Διόδια

Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Έχεις απόλυτο δίκιο. Δυστυχώς δεν τιμωρήθηκε κανείς, όπως και δεν τιμωρείται κανείς στην Ελλάδα παρά μόνο κάποιος μικρό-απατεώνας ή κάποιος μεγάλος εδώ και εκεί που το έχει ξεφτιλίσει εντελώς και για ξεκάρφωμα.


Γιά νά ξέρεις τόσο καλά τά κατατόπια πρέπει νάχεις σχέση μέ τήν περιοχή.:2thumb22sup:
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Γιά νά ξέρεις τόσο καλά τά κατατόπια πρέπει νάχεις σχέση μέ τήν περιοχή.:2thumb22sup:

Τρίπολη μένω αλλά δούλευα και στην Αθήνα τα τελευταία 4 χρόνια. Κάνω περίπου 45.000 χιλιόμετρο τον χρόνο στους δρόμους της Πελοποννήσου. Τους έχω φάει στην μάπα για τα καλά. Τις κατολισθήσεις, τις ελλείψεις, τις κακοτεχνίες γενικά. Ευτυχώς ο μόνος δρόμος που δεν χρησιμοποιώ είναι ο Κορίνθου-Πατρών. Πάλι καλά.

Ο Κορίνθου-Τρίπολης ΤΩΡΑ είναι μια χαρά δρόμος. Άψογος.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Τρίπολη μένω αλλά δούλευα και στην Αθήνα τα τελευταία 4 χρόνια. Κάνω περίπου 45.000 χιλιόμετρο τον χρόνο στους δρόμους της Πελοποννήσου. Τους έχω φάει στην μάπα για τα καλά. Τις κατολισθήσεις, τις ελλείψεις, τις κακοτεχνίες γενικά. Ευτυχώς ο μόνος δρόμος που δεν χρησιμοποιώ είναι ο Κορίνθου-Πατρών. Πάλι καλά.

Ο Κορίνθου-Τρίπολης ΤΩΡΑ είναι μια χαρά δρόμος. Άψογος.


:2thumb22sup:

Πολύ οικεία περιοχή ..Απ´τά μικρά μου χρόνια διακοπές ανεβαίνοντας απο Καλαμάτα ,ενα μέρος θητείας εκεί και αγροτικό στό Βαλτέτσι..Και παλιότερα συγγενείς στήν οδό Καλαβρύτων διπλα σε εναν θερινο Κινηματογράφο πού δεν υπαρχει πιά και δεν θυμάμαι τό όνομά του..
Απέναντι είχε Θέατρο Σκιών..

Οντως πλέον ο Κορίνθου-Τρίπολης ειναι πολύ καλός και μάλιστα άν σκεφτείς οτι έχω προλάβει ακόμα καί τίς φουρκέτες τού πολύ παλιού Αχλαδόκαμπου μέ τίς περίφημες ''Γίδες'' πού σταματούσαν γιά σούπα οι φορτηγατζήδες την δεκαετία τού 60 και λίγο μετά..:rolleyes::rolleyes:

Sorry γιά το off-topic..
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Αγροτικό στο Βαλτέτσι. Μια χαρά. Για να λες για αυτό τον θερινό κινηματογράφο μιλάμε για αρκετά χρόνια πίσω. Δίπλα στην ταβέρνα του Πιτερού ήταν νομίζω.

Φαντάσου με τα χιλιόμετρα που κάνω κάθε μήνα πόσο πληρώνω διόδια και πόσο θα πληρώνω στο μέλλον. Όταν όμως έχω φάει στην μάπα τόσα χρόνια τους απαράδεκτους δρόμους για Καλαμάτα, Σπάρτη, Πύργο, Άργος κτλ. εκτιμώ τα έργα που γίνονται και τα πληρώνω.

Εκείνο που είναι το σημαντικό για εμένα είναι αν υπήρξε λαδιά στον δρόμο. Όταν εννοώ λαδιά μιλάω για κακή κατασκευή, για υπερβολικό κόστος και υπερβολικά κέρδη της κοινοπραξίας. Κάτι τέτοιο δεν έχει τεκμηριωθεί από κανένα μέχρι σήμερα. Για ποιο λόγο λοιπόν να μην πληρώσω? Εγώ είμαι το κράτος και εγώ πληρώνω για τον δρόμο. Τι ποιο απλό?

Ακόμα πιο περίεργο είναι ότι ΚΑΝΕΝΑΣ δεν λέει ότι ήταν γνωστό από το 2007 το σημερινό κόστος των διοδίων. Κοίτα τι βρήκα στο google:

1 Φεβρουαρίου 2007
http://www.tovima.gr/default.asp?pid=46&ct=3&artid=55957&dt=01/02/2007

"Από το τέλος Ιουλίου θα αυξηθεί η τιμή των διοδίων στο τμήμα Κόρινθος- Τρίπολη, από 2 ευρώ που είναι τώρα σε 2,50 ευρώ, ενώ από το τέλος του 2009 θα φθάσει στα 4 ευρώ. Με την ολοκλήρωση του τμήματος Τρίπολη- Καλαμάτα, θα εφαρμοστεί και η χιλιομετροχρέωση για την καταβολή διοδίων, που έχει προσδιοριστεί στα 4 λεπτά του ευρώ. Υπολογίζεται ότι για τη συνολική διαδρομή Κόρινθος - Τρίπολη- Καλαμάτα η τιμή του διοδίου θα είναι 8 ευρώ το 2012 σε σημερινές τιμές."

Στο άρθρο υπάρχει μια σημαντική ανακρίβεια που αναπαράχθηκε σε όλο τον τύπο. Το κόστος ανά χιλιόμετρο δεν ήταν ΠΟΤΕ 4 λεπτά. Η τιμή αυτή είναι σε τιμές 2003 (!!!!) και χωρίς ΦΠΑ. Σε τιμές 2011-2012 (με την παράδοση του έργου) η τιμή ανά χιλιόμετρο είναι περίπου στα 5,1 λεπτά + ΦΠΑ ανά χιλιόμετρο. Είχα κάτσει και είχα διαβάσει την σύμβαση και βρήκα την εξίσωση από την οποία προκύπτει η τιμή. Ούτε οι δημοσιογράφοι του Ριζοσπάστη δεν το είχαν κάνει αυτό.

Κανείς και ποτέ δεν βγήκε να πει στον Σουφλιά ότι λέει μπαρούφες λέγοντας για 4 λεπτά το χιλιόμετρο. Αυτό δείχνει ίσως και την ποιότητα της δημοσιογραφίας στην χώρα μας.
 
Last edited:
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Ο Κορίνθου-Τρίπολης ΤΩΡΑ είναι μια χαρά δρόμος. Άψογος.

ΠΡΑΓΜΑΤΙ. ΠΗΓΑ 15ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ.

Κανείς και ποτέ δεν βγήκε να πει στον Σουφλιά ότι λέει μπαρούφες λέγοντας για 4 λεπτά το χιλιόμετρο. Αυτό δείχνει ίσως και την ποιότητα της δημοσιογραφίας στην χώρα μας.

Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΗΤΑΝ ΕΝΤΕΛΩΣ ΜΑ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΣΧΕΤΟΣ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΑΠΟΔΕΙΧΘΗΚΕ ΕΙΧΕ ΑΛΛΕΣ ΦΙΛΟΔΟΞΙΕΣ.

Οντως πλέον ο Κορίνθου-Τρίπολης ειναι πολύ καλός και μάλιστα άν σκεφτείς οτι έχω προλάβει ακόμα καί τίς φουρκέτες τού πολύ παλιού Αχλαδόκαμπου μέ τίς περίφημες ''Γίδες'' πού σταματούσαν γιά σούπα οι φορτηγατζήδες την δεκαετία τού 60 και λίγο μετά..

ΣΧΕΔΟΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 78. ΚΑΙ ΟΙ ΜΟΝΙΜΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΕΣ ΣΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΦΟΥΡΝΕΛΑ. ΚΑΘΕ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΘΥΜΟΝΤΟΥΣΑΝ ΝΑ ΤΑ ΡΙΞΟΥΝ. ΤΗΝ ΓΙΔΑ ΤΗΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΑΚΟΜΑ ΔΕΞΙΑ ΣΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΥΨΩΜΑ ΠΡΙΝ ΤΟ ΙΣΩΜΑ ΓΙΑ ΤΡΙΠΟΛΗ ΚΑΤΩ ΑΠ ΤΑ ΠΛΑΤΑΝΙΑ. ΕΚΕΙ ΣΥΝΕΡΧΟΜΑΣΤΑΝ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΚΩΛΟΣΟΥΡΤΗ.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Εκείνο που είναι το σημαντικό για εμένα είναι αν υπήρξε λαδιά στον δρόμο. Όταν εννοώ λαδιά μιλάω για κακή κατασκευή, για υπερβολικό κόστος και υπερβολικά κέρδη της κοινοπραξίας.


:afro::music-smiley-006::stickyman: Αν υπηρξε? Αν υπηρξε? :ADFADF1:


Κάτι τέτοιο δεν έχει τεκμηριωθεί από κανένα μέχρι σήμερα.

Αφου τεκμηριωθηκαν ολα τα υπολοιπα, ολυμπιαδες, βατοπεδια, ομολογα, κουμπαροι, κτλ κτλ εεε... ας παει το παλιαμπελο των δρομων.


Για ποιο λόγο λοιπόν να μην πληρώσω? Εγώ είμαι το κράτος και εγώ πληρώνω για τον δρόμο. Τι ποιο απλό?.


Απλουστατο...!!!! εγω σας διοριζα, εσεις διοριζοσαστε, εγω τα ετρωγα, μαζι τα τρωγαμε, κοπριτες και αρχικοπριτες, αδερφες και παληκαρια γινανε μαλια κουβαρια...

:afro::music-smiley-006::stickyman:
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Όταν έχουμε μάθει να μην πληρώνουμε εφορία οι μισοί Έλληνες καταλαβαίνω ότι πέφτει βαρύ να πληρώνει κάποιος διόδια για ένα δρόμο που φτιάχνεται.

Προφανώς έχει πεισθεί η μισή ή όλη η Ελλάδα ότι τα λεφτά του κράτους πέφτουν από τον ουρανό. Άρα οι δρόμοι θα γίνουν με κάποιον τρόπο τσάμπα ή θα βρούμε τα κλεμμένα.

Οι πολιτικοί διόριζαν και πολίτες ζήταγαν διορισμό και το ανάποδο. Είναι ψέμα?

Οι πολιτικοί έφαγαν και μαζί τους και πάρα πολλοί (όχι όλοι) πολίτες. Είναι ψέμα?

Υπάρχουν κοπρίτες πολιτικοί και κοπρίτες δημόσιοι υπάλληλοι καθώς και κοπρίτες ιδιώτες. Τους δυο πρώτους τους πληρώνω εγώ, για τους ιδιώτες πρόβλημά τους.

Αδερφές και παλικάρια έγιναν πράγματι μαλλιά κουβάρια γιατί επί της ουσίας τίποτα.

Βάζουμε σε ένα καζάνι το βατοπέδι, τους κουμπάρους, την κουμπάρα, την ολυμπιάδα, τον Κοσκωτά και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο και καθαρίσαμε. Αφού λοιπόν είναι έτσι τότε και εγώ λέω ότι ο ilias κάνει σωματεμπόριο και δεν χρειάζονται αποδείξεις που να υποστηρίζουν την κατηγορία μου.

Αφού δεν έχουν πιάσει άλλους σωματέμπορους έτσι δεν πιάνουν και αυτόν.

Θα τρελαθούμε? Τώρα δεν χρειάζονται και αποδείξεις? Έτσι στον αέρα δηλαδή?

Να πάω σε μια αντιπροσωπεία αυτοκινήτων και να πάρω ένα με τσαμπουκά, να το απαλλοτριώσω, γιατί τόσα χρόνια οι αντιπροσωπείες μας έκλεβαν και είχαν υπερβολικό κέρδος. Αλλά δεν πάμε. Το κάνουμε εκεί που μας παίρνει.

Ο τσαμπουκάς του Έλληνα τελειώνει μέχρι το σπρώξιμο μιας μπάρας. Εκεί είναι όλοι παλικάρια. Αν ζορίσουν λίγο παραπάνω τα πράγματα γίνεται μπουχός...Με λίγα λόγια το τσάμπα στην Ελλάδα είναι ΘΕΟΣ ειδικά όταν συνοδεύεται με εύκολο τσαμπουκά.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Αφού δεν έχουν πιάσει άλλους σωματέμπορους έτσι δεν πιάνουν και αυτόν.

Θα τρελαθούμε? Τώρα δεν χρειάζονται και αποδείξεις? Έτσι στον αέρα δηλαδή?.

Εχεις δικιο... τι αποδειξεις και πρασινα αλογα, για μια ιδεα (αυτη της αδεκαστης ελληνικης -και οχι μονο- δικαιοσυνης) ζουμε... αθωοι οι κατηγορουμενοι

http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=60888&catid=9&la=1
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Όταν έχουμε μάθει να μην πληρώνουμε εφορία οι μισοί Έλληνες καταλαβαίνω ότι πέφτει βαρύ να πληρώνει κάποιος διόδια για ένα δρόμο που φτιάχνεται..

Ακριβως, τα διοδια ειναι για συντηρηση ηδη υπαρχοντος και οχι εν δυναμει κατασκευαζομενου...

...δευτερευοντως πως αποδεικνυεις :ears: οτι οι μισοι δεν πληρωνουμε εφορια???
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Προφανώς έχει πεισθεί η μισή ή όλη η Ελλάδα ότι τα λεφτά του κράτους πέφτουν από τον ουρανό. Άρα οι δρόμοι θα γίνουν με κάποιον τρόπο τσάμπα ή θα βρούμε τα κλεμμένα.

Δεν πεφτουν απο τον ουρανο, αλλα -επαναρωταω- ποσα ειναι επιτελους αυτα τα λεφτα που χρειαζονται?
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Κανείς και ποτέ δεν βγήκε να πει στον Σουφλιά ότι λέει μπαρούφες λέγοντας για 4 λεπτά το χιλιόμετρο. Αυτό δείχνει ίσως και την ποιότητα της δημοσιογραφίας στην χώρα μας.

Κι αυτο καλο... ο υπουργος δεν ξερει τι του γινεται ή σκοπιμως παραπλανει, αλλα φταινε οι δημοσιογραφοι που δεν τον διορθωσαν...
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Για ποιο λόγο λοιπόν να μην πληρώσω? Εγώ είμαι το κράτος και εγώ πληρώνω για τον δρόμο. Τι ποιο απλό?
.

Για ποιο λογο να μη πληρωσω τη ΔΕΗ διπλη?
Τις συγκοινωνιες τριπλες?
Για ποιο λογο να μην αυξηθει η φορολογια στο 99% χωρις αφορολογητα και αλλες μπουρδες?
Για ποιο λογο να μην αυξηθουν οι εισφορες στα ταμεια?

κτλ κτλ

Ολα σε μενα παλι θα γυρισουν... αφου εγω ειμι το κρατος... μα τοσο απλο και δεν το σκεφτηκαν ουτε οι αποφοιτοι των LSE? Και καθονται και ξεκατινιαζονται και γινομαστε ρεζιλι στους ευρωπαιους ψαχνοντας δανεικα?:twoguns:
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Βρε φιλε Gordona, γραφεις και μεγαλα μηνυματα και με πολλα επιχειρηματα...:2thumb22sup: δε σε προλαβαινω...:ernaehrung004:

Το θεμα δεν ειναι αν πρεπει να πληρωνεις αλλα πόσα πρεπει...!!!!
 
Last edited:
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

sheep%20on%20the%20road.jpg
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Όταν έχουμε μάθει να μην πληρώνουμε εφορία οι μισοί Έλληνες καταλαβαίνω ότι πέφτει βαρύ να πληρώνει κάποιος διόδια για ένα δρόμο που φτιάχνεται.

Προφανώς έχει πεισθεί η μισή ή όλη η Ελλάδα ότι τα λεφτά του κράτους πέφτουν από τον ουρανό. Άρα οι δρόμοι θα γίνουν με κάποιον τρόπο τσάμπα ή θα βρούμε τα κλεμμένα.

Οι πολιτικοί διόριζαν και πολίτες ζήταγαν διορισμό και το ανάποδο. Είναι ψέμα?

Οι πολιτικοί έφαγαν και μαζί τους και πάρα πολλοί (όχι όλοι) πολίτες. Είναι ψέμα?

Υπάρχουν κοπρίτες πολιτικοί και κοπρίτες δημόσιοι υπάλληλοι καθώς και κοπρίτες ιδιώτες. Τους δυο πρώτους τους πληρώνω εγώ, για τους ιδιώτες πρόβλημά τους.

Αδερφές και παλικάρια έγιναν πράγματι μαλλιά κουβάρια γιατί επί της ουσίας τίποτα.

Βάζουμε σε ένα καζάνι το βατοπέδι, τους κουμπάρους, την κουμπάρα, την ολυμπιάδα, τον Κοσκωτά και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο και καθαρίσαμε. Αφού λοιπόν είναι έτσι τότε και εγώ λέω ότι ο ilias κάνει σωματεμπόριο και δεν χρειάζονται αποδείξεις που να υποστηρίζουν την κατηγορία μου.

Αφού δεν έχουν πιάσει άλλους σωματέμπορους έτσι δεν πιάνουν και αυτόν.

Θα τρελαθούμε? Τώρα δεν χρειάζονται και αποδείξεις? Έτσι στον αέρα δηλαδή?

Να πάω σε μια αντιπροσωπεία αυτοκινήτων και να πάρω ένα με τσαμπουκά, να το απαλλοτριώσω, γιατί τόσα χρόνια οι αντιπροσωπείες μας έκλεβαν και είχαν υπερβολικό κέρδος. Αλλά δεν πάμε. Το κάνουμε εκεί που μας παίρνει.

Ο τσαμπουκάς του Έλληνα τελειώνει μέχρι το σπρώξιμο μιας μπάρας. Εκεί είναι όλοι παλικάρια. Αν ζορίσουν λίγο παραπάνω τα πράγματα γίνεται μπουχός...Με λίγα λόγια το τσάμπα στην Ελλάδα είναι ΘΕΟΣ ειδικά όταν συνοδεύεται με εύκολο τσαμπουκά.



Αυτοι που δεν πληρωνουνε ειναι οι κρατικοδιαιτοι επιχειρηματιες και λαμογιοσυντεχιες μεγαλογιατρων , δικηγορων , μηχανικων , καλλιτεχνων που αποτελουν μια μικρη μειοψηφια αλλα συγεντρωνουν το μεγαλυτερο ποσοστο πλουτου
Βασει αυτης της λογικης ,κανουνε ανοητους συμψηφισμους και τους παιρνει ολους η μπαλα
Ειναι η ιδια ηλιθια λογικη που κανουνε τωρα για να απαξιωσουν της δεκο και τους εργαζομενους , για να τις ξεπουλησουν εναντι πινακιου φακης
Η πλειοψηφια των πολιτων πληρωνει , τι εχει να κρυψει ο δημοσιος υπαλληλος η ο μισθωτος των 1100 ευρω , που αποτελει την πλειοψηφια των φορολογουμενων?

Το δημοσιο εβγαλε στην απογραφη 768 .000 ποσοστο που ειναι στο μεσο ορο των ευρωπαικων κρατων , μερικες χωρες μαλιστα εχουν μεγαλυτερο ποσοστο απο οτι η ελλαδα
Επιπλεον σε αυτο το ποσοστο καπου 50 .000 συγκαταλεγονται συμβασιουχοι που δουλευουν πολλα χρονια , αφου ειμαστε τιγκα στους δημοσιους υπαλληλους , ας δωξουμε τους συμβασιουχους να δουμε πως δουλεψουν οι εφοριες , οι δημοι , τα νοσοκομεια

Μια δοσυλογη κυβερνηση που παραβιασε το συνταγμα και εκχωρησε εθνικη κυριαρχια δεν υπαρχει ανοχη και μιλας για διοδια η για νομους ?
Στην αργεντινη (κοροιδα) που ξεπουλησαν τα παντα και ακολουθησαν το γραμμα του νομου τι καταλαβαν ?

Ο δρομος της κορινθου τριπολης εχει κατασκευστει (1993) με λεφτα της ευρωπαικης ενωσης , συν τα λεφτα των φορολογουμενων
Τοσα χρονια εχουν βγαλει τα εξοδα τους , με ποια λογικη να λειτουργουν ?


Κορινθος πατρα ειναι 40 χρονια ο δρομος γιατι να πληρωνουμε διοδια?
Στα 40 χρονια λειτουργιας των ποσα λεφτα εχουν βγαλει ? και καλα αυτα γιατι να ζηταει ο κρατικοδιατος επιχειρηματιας να του παραχωρουνε ?
Γιατι ειναι ομορφος και εχει μπαρμπα σην κορωνη :firstprize:

Η διελευση των δρομων ειναι ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΓΑΘΟ και εναι υποχρεωση του καθε πολιτισμενου κρατους να παρεχει στους πολιτες του
Ανηκουν στον ελληνικο λαο , οπως τα βουνα , οι θαλασσες , τα νησια και δεν ειναι τσιφλικι του καθε κρατικοδιαιτου αντιπαραγωγικου λαμογιου που θελει να πλουτισει παρανομα
 
Last edited by a moderator:
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

«Δεν πληρώνω» σε Συγκοινωνίες και Αττική Οδό

Πρώτη καταχώρηση: Πέμπτη, 20 Ιανουαρίου 2011, 20:04

Μιχάλης Παπανίδης


Διαστάσεις χιονοστιβάδας λαμβάνει πλέον το κίνημα των πολιτών «Δεν πληρώνω», αφού, μετά την άρνηση καταβολής διοδίων στους υπό παραχώρηση αυτοκινητοδρόμους, σύντομα ξεκινούν ανάλογες κινητοποιήσεις και κατά των αυξημένων εισιτηρίων στα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Με απόφαση των επιτροπών Αττικής του κινήματος εγκρίθηκε η πρόταση για την πραγματοποίηση σειράς ενεργειών, προκειμένου να εμποδίσουν την πληρωμή των «τσουχτερών» πλέον εισιτηρίων.

Η αρχή θα γίνει την 1η Φεβρουαρίου 2011, πρώτη ημέρα που θα τεθούν σε ισχύ οι αυξήσεις στα εισιτήρια των ΜΜΜ, από τον κεντρικό σταθμό του Μετρό στο Σύνταγμα, σε αρκετούς ακόμη σταθμούς των μέσων σταθερής τροχιάς (π.χ. Δάφνη, Μαρούσι, Άγιος Αντώνιος κ.ά.) , όπως επίσης στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ.

Την ημέρα εκείνη, μέλη του κινήματος θα επιχειρήσουν να απενεργοποιήσουν τα ακυρωτικά μηχανήματα που υπάρχουν σε σταθμούς και εντός ΜΜΜ ώστε οι επιβάτες να μην πληρώνουν τα αυξημένα εισιτήρια.
Πρόθεσή τους είναι οι ενέργειες αυτές να επαναληφθούν μέχρις ότου υποχρεωθεί το υπουργείο Υποδομών να πάρει πίσω τις αυξήσεις, που φτάνουν ακόμη και στο 40%.

Το απόγευμα της Τετάρτης, πάντως, ομάδες που αντιδρούν στις υπέρογκες αυξήσεις που επιβαρύνουν τους επιβάτες διοργάνωσαν διαμαρτυρία κατά των αυξήσεων στους σταθμούς του μετρό στο Σύνταγμα και του ΗΣΑΠ στον Πειραιά. Για το διάστημα της κινητοποίησης οι συμμετέχοντες σε αυτή δεν ακύρωναν εισιτήριο για τις μετακινήσεις που πραγματοποιούσαν. Αντίστοιχες δράσεις έχουν ήδη γίνει ή προγραμματίζονται και σε άλλους σταθμούς. Το «κίνημα» χρησιμοποιεί ακόμα και άλλους ευρηματικούς τρόπους, όπως για παράδειγμα στον σταθμό του ηλεκτρικού στην Καλλιθέα, όπου τα ακυρωτικά μηχανήματα τέθηκαν εκτός λειτουργίας μετά την παρέμβαση αγνώστων που τοποθέτησαν σε αυτά σιλικόνη.

Ήδη το κίνημα πολιτών «Δεν πληρώνω» καταγράφει μια στρατηγική νίκη στο ενεργητικό του, καθώς με τις κινητοποιήσεις του στους σταθμούς των διοδίων ανάγκασε το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών να προσκαλέσει σε διαπραγμάτευση τους παραχωρησιούχους για να εξασφαλίσει χαμηλότερες τιμές στα τέλη χρήσης των αυτοκινητοδρόμων. Με την πρωτοβουλία του κατά των αυξημένων εισιτηρίων -και εφόσον φυσικά υπάρξει μαζική συμμετοχή των επιβατών- το κίνημα ελπίζει πως θα δρομολογηθούν ανάλογες θετικές εξελίξεις.

Αξίζει να σημειωθεί, επίσης, πως στη συνέλευση των επιτροπών Αττικής έγινε πρόταση να υπάρξουν ενέργειες κατά των αυξήσεων στα τιμολόγια της ΔΕΗ, αλλά και στην επιβολή των 5 ευρώ για τις εξετάσεις στα δημόσια νοσοκομεία. Επιπλέον, τάχθηκαν εναντίον της πρόθεσης της κυβέρνησης να παραχωρήσει στους ιδιώτες τη διαχείριση των δικτύων ύδρευσης, σημειώνοντας ότι μια τέτοια εξέλιξη θα φέρει μεγάλες αυξήσεις στα τιμολόγια της ΕΥΔΑΠ.

Στο στόχαστρο και τα διόδια στην Αττική Οδό
denplirwnw4.jpg

Σε ό,τι αφορά τα διόδια, στο στόχαστρο της κίνησης μπαίνει πλέον και η Αττική Οδός. Έτσι, την επόμενη Παρασκευή 28 Ιανουαρίου τα μέλη της κίνησης θα σηκώσουν τις μπάρες στους σταθμούς διοδίων του αυτοκινητοδρόμου ώστε να είναι ελεύθερη η διέλευση των οδηγών.

Η κινητοποίηση θα ξεκινήσει στις 18:00 και θα επικεντρωθεί κυρίως στη μεγαλύτερη «πύλη» της Αττικής Οδού, σε αυτήν που υπάρχει στη συμβολή με τη λεωφόρο Κηφισίας στην περιοχή του Αμαρουσίου.

Οι κινητοποιήσεις του κινήματος κατά των διοδίων στην Αττική Οδό θα συνεχιστούν και τους επόμενους μήνες βάσει προγράμματος που καταρτίζουν οι επιτροπές του Λεκανοπεδίου. Επισημαίνεται ότι το κίνημα «Δεν πληρώνω» υποστηρίζει πως οι ιδιώτες επενδυτές της Αττικής Οδού έχουν ήδη εξασφαλίσει το κέρδος που προέβλεπε η σύμβαση παραχώρησης, και επομένως το έργο θα πρέπει να επιστρέψει προς διαχείριση στο ελληνικό δημόσιο.
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=242494&cid=4
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Βρε φιλε Gordona, γραφεις και μεγαλα μηνυματα και με πολλα επιχειρηματα...:2thumb22sup: δε σε προλαβαινω...:ernaehrung004:

Το θεμα δεν ειναι αν πρεπει να πληρωνεις αλλα πόσα πρεπει...!!!!

Ηλία το θέμα για τους περισσότερους είναι ότι απλά ΔΕΝ θέλουν να πληρώνουν. Για αυτό και η τεράστια φοροδιαφυγή στην χώρα μας. Για αυτό και η κουταμάρα με τα διόδια τώρα. Ακόμα χειρότερα, πράγματα για τα οποία θα έπρεπε ΠΡΑΓΜΑΤΙ να αντιδρούμε δεν λέει κανείς τίποτα.

Τα λεφτά στην ΔΕΗ για την ΕΡΤ.
Τα ελλείμματα του ΟΣΕ.
Γιατί να πληρώνω ως κάτοικος Τρίπολης τα ελλείμματα των λεωφορείων της Αθήνας?

και πάρα πολλά άλλα.

Μέχρι τώρα κανείς δεν έχει τεκμηριώσει ότι ο Μωρέας και οι λοιπές κοινοπραξίες θα αισχροκερδίσουν από τα διόδια. Όλοι κάνουν μπακαλίστικους υπολογισμούς που δεν αντέχουν στην συζήτηση. Εδώ το 90% αυτών που βρίζουν τα διόδια αγνοούν το γεγονός ότι το 50% των χρημάτων θα καταλήξει στο κράτος και όχι στην κοινοπραξία.

Ούτε για αποπληθωρισμένες τιμές ασχολούνται, ούτε για τραπεζικό δανεισμό τίποτα. Κάνουν δυο πράξεις στον υπολογιστή τους και λένε ότι ο εργολάβος θα βγάζει 1 δις ευρώ τον χρόνο και άλλα τέτοια έξυπνα. Βρε μάγκες αν ήταν έτσι θα φωνάζαμε όλοι και οι κοινοπραξίες θα έπαιρναν κόσμο και δεν θα απέλυαν. Η πραγματικότητα όμως δεν είναι αυτή.

Δεν οικονομάνε τόσα οι κοινοπραξίες. Ένα επιχειρηματικό κέρδος βγάζουν μέσα σε λογικά πλαίσια. Αυτές το κέρδος τους και εμείς τους δρόμους μας. Αλλιώς χωρίς διόδια θα πληρώσει και η γιαγιά για τους δρόμους που δεν έχει ούτε άδεια οδήγησής και οι εταιρίες τελικά τα ίδια λεφτά θα πάρουν που θα έπαιρναν με τα διόδια.

Μιλάμε για μια τρύπα στο νερό και μια κινητοποίηση φιάσκο.

Να πάει το κράτος να πιάσει τους ελεύθερους επαγγελματίες που διαφεύγουν και θα λυθεί το πρόβλημα της χώρας. Οι δημόσιοι υπάλληλοι την έφαγαν την φόλα όπως και τους άξιζε με την στάση τους τόσα χρόνια απέναντι στον πολίτη. Υπάρχουν και εξαιρέσεις δυστυχώς που τις πήρε σβάρνα το κύμα. Κρίμα...

Ας ασχοληθούμε με τα σοβαρά λοιπόν γιατί το όλο θέμα είναι αστείο. Στην τελική αν θέλει η κυβέρνηση να μειώσει τα διόδια να αποποιηθεί το μερίδιο της. Δεν το κάνει όμως γιατί θα χάσει έσοδα και κάνει και την πάπια για να μην πάρει πρέφα ο κόσμος ότι παίρνει το 50%. Αυτή είναι η Ελλάδα του 2011. Παραπληροφόρηση και άγιος ο θεός.
 
Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Μπράβο τού Γκλέτσου..Οσο μέτριος ηθοποιος ήταν τοσο μαγκίτης Δημαρχος αποδεικνύεται..

Και βγαίνουν διάφοροι ''διανοούμενοι'' και ''παραλογοτέχνες''και τον ειρωνεύονται γιά τήν υποκριτική του λές και αυτό εχει σχέση μέ τήν Δημαρχία..

Τουλάχιστον αυτός πήγε Δήμαρχος στήν ''ταπεινή'' Στυλίδα και δέν εγινε δημοτικός Συμβουλος στον Δημο Αθηναίων πού οσα χρονια θυμάμαι εχει πήξει απο ''ηθοποιούς'' ''εικαστικούς'',''λογοτέχνες Γ.Εθνικής'' και αθλητές.

Υπάρχει και ο σχετικός "χλευασμός" του τηλεοπτικού αστέρα Π.Ψωμαϊδη, για τον Απόστολο!!