Διόρθωση φωτογραφιών

Billy the Kid

Moderator
Staff member
28 April 2007
15,215
Αθήνα
Ανοίγω αυτό το νήμα για τον εξής λόγο:
Κάπου στα ενδότερα των σκληρών μας δίσκων/CD/DVD έχουμε αποθηκευμένες φωτογραφίες που δεν μας "γοήτευσαν' ιδιαίτερα είτε χρωματικά, είτε γεωμετρικά είτε...είτε..έιτε.
Γι αυτό λοιπόν όποιος θέλει ανεβάζει εδώ την εικόνα που θέλει και κάποιος αναλαμβάνει να την διορθώσει και να την ανεβάσει πάλι παραθέτοντας και τις ρυθμίσεις που χρησιμοποίησε.
Δείτε το σαν διαγωνισμό, σαν παιχνίδι!
Τί λέτε, πάμε;
 
Υπαρχει όριο ανα χρηστη ή να ανεβάσω και τις.... 7.500 φωτογραφίες που έχω σ' αυτο το σκληρό? :flipout::flipout::flipout: :grinning-smiley-043:grinning-smiley-043
 
Καλα, οχι οτι διορθωνονται αλλα δεν μπορω να αποφασισω ποια ειναι καλυτερη ως παρουσιαση... (χωρια οτι το εγχρωμο πηρε μια πρασιναδα κατα την επεξεργασια).

attachment.php


attachment.php



(Φυσικα η γνωστη ιστορια... η φωτογραφια ειναι 195Kb και με το ανεβασμα πεφτει στο 1/3. Πιθανως φταιει ο firefox).
 

Attachments

  • IMG_0368a.jpg
    IMG_0368a.jpg
    56 KB · Views: 326
  • IMG_0368b.jpg
    IMG_0368b.jpg
    49.3 KB · Views: 325
Προτιμώ την πρώτη. Στην Α/Μ το φως στα μαλιά της κοπέλας παραείναι έντονο και εστιάζει το μάτι εκεί.
 
Εάν κύριο θέμα είναι η (ζωντανή) κοπέλα μπροστά από την αφίσα, η σύνθεση και η τακτική λήψης δεν βοηθάει για να αναδειχθεί. Ήθελε από πιο κοντά, με τελείως ανοικτό διάφραγμα ώστε να φλουταριστεί περισσότερο η αφίσα και να βρεις κάποια γωνία που να πέφτει φως στην φωτογραφιζόμενη ώστε να βγει από το φόντο.
 
Θεωρώ οτι το θέμα είναι η συνύπαρξη των δύο κοριτσίων, αυτού της της αφίσας και του πραγματικού. Επομένως δεν θα ήθελα την αφήσα πιό φλού.

Αλλα για να δειχθεί αυτό θα ήθελε να είχε γράψει η πραγματική κοπέλα πιό πολύ. Είναι πολύ μικρή σε σχέση με την άλλη και κυρίως πολύ σκοτείνη. Για το μέγεθος φαντάζομαι δεν είχες πολλές επιλογές, να πάς πιό κοντά γιατί θα έχανες την στιγμή, οπότε το κρατάς.
Δοκίμασε να την φωτίσεις λίγο την κοπέλα όμως γιατί τώρα στην πρώτη ανάγνωση δεν την παρατηρείς κάν.

Επίσης σχετικά με το καδράρισμα. Τοποθετώντας την κοπέλα τις αφίσας στο κέντρο την κάνεις αυτόματα το θέμα και κυριαρχεί σε ότι άλλο υπάρχει. Αν η συνύπαρξη αυτή είναι το θέμα σου έπρεπε να τις έχεις (τις δύο κοπέλες) σε αντίθετες πλευρές, με την πραγματική (επειδή είναι μικρότερη) λίγο πιό στην άκρη για να έχει ισορροπία η είκόνα. Θα την έπερνα δλδ εγώ την φωτογραφία κάνοντας 2 βήματα αριστερά και στρίβοντας την κάμερα λίγο προς τα δεξια.
 
Πραγματι ηθελα να συνδυασω την αφισα με τη κανονικη κοπελα και γι αυτο εστιασα κιολας στην αφισα. Ισως ομως επρεπε να φωτομετρησω στην κανονικη για να τονιστει παραπανω μια και ηταν σε πιο σκοτεινο σημειο.

Για να παω πιο κοντα ουτε λογος... ειχε φαει τοσο "στησιμο" (προφανως απο το φιλο της) που λιγο ακομα και θα εβαζα ΑΙ servo mode για να τη πετυχω απο το πολυ το πηγαινε-ελα...
 
Δυο προσεγγίσεις στο θέμα
Η πρώτη ακόμη πιο θερμή απο την original -ποιητική αδεία υπερβάλλουμε, οι κανόνες είναι για να παραβιάζονται :p
Η Α/Μ με εντονότερο κοντράστ γίνεται περισσότερο ελκυστική σαν σύνολο και ας θυσιάζεται λίγο η πραγματική κοπέλα. Στις νυχτερινές ασπρόμαυρες λήψεις καλό είναι να κυριαρχεί το μυστήριο, το gothic, το κοντράστ...Δεν πειράζει εάν αυτό αποβαίνει εις βάρος των μεσαίων τόνων, είπαμε για τους κανόνες πιο πάνω:FSGSFGS4:

attachment.php


attachment.php


Υ.Γ. Και στις δύο έκανα clone out την λάμψη στο προσωπο της κοπέλλας (αφίσα)
 

Attachments

  • ilias1.jpg
    ilias1.jpg
    130 KB · Views: 286
  • ilias2.jpg
    ilias2.jpg
    105.8 KB · Views: 287
Σωστα Billy... αυτο ειναι που μου λειπει (αναμεσα στα αλλα βεβαια)... η καλιτεχνικη ματια. Εγω προσπαθησα να τις καθαρισω, να φαινονται τα παντα, ενω το φλου τις κολακευει περισσοτερο (τουλαχιστον τη συγκεκριμενη). Το ιδιο προβλημα φυσικα εχω και με το καδραρισμα... ιδωμεν...

Να πω οτι ειναι και στα 800 iso (για το τεχνικον του θεματος) τραβηγμενη στο χερι.
 
προσωπικά σε μιά φωτό που δεν έχει κάτι να μου πεί out of the camera, δεν θα κάτσω να ασχοληθώ...δεν νομίζω οτι η επεξεργασία εκτός απο μια ψευδαίσθηση-εντυπωσιασμό κάποιων εφε, μπορεί να δημιουργήσει μιά καλή φωτο.
 
Δε θελω να ανοιξω νεο θεμα, αλλα, δεν τον χρησιμοποιω που δεν τον χρησιμοποιω το φακο, οταν το αποφασισω, μου τα κανει μανταρα.

Ειναι φτηνιαρικος, αλλα τα σχολια σε διαφορα φορουμ ηταν παραπανω απο θετικα. Εκεινο που με ενοχλει, ειναι η ελλειψη ευκρινειας, ειδικα στο κεντρο... σε αντιθεση με τα συνηθη δηλαδη... στα ακρα μου φαινεται καλυτερος, ενω στο κεντρο μου δειχνει να τα κανει σαλατα... μπορει να επεσα και σε λεμονι, αλλα τι να το ψαξεις για τετοιο φακο...

...ωστοσο εχω την απορια.. ειναι οντως ετσι ή εγω βλεπω "πουλακια"?

Ο καιρος ηταν ηλιολουστος, η ατμοσφαιρα πεντακαθαρη με αερακι, η ταχυτητα 1/640 και με σταθεροποιηση... στο χερι μεν αλλα στα 43mm... για πειτε καμμια γνωμη ρε παιδια, εσεις τι βλεπετε απο ευκρινεια (την επεξεργασια αφηστε την εξω)?

attachment.php



Και μια δευτερη, βοηθητικη, σε ιδιες συνθηκες με 1/320. Το f και στις δυο στο 9 και 10.

attachment.php
 

Attachments

  • _MG_0838.jpg
    _MG_0838.jpg
    133.6 KB · Views: 122
  • _MG_0847a.jpg
    _MG_0847a.jpg
    145.6 KB · Views: 123
μια χαρα τον βλεπω στις ακρες οπως και απο οξυτητα.Αλλα γενικα , σαν φωτογραφια χρωματα contrast κλπ δεν μαρεσει καθολου.
 
μια χαρα τον βλεπω στις ακρες οπως και απο οξυτητα.Αλλα γενικα , σαν φωτογραφια χρωματα contrast κλπ δεν μαρεσει καθολου.

Στις ακρες και μενα μου φαινεται καλος Ιασονα. Στο κεντρο ειναι το προβλημα. Και οχι απο οξυτητα, αφου την εχω περασει high pass sharpenning. Απο ευκρινεια τι λεει?

Καλα, τα χρωματα κτλ τα εχω στο overdose (ως συνηθως).
 
Κροπ απο το raw απ ευθειας χωρις καμμια επεξεργασια. Η 1η ακριβως απο το κεντρο και η 2η απο πανω αριστερα.

attachment.php


attachment.php



attachment.php


attachment.php
 

Attachments

  • crop.jpg
    crop.jpg
    78.4 KB · Views: 117
  • cropakri.jpg
    cropakri.jpg
    176.4 KB · Views: 120
  • crop1.jpg
    crop1.jpg
    73 KB · Views: 117
  • cropakri1.jpg
    cropakri1.jpg
    177.1 KB · Views: 120
Iliako αν ανεβάζες κάπου το RAW .... κάτι θέλω να δώ ... Θέλω να δοκιμάσω έναν νέο αλγόριθμο για RAW παράλληλα με αυτόματο chromatic abberation correction.

Στα κεραμίδια που δεν ξεχωρίζουν αναφέρεσαι ?? Το χρώμα τους βγήκε σωστό ?? Τι προφαιλ χρησιμοποίησες ??

Ενα θέμα μεγάλο είναι η θολή ατμόσφαιρα.
Δεύτερο η ανικανότητα του Bayer να δώσει μεγάλη ανάλυση σε ομοιογενώς κοκκινες ή μπλέ λεπτομέρειες.
Τρίτο η ισοπέδωση της τονικότητας λόγω ψηλού κορεσμού ταυτόχρονα με ψηλή φωτεινότητα στο κόκκινο χρώμα. Δοκίμασε να το σκοτεινιάσεις, μόνο τα κόκκινα.

.