dslr τέλος γιά μένα μάλλον...

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,660
μετά από αρκετό καιρό σε ουσιαστική απραξία το σύστημά μου που αποτελείται από την eos400 τον 17-40L, έναν 70-210 και ένα 420 φλας (ούτε κάν τους σωστούς τύπους δεν θυμάμαι καλά) μάλλον θα πάρει τον δρόμο γιά τις αγγελίες.

Οι λόγοι πολλοί, κυρίως η έλλειψη χρόνου, διάθεσης κουβαλήματος και γενικά αδιαφορία προς την διαδικασία slr που με συντροφεψε από το 1977 μέχρι σήμερα.

Η μέχρι τώρα έρευνα δείχνει σε μιά μάρκα και δυό μοντέλα.
Panasonic LX3, TZ7.
Αν υπάρχουν γνώμες που μπορούν να με βοηθήσουν καθώς και εναλλακτικές, διότι δεν παρακολουθώ την αγορά εδώ και καιρό θα είναι ευπρόσδεκτες.
Προϋπολογισμός στά 400ε
Ανάγκες ?
σχεδόν slr ποιότητα κατά το δυνατόν, λήψη βίντεο επίσης, φλας, δυνατότητα καλής λήψης υπό δύσκολες συνθήκες φωτισμού, γρήγορη ανταπόκριση, μικρό βάρος, αξιοπιστία και καλή απόδοση μπαταρίας.
 
Οι δυο σου προεπιλογες ειναι μια χαρα .

Βεβαια η LX3 ειναι μια αριστη επιλογη την οποια δεν χρυσοπληρωνεις σε σχεση με την ακριβως ιδια Leica D-lux4 .


Eχει μια αδυναμια στα υψηλα iso αλλα μην τα θελουμε και ολα δικα μας.

Μεγεια.
 
με το μικρό τελικό εστιακό μήκος τιι θα κάνουμε?

αν παω στις σούπερ ζουμ, τι χάνω στο εύρος 24-60 σε σχέση με την lx3?
 
Δημήτρη θα σου πρότεινα να δεις τα σχετικά τεστς στο www.dpreview.com, και στο www.cameralabs.com . H TZ7 είναι αναμφισβήτητα πιο allround μηχανή, αλλά έχει κάποιες αδυναμίες στα άκρα του κάδρου. Αν δεν έχεις πρόβλημα, εσύ θα το κρίνεις. Η LX3 σκοτώνει οπτικά, αλλά το 60 δεν παύει να είναι 60, δηλ. όσο ένας 50άρης φακός. Και φυσικά μιλούμε για πολύ καλό 400άρη σε συνδυασμό με φακό 2.0-2.8, άρα κερδίζεις άνετα ένα, ενάμισι στοπ σε σχέση με άλλες ανταγωνιστικές μηχανές, συν μισό, ένα στοπ από το καλύτερο 400άρη. Άρα 2 ολόκληρα στοπ κέρδος. Σε αυτό προσθέτεις κι ένα καλό οπτικό σταθεροποιητή.

Η τρίτη λύση είναι η CANON G10 που είναι πιο γκουμούτσα, έχει φακό 28-140 πολύ καλό, και είναι πιο μάτσο στη χρήση της.
 
Δημήτρη θα σου πρότεινα να δεις τα σχετικά τεστς στο www.dpreview.com, και στο www.cameralabs.com . H TZ7 είναι αναμφισβήτητα πιο allround μηχανή, αλλά έχει κάποιες αδυναμίες στα άκρα του κάδρου. Αν δεν έχεις πρόβλημα, εσύ θα το κρίνεις. Η LX3 σκοτώνει οπτικά, αλλά το 60 δεν παύει να είναι 60, δηλ. όσο ένας 50άρης φακός. Και φυσικά μιλούμε για πολύ καλό 400άρη σε συνδυασμό με φακό 2.0-2.8, άρα κερδίζεις άνετα ένα, ενάμισι στοπ σε σχέση με άλλες ανταγωνιστικές μηχανές, συν μισό, ένα στοπ από το καλύτερο 400άρη. Άρα 2 ολόκληρα στοπ κέρδος. Σε αυτό προσθέτεις κι ένα καλό οπτικό σταθεροποιητή.

Η τρίτη λύση είναι η CANON G10 που είναι πιο γκουμούτσα, έχει φακό 28-140 πολύ καλό, και είναι πιο μάτσο στη χρήση της.

αυτό γιά 400ρη δεν το κατάλαβα.
Τι εννοείς?
 
400 iso νομιζω οτι εννοει.

Οτι σε συνδυασμο με τον φωτεινο φακο εχεις μια γρηγορη μηχανη χωρις εκπτωσεις στην ποιοτητα.
 
καλά αυτό εξυπακούεται...
Το πρόβλημά μου με την lx3 είναι ο 60άρης και με την ΤΖ7 οι σαφώς περιορισμένες manual δυνατότητες.

Το ερώτημα είναι πόσο καλός είναι ο φακός της 3 στο εύρος 24-60 σε σχέση με την 7...
 
επειδή τον ίδιο προβληματισμό είχα και εγώ, τελικά στην LX3 βρήκα πολύ πιο χρήσιμο τον ευρυγώνιο με σχέση με το περιορισμένο zoom.

Την TZ7 την απέρριψα λόγο των μηδενικών manual δυνατοτήτων.
 
την LX-3 θα παρετε.


Απλα δεν θα εχετε τηλεφακο αλλα δεν πειραζει.

Θα πηγαινετε εσεις στο θεμα σας.

χμμ

θα πάρουμε...?
θα πάρει και άλλος ?
 
Όταν αναρωτιώμαστε κατά πόσο το εύρος 24-60 είναι περιοριστικό, μάλλον τα 28mm (σταθερά) είναι εξ ορισμού εκτός.

Η LX3 δεν είναι καθόλου άσχημη pocketable λύση. Ο στανταρ ζουμ μου στη 40D καλύπτει εύρος 24-48, και άνετα τη βγάζω μόνο με αυτόν.

Από την άλλη, η ποιότητα και ο έλεγχος στο αποτέλεσμα που μου δίνουν οι φακοί μου, ακόμη και αυτή η αίσθηση της ...ποικιλίας, θα μου έλειπαν εάν άφηνα εντελώς το σύστημα slr.