Διπλή χρέωση στην πιστωτική κάρτα

Συμβαίνουν τέτοια προβλήματα και θεωρώ πως δεν είναι θέμα nova. Μου έχει συμβεί σε πάγια εντολή πληρωμής λογαριασμού τηλεφώνου.
 
σίγουρα θα ήταν ιδανικό να μην συμβαίνει κανένα πρόβλημα, αλλά στην πραγματικότητα συμβαίνουν και πολλά μάλιστα, οπότε το αμέσως επόμενο είναι το πόσο άμεσα λύνονται και το πόσο ασχολούνται με το πρόβλημα σου όσοι εμπλέκονται σε αυτό.
τον λόγο που δημιουργήθηκε το πρόβλημα τον έμαθες; γιατί γίναν δύο απόπειρες για χρέωση; μήπως δεν απάντησε η τράπεζα στο αίτημα της πρώτης, με αποτέλεσμα να στείλει το σύστημα δεύτερο αίτημα;
δεν έχω ιδέα πως δουλεύουν τα συστήματα αυτά, οπότε μπορεί να ναι άκυρα αυτά που λέω, αλλά μην τρελαίνεστε.
 
Εμένα παλιά που ήμουν συνδρομητής, μου είχαν πει πως προσπαθούσαν επανειλημμένως επί 2 εβδομάδες να μου χρεώσουν τον μήνα στην πιστωτική αλλά δεν μπορούσαν και τελικά πλήρωσα αλλιώς και μετά σταμάτησα την πληρωμή μέσω πιστωτικής.

Δεν ξέρω αν βοηθάει.
 
Εμένα παιδια είχε τύχει το ίδιο πρόβλημα πριν από 4-5 χρόνια.Πλήρωνα τη ΝΟΒΑ με πάγια εντολή πιστωτικής και κάποιον μήνα είχε γίνει διπλή χρέωση.Η ουσία της υπόθεσης ήταν ότι το πρόβλημα δημιουργήθηκε από την τράπεζα και όχι από τη ΝΟΒΑ.Κι όμως έτσι ήταν.Και μάλιστα θυμάμαι ότι προσπαθούσα μέρες να το εξηγήσω στην τράπεζα.Δεν μπορούσαν στη αρχή να παραδεχθούν ότι είχε γίνει διπλή χρέωση!Μετά από μερικές μέρες πήγα εκνευρισμένος και έπεσα σε υπάλληλο που απουσίαζε σε άδεια και κατάλαβε αμέσως το πρόβλημα.Πήρε μπροστά μου τηλέφωνο στο αρμόδιο τμήμα της τράπεζας και τους εξήγησε με επιμονή τι ακριβώς είχα συμβεί.Τα λεφτά επιστράφηκαν όχι αμέσως μάλιστα,αλλά μετά από μερικές μέρες.Φυσικά έκοψα την πάγια μέσω πιστωτικής.Τώρα βέβαια με το 3play ξαναέβαλα πάγια μέσω πιστωτικής(για να πάρω τον 865 φθηνότερα και να έχω τα HD).Μέχρι να μου ξαναδημιουργηθεί πρόβλημα και να την ξανακόψω.
 
Το προβλημα ειναι απο μέρους της τραπεζας και όχι της νόβα. Κάτι αντιστοιχο εχει συμβει σε εμενα που δεν κατοικώ καν στην Ελλάδα. Χωρις να είμαι ειδικός, θα πω χονδρικά τι είχε συμβεί οπως τα θυμαμαι οταν μου το ειχαν εξηγησει. Η εταιρια (ας πουμε η νοβα) είχε εκδώσει λογαριασμό τον οποίο απεστειλε στην τράπεζα. Η τραπεζα πηγε να περάσει την χρέωση, αλλα λόγω προσωρινού σφαλματος στο σύστημα δεν ηταν επιτυχής η συναλλαγή. Αργότερα, ξαναέγινε επιτυχης προσπάθεια να πληρωθεί ο λογαριασμός, χωρις να διαγραφεί η αποτυχημένη αποπειρα. Σε κάποια εκκαθάρηση, βρεθηκε αυτη η αποτυχημένη και οπότε και ξαναπληρώθηκε εμφανίζοντας διπλη χρεωση. Είναι ατυχές, αλλα αυτά γίνονται.