Δίτροχοι έρωτες!

Κάτοχος zzr1100 και fzr1000.
Και όμως ,το πιο πορωτικό μηχανάκι που είχα για ένα (μικρό) διάστημα ήταν αυτό.....με καρτα αντί για κλειδί και ξηροκάμπανο ......του εβαζα και συνθετικά λάδια silkolene pro2 και μοσχοβολουσε ο τοπος:firstprize:
 

Attachments

  • 1996-honda-nsr250-mc28.jpg
    1996-honda-nsr250-mc28.jpg
    133.4 KB · Views: 164
Κάτοχος zzr1100 και fzr1000.
Και όμως ,το πιο πορωτικό μηχανάκι που είχα για ένα (μικρό) διάστημα ήταν αυτό.....με καρτα αντί για κλειδί και ξηροκάμπανο ......του εβαζα και συνθετικά λάδια silkolene pro2 και μοσχοβολουσε ο τοπος:firstprize:

Eγώ είχα για αρκετό διάστημα το TZR 3XV SP, ακριβώς σε αυτό το χρώμα. Εχω κάνει ταξίδια με αυτή τη μοτοσυκλέτα + απειρες Επιδαύρους . Ξηροκάμπανο με κτηνώδη δύναμη ψηλά.
Τότε θυμάμαι είχα πάει σε γνωστό μαγαζί μεταχειρισμένων από Ιαπωνία για να δω ένα TDM850 και ότι ξεφόρτωναν το κοντέινερ, τότε αγόραζαν ολόκληρο κοντέινερ και σχεδόν δεν ήξεραν μέσα τι είχε. Ετυχα στο κατέβασμα από το φορτηγό και κατεβάζοντας το TZR (εγώ έπαθα έρωτα κατευθείαν) το αφεντικό τρελάθηκε, πάλι μας πάσαραν δίχρονο, πάρτο από μπροστά μου να μην το βλέπω, κ.τ.λ. Του λέω το θέλω!Μου λέει δώσε 500.000δρχ και πάρτο να μην το βλέπω (ψιλοτσάμπα αν αναλογιστεί κανείς ότι το έδωσα μετά από 1-2 χρόνια 950.000δρχ). Το αγόρασα χωρίς καν να δούμε αν δουλεύει!Μου έβγαλε πινακίδες πήγα το παρέλαβα. Το μηχανάκι τελικά ήταν με 2500χλμ, αγρατσούνιστο, καινούργιο στην κυριολεξία, άστρωτο.
Το έδωσα ανταλλαγή συν χρήμματα για ένα TDM850 στον Κρητικό στα Μελλίσια κάπου το 1999 αν θυμάμαι καλά.
Δούλευα τότε τηλεφωνικά κέντρα εγκαταστάσεις, πήγαινα στους πελάτες με TZR, το θυμάμαι και γελάω...
(Το σελάκι του συνοδηγού ήταν αγγλική σημαία, σε περίπτωση που κάποιος το έχει δει :music-smiley-005:)

1992-Yamaha-TZR250-L-Side-730x425.jpg
 
Το nsr το ειχαμε αγοράσει έναντι πινακίου φακής γιατί δεν είχε την κάρτα.
Φυσικά ήταν και αυτό εισαγωγής.
Όταν λύθηκε για να γίνουν τα απαραίτητα μπας και πάρει μπρος,βρήκαμε την κάρτα αναμεσα στους δύο κυλίνδρους:firstprize:
Του δέσαμε το fairing και όταν το βάλαμε μπρος είδαμε ότι ειχε κάνει ,και αυτο, ελάχιστα χιλιόμετρα.
Το είχα 2-3 χρόνια και μετά πήγε στο γκαραζ της εταιρείας ,όπου βρίσκετε ακόμα.
Πύραυλος .......αλλά για να κάνεις την πλάκα σου.....στα φανάρια σταμάτημα μόνο με endo .........αλλά χρηστικότητα μηδέν!
 
Θυμάμαι την αιώνια κόντρα μεταξύ NSR και RGV.. Μηχανάρες κι τα δύο, αλλά ήθελαν χεράδες..

Νίκο χεράς στα μηχανάκια δεν είμαι (καλές γραμμές και φρένα έχω ,λογω εμπειρίας απο αυτοκίνητα που το ψιλοέχω) αλλά είχα κάνει χοντρές πλάκες σε κάτι μεγαλοσχήμονες στο στροφιλίκι....με ξευτίλιζαν στις ευθείες βέβαια αλλα το χουνέρι τους το είχα κάνει !
 
Το proarm ήταν μεγάλος έρωτας για ΠΟΛΥ κόσμο. Ακόμα και σήμερα να το δεις, είναι σχεδιαστικά πανέμορφο. Και αυτός ο ήχος....
Από χρηστικότητα τι να λέμε, οχι μηδέν, υπο το μηδέν...
Κάτσε για να καταλάβω, το έχεις ακόμα???
 
Δεν ηταν δικο μου....εταιρικο ηταν για demostration σε εκθεσεις moto.
Λογικά πρέπει να υπάρχει ακόμα.
Τα αφεντικά σπάνια να πουλήσουν μηχανάκια (και μάλιστα τέτοιου ειδους).
Κάπου εκεί πρέπει να του κάνουν παρέα και κάτι Vertemati ......τα θυμάστε?
 
Περασμένα μεγαλεία.....δυστυχώς!
Έχω κλειδωσει το fazer στο γκαράζ και κυκλοφορώ με πάπια εδώ και κάνα χρόνο.
Με πιάνει πόνος στον αυχένα (από την στάση οδήγησης στο fazer) και εκτός του πόνου, που λες πάει στον διάολο τον αντέχω,μου ψιλοπαραλύει το δεξί χέρι και δεν μπορώ να φρενάρω σωστά.
Καμμία βόλτα το Σ/ Κ και καλά μου είναι.:bawling:
 
Δεν ηταν δικο μου....εταιρικο ηταν για demostration σε εκθεσεις moto.
Λογικά πρέπει να υπάρχει ακόμα.
Τα αφεντικά σπάνια να πουλήσουν μηχανάκια (και μάλιστα τέτοιου ειδους).
Κάπου εκεί πρέπει να του κάνουν παρέα και κάτι Vertemati ......τα θυμάστε?

Vertemani??Και βέβαια τα θυμόμαστε!3ταχυτα κτήνη!
 
Πρέπει να υπάρχουν κάνα δύο ολοκαίνουργια.
Είχαμε πάρει την αντιπροσωπεία και δεν πουλήθηκε ούτε ενα-bye-
 
Το Χωρίς Ανάσα ήταν του Μυλωνά;
Το μαγαζί στην Καβάλας όχι.
Αυτό στον Κηφισό δεν ξέρω να σου πω.


Με πιάνει πόνος στον αυχένα (από την στάση οδήγησης στο fazer) και εκτός του πόνου, που λες πάει στον διάολο τον αντέχω,μου ψιλοπαραλύει το δεξί χέρι και δεν μπορώ να φρενάρω σωστά.
Καμμία βόλτα το Σ/ Κ και καλά μου είναι.:bawling:

Ψάξου μήπως έχεις κήλη κοντά στον αυχένα. Κι εγώ είχα αυτά τα συμπτώματα, από κάποιο σημείο και μετά όχι μόνο όταν οδηγούσα την μηχανή.
Και με το κράνος η κατάσταση επιβαρυνόταν πολύ. Κατά την επιτάχυνση και το φρενάρισμα το βάρος του κράνους αυξάνεται και οι δυνάμεις που «τρώει» ο αυχένας μας δεν είναι καθόλου αμελητέες. Το κάθε άλλο.
Κατά τα άλλα... συμπάσχω.
Περασμένα μεγαλεία.
 
Απάντηση: Re: Δίτροχοι έρωτες!

Με πιάνει πόνος στον αυχένα (από την στάση οδήγησης στο fazer) και εκτός του πόνου, που λες πάει στον διάολο τον αντέχω,μου ψιλοπαραλύει το δεξί χέρι και δεν μπορώ να φρενάρω σωστά.

Κλασσικό σύμπτωμα από στένωση ....κάποιος σπόνδυλος πατάει νεύρο κατά πάσα πιθανότητα το "ζουμί" που έχει ξεχειλείσει από την συμπίεση των δύο σπονδύλων ακουμπάει νεύρο (ο αυχένας επηρεάζει τα χέρια και η μέση τα πόδια) . Μην το αφήνεις.
Και είναι σύνηθες φαινόμενο να υπάρχουν και (ανεξήγητοι) πονοκέφαλοι λόγω αυχένα.
 
Απάντηση: Re: Δίτροχοι έρωτες!

Το «ζουμί» αυτό που βγαίνει, πιέζεται και πονάει είναι η κήλη δίσκου.
Εμένα μου περασε μόνο με φυσικοθεραπεία.
 
Απάντηση: Re: Δίτροχοι έρωτες!

;) ;) ;) Συλλογή κάνεις;

Αν και πάντα μπερδεύω τις εξετάσεις αυτές, έχω την εντύπωση πως εγώ είχα κάνει αξονική. Αυτή δεν είναι που σε ξαπλώνουν και σε κλείνουν σε ένα «τούνελ»;
Πάντως έδειξε το πρόβλημα αμέσως και επακριβώς. Ίσως να οφείλεται και στο οτι πρέπει να ήταν μεγάλη η κήλη. Είχα φθάσει στο αμήν.
 
Το θέμα είναι ότι με την πάπια, δεν έχω κανένα πρόβλημα.
Εξάλλου επειδή η δουλειά από το σπίτι είναι στα 5 χλμ , με το παπί είναι πολύ καλύτερα (από χρηστική άποψη).
Σιγά σιγά το παίρνω απόφαση!
 
Σιγα μην τη βρει.....! Αλλο ξελογιασμα θα εχει.
Με τετοιο μηχανημα θα σκεπτεται ταξιδια και καλες διαδρομες , και που να ησυχασουν τα ορθοπεδικα ετσι....
Θα τα παρουμε μαζι μας.Παρτε το αποφαση.