Δίτροχοι έρωτες!

Οι παλαιότεροι ίσως την θυμούνται...με την πρωτοποριακή ανάρτηση ''μονόμπρατσο''. Δεν είχε εμπορική επιτυχία.

Yamaha GTS 1000 (1993)

Yamaha%20GTS%201000.jpg


YAMAHA--GTS-1000-803_9.jpg


GTS-canted-jpg.jpg

Την είχα για κανα χρόνο περίπου στο ίδιο χρώμα. Εκπληκτική μοτοσυκλέτα, τρομερή σε ταξίδι με κινητήρα διαμάντι. Την έδωσα όταν σχεδόν έμεινα από φρένα σε ένα ταξίδι και τα είδα όλα. Η επίσημη απάντηση (γιατί ΠΟΤΕ δεν βρήκαμε τι και πως) ήταν ότι το μπροστινό θέλει ήρεμη χρήση γιατί δεν μπορεί να κρυώσει εύκολα μετά από παρατεταμένη χρήση σε κάποιες περιπτώσεις (πιο αόριστη απάντηση πεθαίνεις :flipout:). Την επομένη μπήκε αγγελία με κάτι λιγότερο από 20.000χλμ...πολλές φορές το μετάνιωσα αργότερα και έφτασα κοντά να την ξαναπάρω μετά από καμια 10ετία που την είχα βρει κοψοχρονιά (την δική μου πάλι σε αγγελία με 38.000χλμ), αλλα έκανα πίσω τελευταία στιγμή..
 
Λογικο ειναι να εχει προβλημα στα φρενα με την παρατεταμενη χρηση. Τοσο βαρος.....
Για πες μας και απο καυσιμα πως ηταν ? Το βυτιοφορο απο κοντα ?
(Υποθετω ασυμφορο για την πολη .)
 
Καλά ρε, είχες αυτό το συλλεκτικό τέρας και το έδωσες;

Μιλάω για εποχές δραχμής!Από τότε έχουν περάσει από τα χέρια μου πάνω από 20 μοτοσυκλέτες, ο αντικαταστάστης του ήταν να φανταστείς XX1100 honda, το πρώτο με τα καρμπυρατέρ, του 98.
 
Λογικο ειναι να εχει προβλημα στα φρενα με την παρατεταμενη χρηση. Τοσο βαρος.....
Για πες μας και απο καυσιμα πως ηταν ? Το βυτιοφορο απο κοντα ?
(Υποθετω ασυμφορο για την πολη .)

Στις εποχές αυτές δεν υπολόγιζες καύσιμα. Δεν θυμάμαι να υπολογίζω ποτέ, δεν σε ένοιαζε. Βασικά θυμάμαι ότι το africa που είχα (παράλληλα) έκαιγε περισσότερο. Στη πόλη είχες θέμα με το βάρος και το κόψιμο του τιμονιού, αλλά γενικά ήταν πολύ ευκολοδήγητη, αντιθέτως με αυτό που δείχνει (ίσως το χαμηλό κέντρο βάρους). Και η έκπληξη ήταν στις στροφές, απλά εκπληκτική, θυμάμαι ακολουθούσα supersport για πλάκα...μέχρι να πάθω το κοκομπλόκο με τα φρένα, εκεί ράγισαν όλα.
Περιττό να σου πω ότι με κοίταζαν όλοι στα φανάρια σαν εξωγήινο. Σε βαθμό που είχες θέμα, ήξεραν όλοι που είσαι, αν καταλαβαίνεις τι λέω...
 
Οποιοδηποτε τσοπερ με νικελα .Οσο περισσοτερο φτιαγμενο τοσο μεγαλυτερος ο ερωτας :)

Aπο κει και περα μονο η scrambler κατηγορια με κανει να ζηλευω.Οπως η αρχικη triumph και η πιο ταπεινη honda

https://i.pinimg.com/originals/97/d0/bf/97d0bf98a67fe91e5dda617a4895eec1.jpg

Ναι ξερω, ειναι street με λαστιχα για χωμα η ψευδοεντουρο με φαναρι πολης.Τι να κανουμε που αυτο το συγχρονο ρετρο ειναι ερωτευσιμο ? :) .Σαν να βλεπεις πικαπ που αντι για δισκους παιζει flac :)

Kαι η ''απλη'' bonneville δεν εναι κακη :)

https://moneyinc.com/wp-content/upl...t100-classic-motorcycles-brisbane-750x393.jpg

Eδω που τα λεμε , θα μπορουσα να αρκεστω και σε αυτη που οδηγουσε ο Ριτσαρντ Γκιρ : )
 
Eίχα και πιο συλλεκτικές μοτοσυκλέτες στη ζωή μου.
Gilera RC600.
Το είχα πάρει μεταχειρισμένο από έναν δοκιμαστή αρθρογράφο του περιοδικού Moto (τσάμπα, 600.000 δραχμές).
Το είχε κάνει δοκιμή και το είχε αγοράσει γιατί το ερωτεύτηκε.
2 υπήρχαν, ένα το είχα εγώ, και αλλο ένα το είχε αγοράσει ο ιδιοκτήτης της piaggio Ελλάδος, τόσα πούλησε στη χώρα μας.
Μπρουταλ φάση, γκάζι γκάζι γκάζι, ίσως η καλύτερη μοτοσυκλέτα που είχα ποτέ (και έχουν περάσει από τα χέρια μου σχεδόν τα πάντα, δεν υπερβάλω).


eda8880211f85901435ca70bfff20e90.jpg
 
κάποιο παλικάρι πιο πάνω είπε για την κλοπή και ότι βρέθηκε τελικά...
μου θύμισε κάτι που συνέβει σε φίλο συνάδερφο στην δουλειά..
είχε σκούτερ καλού κυβισμού και αποφάσισε να το δώσει και να πάει ξανά σε πολυκύλινδρο. Ερχεται ενδιαφερόμενος μετά από ραντεβού κοντά στην δουλειά με ένα v-strom, του λέει να το δοκιμάσω; (το μεγάλο σκούτερ).. βλέπει ο συνάδερφος το σουζούκι λέει "ξέρει από μηχανές"... πάρτο να το τσεκάρεις του λέει.
Άφαντος ο τύπος! μετά από ώρα -δεν ξέρω πόση-, πέρνει τηλ την αστυνομία, τους λέει το και το!
τον ρωτάνε την πινακίδα του v-strom, ήταν φυσικά κλεμμένο!!
ο τύπος που έκλεψε το σκούτερ πιάστηκε μετά από καιρό σε τυπικό έλεγχο της τροχαίας έξω από τα Ιωάννινα. είχε προσθέσει 6000χλμ στο μηχανάκι, είχε κάνει ένα σωρό ταξίδια στην γειτονική χώρα, έκανε τα σέρβις και είχε αλλάξει και τα λάστιχα!!
σαν να ήταν δικό του!
για μήνες κατουριόμασταν από τα γέλια όταν το συζητάγαμε.. το πούλησε φυσικά το σκούτερ για να πάρει μηχανάκι της προκοπής.
 
Απάντηση: Re: Δίτροχοι έρωτες!

Οταν το πρωτοείδα μιλάμε ότι τρελάθηκα, το ερωτεύτηκα αμέσως. Ηταν το 1983 ή 1984 όταν το έφερε η Yamaha στο μαγαζί στην Μεσογείων και ξημερο-βραδυαζόμουν στην βιτρίνα.

Το αγόρασα και ήταν η μεγάλη μου αγάπη. Μετά από 2-3 χρόνια μου το κλέψανε από την Στουρνάρη. Από τον καημό μου, το ξανα-αγόρασα σε κόκκινο, πάλι καινούριο. Μετά από λίγες εβδομάδες με κάλεσαν από το Αστ. Τμήμα ότι το άσπρο DT βρέθηκε. Πήγα το είδα και είχε μόνο παρεβιασμένη την κλειδαριά. Θυμάμαι είχα πάει με ένα κουτί γλυκά στους αστυνομικούς !

Εμεινα αρκετό καιρό και με τα δύο DT που τα είχα πραγματικά αγαπήσει





Ε ρε διχρονίλα, δε φτιάχνουν πια τέτοια μηχανάκια. TDR είχε κανείς;

Την είχα για κανα χρόνο περίπου στο ίδιο χρώμα. Εκπληκτική μοτοσυκλέτα, τρομερή σε ταξίδι με κινητήρα διαμάντι. Την έδωσα όταν σχεδόν έμεινα από φρένα σε ένα ταξίδι και τα είδα όλα. Η επίσημη απάντηση (γιατί ΠΟΤΕ δεν βρήκαμε τι και πως) ήταν ότι το μπροστινό θέλει ήρεμη χρήση γιατί δεν μπορεί να κρυώσει εύκολα μετά από παρατεταμένη χρήση σε κάποιες περιπτώσεις (πιο αόριστη απάντηση πεθαίνεις :flipout:). Την επομένη μπήκε αγγελία με κάτι λιγότερο από 20.000χλμ...πολλές φορές το μετάνιωσα αργότερα και έφτασα κοντά να την ξαναπάρω μετά από καμια 10ετία που την είχα βρει κοψοχρονιά (την δική μου πάλι σε αγγελία με 38.000χλμ), αλλα έκανα πίσω τελευταία στιγμή..

Εμείς θα μαλώσουμε στις οθόνες κινητών, θα τα βρούμε εδώ. :flipout: Τί εργαλείο, πόσο χάιτεκ μου είχε φανεί το πλαίσιο Ω, τη ζαχάρωνα πολύ άσχημα, αλλά ήταν αδύνατο να την αποκτήσω στην εποχή της.
 
Λογικο ειναι να εχει προβλημα στα φρενα με την παρατεταμενη χρηση. Τοσο βαρος.....
Για πες μας και απο καυσιμα πως ηταν ? Το βυτιοφορο απο κοντα ?
(Υποθετω ασυμφορο για την πολη .)
+1
Εδω εχει προβλημα το Fazer με το πισω φρενο, οταν αρχισεις τις ταρζανιες,το παπορι δεν θα εχει??
Στα δικα μου μηχανακια το πρωτο πραγμα που κανω, ειναι να αλλαζω τα υγρα των φρενων με επωνυμα με την ανωτερη προδιαγραφη και να εχω οτι καλυτερο υπαρχει απο τακακια.
Φυσικα ΔΕΝ βαζω racing υγρα γιατι αυτα θελουν αλλαγμα καθε τρεις και λιγο ,επειδη ειναι υδροφιλα και αν δεν τα αλλαζεις οπως πρεπει,θα εχεις ΜΕΓΑΛΟ προβλημα.
Και παλι ΟΡΙΣΤΙΚΗ λυση δεν εχω βρει.
Απλα εχω παντα το νου μου!!
 
Την είχα για κανα χρόνο περίπου στο ίδιο χρώμα. Εκπληκτική μοτοσυκλέτα, τρομερή σε ταξίδι με κινητήρα διαμάντι.

:grinning-smiley-043

Ακόμη και σήμερα, 25 χρόνια μετά, εμφανισιακά, στέκεται άνετα.
 
Την πουλησα πριν εξι μηνες, εκλαψα βλεποντας την να φευγει ομως επρεπε να πουληθει για λογους προσωπικους.
Παλιοτερα οταν ημουν σε τσοπερ λεσχη (kentaurous mcc) ειχα αλλαξει τιμονοπλακα κι η μπροστα ροδα εφτανε πριν απο μενα σπιτι.
Αθανατο steed 600αρι, ομηχανικος μου δεν πιστευε οτι την ειχα για εικοσι ολοκληρα χρονια σ αυτην την κατασταση, η αγαπη μου, αααααχ.
4c50c254bb57fca9a4fd893cca620bd2.jpg
edfa0fc0171f45c3d4e73c4d4a038761.jpg

Ρε Κωστη συμπαθα με ,αλλα ειναι ενα απο τα χειροτερα μηχανακια που εχω καβαλησει.....ο χαρος βγηκε παγανια:flipout:
Και δεν εννοω μονο αυτο ...ολα αυτης της κατηγοριας!
 
Aυτά έλεγα και εγώ όταν ήμουν λάτρης των supersport και των κλιπς ον (γιατί τώρα ούτε να τα δω δεν θέλω) μέχρι που αγόρασε φίλος μου μια Harley electra glide. Εκρού με βαλίτσες πάνω και την πήρα βόλτα. Εκτός από το εκπληκτικό της γκάζι, ξήλωνε την άσφλαλτο σε κάθε περιστροφή του γκαζιού, η οδήγηση της ήταν αξέχαστη εμπειρία. Αλλη φιλοσοφία, αργά, απολαμβάνεις την βόλτα σου, οι κραδασμοί σσου κάνουν μασάζ, αρχοντική θέση οδήγησης ξάπλα (βέβαια δεν καταλάβαινες τι έκανε το μπροστινό, αλλά γιαυτό δεν το πίεζες ποτέ). Από τότε πάντα ήθελα μια δεύτερη μοτοσυκλέτα τσόπερ για την κυριακάτικη βόλτα μου. Και το steed ηταν πάντα μία από τις αγαπημένες μου..
 
:grinning-smiley-043

Ακόμη και σήμερα, 25 χρόνια μετά, εμφανισιακά, στέκεται άνετα.

Συμφωνώ, αλλα τότε μιλάμε ήσουν σαν τη μύγα στο γάλα, ήταν πραγματικά κουραστικό να σε ρωτάνε και να σε κοιτάνε σε κάθε φανάρι, δεν είχε πλέον πλάκα μετά από κάποιο καιρό. Ηταν ΠΟΛΥ μπροστά σχεδιαστικά από την εποχή της...τι να λέμε...
 
Τα πρώτα μου εφηβικά σκιρτήματα με τις μηχανές τα ένιωσα όταν
εLIST]
[*]επιστρέφοντας από το πολυκλαδικό στο σπίτι, ανηφορίζοντας της Χατζηκυριάκου στον Πειραιά, πετύχαινα καθημερινά παρκαρισμένη μια μπλε Yamaha GTS 1000
[*]πηγαίνοντας στον Νάκα στην Αθήνα με το 040, πετύχαινα παρκαρισμένη μια BMW K1 έξω από μια τράπεζα. Μπλε κιτρινη αυτή.
[/LIST]

Θεωρούσα αδιανόητο εκείνη την περίοδο ότι κάποια στιγμή θα μπορούσα να αποκτήσω και εγώ μια μηχανή.

231f6d8b82c8c321b2a21afbeaf82476.jpg


bmw_k1_39.jpeg
 
Δεν θα μπορούσα να μην αναφέρω και τον τωρινό μου έρωτα, ισως την πιο παρεξηγημένη μοτοσυκλέτα όλων των εποχών.
Αυτόματη, μετάδοση σκουτερίστικη αλλα με ηλεκτροκινητήρα ρύθμισης των φυγοκεντρικών και επιλογή 7αρι σειριακού σασμάν αν το επιλέξεις με κουμπιά + - στο τιμόνι και μοχλό στο πόδι για τους παραδοσιακούς (έχει και διάφορα modes, π.χ rain mode για την βροχή κ.τ.λ).
Εκπληκτική μοτοσυκλέτα σε όλα της, η ευκολία και η εκπληκτική ομαλότητα γκαζιού ενός σκούτερ αλλά με συμπεριφορά και γκάζια μοτοσυκλέτας.
Απολαυστική στη πόλη, ξεκολλάς στο φανάρι ακόμα και hayabusa να έχεις δίπλα σου, και ξεκούραστη στο ταξίδι με το βουτυρένιο σειριακό σασμάν να κάνει τα πάντα smooth.
Ολα αυτά με μέση κατανάλωση τα 6 λίτρα/100χλμ μέσα στη πόλη.
Και το κυριότερο, δεν σπάει δεν χαλάει.
Bonus χωράει XL full face κράνος στη θέση του υποτιθέμενου ρεζερβουάρ το οποίο βρίσκεται κάτω από την σέλα του συνοδηγού.

(δεν είναι μοτοσυκλέτα για επιδόσεις, λίγα άλογα, τελική 220, απλά η μεγάλη της ροπή και η αυτόματη μετάδοση κάνουν το 40-140 π.χ εν ριπή οφθαλμού χωρίς αλλαγές ταχυτήτων οπότε ξαφνιάζεις τους πάντες, και σένα μαζί:flipout:)


Aprilia Mana 850gt

20200315-133259.jpg


20200315-133401.jpg


20200315-133522.jpg


20200315-133641.jpg
 
την είχανε κάτι παιδιά της ΔΙΑΣ εν κινήσει δίπλα μου και έτσι όπως κάθομαι στο Λ/Φ ψηλά, είδα και άκουσα τον χειρισμό της.
τρελάθηκα που άκουσα αυτόματο σασμάν σε μοτοσυκλέτα!
στο φανάρι που μας έπιασε τους ρώτησα λεπτομέρειες και μέσα σ'άκρες μου είπαν αυτά που έγραψε ο tegonik.
την χάζεψα στην εκκίνηση πραγματικά!
στο versys που είχε το άλλο ζευγάρι δίπλα δεν έριξα ματιά και ας είναι από αυτές που θα ήθελα πολύ να είχα...
 
Απάντηση: Re: Δίτροχοι έρωτες!

Δεν θα μπορούσα να μην αναφέρω και τον τωρινό μου έρωτα, ισως την πιο παρεξηγημένη μοτοσυκλέτα όλων των εποχών.
Αυτόματη, μετάδοση σκουτερίστικη αλλα με ηλεκτροκινητήρα ρύθμισης των φυγοκεντρικών και επιλογή 7αρι σειριακού σασμάν αν το επιλέξεις με κουμπιά + - στο τιμόνι και μοχλό στο πόδι για τους παραδοσιακούς (έχει και διάφορα modes, π.χ rain mode για την βροχή κ.τ.λ).
Εκπληκτική μοτοσυκλέτα σε όλα της, η ευκολία και η εκπληκτική ομαλότητα γκαζιού ενός σκούτερ αλλά με συμπεριφορά και γκάζια μοτοσυκλέτας.
Απολαυστική στη πόλη, ξεκολλάς στο φανάρι ακόμα και hayabusa να έχεις δίπλα σου, και ξεκούραστη στο ταξίδι με το βουτυρένιο σειριακό σασμάν να κάνει τα πάντα smooth.
Ολα αυτά με μέση κατανάλωση τα 6 λίτρα/100χλμ μέσα στη πόλη.
Και το κυριότερο, δεν σπάει δεν χαλάει.
Bonus χωράει XL full face κράνος στη θέση του υποτιθέμενου ρεζερβουάρ το οποίο βρίσκεται κάτω από την σέλα του συνοδηγού.

(δεν είναι μοτοσυκλέτα για επιδόσεις, λίγα άλογα, τελική 220, απλά η μεγάλη της ροπή και η αυτόματη μετάδοση κάνουν το 40-140 π.χ εν ριπή οφθαλμού χωρίς αλλαγές ταχυτήτων οπότε ξαφνιάζεις τους πάντες, και σένα μαζί:flipout:)


Aprilia Mana 850gt

20200315-133259.jpg


20200315-133401.jpg


20200315-133522.jpg


20200315-133641.jpg



Μια απ´τα ίδια... Ερωτευμένος. Αυτόματη μηχανή, κούκλα και με χειρόφρενο. :grinning-smiley-043
 
Αν και δεν είμαι φαν των δίτροχων, ομολογώ ότι εντυπωσιάστηκα τις προάλλες που μου έφερε ένας γνωστός μου το νέο του απόκτημα ακριβώς σ' αυτό το χρώμα.

DCT κιβώτιο, ηλεκτρονικές αναρτήσεις με προγράμματα κλπ....τεχνολογία (καλού) αυτοκινήτου σε μηχανή με άλλα λόγια.

https://www.bikeit.gr/nea-montela-h...-adventure-sports-2020-parousiastikan-episima


honda-africa-twin-2020-65.jpg