e-scooter

Τί παίζει εδώ και είναι τόσο φτηνα π.χ. το Fiido D1 .. αληθινή προσφορά ή κάτι άλλο ?

https://www.geekbuying.com/item/Fii...-Bike-7-8Ah-Lithium-Battery-Black-413839.html

Εχει και D2 me 16in ρόδες και αμορτισερ !! https://www.geekbuying.com/item/FII...Black-413987.html?pmrm=ems-item-similar-emspd

Και ωραία παρουσίαση στο geekbuying !!

Πραγματικά η ιδέα ενος pedelec σαν αυτά μου κάθεται πολύ καλύτερα απο τα πατίνια .. μεγαλύτεροι τροχοι, μπορείς να βοηθήσεις με τα πετάλια στην ανηφόρα, και βασικό για μένα .. σέλα ..
Φυσικά η οδηγησιμότητα πολύ καλύτερη .. και νομίζω και η ενεργητική και παθητική ασφάλεια επίσης ..
 
Δεν ξερω αν τα ποδηλατα απο πανω μπορουν να κανουν απεμπλοκη τα πενταλ, ή πρεπει να βοηθας συνεχως με αυτα κι εσυ.

Γιατι ο αδελφος μου που αγορασε ηλεκτρικο μοτοποδηλατο για τη γυναικα του, μου ειπε οτι τα ηλεκτρικα μοτοποδηλατα λειτουργουν κι αυτα με εμπλεκομενο πενταλ συνεχως, ομως καποιες μαρκες/μοντελα, μπορουν να απεμπλεξουν και να κινεισαι χωρις να χρειαζεται να κανεις. (και επελεξε ενα τετοιο)
Νομιζω οτι τα ποδηλατα ομως, εχουν μονιμα τα πενταλ σε λειτουργια, πρεπει να κανεις συνεχως καθως οδηγεις.

Επισης (ασχετο) αν τα e μοτοποδηλατα δεν εχουν πενταλ, εισαι υποχρεωμενος να βγαλεις διπλωμα μοτοποδηλατου, ενω αν εχουν δεν χρειαζεται. (ετσι του ειπαν απο το καταστημα που το αγορασε)

Τωρα e ποδηλατα/μοτοποδηλατα, νομιζω οτι δεν εχουν σχεση ουτε σε ασφαλεια, ουτε σε αυτονομια, ουτε σε επιπεδο ανεσης με τα e πατινια.
 
Εξαρτάται απο το μοντέλο π.χ. για το Fiido γράφει ..

Three Modes Of Riding

It has pure electric, riding, electric assist three riding modes. Equipped with the advantage of normal bike and e-bike, freely to change to the pure electric cycling when you tried, the other manpower function will sistisfy your fitness desire even out of power in the way of home.
 
Μέτρα προς τη σωστή κατεύθυνση!
Μείωση μέγιστης ταχύτητας (μέχρι 20 km/h), χρήση κράνους και εικονική περίφραξη (geo-fence) σε συγκεκριμένες περιοχές.

Λεπτομέρειες
 
Απάντηση: Re: e-scooter

Είναι προς την θετική κατεύθυνση το γεγονός πως αρκετοί Δήμοι βλέπουν με ενδιαφέρον την ανάπτυξη κάποιου πλαισίου λειτουργίας των εν λόγω μεταφορικών μέσων. Στην ίδια κατεύθυνση βέβαια ακολουθούν και οι εταιρείες ενοικιάσεως scooters. Συνεπώς αναμένουμε τις εξελίξεις.
 
Εγώ δεν καταλαβαίνω πως μια μέρα ξαφνικά τα αμόλησαν έτσι στο δρόμο χωρίς κανένα σχεδιασμό. Τώρα λέει θα ψάξουμε να βρούμε σε τι πλαίσιο πρέπει να λειτουργούν.
Ότι νάναι.
 
Εγώ δεν καταλαβαίνω πως μια μέρα ξαφνικά τα αμόλησαν έτσι στο δρόμο χωρίς κανένα σχεδιασμό. Τώρα λέει θα ψάξουμε να βρούμε σε τι πλαίσιο πρέπει να λειτουργούν.
Ότι νάναι.

Γενικώς ό,τι δεν απαγορεύεται, επιτρεπεται. Ψαχνουμε να βρουμε τωρα εαν τυχον εμπιπτουν σε υφισταμενο νομικο πλαισιο.
 
Γιατί δεν εισάγουμε ένα νομικό πλαίσιο από εξωτερικό; Όσο να ναι πιο δοκιμασμένο θα είναι.
 
Εχτες ειδα δυο e σκουτερ σε κινηση.
Και στις δυο περιπτωσεις τα οδηγουσαν ατομα ηλικιας κατω των 18-20.

Στη μια περιπτωση ο οδηγος εστριψε μετα τις δτηλες ολυμπιου διος δεξια για να βγει στο παναθηναικο σταδιο.
Οδηγωντας πατησε τις γραμμες του τραμ, εχασε την ισορροπια του και επεσε. Δεν ερχοταν κατι απο πισω του, οποτε ηταν τυχερος.

Λιγο αργοτερα στην λεωφορο αλεξανδρας βλεπω τη δευτερη περιπτωση σκουτερ που οδηγουσε μεσα στη λεωφορειολωριδα.
Σε αυτη την περιπτωση ο νεαρος την ειχε δει λιγο κανω παρκουρ με πατινι.
Ανεβαζε και κατεβαζε το ενα ποδι απο το πατινι σαν να ηθελε να το σπρωξει με το ποδι. (?) Δεν καταλαβα τι εκανε.
Κατι ζογκλερικα και φιγουρες.
Περνωντας απο αριστερα του ενα παπακι του μαζεψε λιγο το ποδι που εξειχε. Κανενας απο τους δυο δεν εχασε την ισορροπια του ευτυχως, γιατι εκει υπηρχε κινηση.

Οσες περιπτωσεις με ηλεκτρικα σκουτερ εχω δει τις τελευταιες εβδομαδες, μονο πιτσιρικαδες βλεπω οπου στις μισες περιπτωσεις τους βλεπω να τα οδηγουν χυμα στο κυμα.
Ουτε κοιτανε, οδηγουν με ελιγμους και γενικα νομιζουν οτι ειναι σε καμια πιστα λουνα παρκ και παιζουν.

Μεχρι τωρα δεν εχω δει καποιον μεγαλυτερης ηλικιας, ουτε καποιον με κρανος.
Ισως η νεα τελικη στα 20 χιλ να βοηθησει τουλαχιστον στο να μην πεφτει καποιος ακομα κι αν κατι συμβει.

Αυτο που δεν εχω καταλαβει ειναι αν σαν πατινια, επιτρεπεται εκτος απο τις πλατειες, να κινουνται και σε πεζοδρομια ή πρεπει να κινουνται στο δρομο (ως ηλεκτρικα)
 
Το σιγουρο ειναι οτι για την κυκλοφορια τους στις οδους, ως οχηματα γαρ, ισχυει ο κοκ. Και δεν μπορουν να πηγαινουν αντιθετα στο ρευμα.
 
Και πολύ είναι πάλι τα 20χλμ/ω που τους δίνουν .. αντι για τα 25 πριν (αλήθεια αυτό το 25 πως τους προέκυψε ? .. )

Φυσικά με κράνος ποδηλάτου για να είσαι νόμιμος .. το οποίο μάλιστα νομίζω οτι ίσχυε και πριν τα τελευταία μέτρα άλλο αν κανείς δεν φοράει και κανένας δεν δίνει κλήσεις στους παραβάτες ..

τωρα αυτό οτι δηλ. θα υπάρχουν διαθέσιμα κράνη σε στρατηγικά σημεία .. μόνο σε μένα ακούγεται αστείο ?? !!

Δεν έχω δεί ούτε έναν να πηγαίνει ισορροπημένα .. στην καλύτερη κάνει έλαφρά "φιδάκια" συνεχώς .. και όχι επίτηδες αλλά πρέπει να είναι δύσκολο να κρατηθείς σε ομαλά ευθεία πορεία

Κακά τα ψέματα .. ειδικά τα συγκεκριμένα Lime δεν είναι κατάλληλα να κυκλοφορούν σε δρόμο με αυτοκίνητα .. μόνο σε ποδηλατόδρομο ..
Προχτές ανέβαινε πρωί πρωί χωρίς ιδιαίτερη κίνηση πιτσιρικάς την ανηφορούλα της Καραμανλή μετά το Ιπποκράτειο .. μάλλον "κόλωσε" και ζήτημα να έπιανε 15χλμ/ω την στιγμή που τα αυτοκίνητα πιάνουν έως και 50 εκεί ..
 
Το διχως κρανος και μεχρι 25km/h (και 250w μοτερ) προκυπτει απο την ευρωπαϊκή οδηγία για τα ηλεκτρικα ποδηλατα. Πέραν των οριων αυτων θεωρουνται μοτοποδηλατα και θελουν αδεια, κρανος, διπλωμα.
Τα ποδηλατα δεν θελουν καν κρανος.
 
Πάντως στην παραλία Θεσσαλονίκης μια χαρά ευθεία πάνε χωρίς ζιγκ ζαγκ και άλλα χαζά. Υπάρχουν και λωρίδες κυκλοφορίας, τις οποίες σέβονται οι περισσότεροι.

Σε αρκετούς δρόμους υπάρχουν τμήματα για ποδηλάτες αλλά έχουν φθαρεί. Αν χρησιμοποιούνταν κανονικά αυτοί οι ποδηλατόδρομοι, η ασφάλειά τους θα ήταν σαφώς μεγαλύτερη.
 
Οι ποδηλατόδρομοι χρειάζονται ΠΟΛΥ! καλύτερη σήμανση. Και στο δάπεδο και κυρίως στα στενά που έρχονται κάθετα σε αυτούς. Και μιλάω για σήμανση υπερπαραγωγή σε κάθε στενό... Όταν ο άλλος βγαίνει σε μονόδρομο που στρίβει αριστερά και ο ποδηλάτης έρχεται από δεξιά στον ποδηλατόδρομο υπάρχει σοβαρό θέμα. Και φυσικά να αρχίσουμε να αδειάζουμε τα αυτοκίνητα σιγα σιγά. Στην περιοχή των διαστηρίων συμβαίνουν τραγελαφικά πράγματα. Σε αυτή τη Λαγκαδά υπάρχει ποδηλατόδρομος, δεν παρκάρει κανείς μέσα σε αυτόν αλλά παρκάρουν κολλητά ακριβώς έξω και τελικά ο ποδηλατόδρομος δεν είναι προσβάσιμος. Σε άλλα σημεία απλά τον έχουν καπηλευθει τελείως τα παρκαρισμένα
 
Εγώ δε βλέπω να υπάρχουν για πολύ ακόμη.... περισσότερο σαν μόδα το βλέπω αν και είμαι κάτοχος e-scoοter σαν ηλεκτρικό μηχανάκι ,ήδη στη Γαλλία το ψάχνουν και νομικά -κ.ο.κ και φορολογικά για εισφορές των ιδιοκτητών.
 
Θα ειναι μεγαλο βημα για τους κατοικους αλλα και για τον τουρισμο,εαν καποιος δημαρχος εδεησει και φτιαξει το ηδη υπαρχον οδικο δικτυο για ποδηλατα,με σηματοδοτες ξαναβαψιμο οι γραμμες σημανση κλπ κλπ ,το επεκτεινει και δεν αφησει ουτε ενα αυτοκινητο να παρκαρει εκει...
εχεις θαλασσα,παρκα,αξιοθεατα δεν υπαρχει καλυτερος τροπος απ οτι με ποδηλατο να τα γυρισεις,
ας κανει μια βολτα στο Βερολινο ο νεος δημαρχος,στο Αμστερνταμ ,στην Κω..μεγαλο πραγμα..
να γινει μια μελετη της προκοπης να επιτρεπονται τα ποδηλατα στο μετρο οταν γινει ,και η πολη θα αρχιζει να αλλαζει προσωπο..