χώσουν τα "ανηψάκια" ώστε να πληρώσουν τη νύφη για μια ακόμη φορά οι εργαζόμενοι.
Αυτή θα είναι τα γραφεία των υπουργών, υφυπουργών, βολευτών κλπ κλπ...
 
μα εννοείτει βρε Μιχάλη ...

και τώρα που υπάρχει το ασεπ, πάντα υπάρχει τρόπος να τρουπώσουν οι δικοί μας ....
σιγά μη τους βγάλουμε στη σέντρα τώρα .... εξετάσεις και αξιολόγηση .... πφφφφ ... αυτά είναι για τον "κοσμάκη" ....

πριν 2-3 χρόνια έκανα μια κουβέντα με έναν "υψηλά" ιστάμενο στη δημόσια διοίκηση, και του εξέφρασα την εξής απορία :
"ποιά λογική υπάρχει στο να γίνεται προιστάμενος ή διευθυντής ο , απλά, παλιότερος, χωρίς να εξετάζεται αν έχει τις ικανότητες να διαχειριστεί προσωπικό ?"
"και αφού τελικά είναι το ύφασμα τέτοιο, γιατί δεν υπάρχει μέριμνα ώστε οι άνθρωποι αυτοί να παρακολουθούν μερικά σεμινάρια σχετικά με την διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού κλπ ?" ....

ουσιαστική απάντηση ακόμα περιμένω ....

τα προβλήματα της δημόσιας διοίκησης δεν λύνονται έτσι,
αν η νομοθεσία -που υπάρχει άλλωστε- δεν εφαρμόζεται δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα ...

και οι πραγματικά καλοί και άξιοι υπάλληλοι θα έχουν πάντα ως αντίβαρο των πολιτικών τα παιδιά (τα "δικά" τους παιδιά) που πάντα θα επιπλέουν ....

το οτι το αντίβαρο αυτό εξυπηρετεί παπαγάλους και λοιπές λυπήσεις είναι άλλο θέμα ........
 
Last edited:
Μήπως είπαν τίποτα και για τον κρατικοδίαιτο ιδιωτικό τομέα;
Ή μπααα...

Κάτι σε "ιδιωτική επιχείρηση που για να κλάσει χρεώνει το δημόσιο μερικά εκατομμύρια ευρώ" π.χ....
 
Για να ξέρουμε τι λένε οι ειδικοί κι αρμόδιοι...Οχι οι αναρμόδιοι...



ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ
Διαφθορά 14 δισ. ευρώ φέρνει η γραφειοκρατία στο Δημόσιο

Του Βασίλη Σ. Κανέλλη

Κακοδιοίκηση, γραφειοκρατία και μια απίστευτη Βαβέλ που επικρατεί στο νομικό πλαίσιο της χώρας «χτίζουν» στην Ελλάδα τη διαφθορά, η οποία φτάνει στο ιλιγγιώδες ποσό των 14 δισ. ευρώ ή 6,8% του ΑΕΠ. Το συμπέρασμα αυτό εξήχθη από το συνέδριο της Διεθνούς Διαφάνειας Ελλάς, με τίτλο «Κράτος και Διαφθορά-Θεσμοί: Από την πτώση στην ανόρθωση» στο οποίο δόθηκαν στοιχεία για την απίστευτη έκταση που έχει λάβει το φαινόμενο αυτό.

Ο καθηγητής στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης Παναγιώτης Καρκατσούλης, παρουσίασε στοιχεία σύμφωνα με τα οποία η πολυπλοκότητα του ελληνικού κράτους οδηγεί στην αυθαιρεσία και σε ένα σύστημα διεφθαρμένο, όχι απαραίτητα από τη δράση συγκεκριμένων υπαλλήλων.

Συγκεκριμένα, από το 1975 και μέχρι το 2005, έχουν κατατεθεί 171.500 ρυθμίσεις, 3.430 νόμοι, 20.580 Προεδρικά Διατάγματα, 114.905 υπουργικές αποφάσεις, 24.010 αποφάσεις Περιφερειών και 8.575 αποφάσεις νομαρχιών.

Τόνισε ότι η κατάσταση έχει χειροτερέψει τα τελευταία χρόνια με τις εγκυκλίους που έχουν υποκαταστήσει τη νομοθεσία, ενώ παρατήρησε ότι γίνεται κατάχρηση και των Πράξεων Νομοθετικού Περιεχομένου. Αναφέρθηκε στις χιλιάδες νομοθετικές και κανονιστικές ρυθμίσεις και συγκεκριμένα είπε ότι υπάρχουν 23.142 αρμοδιότητες, ενώ τόνισε ότι υπάρχουν πολλές και διάσπαρτες δομές σε 15 υπουργεία: 149 γενικές διευθύνσεις, 886 διευθύνσεις και 3.720 τμήματα. Εκτός από τους 15 υπουργούς, υπάρχουν 9 αναπληρωτές υπουργοί, 21 υφυπουργοί, 78 γενικοί και ειδικοί γραμματείς και 1.200 σύμβουλοι προκειμένου να αισθάνονται... ασφαλείς οι υπουργοί.

Εδωσε στοιχεία για το μεγάλο αριθμό από Δημόσια Νομοθετικά Πρόσωπα που υπάρχουν, όπως 69 ΔΝΠ για εκπαίδευση και κατάρτιση, 54 για επιχειρηματικότητα και απασχόληση, 209 για πολιτισμό και ψυχαγωγία, 56 για έρευνα και ανάπτυξη, 19 για χωροταξικό σχεδιασμό και έλεγχο δόμησης. Τέλος αναφέρθηκε στο προσωπικό που υπηρετεί στην κεντρική διοίκηση και συγκεκριμένα 53.440 άτομα στο μέγα πλήθος των κτιρίων (263 μισθωμένα, 270 ιδιόκτητα, 70 παραχωρημένα), στα 54.927 τερματικά, 2.983 server, μόνο 332 βάσεις δεδομένων και μόνο 13.343 υπηρεσιακά e-mails που καλύπτουν το 25%.


http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26510&subid=2&pubid=112957250
 
Last edited:
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!!!!! Σιγά σιγά βλέπω μπαίνουμε σε μια σειρά.......

ΕΥΓΕ!!!1.5εκ τεμπέληδες θα δουλέψετε όπως πρέπει....
 
Re: Απάντηση: Δημόσιος Τομέας - Υπάλληλοι

Συγκεκριμένα, από το 1975 και μέχρι το 2005, έχουν κατατεθεί 171.500 ρυθμίσεις, 3.430 νόμοι, 20.580 Προεδρικά Διατάγματα, 114.905 υπουργικές αποφάσεις, 24.010 αποφάσεις Περιφερειών και 8.575 αποφάσεις νομαρχιών.

Με άλλα λόγια δεν υπάρχει καμία σταθερότητα......