DPS συνέχεια...

Παντως Κωστα κυττα το κιαλλοιως,
ειναι σαν τις γκομενες που βαζεις στις φωτογραφιες απο κει
και ολα να μξν τα κανει
χεραισε να το βλεπεις ο μηχανημα

υ.γ. Στο κατω κατω ρε φιλε τοσα λεφτα δινουμε, οταν ειχαμε κρελια και ετισια με γουαντια περναγαν οι γκομενες κατευθειαν στην κρεβατοκαμαρα, Τωρα καθονται και ξαποσταινουν και λιγο στο σαλονι και ρωτανε για τον λουκουμα τις λαμπες και τα πανελια. Στο κατω κατω τοσα λεφτα δωσαμε να μην βλεπονται κιολας;
 
ca_annivrsry.jpg


Να σου αναλύσω εγώ το θέμα χρυσέ μου, με ένα παραδειγματάκι. Κάθεσαι και που λες, και βλέπεις το χαϊεντόκοσμο να πάει και να έρχεται, και να χαζεύει το χοντροκομένο λουκουμά που εκτίθεται αραχτός στο δάπεδο, και να γουρλώνει τα μάτια και να λέει, "πω πω, τί ακριβό πικάπ, θα παίζει παπάδες, ε;". Ώσπου κάποια στιγμή, εκεί που τόλμησε ο εκθέτης να σηκώσει το βόλιουμ λιγάκι παραπάνω, και με το αυλάκι αδιαμόρφωτο, αρχίζει ο χοντροκομένος, ο λουκουμάς ντε, αρχίζει και που λες να μουγκρίζει σα μπουκωμένη μερσεντές. Μεγάλη πλάκα! Εμ βέβαια, άμα έχει δίπλα της το γούφερ της Βίργκως, τι να κάνει...

Κοντολογίς, αυτές οι χοντροκοπιές είναι μεν της μοδός, αλλά πικάπ δεν είναι. Δε ξέρω αν με πιάνεις...

πω πω ρε δικέ μου ..... τόσο καιρό με τον όρο ''καλοχυμένος λουκουμάς'' εγώ κάτι άλλο περιγράφω .... κοίτα φίλε μου εφαρμογές που μπορεί να έχει μία λεξούλα .....
 
Re: Απάντηση: DPS συνέχεια...

σουρ και δεν λεω οτι εχεις αδικο φιλε αλλα αντε να ρυθμισεις μια αναρτηση το πρωι με την δροσουλα και αλλα θα σου παιζει το μεσημερι με τις ζεστες.
Σοβαρα τωρα πλατω μαζας χωρις βαρυ πλατω χαμηλα δεν κατεβαινει και συ βρε τον λουκουμα μουρη με μουρη με την βιργκω θα τον βαλεις; Bαλτον λιγο παραμερα φτιαχτου και μια βαση ανακατευοντας υλικα

Είδες τί ωραία που σας το έχουν περάσει το παραμύθι;
 
δηλαδη η συχνοτητα συντονισμου μιας αναρτησης, δεν ειναι διαφορετικη σε καθε αλλαγη θερμοκρασιας;
Για την δευτερη παραγραφο περιμενω αποψη.
Βεβαια απο τεχνικα δεν ξερω αλλα απο πλατω και κεφαλες ειχα στην κατοχη μου αρκετα και εχω ακουσει περισσοτερα, αλλα καλο ειναι να μαθαινω και κατι παραπανω.
 
Περίπου 20 χρόνια έχω πικάπ που έχέι ανάρτηση και το τι μ@λ@κίες εχω ακούσει απο διάφορους δεν μπορώ να σου περιγράψω.

Ο δρόμος είναι γνωστός, ή πλατό πολύ μεγάλης μάζας σε βάση σταθερή που να συντονίζει όσο χαμηλότερα γίνετε, ή πλατό υποπλατο σε συνδιασμό με σασί υποσασί όπου η σωστή ρύθμιση είναι απλή και θέλει έναν απλό έλεγχο μια στο εξάμηνο.
Δυσκολότερος σε ρύθμιση και περισσότερο ευαίσθητος σε θερμοκρασία είναι ο βραχίονας και η κεφαλή, παρά η ανάρτηση.
 
Δυσκολότερος σε ρύθμιση και περισσότερο ευαίσθητος σε θερμοκρασία είναι ο βραχίονας και η κεφαλή, παρά η ανάρτηση.

δυσκολοτερα σε ρυθμιση ναι, ποιο ευαισθητα απο τα ελατηρια στην θερμοκρασια;
 
Είχαμε κάνει και την συζήτηση αυτή στο παρελθόν. Και τότε είχε ειπωθεί πως τα ελατήρια είναι εξαρτώμενα από τη θερμοκρασία. Ο μόνος τρόπος να συμβαίνει αυτό, είναι να εξαρτάται η ενδοτικότητα τους (το k στο Νόμο του Hooke), από τη θερμοκρασία. Έκτοτε έψαξα αλλά δεν βρήκα πουθενά καμία τεκμηρίωση γι αυτόν τον ισχυρισμό για μικρές μετατοπίσεις (το διάστημα ισχύος του νόμου του Hook δηλαδή) και θερμοκρασίες δωματίου.
 
Η σταθερά Κ στο νόμο του Hooke είναι μια εμπειρική πειραματική σταθερά και ο ίδιος ο Hooke αναφέρει ότι εξαρτάται μόνο από τον τρόπο κατασκευής του ελατηρίου
 
Re: Απάντηση: DPS συνέχεια...

δηλαδη η συχνοτητα συντονισμου μιας αναρτησης, δεν ειναι διαφορετικη σε καθε αλλαγη θερμοκρασιας;
Για την δευτερη παραγραφο περιμενω αποψη.
Βεβαια απο τεχνικα δεν ξερω αλλα απο πλατω και κεφαλες ειχα στην κατοχη μου αρκετα και εχω ακουσει περισσοτερα, αλλα καλο ειναι να μαθαινω και κατι παραπανω.

Θανάση, τα πράγματα είναι απλά μεν, αλλά όχι τόσο απλά, ώστε να ικανοποιούνται από ένα χοντροκομένο πράμα επάνω σε ακίδες. Η θεμελιώδης προϋπόθεση για ένα πικάπ είναι το ταίριασμα του βραχίονα με την κεφαλή, ώστε η ιδιοσυχνότητά τους να κυμαίνεται κάπου 11-13Hz, ±1Ηz αναλόγως της θερμοκρασίας. Πέραν αυτού, ο ιδιοσυντονισμός του σασί πρέπει να είναι χαμηλότερα, και δε χάλασε ο κόσμος αν κυμαίνεται αναλόγως της θερμοκρασίας, που έτσι κι αλλιώς κυμαίνεται ελάχιστα. Ποσώς μας ενδιαφέρει αν από τα 5Hz πήγε στα 7. Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η οριζοντίωση του υποσασί, κάτι που για ένα Linn είναι πονοκέφαλος, αλλά για το Systemdeck και τους απογόνους του που κυκλοφορούν υπό το λογότυπο της Audionote, είναι παιχνιδάκι. Το ρεζουμέ είναι πως ένα τέτοιο πικάπ, ένα Linn, ή ένα Systemdeck, ή ένα Walker, ή ένα Manticore, ακόμη και κάποιο ταπεινό Dual 1228 (λέω ένα μοντέλο από τα τόσα) που μπορείς να βρεις μεταχειρισμένο, αφήνει πίσω όλες αυτές τις χοντράδες των χιλιάδων ευρώ. ΠΙΣΩ.

Να πάρω τη χοντράδα με τα τόσα κιλά πλεξιγκλάς, και με το πλατώ των 15 κιλών, που πατάει πάνω σε ακίδες και είναι στο πάτωμα, να το χρυσοπληρώσω 15 χιλιάρικα, και μετά μου λες να αρχίσω να ψάχνω να το βάλω σε βάση, και να πειραματίζομαι με σάντουιτς και τι άλλο; Δηλαδή, χωρίς αυτήν την πρόσθετη βάση, τί υποτίθεται ότι πληρώνει ο έρημος ο πελάτης; Ήμαρτον! Μήπως να του φέρω και καμιά ξεματιάστρα μπας και παίξει καλύτερα από το Dual; Μάθανε όλοι να φτιάχνουν πικάπ. Κόψανε δυό πλάκες στο CNC, του έβαλαν και λίγο από ορείχαλκο να γυαλίζει και νομίζουν ότι κάτι έκαναν...
 
Κώστα, δεν ξέρω τι λες για τα υπόλοιπα μάζας, αλλά ο θείος Kuzma πρέπει να κάνει πολύ ωραία δουλειά με τα πλατώ του.

Βέβαια, υπάρχουν και οι θείοι Michell, SME, Oracle και Origin Live...


To μαγνητικό πηγάδι της Clearaudio, δεν είναι ένα είδος ανάρτησης;
 
Καλό θα ήταν να μην κάνουμε τα θέματα σαλάτα,με άσχετες αναφορές. Εκτός των άλλων,έτσι οι όποιες ενδιαφέρουσες πληροφορίες-επισημάνσεις χάνονται,γιατί κανείς δεν θα τις αναζητήσει(DPS θέμα και στα ενδότερα Clearaudio/αναρτήσεις vs μάζα).
 
Θανάση, τα πράγματα είναι απλά μεν, αλλά όχι τόσο απλά, ώστε να ικανοποιούνται από ένα χοντροκομένο πράμα επάνω σε ακίδες. Η θεμελιώδης προϋπόθεση για ένα πικάπ είναι το ταίριασμα του βραχίονα με την κεφαλή, ώστε η ιδιοσυχνότητά τους να κυμαίνεται κάπου 11-13Hz, ±1Ηz αναλόγως της θερμοκρασίας. Πέραν αυτού, ο ιδιοσυντονισμός του σασί πρέπει να είναι χαμηλότερα, και δε χάλασε ο κόσμος αν κυμαίνεται αναλόγως της θερμοκρασίας, που έτσι κι αλλιώς κυμαίνεται ελάχιστα. Ποσώς μας ενδιαφέρει αν από τα 5Hz πήγε στα 7. Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η οριζοντίωση του υποσασί, κάτι που για ένα Linn είναι πονοκέφαλος, αλλά για το Systemdeck και τους απογόνους του που κυκλοφορούν υπό το λογότυπο της Audionote, είναι παιχνιδάκι. Το ρεζουμέ είναι πως ένα τέτοιο πικάπ, ένα Linn, ή ένα Systemdeck, ή ένα Walker, ή ένα Manticore, ακόμη και κάποιο ταπεινό Dual 1228 (λέω ένα μοντέλο από τα τόσα) που μπορείς να βρεις μεταχειρισμένο, αφήνει πίσω όλες αυτές τις χοντράδες των χιλιάδων ευρώ. ΠΙΣΩ.

Να πάρω τη χοντράδα με τα τόσα κιλά πλεξιγκλάς, και με το πλατώ των 15 κιλών, που πατάει πάνω σε ακίδες και είναι στο πάτωμα, να το χρυσοπληρώσω 15 χιλιάρικα, και μετά μου λες να αρχίσω να ψάχνω να το βάλω σε βάση, και να πειραματίζομαι με σάντουιτς και τι άλλο; Δηλαδή, χωρίς αυτήν την πρόσθετη βάση, τί υποτίθεται ότι πληρώνει ο έρημος ο πελάτης; Ήμαρτον! Μήπως να του φέρω και καμιά ξεματιάστρα μπας και παίξει καλύτερα από το Dual; Μάθανε όλοι να φτιάχνουν πικάπ. Κόψανε δυό πλάκες στο CNC, του έβαλαν και λίγο από ορείχαλκο να γυαλίζει και νομίζουν ότι κάτι έκαναν...

Απλά δες το DPS ....τι λές???