Υποθέτω πως όλοι πια έχουν συναντήσει τα ηλεκτρικά πατίνια που σιγά σιγά μπαίνουν στην καθημερινότητά μας. Ιδιαίτερα για όσους μένουν ή εργάζονται στο κέντρο της Αθήνας ή της Θεσσαλονίκης το δέλεαρ της φθηνής και εύκολης μετακίνησης είναι μεγάλο.
Υπάρχουν διάφορα μοντέλα στην αγορά που οι τιμές τους παίζουν από 300 περίπου ευρώ και μέχρι τα 600. Από εκεί και πάνω έρχονται τα ηλεκτρικά ποδήλατα να πάρουν τη θέση τους στις επιλογές μας.
Εκτός από την αγορά, υπάρχει και η δυνατότητα ενοικίασης για να κάνει κάποιος τη βόλτα του, να δοκιμάσει τη λειτουργικότητά τους ή να μετακινηθεί μέσα στην κίνηση ή σε πεζόδρομους.
Πρόσφατα, μπήκα κι εγώ από περιέργεια, από αγοραστικό ενδιαφέρον αλλά και από οικολογική άποψη να δοκιμάσω ένα τέτοιο ηλεκτρικό πατίνι. Ήταν της xiaomi και μπορώ να πω οτι βρήκα τόσο θετικά όσο και αρνητικά:
στα +
είναι μικρό και βολικό
είναι σχετικά ελαφρύ
μπαίνει άνετα στο μετρό
είναι οικονομικό
μπορεί να το πάρει κάποιος μαζί του, δίπλα στη θέση εργασίας του
στα -
δεν ανεβαίνει ανηφόρες πάνω από 15%-20%
θέλει φόρτιση κάθε 15 χλμ περίπου και ανάλογα το βάρος μας, την ταχύτητα, την κλίση του δρόμου
είναι ευαίσθητο σε κάθε ανωμαλία του δρόμου ή του πεζοδρομίου
είναι επικίνδυνο, γιατί δεν ακούγεται ούτε σε πεζό, αλλά ούτε σε αυτοκίνητα
Ποιά η άποψή σας?
Υπάρχουν διάφορα μοντέλα στην αγορά που οι τιμές τους παίζουν από 300 περίπου ευρώ και μέχρι τα 600. Από εκεί και πάνω έρχονται τα ηλεκτρικά ποδήλατα να πάρουν τη θέση τους στις επιλογές μας.
Εκτός από την αγορά, υπάρχει και η δυνατότητα ενοικίασης για να κάνει κάποιος τη βόλτα του, να δοκιμάσει τη λειτουργικότητά τους ή να μετακινηθεί μέσα στην κίνηση ή σε πεζόδρομους.
Πρόσφατα, μπήκα κι εγώ από περιέργεια, από αγοραστικό ενδιαφέρον αλλά και από οικολογική άποψη να δοκιμάσω ένα τέτοιο ηλεκτρικό πατίνι. Ήταν της xiaomi και μπορώ να πω οτι βρήκα τόσο θετικά όσο και αρνητικά:
στα +
είναι μικρό και βολικό
είναι σχετικά ελαφρύ
μπαίνει άνετα στο μετρό
είναι οικονομικό
μπορεί να το πάρει κάποιος μαζί του, δίπλα στη θέση εργασίας του
στα -
δεν ανεβαίνει ανηφόρες πάνω από 15%-20%
θέλει φόρτιση κάθε 15 χλμ περίπου και ανάλογα το βάρος μας, την ταχύτητα, την κλίση του δρόμου
είναι ευαίσθητο σε κάθε ανωμαλία του δρόμου ή του πεζοδρομίου
είναι επικίνδυνο, γιατί δεν ακούγεται ούτε σε πεζό, αλλά ούτε σε αυτοκίνητα
Ποιά η άποψή σας?