Διόδια

Απάντηση: Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Άρα πρέπει να κάνουμε το πρόστιμο ένα μηνιάτικο :afro:

Φυσικά!:flipout:
Εύκολο αν μη τι άλλο από προπονημένους επι μήνες στην κοπτοραπτική εισοδημάτων.

Βέβαια με λίγη υπομονή (γιατί η αντίσταση θέλει υπομονή) με μια έξυπνη και εύκολη πατέντα που όλο και κάποιος θα "κατοχυρώσει"... οι κουμπωτές πινακίδες θα είναι γεγονός.

Κλεφτοπόλεμος δηλαδή.
Μετά από κανά χλμ από το σταθμό ξανακουμπώνεις την πινακίδα και είσαι τζέτ!
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

“ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΤΩΡΑ ΟΛΑ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ- ΧΑΡΑΤΣΙΑ! ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΙΟΔΙΑ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ «ΦΟΝΙΑΔΕΣ»”

Την ώρα που στέλνουν τους εργαζόμενους στην φτώχια και την ανεργία, ανακοινώνουν αυξήσεις φωτιά στα διόδια και προσπαθούν να τρομοκρατήσουν όσους αντιστέκονται . Το θράσος τους πλέον δεν έχει όρια - δεν φτάνει που έχουν διαλύσει τους μισθούς και τις συντάξεις, απελευθέρωσαν τις απολύσεις, διέλυσαν το ασφαλιστικό, μας οδηγούν σε «χρεοκοπία»- ζητάνε να πληρώνουμε χαράτσι και για τους δρόμους που έγιναν με τα λεφτά των φόρων που πληρώσαμε!!!!
Τώρα λέμε: «όχι δεν πληρώνω».
Αρνούμαστε την πληρωμή και ζητάμε την κατάργηση των διοδίων γιατί:

1)Πληρώσαμε για την ελεύθερη και ασφαλή μετακίνηση μας αμύθητα ποσά ( φόροι , εθνικά διόδια , τέλη κυκλοφορίας) που πήγαν τα λεφτά;
2)Γιατί προσθέτουν ένα ακόμα δυσβάσταχτο έξοδο (χαράτσι) στο διαρκώς λεηλατούμενο εισόδημα μας.
3)Γιατί υπερασπιζόμαστε τον ιδρώτα και το αίμα των εργαζομένων που κατασκεύασαν τους δρόμους και τους κράτησαν ελεύθερους.
4)Γιατί αρνούμαστε το ξεπούλημα , την κατοχή και εκμετάλλευση ελεύθερων χώρων από το ντόπιο και ξένο κεφάλαιο.
5)Γιατί θεωρούμε τα διόδια χαρακτηριστικό παράδειγμα κρατικοϊδιωτικής διαπλοκής για τη διασφάλιση της κερδοφορίας του κεφαλαίου σε συνθήκες καπιταλιστικής κρίσης.
Καλούμε τους εργαζόμενους να πλαισιώσουν την προσπάθεια για γκρέμισμα των διοδίων και ανατροπή της αντιλαϊκής πολιτικής που εφαρμόζει η κυβέρνηση και η τρόικα . Οι δρόμοι είναι δημόσιο αγαθό ελεύθερο για χρήση από όλους τους πολίτες .Η ευθύνη της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ και της αντιπολίτευσης είναι τεράστια για την ληστρική συμπεριφορά των περίφημων εργολάβων (νταβατζήδων) σε βάρος του λαού της περιοχής μας αλλά και πανελλαδικά. Στις 9/1/2011 και ώρα 3.00 μ.μ. ανοίγουμε όλους τους σταθμούς διοδίων από τη Θεσσαλονίκη ως την Καλαμάτα και ένα νέο κύκλο αγώνων απέναντι σε όσους θέλουν να ξεπουλήσουν τη χώρα, τη ζωή και το μέλλον μας.
Απαιτούμε :
•Να καταργηθούν όλα τα διόδια. Να υπάρχει ελεύθερη πρόσβαση χωρίς χαράτσια πουθενά.
•Δημόσιες, σύγχρονες φθηνές συγκοινωνίες και με δωρεάν ζώνη το πρωί. Μείωση των εισιτηρίων την υπόλοιπη μέρα.
•Υποδομές και έργα που πρέπει να αναλαμβάνει το κράτος, χωρίς να πληρώνει ο λαός.
Κανείς να μην πληρώσει διόδια , περνάμε ελεύθερα.

ΟΛΟΙ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΜΑΚΡΥΧΩΡΙΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ 9/1 3:00 Μ.Μ.

ΑΝΤΑΡΣΥΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

http://neaolympou.gr/index.php/epikairotitanea/336-diodia-antarsia
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

O Ξεφτιλισμένος ο Παπαδημητρίου φέρεται ως κρατικός Ασφαλίτης και διατάζει στην φυλλάδα του συκοφαντώντας φυσικά καί τίς ''εξτρεμιστικές ομάδες τής Αριστεράς''.
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathpolitics_1_08/01/2011_1293652
Tου Μπαμπη Παπαδημητριου

Oτι η Δημόσια Διοίκηση, με άμεση ευθύνη των πολιτικών, δεν υπηρετεί αποτελεσματικά το συλλογικό ενδιαφέρον και, εξίσου συχνά, αδιαφορεί για το συμφέρον και την ευημερία καθενός πολίτη το γνωρίζαμε. Oτι υπάρχουν πολιτικές ομάδες που σπεύδουν να εκμεταλλευθούν τα παραπάνω για να εξευτελίζουν όσους πολίτες δεν επιθυμούν να συμπεριληφθούν στα ιδεολογικά τους «κοστούμια» το γνωρίζαμε επίσης.

Η περίπτωση με το νέο καθεστώς διοδίων προσφέρει άμεση επιβεβαίωση των παραπάνω.

Και όμως. Η Σύμπραξη Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) είναι μια σωστή μέθοδος και, σε κάθε περίπτωση, δεν είναι ο λόγος για την ακρίβεια των διοδίων. Ούτε μπορεί να αντιμετωπίσει την καθυστέρηση των έργων στη βόρεια ακτή της Πελοποννήσου. Η κυβέρνηση είναι αυτή που θα ξεπεράσει την απαίτηση τοπικού δικαστή, που βάζει την απαλλοτρίωση των χωραφιών τρεις φορές το κόστος κατασκευής! Βλέπετε, έμαθαν και οι δικαστές να υπολογίζουν πανάκριβα την ιδιωτική περιουσία και να αδιαφορούν για τη δημόσια. Μήπως άλλωστε δεν κάναμε το ίδιο όλοι εμείς όταν αδιαφορούσαμε για το πραγματικό κόστος του κράτους; Με αποτέλεσμα οι υπηρεσίες να χειροτερεύουν, η περιουσία να απαξιώνεται και το δημόσιο χρέος να διογκώνεται.

Με όλα αυτά, ο κομματικός στρατός της κυρίας Παπαρήγα και οι άλλες εξτρεμιστικές ομάδες που το παίζουν «αριστερά» δεν έχουν κανένα πρόβλημα! Στο δικό τους «καθεστώς», η κλοπή του κράτους είναι η πραγματικότητα την οποία όλοι αποσιωπούν. Αλλά και στην παλαιότερη Ελλάδα «μας», τα διόδια ήταν ένα ακόμη κρατικό «ρουσφέτι» με το οποίο οι πολιτικοί κουλάντριζαν την ψήφο των ιθαγενών πολιτών. Η ανάπτυξη δικτύου αυτοκινητοδρόμων δεν αποτέλεσε ποτέ ειλικρινή προτεραιότητα για το ΠΑΣΟΚ, πολιτευτές του οποίου, χθες ακόμη, ψήφιζαν με το ένα χέρι τις συμβάσεις κι έβγαιναν έξω για να καταγγείλουν τα «ακριβά διόδια». Από το ’80, το σημερινό κυβερνητικό κόμμα, προτεραιότητα έδωσε στην ασφαλτόστρωση των χωματόδρομων στην επαρχία και δεν έφτιαξε ούτε ένα μέτρο εθνικού δρόμου. Αργότερα, ξόδεψε ευρωπαϊκά κεφάλαια, πάλι χωρίς σχέδιο, κρύβοντας το πραγματικό κόστος από τους πολίτες.

Χρειαζόμαστε επειγόντως το σχεδιασμένο δίκτυο αυτοκινητοδρόμων για να στηρίξουμε την οικονομική ανάπτυξη. Είμαστε πίσω 2-3 χρόνια. Αφού το κράτος μας δεν έχει περισσότερα από το 1/5 του κόστους, θα βάλουμε εμείς τα υπόλοιπα, όπως προβλέπεται με τις συμβάσεις παραχώρησης, όσοι χρησιμοποιούν σήμερα τους δρόμους θα χρειαστεί να βάλουν τα υπόλοιπα. Αυτό λέει η ψυχρή πραγματικότητα: των αριθμών και της χώρας.

Είναι όμως εξίσου επείγον να δούμε ξανά το σύστημα διοδίων, αφού σχεδιάστηκε σε περίοδο πληθωριστικής αύξησης των εισοδημάτων και πολύ χαμηλότερων τελών κυκλοφορίας. Πρακτικώς, η επιλογή είναι μεταξύ δύο συστημάτων. Είτε όλα τα διόδια θα αναλογούν στην πραγματική διαδρομή του καθενός και θα έχουμε μόνον διόδια στις εξόδους είτε θα συμπεριληφθούν στα ετήσια τέλη κυκλοφορίας, με τη μορφή ειδικής βινιέτας αυτοκινητοδρόμων. Το μόνο σίγουρο είναι ότι, διόδια, θα συνεχίσουμε να πληρώνουμε.
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Μονον πού έτσι γινομαι και εγώ εργολάβος..

Ζητάω τά λεφτά μεσω διοδίων μπροστά και υστερα φτιάχνω δρόμους..
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Ξεκινησαν καταληψεις των λεωφορειων στη Θεσ/νικη ,για την αυξηση του εισιτηριου
 
Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Ξεκινησαν καταληψεις των λεωφορειων στη Θεσ/νικη ,για την αυξηση του εισιτηριου

To είδες εσύ ή κάπου το διάβασες Πέτρο?? Θα έχει πολύ ενδιαφέρον...
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Σήμερα πάντως στην πλατεία Αριστοτέλους στο Βενιζέλο γινότανε καλή μάζωξη
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Αύξηση 40% στα εισιτήρια των συγκοινωνιών της Αθήνας

Την αύξηση των εισιτηρίων στα μαζικά μέσα μεταφοράς στην πρωτεύουσα από την 1η Φεβρουαρίου, ανακοίνωσε ο υφυπουργός Υποδομών, Σπύρος Βούγιας, μιλώντας σε πρωινή ειδησεογραφική εκπομπή της δημόσιας τηλεόρασης.

Τα εισιτήρια στην πρωτεύουσα θα αυξηθούν σε 1,20 ευρώ για τις απλές διαδρομές και σε 1,40 ευρώ για τις συνδυαστικές, με διάρκεια ισχύος τα 90 λεπτά.

Για τη μηνιαία κάρτα απεριορίστων διαδρομών προβλέπεται αύξηση 28% και από 35 ευρώ που κοστίζει σήμερα θα διατίθεται έναντι 45 ευρώ.

Ο υφυπουργός υποστήριξε ότι έγινε προσπάθεια, οι αυξήσεις να είναι όσο το δυνατό πιο ήπιες και να υπάρχει διάκριση μεταξύ εκείνων, που χρησιμοποιούν τα μέσα για μία διαδρομή και των άλλων, που είναι αναγκασμένοι να κάνουν πολλαπλές διαδρομές.

Σημειώνεται πως πάρα πολλές διαδρομές στο λεκανοπέδιο γίνονται πλέον με τη χρήση δύο μέσων, καθώς τους τελευταίους μήνες ο ΟΑΣΑ έχει αναδιαρθρώσει πολλά δρομολόγια λεωφορείων προκειμένου αυτά να λειτουργούν ως τροφοδοτικά των μέσων σταθερής τροχιάς.

Στο πλαίσιο της αναδιάρθωσης των αστικών συγκοινωνιών της πρωτεύουσας τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ θα αποτελούν μία εταιρεία, ενώ προβλέπεται επίσης η συγχώνευση του μετρό, του τραμ και του ΗΣΑΠ και η δημιουργία μίας εταιρείας που θα διαχειρίζεται το σύνολο των μέσων σταθερής τροχιάς.

Ο ΣΥΝ για τις αυξήσεις των εισιτηρίων

Η κυβέρνηση «κάνει αυτό που ξέρει καλύτερα» τον τελευταίο καιρό, δηλαδή να αυξάνει τις τιμές στα βασικά κοινωνικά αγαθά, αναγκαία για τον πολίτη, αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ΣΥΝ.


Η νέα μεγάλη αύξηση, αυτή τη φορά, στα εισιτήρια των ΜΜΜ έρχεται να επιβαρύνει ακόμα περισσότερο ιδιαίτερα τους εργαζομένους που βρίσκονται σε δεινή οικονομική κατάσταση.

Η κυβέρνηση αντί να Βελιών το δίκτυο των ΜΜΜ και να «επιβραβεύει» τους πολίτες που χρησιμοποιούν τα ΜΜΕ και συμβάλλουν στη μείωση του κυκλοφοριακού και σε ένα καλύτερο ατμοσφαιρικό αστικό περιβάλλον, επιλέγει, και σε αυτή την περίπτωση, τη μνημονική πολιτική της «δημοσιονομικής εξυγίανσης».

Η Δημοκρατική Αριστερά για τις αυξήσεις στα εισιτήρια

Την αντίθεσή της στην αύξηση των τιμών των εισιτηρίων εξέφρασε η Δημοκρατική Αριστερά επισημαίνοντας ότι φορτώνει επιπλέον βάρη στους πολίτες που “ανήκουν στα κοινωνικά στρώματα που χειμάζονται από τα αλληλοδιάδοχα οικονομικά μέτρα και την ακρίβεια”.

Η κυβέρνηση οφείλει να σταματήσει την πρακτική της να εξαγγέλλει αναδιαρθρώσεις δημοσίων επιχειρήσεων με πρώτο μέτρο, που αμέσως το υλοποιεί, την αύξηση των τιμολογίων των υπηρεσιών τους. Η εξοικονόμηση κονδυλίων στις αναγκαίες κρατικές επιδοτήσεις των αστικών συγκοινωνιών δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να γίνει με την αύξηση των εισιτηρίων.

http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=239293


Υ.Γ Σχόλιο αναγνώστη...
"Περιμεντε ρε παιδες,εγω ειμαι ΜΑΘΗΤΗΣ οχι και πολυ καλα οικονομικα ευκαταστατων γονεων,που χρησιμοποιω το μετρο 4 φορες τη μερα και 1 φορα το λεωφορειο.Πληρωνω 1 χρονο καρτα 28 ευρω,σε 12 μερες γινομαι 18 και θα πληρωνα 35 και τωρα μου λετε οτι θα πληρωνω 45???Παμε καλα?Λιγα κερδη εχει ο ΟΑΣΑ σαν ιδιωτικη εταιρεια?
Ε!ΟΧΙ!Απο δω και περα ΤΣΑΜΠΑ,ναι ΠΑΡΑΝΟΜΑ και προτιμω να πληρωσω το προστιμο που θα μου ρθει μια φορα και αν!!!Γιατι τοσο καιρο μονο 1 φορα με εχουν ελενξει!Ε δε παμε καλα... "
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

To είδες εσύ ή κάπου το διάβασες Πέτρο?? Θα έχει πολύ ενδιαφέρον...

Kαπου διαβασα την ανακοινωση ομαδας πολιτων για καταληψη λεωφορειων συγκεκριμενων διαδρομων.Συμμετειχαν δασκαλοι,μαθητες,φοιτητες,εργαζομενοι.Μολις βρω την ανακοινωση θα την μεταφερω εδω
 
Last edited:
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Γυρίζοντας χθες από Νάουσα,αρκετές μπάρες ήταν σπασμένες.Το έχουν παραχέσει με τα διόδια.Ειδικά μετά τη Λάρισα,προς Κατερίνη,σε εκείνο το κομμάτι που ο Θεός να το κάνει Εθνική οδό,έχουν βάλει 2...!!! σταθμούς διοδίων.
Μεχρι τη Βεροια,πλήρωσα 18,80 ευρώ σε διόδια.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

κάτι πήρε το αυτί μου οτι εαν δεν πληρώσεις διόδια και σε πιάσουν θα πληρώσεις
πρόστιμο 20 φορές το αντίτιμο.....ισχύει η είναι ράδιο αρβύλα ?
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

κάτι πήρε το αυτί μου οτι εαν δεν πληρώσεις διόδια και σε πιάσουν θα πληρώσεις
πρόστιμο 20 φορές το αντίτιμο.....ισχύει η είναι ράδιο αρβύλα ?


%CE%B5%CE%BD%CE%B7%CE%BC1.png

%CE%B5%CE%BD%CE%B7%CE%BC2.png
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Mέ τήν ιστορία αυτή δεν θά ξεμπερδέψει εύκολα η Χούντα..

Τέτοιες κινήσεις πολιτών δυσκολεύουν πολύ περισσότερο τήν Χουντική κυβέρνηση νά τίς ονοματίσει ''εξτρεμιστικές '' ή ''τρομοκρατικές'' και μπορούν νά συσπειρώσουν μεγάλο πλήθος ανθρώπων..Αλλο βέβαια αν ήδη ο Παπαδημητρίου τής φυλλάδας τού Αλαφούζου έχει αρχίσει νά πετάει λάσπη..
Τι θά κάνουν τά φασιστοειδή??
Θά βάζουν φυλακή οσους δεν πληρώνουν ή θά εξαπολύουν τούς ασφαλίτες τους νά τούς δέρνουν??

Ειναι μιά κίνηση πού πρέπει νά ενισχυθεί και νά γιγαντωθεί.

Αλλως τε εδώ και μόνον εδώ πέφτουν χαράτσια μέ τά απιστευτα τέλη κυκλοφορίας και μέ συνεχόμενες αυξήσεις διοδίων σέ δρόμους πού δέν έχουν κάν κατασκευαστεί
 
Last edited:
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Οι εταιρείες ζητούν (εμπιστευτικά) από το Δημόσιο, τα πρόστιμα να τα εισπράττει εκείνο. Αν δεν τα πληρώσεις (άμεσα) να μη μπορείς να πάρεις φορολογική ενημερότητα.

Και μη χειρότερα...
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Εντείνονται οι κινητοποιήσεις...

Ανοιξαν τις μπάρες των διοδίων

diodia_x.jpg


"Οι εθνικοί δρόμοι είναι δημόσια περιουσία - Σπρώξτε τη μπάρα. Μη πληρώνεις κι εσύ!". Μ' αυτό το σύνθημα εκατοντάδες μέλη, του κινήματος ενάντια στα διόδια, ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα που έκανε το πανελλήνιο συντονιστικό των επιτροπών αγώνα κατοίκων πολιτών και εργαζόμενων ενάντια στα διόδια και άνοιξαν σήμερα τις μπάρες σε πολλούς σταθμούς διοδίων της χώρας.

Το άνοιγμα ξεκίνησε, σε κάποιους σταθμούς στις 12 το μεσημέρι, και οι μπάρες έμειναν ανοιχτές μέχρι τις 5 το απόγευμα.

Οι οδηγοί περνούσαν τα διόδια με κορναρίσματα και σχηματίζοντας το σήμα της νίκης προς τα μέλη του κινήματος που κρατούσαν ανοιχτά τα διόδια.

¶ντρες, γυναίκες ακόμη και μικρά παιδιά ήταν εκεί για να δώσουν δυναμικό παρόν ενάντια στην καταβολή των διοδίων.

Σε δηλώσεις της στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η κάτοικος της περιοχής στα διόδια των Αφιδνών Φρόσω Πέτρου τόνισε ότι "πρέπει να ανοίξουμε τα διόδια. Μένουμε στην περιοχή και περνάμε από δω τρεις και τέσσερις φορές την ημέρα για να πάμε στις δουλειές. Ο μισός μας μισθός φεύγει στα διόδια και τις βενζίνες, πώς θα ζήσουμε;".

Το μέλος της συντονιστικής επιτροπής Γιώργος Αρέστης τόνισε ότι "ο λαός σε πανελλαδικό επίπεδο διεκδικεί και αγωνίζεται για ελεύθερους δρόμους. Η κυβέρνηση προσπαθεί να ξεπουλήσει τα πάντα, ακόμα και τους δρόμους και τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Η αγανάκτησή μας πια έχει ξεχειλίσει".

Όπως είπε ο κ. Αρέστης μεθαύριο Τρίτη οι επιτροπές της Ελλάδας ενάντια στα διόδια θα συνεδριάσουν στις 11 το πρωί στη Λαμία για να καθορίσουν τη περαιτέρω στάση τους. Μέχρι στιγμής, σύμφωνα με το κ. Αρέστη έχουν δηλώσει συμμετοχή 19 επιτροπές.

Χωρίς να πληρώνουν διόδια διέρχονταν οι οδηγοί, από τη μια το μεσημέρι έως τις πέντε το απόγευμα, από τον σταθμό των Μαλγάρων, εξ αιτίας των κινητοποιήσεων της συντονιστικής επιτροπής κατά των διοδίων στη διαδρομή Θεσσαλονίκη - Καλαμάτα.

Στη Θεσσαλία, από τις δώδεκα μέχρι τις τρεις άνοιξαν οι μπάρες στα διόδια Μοσχοχωρίου, ενώ από τις τρεις ως τις πέντε άνοιξαν τα διόδια Μακρυχωρίου. Σε λίγη ώρα θα ανοίξουν για το ίδιο διάστημα και τα διόδια του Πυργετού.

Στις τρεις το μεσημέρι άνοιξαν τα διόδια στη Λεπτοκαρυά και παρέμειναν ανοιχτά έως τις πέντε το απόγευμα. Από τις τέσσερις το απόγευμα, ως τις έξι θα ανοίξουν τα νέα διόδια στον Πολύμυλο Κοζάνης.

Από τις 3:10 μμ και ως τη Δύση του ηλίου πολίτες και κλιμάκια της συντονιστικής επιτροπής Πελοποννήσου κατά των διοδίων σήκωσαν τις μπάρες στους σταθμούς γέφυρα Μάναρη (ΑΣΕΑΣ), Νεστάνης και Σπαθοβουνίου

Πηγή ΑΠΕ
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

εγώ πάντως χθες πέρασα "αέρας" απο τα διόδια πριν την Θεσ/νίκη με προορισμό ακόμα πιο βόρεια....