- 17 June 2006
- 50,095
Οι έχοντες μανίσιο ή άλλης μάρκας, μπορούν να με ενημερώσουν ΑΣΦΑΛΩΣ αν η έξοδος rca που διαθέτει είναι όντως line ?
Δηλαδή στέλνει σήμα που ΔΕΝ μεταβάλλεται με την ένταση του ipod ?
Δηλαδή στέλνει σήμα που ΔΕΝ μεταβάλλεται με την ένταση του ipod ?