Διόδια

Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για

Το ΠΑΜΕ τι δουλειά έχει αφού είναι αυθόρμητα τα κινήματα? Τα συνθήματα επίσης? Τυχαία όλα?

Εγώ τα πολιτικοποιώ?

[youtube]ACJBwmYTeTM[/youtube]
Άλλο η σύνθεση κινημάτων και άλλο η συμμετοχή.
Μου θυμίζεις λογικές τύπου αντιδράς?μιλάς διαφορετικά?μήπως είσαι κουμουνιστής..
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο

Άλλο η σύνθεση κινημάτων και άλλο η συμμετοχή.
Μου θυμίζεις λογικές τύπου αντιδράς?μιλάς διαφορετικά?μήπως είσαι κουμουνιστής..

??? Τι διαφορά έχει η σύνθεση κινημάτων και η συμμετοχή?

Παρομοίως εγώ εδώ μέσα έχω χαρακτηριστεί υπάλληλος του Μπόμπαλα, "λούμπεν" (παρατρίχα λούγκρεν, πάλι καλά), αστείος κτλ.

Βάλε στο youtube "ΠΑΜΕ διόδια". Δες τα βίντεο και πες μου ότι δεν είναι σαν να βλέπεις συγκέντρωση του ΚΚΕ.

Υπάρχουν πολίτες που διαμαρτύρονται για τα διόδια και δεν είναι ΚΑΝ πολιτικοποιημένοι και είναι και πολλοί. Όλοι αυτοί οι πολίτες που έχουν τις αντιρρήσεις τους για τα διόδια έχουν καπελωθεί από τα δυο αριστερά κόμματα και στην ουσία έχουν απομονωθεί δίνοντας το δικαίωμα στον κάθε Ρέππα να μιλάει για τσαμπατζήδες.

Βγαίνει κάποιος και λέει ότι η Αττική Οδός βγάζει 1.000.000 ευρώ την ημέρα κέρδη και συζητάμε για επιχειρήματα? Πλακίτσα γίνεται προφανώς και αντίστοιχης ποιότητας επανάσταση.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Δεν απαντήθηκαν βασικά ερωτήματα, κρίνει ο εισαγγελέας Εφετών
Περαιτέρω διερεύνηση για τη σύμβαση της Αττικής Οδού
http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=254717

Καλό αυτό. Επιτέλους να μάθουμε ακριβώς τι συμβαίνει γιατί από την μια ακούμε για 1.000.000 κέρδη την ημέρα και από την άλλη ότι απλά δεν πληρούνται οι όροι ώστε να επιστρέψει η Αττική Οδός στο δημόσιο.

Θα ήταν πολύ χρήσιμο να βλέπουμε σε ένα site online τα καθαρά κέρδη των εταιριών από τις παραχωρήσεις και το χρόνο που απομένει μέχρι την λήξη τους. Το ίδιο ισχύει για τα λεφτά που εισπράττει το κράτος. Που πηγαίνουν, σε ποιο ταμείο, πως αξιοποιούνται...
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Μακάρι να ξυπνήσουν σιγά σιγά και οι διάφορες αριστερές πολιτικές δυνάμεις, γιατί μέχρι στιγμής περιμένουν να ...αναστηθεί ο Στάλιν.
Έκτος από τον Τσίπρα που προσπαθεί να καπελώσει ό,τι πάρει μυρουδιά πως συμβαίνει.
Όλοι καλοί και χρήσιμοι είναι αν κάνουν κάτι για να μην αφήσουν την κοινωνία μας να εξαγριωθεί τελείως.
Ακόμη και οι πρόγονοι των σημερινών ΣοσιαλΗστών, ήταν σποραδικά παράγοντες καλυτέρευσης της ζωής του λαού στην Ελλάδα.
Οι μόνοι που αυτοαποκλείονται από τα διάφορα κοινωνικά κινήματα είναι οι εκ πεποιθήσεως Δεξιοί (και ακροδεξιοί) ασχέτως τί ψήφο ρίχνουν στο κουτί, οι άνθρωποι που αισθάνονται ασφαλείς να ζουν μόνο αν νιώθουν πως μετά την ενηλικίωσή τους, το ρόλο του αυστηρού μπαμπά τους θα αναλάβει το αφεντικό ή ο διευθυντής ή ο Πρωθυπουργός-Βασιλιάς-Πρόεδρος κ.λ.π γενικώς έχουν ανάγκη αυστηρής εξουσίας στη ζωή τους και απεχθάνονται-φοβούνται τα άλλα "παλιόπαιδα" που "δεν ακούνε το μπαμπά", τους οποίους κακολογούν και καρφώνουν σε κάθε ευκαιρία...
Αν ο "Καραγκιόζης" είναι αρνητικός χαρακτηρισμός για τον Έλληνα, ο "Χατζηαβάτης" είναι η απόλυτη ξεφτίλα! Οι Βεζύρηδες πάντως είναι διαχρονική παρουσία (εξ ου και πολυχρονεμένοι). Οι τωρινοί εκμεταλλεύονται τα διόδια. Μην προσπαθείτε να πείσετε ότι προσφέρουν κάποια υπηρεσία στο Γιουνανιστάν. Απλά μερικοί Χατζηαβάτηδες συμπλέουν...
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Όποιος πιστεύει ότι η αριστερά έχει την αλήθεια και η δεξιά την πλάνη και το αντίθετο απλά έχει χάσει τον μπούσουλα και ψάχνει άλλοθι ώστε να ενταχθεί σε κάποια ομάδα να μην νοιώθει μόνος του.

Ως γνωστόν οι αριστεροί δεν φοβούνται τον μπαμπά τους και ασφαλώς όχι τα αφεντικά. Σε αντίθεση με τους δεξιούς που όλοι φοβούνται τον μπαμπά τους και ψάχνουν να βρουν ένα αφεντικό να τον υποκαταστήσουν. Μάλιστα...Κοίτα να δεις τι λένε μεταξύ τους για να νιώθουν διαφορετικοί.

Πως το λένε οι βάζελοι? "Φέρτε μας τον ψυχίατρο, να δούμε τι θα γίνει..."
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Αυτό λέω. Ότι όσο δεν κατασκευάζονται τα έργα οι δρόμοι θα παραμένουν καρμανιόλες...

Όσο για το που ζω? Στους δρόμους. 4.000 χιλιόμετρα τον μήνα...

Oχι δεν θα μεταβιβαστει αυτο το βαρος στον απλο πολιτη.Οσο τα τρωγανε μερικοι τοσα χρονια , μας φερανε σε αυτη την κατασταση , αφησανε ενα μπαχαλο τοσο θα παραμενουν και οι δρομοι καρμανιολες μεσα σε ολα τα αλλα , αυτο ειναι το σωστο.Αν μεσα σε αυτους ανηκουν και πολιτες ας κανει το κρατος την δουλεια του για να αποφευχθει αυτο.Φταιμε ολοι ? Φταιμε ολοι που τοσα χρονια πληρωνουμε κανονικα τους φορους , τα τελη , τις ανεξελεγκτες τιμες των προιοντων , για να απολαμβανουμε με μισθους εικοσαετιας πισω παροχες του * ?
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Στο δόκανο του ΣΔΟΕ ΑΚΤΩΡ και ΙΝΤΡΑΚΟΜ

Πρώτη καταχώρηση: Τρίτη, 1 Μαρτίου 2011, 14:34


Μια υπόθεση φοροδιαφυγής αλλά και εισφοροδιαφυγής αρχίζει να εξυφαίνεται στους κόλπους της κοινοπραξίας «Μορέας Α.Ε.», η οποία έχει αναλάβει την κατασκευή του αυτοκινητοδρόμου στην Πελοπόννησο, και συγκεκριμένα τον οδικό άξονα Κορίνθου - Τρίπολης - Καλαμάτας.

Σύμφωνα με στοιχεία που έχει στη διάθεσή της η zougla.gr, τρία κλιμάκια του Σώματος Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος (Σ.Δ.Ο.Ε.) πραγματοποίησαν το πρωί της Τρίτης αιφνιδιαστικό έλεγχο στα φορτηγά αλλά και στα μηχανήματα Δ.Χ. που εργάζονται στην κοινοπραξία. Είχε προηγηθεί ανώνυμη καταγγελία στο Σ.Δ.Ο.Ε., ότι στα εργοτάξια της «Μορέας Α.Ε.» υπήρχαν Ι.Χ. φορτηγά και εκσκαφείς που εργάζονταν παράνομα στα έργα κατασκευής του αυτοκινητοδρόμου.

Τα κλιμάκια του Σώματος ζήτησαν να γίνει δειγματοληπτικός έλεγχος στα ντεπόζιτα καυσίμων των συγκεκριμένων μηχανημάτων. Εκεί ήταν που αποκαλύφθηκε η τεράστια κομπίνα: σε τουλάχιστον οκτώ φορτηγά και μηχανήματα (γκρέιντερ, εκσκαφείς κ.λπ.) διαπιστώθηκε ότι οι δεξαμενές καυσίμων τους ήταν γεμάτες από πετρέλαιο θέρμανσης (κόκκινο πετρέλαιο)!

Ας κάνουμε, όμως, έναν πρόχειρο υπολογισμό, προκειμένου να αντιληφθούμε το μέγεθος της απάτης. Σύμφωνα με τα στοιχεία του Υπουργείου Οικονομικών, η μέση τιμή του πετρελαίου κίνησης για την Τρίτη 1η Μαρτίου του 2011 ανέρχεται σε 1,30 /λίτρο, όταν την ίδια στιγμή η μέση τιμή για το πετρέλαιο θέρμανσης αγγίζει τα 0,84 /λίτρο.

Επί της ουσίας, τι έκαναν οι επιτήδειοι; Γέμιζαν τις δεξαμενές καυσίμων στα μηχανήματα και τα φορτηγά με πετρέλαιο θέρμανσης αντί για πετρέλαιο κίνησης, κερδίζοντας συνολικά 0,46 /λίτρο.

Όπως είναι φυσικό, εξαιτίας αυτής της «μηχανής» που στήθηκε, το ελληνικό Δημόσιο ζημιώνεται καθημερινά κατά χιλιάδες ευρώ, καθώς δεν αποδίδεται ο αναλογούμενος Φ.Π.Α. για την αντιστοιχία πετρελαίου θέρμανσης – πετρελαίου κίνησης.

http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=267054&cid=4
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο

??? Τι διαφορά έχει η σύνθεση κινημάτων και η συμμετοχή?

Παρομοίως εγώ εδώ μέσα έχω χαρακτηριστεί υπάλληλος του Μπόμπαλα, "λούμπεν" (παρατρίχα λούγκρεν, πάλι καλά), αστείος κτλ.

Βάλε στο youtube "ΠΑΜΕ διόδια". Δες τα βίντεο και πες μου ότι δεν είναι σαν να βλέπεις συγκέντρωση του ΚΚΕ.

Υπάρχουν πολίτες που διαμαρτύρονται για τα διόδια και δεν είναι ΚΑΝ πολιτικοποιημένοι και είναι και πολλοί. Όλοι αυτοί οι πολίτες που έχουν τις αντιρρήσεις τους για τα διόδια έχουν καπελωθεί από τα δυο αριστερά κόμματα και στην ουσία έχουν απομονωθεί δίνοντας το δικαίωμα στον κάθε Ρέππα να μιλάει για τσαμπατζήδες.

Βγαίνει κάποιος και λέει ότι η Αττική Οδός βγάζει 1.000.000 ευρώ την ημέρα κέρδη και συζητάμε για επιχειρήματα? Πλακίτσα γίνεται προφανώς και αντίστοιχης ποιότητας επανάσταση.

Και πολιτικοποιημενο/κομματικοποιημενοι , και απλοι πολιτες που εκτος των αλλων τα ακριβα διοδια (μαζι με ολα τα αλλα ) ειναι θεμα οικονομικης επιβιωσης .Και αν δεν φοβοταν ο πολιτης να 'μπλεξει' με δικαστηρια (τετοια εμπιστοσυνη εχει και εκει ) θα ηταν πολυ περισσοτεροι.Για να μην νομιζουμε οτι ολοι οι υπολοιποι ειναι εναντιον του κινηματος...
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο

Και πολιτικοποιημενο/κομματικοποιημενοι , και απλοι πολιτες που εκτος των αλλων τα ακριβα διοδια (μαζι με ολα τα αλλα ) ειναι θεμα οικονομικης επιβιωσης .Και αν δεν φοβοταν ο πολιτης να 'μπλεξει' με δικαστηρια (τετοια εμπιστοσυνη εχει και εκει ) θα ηταν πολυ περισσοτεροι.Για να μην νομιζουμε οτι ολοι οι υπολοιποι ειναι εναντιον του κινηματος...

Μπορεί να μην είναι όλοι οι υπόλοιποι αλλά πολλοί είναι εναντίον. Δεν είναι όλοι υπέρ. Πολλοί θεωρούν λογικό να βάζουμε όλοι κάτι από την τσέπη μας για ένα καλύτερο δρόμο. Άλλοι όχι.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Το ΠΑΜΕ τι δουλειά έχει αφού είναι αυθόρμητα τα κινήματα? Τα συνθήματα επίσης? Τυχαία όλα?

Εγώ τα πολιτικοποιώ?

[youtube]ACJBwmYTeTM[/youtube]

ΕΦΟΣΟΝ ΤΟ ΚΑΠΕΛΟ ΤΟ ΦΕΣΙ ΚΑΙ Η ΤΡΑΓΙΑΣΚΑ ΠΑΝΕ ΣΥΝΝΕΦΟ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ.......:award:

ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΧΩ ΓΡΑΨΗ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΙΟΥΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΡΚΕΤΑ ΠΙΟ ΠΡΙΝ.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Ο ΣΟΒΑΡΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΛΑΓΜΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΑΧΤΑΡΜΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ....
ΤΟ ΡΙΟ-ΑΝΤΙΡΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΟ? ΠΡΟΣ ΤΙ Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΗ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΠΑΘΕ????????
ΑΥΤΟΑΝΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΞΕΠΡΟΣΤΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΖΑ!!!!!!!
 
Απάντηση: Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Ο ΣΟΒΑΡΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΛΑΓΜΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΑΧΤΑΡΜΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ....
ΤΟ ΡΙΟ-ΑΝΤΙΡΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΟ? ΠΡΟΣ ΤΙ Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΗ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΠΑΘΕ????????
ΑΥΤΟΑΝΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΞΕΠΡΟΣΤΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΖΑ!!!!!!!


ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΖΑ ΡΕ??

Πουθενά δεν θά πληρώνουν οι πολίτες γιατί έτσι τούς αρέσει..απέναντι σε μιά ξεπουλημένη και κατεχόμενη χώρα.

Πού μου πουλάς και δήθεν ακομμάτιστη στάση .
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για

ΕΦΟΣΟΝ ΤΟ ΚΑΠΕΛΟ ΤΟ ΦΕΣΙ ΚΑΙ Η ΤΡΑΓΙΑΣΚΑ ΠΑΝΕ ΣΥΝΝΕΦΟ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ.......:award:

ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΧΩ ΓΡΑΨΗ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΙΟΥΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΡΚΕΤΑ ΠΙΟ ΠΡΙΝ.

Tι έγινε ρε Μανιαδάκη πού μάς τάγραψες και πρίν?Πληροφορίες απο την ΓΑΔΑ παίρνεις??

Θά στείλεις στά Μακρονήσια πάλι τούς αριστερούς επειδή δέν στηρίζουν τον Μπόμπολα πού στηρίζει τον GAP??

Το καπέλλο και ή τραγιάσκα ή δικιά σου και τό φέσι πού μάς πουλάς τοσο καιρό τί είναι??
 
Last edited:
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Eμεις ειμαστε τα ζωα προφανως.

Όταν προσπαθουμε να το παιξουμε υπερανω, και να μιλησουμε σοβαρα με ατομα που ακολουθουν πιστα, με οπαδικη ευλαβεια, την κομματικη τους γραμμη, λογικο και επομενο ειναι καποια στιγμη να "μας την πουν". Οποιος ανακατευεται με τα πιτουρα εξαλλου..

Οταν βαζουμε εγκληματιες να μας σωσουν απο την κριση που οι ιδιοι δημιουργησαν, πως αλλιως να μας χαρακτηρισει καποιος?

Οταν εχουν προηγηθει χρηματιστηρια, βατοπεδια, ομολογα, ζιμενς-ξιμενς, και ηταν απλα θεμα χρονου να φτασουμε στο σημερα.. Οι ενδειξεις ηταν εκει, και δεν καναμε τιποτα. Δεν αξιζουμε αυτον τον τιτλο?

Ακομα και αν δεν ξεμπροστιαζονται τοσο ανερυθριαστα (μεχρι στιγμης τουλαχιστον), ζωα ειναι η πλειοψηφια της ελληνικης κοινωνιας γι αυτος. Ειναι βολεμενοι, ειναι ταισμενοι, και παρακολουθουν τον Τιτανικο να βουλιαζει, μεσω live-streaming, τρωγοντας και χαζογελωντας..

Εμεις ειμαστε τα ζωα Σπυρο, κανεις άλλος. Και δε με πειραξε καθολου το ποστ του συμφορουμιτη.. Ηταν απολυτα ειλικρινες. Ειμαστε τα ζωα για τους εχοντες και τους κυβερνωντες. Καιρος να πεφτουν οι μασκες.

Εξαλλου για να αλλαξει μια κατασταση, πρεπει πρωτα να εχουμε πληρη επιγνωση αυτης.
 
Re: Απάντηση: Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΖΑ ΡΕ??

Πουθενά δεν θά πληρώνουν οι πολίτες γιατί έτσι τούς αρέσει..απέναντι σε μιά ξεπουλημένη και κατεχόμενη χώρα.

Πού μου πουλάς και δήθεν ακομμάτιστη στάση .


ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ, ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΡΕ!!!!!!

ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΑ ΠΟΤΕ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΥΦΟΣ ΚΑΙ ΗΘΟΣ. ΚΟΜΠΡΕΝΤΕ ΑΜΙΓΚΟ?
ΤΕΛΟΣ ΑΠΟ ΜΕΝΑ.

ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΩ ΤΙΠΟΤΑ ΟΠΟΤΕ ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΖΗΣ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ.

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΗ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΝΑ ΚΡΙΝΗ ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ.

ΖΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΜΠΛΕΚΟΥΝ ΣΤΟΝ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΟ "ΑΓΩΝΑ" ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΑ ΕΡΓΑ (ΡΙΟ) ΜΕ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝ ΑΡΧΙΣΗ (ΠΑΘΕ) ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΩ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.
ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟΑΝΑΙΡΟΥΝΤΑΙ.
ΟΠΩΣ ΕΙΔΕΣ ΠΟΛΥ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΟΔΙΑ ΠΟΥΘΕΝΑ. ΠΡΟΛΑΒΕΣ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΗΣ?
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ, ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΡΕ!!!!!!

ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΑ ΠΟΤΕ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΥΦΟΣ ΚΑΙ ΗΘΟΣ. ΚΟΜΠΡΕΝΤΕ ΑΜΙΓΚΟ?
ΤΕΛΟΣ ΑΠΟ ΜΕΝΑ.

ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΩ ΤΙΠΟΤΑ ΟΠΟΤΕ ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΖΗΣ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ.

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΗ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΝΑ ΚΡΙΝΗ ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ.

ΖΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΜΠΛΕΚΟΥΝ ΣΤΟΝ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΟ "ΑΓΩΝΑ" ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΑ ΕΡΓΑ (ΡΙΟ) ΜΕ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝ ΑΡΧΙΣΗ (ΠΑΘΕ) ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΩ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.
ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟΑΝΑΙΡΟΥΝΤΑΙ.
ΟΠΩΣ ΕΙΔΕΣ ΠΟΛΥ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΟΔΙΑ ΠΟΥΘΕΝΑ. ΠΡΟΛΑΒΕΣ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΗΣ?


Ε ΟΧΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΣ..

ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΣΟΥ ΤΑ ΒΑΖΕΙΣ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΔΙΑΓΡΑΨΑΜΕ..

ΤΑ ΖΑ ΜΑΓΚΑ ΚΟΜΕΝΑ..ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ??

ΖΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΕΚΆΔΕΣ NOTEBOOKS .

ΚΟΜΠΡΕΝΤΟ.???
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....

ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ.

ΣΤΗΝ ΓΑΔΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΝΑ ΠΑΩ ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΕ ΠΑΝΕ.
ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΘΑ ΤΟ ΚΑΜΑΡΩΝΑ. ΤΩΡΑ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΑΠΛΑ ΚΟΡΟΙΔΟ.

ΠΑΝΤΩΣ ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟ ΖΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΠΕΣΥΡΕΣ..ΣΟΥΜΕΙΝΕ ΠΑΡΑΣΗΜΟ.

ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΤΑΓΩΓΩΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ ΠΟΙΟΥΣ ΕΧΕΙΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΟΥ ,ΟΥΤΕ ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΖΗΣΕΙ..

ΑΛΛΟΙ ΕΤΡΩΓΑΝ ΣΤΟΝ ΦΟΥΡΝΟ ΚΑΤΣΙΚΑΚΙΑ ΜΕ ΠΑΤΑΤΕΣ ΜΑΛΛΟΝ.............Η ΔΙΑΒΑΖΑΝ ΠΟΥΛΕΓΕ ΚΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ.
 
Last edited by a moderator:
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΦΑΓΟΠΟΤΙ
Της ΑΡΙΣΤΕΑΣ ΜΠΟΥΓΑΤΣΟΥ

Διέλυσαν τη σύμβαση του προαστιακού με την εργοληπτική τρόικα των Siemens AG-ΑΚΤΩΡ-ΤΕΡΝΑ από την περασμένη Δευτέρα και το κρύβουν!

Αντίθετα, μετά μανίας προπαγάνδιζαν επί μήνες πώς διακόσιοι μηχανοδηγοί με υψηλές αποδοχές βούλιαξαν τη χώρα, γιατί πρέπει να κλείσει ο μισός σιδηρόδρομος στις μέρες του ΔΝΤ και πως οι σοφές μετατάξεις των ΟΣΕτζήδων στις εφορίες αρχαιοτήτων θα αποκαταστήσουν τη δημοσιονομική τάξη!

Το Δ.Σ. του ΟΣΕ, λοιπόν, αποφάσισε προ μιας εβδομάδας τη διάλυση της σύμβασης που είχε συνάψει με την προαναφερθείσα κοινοπραξία για το έργο του προαστιακού σιδηροδρόμου στα τμήματα Πειραιάς-Αθήνα-Τρεις Γέφυρες- ΣΚΑ-Αχαρνές-Τρεις Γέφυρες-Λιόσια, στο οποίο προβλεπόταν και κατασκευή ηλεκτροκίνησης-σηματοδότησης-τηλεδιοίκησης.

Η περιβόητη σύμβαση 994, αξίας 161,4 εκατ. ευρώ, είχε υπογραφεί τον Απρίλιο του 2005, το έργο χαρακτηριζόταν και τότε ολυμπιακό (!), είχε δοθεί έκπτωση-ρεκόρ (0,964%), κορόιδευαν όλη την κοινωνία ότι είχαν περιβαλλοντικές μελέτες και συμφωνήθηκε ότι όλα θα παραδίδονταν τον Δεκέμβριο του 2005! Δηλαδή 8 μήνες μετά!

Παρήλθαν έξι χρόνια από τότε. Στην κοινοπραξία δόθηκαν αλλεπάλληλες παρατάσεις. Μια ντουζίνα ακριβώς. Από διαφορετικές διοικήσεις του ΟΣΕ, που υπέθαλπαν το έγκλημα, και από δύο διαφορετικές κυβερνήσεις -της Ν.Δ. και του ΠΑΣΟΚ, που μέσω των εκάστοτε εποπτευόντων (τον ΟΣΕ) υπουργών Μεταφορών ή Υποδομών (τέσσερις τουλάχιστον) συναινούσαν στη μετατροπή της σύμβασης 994 σε μνημείο διαπλοκής και διασπάθισης κρατικού χρήματος.

Από την περασμένη Δευτέρα το έργο αυτό είναι και επισήμως ένα παρατημένο εργοτάξιο, οι πολίτες παραμένουν άνευ προαστιακού, οι πλιατσικολόγοι μπορούν να βρουν πολύτιμα υλικά ακόμη και μισοτελειωμένων συστημάτων τηλεδιοίκησης και ηλεκτροκίνησης, ενώ η εργοληπτική παρέα οδεύει προς τη διεκδίκηση αποζημιώσεων.

Το έργο είναι μνημείο αδιαφάνειας (άλλο περιγράφεται στη σύμβαση που υποτίθεται ότι εκτελούνταν, άλλο προσδιόρισαν οι αποφάσεις του ΣτΕ και οι ύστερες μελέτες και άλλο εκτελούνταν), ενώ από τις αναθεωρήσεις τιμών που προβλέπονταν επήλθαν επί τόσα χρόνια επιβαρύνσεις περίπου 20 εκατ. ευρώ.

Τώρα η κοινοπραξία, που φέρεται να έχει εκτελέσει το 70% του τιμήματος του έργου, θα διεκδικήσει αποζημίωση βάσει δικαιωμάτων που έχει, και ο ΟΣΕ διά της ΕΡΓΟΣΕ θα επαναπροκηρύξει το εναπομείναν έργο.

Ποιος θα τρέξει να εγκαταστήσει νέο εργοτάξιο, πάντως, είναι ένα ζήτημα, όταν η Siemens-ΑΚΤΩΡ-ΤΕΡΝΑ το έχουν έτοιμο: και δεν θα προβούν στην παραμικρή δαπάνη.

Πάντως, το ποιος ωφελήθηκε από τον ατέλειωτο εργοληπτικό μαραθώνιο στις ράγες του προαστιακού είναι εύκολο να απαντηθεί.

Ασφαλώς, οι «άρχοντες» των δρόμων με τα διόδια (Αττική οδός και Ολυμπία οδός), που εισπράττουν τόσα χρόνια τα έσοδα από όσους υποχρεωτικά κινούνται σ' αυτούς, επειδή δεν φτιάχτηκε ένα σύγχρονο δίκτυο προαστιακού, ώστε από τον Πειραιά μέχρι το αεροδρόμιο, τη Χαλκίδα και το Κιάτο να υπάρχει επιτέλους προαστιακό τρένο.

Αντ' αυτού μακέτες, εξαγγελίες και πολιτικές αβρότητες στο πανίσχυρο κατασκευαστικό καρτέλ, που έχει και δεσπόζουσα θέση στα ΜΜΕ.

Πάντως, προς στιγμήν διαφαίνεται ότι στον ΟΣΕ πασχίζουν να κλείσουν γρήγορα τις εκκρεμότητες με τη σύμβαση 994, χρησιμοποιώντας τη συνδρομή και υπαλλήλων, που γνωρίζουν ότι πίσω από τα Πρωτόκολλα Παραλαβής Αφανών Εργασιών (ΠΠΑΕ) κρύβονται πληρωμές για έργα εκτός της σύμβασης!

Ποιος θα δώσει λογαριασμό για το τι έγινε και τι πληρώθηκε σ' αυτό το δημόσιο έργο;

Ποιος θα υπολογίσει τι έσοδα χάνει ο ΟΣΕ τόσα χρόνια που ο προαστιακός είναι εργοτάξιο διαρκείας;

Η «Ε», σε προσεχή δημοσιεύματα, θα εμφανίσει ντοκουμέντα που δείχνουν το βρώμικο παρασκήνιο πίσω από τη σύμβαση του προαστιακού, τις διαβουλεύσεις μηνών μέχρι τη διάλυση της σύμβασης, τον ατέρμονο διάλογο με την κοινοπραξία, τις αξιώσεις της, και τους... χαρούμενους υπουργούς, που π.χ. το 2005 έστελναν ραβασάκια στα ΜΜΕ για το πόσο καλή και αναγκαία ήταν η σύμβαση... *

http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=255537


:music-smiley-005::music-smiley-005::music-smiley-005::music-smiley-005:

Μήπως λέει ψέμματα η Μπουγάτσου???????????????????????????????