Δουλειά δεν είχε ο.....

Re: Απάντηση: Δουλειά δεν είχε ο.....

Παιδιά το κλασικό παραμύθι.
''Η μητρική έχει στραβωμένα πιν και δεν καλύπτετε στην εγγύηση''.
Απο αύριο που θα έχω την καινούρια τα λέμε.

Από το eshop την είχες πάρει ?
 
Re: Απάντηση: Δουλειά δεν είχε ο.....


OK .. Κλασσική περιπτωση δικαιολογίας για να μην στο αλλάξουν.. Το εχω ακούσει δεκάδες φορές

Εχουν γινει τελειως καραγκιοζηδες πλέον.. αλλά φταιμε εμεις που τους δινουμε τα λεφτά μας.. :smash:
 
Παιδιά ο σειριακός του κουτιού αναγράφεται και πάνω στη μητρική;
Η μητρική γύρισε με το σόκετ του επεξεργαστή τελείως κατεστραμμένο (3 πιν λιωμένα) και έχει καπότα στον επεξεργαστή που εγω την είχα αφεραίσει.
Θα ανεβάσω φωτό αργότερα.
Μόνο με ''χέρι'' μπορεί να γίνει τόσο χάλια.
Αρχίζω και πιστεύω οτι δεν είναι καν η δική μου.
 
Re: Απάντηση: Δουλειά δεν είχε ο.....

Παιδιά ο σειριακός του κουτιού αναγράφεται και πάνω στη μητρική;
Η μητρική γύρισε με το σόκετ του επεξεργαστή τελείως κατεστραμμένο (3 πιν λιωμένα) και έχει καπότα στον επεξεργαστή που εγω την είχα αφεραίσει.
Θα ανεβάσω φωτό αργότερα.
Μόνο με ''χέρι'' μπορεί να γίνει τόσο χάλια.
Αρχίζω και πιστεύω οτι δεν είναι καν η δική μου.

Είχαμε κάνει πάλι μία συζήτηση με αφορμή παρόμοιο θέμα. Και συζητάμε για ένα board λίγων ευρώ. Αν κάποιος είχε αγοράσει μία, ας πούμε camera των 1000 ευρώ, που τις έχουν σε καλύτερες τιμές λόγω παρα-εισαγωγής τι θα γινότανε ?

Το θέμα είναι απλό. Τα μεταφορικά για να στείλει πίσω το board είναι περισσότερα απο την αξία του και αντί να μαζέψει όσα προβληματικά βγούν και να τα στείλει πίσω μάλλον προτιμά να βρεί δικαιολογίες.

Από την άλλη πουλάει σε τιμές λιώμα που δεν αφήνουν περιθώρια για τεχνικούς και ελέγχους κλπ κλπ ( γιατί μην μου πείτε πως αν είμαι web-shop θα πληρώνω τεχνικό πάνω από 700 ευρώ ) οπότε εμείς πρέπει να διαλέξουμε

α) Το μαγαζί της γειτονιάς που πρέπει να είναι ποιό ακριβό για να βγεί αλλά μπορούμε να έχουμε κάποια επαφή ή

β) Το κάθε απρόσωπο κατάστημα ( ιντερνετικό ή όχι )

Μπορούμε να συζητάμε ώρες για τέτοια θέματα ......

Ελπίζω να βρείς την άκρη
 
Δυστυχώς, πρέπει να είμαστε πιο προσεκτικοί με τις μητρικές. Αμάν πια και αυτή η ιντέλ με τα socket που υποστηρίζει... Πρέπει αυτός που παραλαμβάνει να μας δίνει χαρτί ότι είναι οκ όταν το αφήνουμε...
Ελπίζω να καταφέρεις να βγάλεις άκρη...
 
τι να λέμε τώρα e-shop εγγύηση !!!
εδώ ένα usb πήρα και δεν το αναγνώριζε το pc μου και πήγα την
ίδια μέρα και τους λέω οτι είναι προβληματικό και αντί να μου το αντικαταστήσουν επιτόπου μου λένε αφήστε το να το πάμε στην εταιρεία να το κοιτάξουν......τότε ήταν που έγινα γραφικός και μας άκουσε όλο το μαγαζί!
 
Last edited:
Και έκανες δουλειά, η τσάμπα το άκουσμα;
Γιατί νομίζω ότι τα καταστήματα είναι franchise (αν δεν κάνω λάθος). Οπότε, ποιος μαγαζάτορας να αναλάβει την ευθύνη της αλλαγής και γιατί;
 
δεν του άφησα το περιθώριο να μην την αλλάξει !
είχε γυαλίσει το μάτι μου πολύ άσχημα.

edit:
μιλάω για το κατάστημα στο Ελληνικό
 
Παιδιά στο κατάστημα του Χαλανδρίου πρέπει να βασιλεύει άλλος Θεός! Με πήρε τηλ. (στο κινητό παρακαλώ!) ο διευθυντής πωλήσεων και μου είπε χίλια ευχαριστώ και ότι είναι στη διάθεσή μου ότι και να συμβεί (γιατί τους είχα βάλει τις φωνές για κάποιο θέμα, που δεν θυμάμαι τώρα, το οποίο λύθηκε επί τόπου...), και όταν χρειάστηκε να μου αλλάξουν κάποια μητρική που είχε βλάβη στα USB, όταν μου είπαν το γνωστό στραβωμένα pins και τα λοιπά, ζήτησα και είδα επί τόπου τον υπεύθυνο τεχνικό, του τα "είπα" επί τόπου ένα χεράκι, και μου άλλαξαν το mobo άνευ ετέρας....
Τι στην ευχή συμβαίνει???????


Φιλικά
Γιώργος Δεςνδρόπουλος.