disconnect -NETGEAR

DrBill

New member
Πριν Κανά μήνα πήγα στο περιβόητο Plaisio και αγόρασα το Net gear Wireless ADSL Modem/Router N600 Annex A DGND3700
στην αρχή όλα πήγαιναν καλά μου έδωσε και Κανά δυο mb περισσότερα από το παλιό modem router (crypto f360) , τώρα καμιά εβδομάδα έχει τρελαθεί στα
disconnect

Φταίω εγώ να το πάρω να τους το φέρω καπέλο γιατί πολύς λόγος γίνεται για προβληματικά προϊόντα από το Plaisio ?
 
Το πιο πιθανό είναι να φταίει ο πάροχός σου. Πριν τους το φέρεις στο κεφάλι, δοκίμασέ το σε κάποιο γείτονα. Γενικά είναι πολύ καλό μόντεμ.
 
όντως είναι καλό το μόντεμ-τσέκαρε με τον πάροχο, αλλά πάρε και στο κεντρικό σερβις στο Πλαίσιο να σου πουν...
 
, αλλά πάρε και στο κεντρικό σερβις στο Πλαίσιο να σου πουν...

Άσε περί service plaisio πάνε οι καλές εποχές , τώρα έχει παιδάκια που δεν ξέρουν που πάνε τα τέσσερα
σε λίγο βλέπω να παίρνουν και αλλοδαπούς και για να συνεννοηθείς θα πρέπει να γνωρίζεις και 3-4 γλώσσες
 
Είσαι άδικος. Το Πλαίσιο έχει μακράν το καλύτερο service από όλα τα Ελληνικά καταστήματα. Εγώ τους έχω γυρίσει 5 δίσκους και άλλες 2 συσκευές και μέσα σε ελάχιστο χρόνο με πήραν τηλέφωνο για αντικατάσταση.
 
Το plaisio το γνωρίζω από το πρώτο μαγαζί στην Στουρνάρι τότε που ασχολείτο με Εξειδικευμένη γραφική υλη , μετά άρχισε να μπαίνει στο κομμάτι υπολογιστών
οπότε είμαι χρόνια πελάτης τους , ήμουν πολύ ευχαριστημένος αλλά τα 2 τελευταία χρόνια τα έχουν κάνει σαλάτα και στα προϊόντα και στο service , με τα προϊόντα
αν μπεις στην σελίδα τους στο face book θα δεις τη γίνεται και σε διπλανά forum πέφτει κράξιμο κάτι για ελαττωματικά που πήραν πιστωτικό
όχι στην αρχική τιμή που αγοράστηκε το προϊόν αλλά στην μεταγενέστερη (τιμή stock) ενώ μιλάμε για ελαττωματικό
προϊόν , εν ολίγης μπέικα και εγώ στο club τον δυσαρεστημένων
 
Δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα απολύτως πρόβλημα με το Πλαίσιο, τουλάχιστον με το υποκατάστημα Περιστερίου, όλες μου οι αγορές, το σέρβις του υπολογιστή, η εξυπηρέτηση, είναι όλα αναφοράς. Ενα θα σας πω, φίλος μου που δουλεύει σε ανταγωνιστικό κατάστημα, μου είπε ότι ανοιχτά πλέον τα διευθυντικά στελέχη αναφέρουν το Πλαίσιο ως παράδειγμα σε όλους τους τομείς για το πως πρέπει να λειτουργεί ένα κατάστημα, τι να σας πω τώρα, αυτά είναι και θέμα τύχης.
 
Επειδή και εγώ ευχαριστημένος ήμουν αλλά τα πράγματα κάποια στιγμή αλλάζουν μπήκα στην σελίδα του πλαίσιο , να δω αν όντος είμαι μοναδικός δυσαρεστημένος , η εγώ είμαι παράξενος στα γρήγορα βρήκα 3 post δυσαρέσκειας αύριο που θα πάω το modem στο πλαίσιο θα δω και της απαντήσεις τους

Thodoris Kanellis
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!ΠΡΙΝ 1ΜΗΝΑ ΑΓΟΡΑΣΑ ΕΝΑ ΤΡΟΦΟΔΟΤΙΚΟ TURBO-X ΓΙΑ ΤΟ LAPTOP ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΣΑΣ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ 2ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ, ΕΠΙΣΗΣ TURBO-X!ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΒΡΙΣΚΩ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΜΕΣΑ ΣΕ 2ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΤΟ ΤΡΟΦΟΔΟΤΙΚΟ ΕΝΟΣ LAPTOP,ΠΗΓΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΕΠΙΣΗΣ ΕΝΑ ΤΡΟΦΟΔΟΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ!ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΗΤΑΝ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΜΟΥ ΤΟ ΑΛΛΑΞΑΝ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΜΟΥ ΕΝΑ ΙΔΙΟ ΑΦΟΥ ΤΟΥΣ ΠΗΓΑ ΤΟ LAPTOP ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΝ ΠΟΙΟ ΤΡΟΦΟΔΟΤΙΚΟ ΤΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ! ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΗΚΕ ΞΑΝΑ ΜΕ ΚΙΝΔΥΝΟ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟ LAPTOP!Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΣΑΣ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ TURBO-X?

Tom Rutkowski
xiroteri egisi apo to plesio den ginete 1 kinito pira kolai apo tin proti mera kai den 8eloun na mou to andalaksoun den brisko akri........ den ksanaperno apo esas tikota kleftronia

Dhmos Gletz
Δυστυχως με λυπηση μου διαπιστωνω και παντα κατα την προσωπικη μου αποψη οτι το ΠΛΑΙΣΙΟ εχει αρχισει σε μερικα θεματα να περνει την καθοδο...!!! Ιδιαιτερα στο θεμα της εξυπηρετησης...να τονισω οτι ειμαι πελατης εδω και τουλαχιστον 7-8 χρονια...και παντα υποστηριζα και προτιμουσα ΠΛΑΙΣΙΟ απο τους υπολοιπους ανταγωνιστες.Πριν κατι ημερες αγορασα ενα Digital TV Tuner απο το καταστημα στην ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ ... ο υπαλληλος που ηταν εκει οταν πηγα με εξυπηρετησε μια χαρα...μου εξηγεισαι και τι πρεπει να κανω ολα οκ...για καποιον χ Υ λογο δεν επαιζε και ηθελα να ρωτησω και να μου διευκρινιστει κατι...πηρα λοιπον τηλεφωνο στην αργυρουπολη ζητησε τους τεχνικους η τα παιδια που μ εξυπηρετησαν...ποιο ηταν το αποτελεσμα ;;; να κανω τρια τηλεφωνα συνολικα και το καθε τηλεφωνο διαρκειας τουλαχιστον 20λεπτων και το αποτελεσματα η μη εξυπηρετηση μ...για μια απλα γελοια ερωτηση που ηθελα να τους κανω...ο ενας με εδινε στον αλλον και κανενας δν ηταν ο καταλληλος να μου απαντησει την ερωτηση μου...μ εδωσαν και δηθεν ενα τηλεφωνο γενικο εξυπηρετησης λες και η ιδιοι αυτοι π μ εδωσαν το προιον δεν μπορουσαν να μ πουν...;; το θεωρω απλα απαραδεχτο 1 ωρα συνολικης αναμονης χωρις καποια απαντηση...θα παω και στο συγκεκριμενο πλαισιο να συμπληρωσω και ενα δελτιο διαμαρτυριας...!!! το post αυτο δεν το εκανα για κανεναν αλλον λογο παρα μονο για να σας ενημερωσω και επειδη ξερω οτι ελεγχονται αυτα και προς μετρουνται !!! Ευχαριστω εκ των προτερων...!! ΓΛΕΤΖΑΚΟΣ ΔΗΜΟΣ
 
Εντάξει δεν σας αμφισβητώ, απλά λέω είναι και θέμα τύχης, προσωπικά σε μένα δεν έχει τύχει τίποτα, σας εύχομαι να βρείτε άκρη παιδιά τι άλλο να πω...