E-shop Πρόβλημα με εγγύηση Σκληρού Δίσκου

kergaz

Established Member
4 December 2008
140
Ένας WD 250GB φορητός εξωτερικός σκληρός που είχα (9 μήνες) σταμάτησε ξαφνικά να δουλεύει. Από το e-shop μου είπαν ότι βρέθηκαν 2 προβλήματα: 1. Bad sectors και 2. Ο σκληρός είχε κουνηθεί από τη θέση του εσωτερικά (δηλ. είχε χτυπηθεί).

Μου είπαν ότι αν το πρόβλημα ήταν μόνο το 1ο, θα τον αντικαθιστούσαν. Τώρα έτσι πως είναι λένε ότι η WD δεν θα τους τον αντικαταστήσει.

Μπορώ και έχει νόημα να κάνω κάτι?

Τον σκληρό δεν θυμάμαι κάποια φορά να τον είχα χτυπήσει, αλλά για να το πούν μάλλον έγινε χωρίς να το καταλάβω...
 
Πίεσε τους.....

Προσπάθησα, αλλά δεν βλέπω να βγάζω άκρη...(αι δεδομένης της 2ης βλάβης)

Έχει νόημα να απευθυνθώ απευθείας στην αντιπροσωπεία της WD?
 
Απάντηση: Re: E-shop Πρόβλημα με εγγύηση Σκληρού Δίσκου

Έχει νόημα να απευθυνθώ απευθείας στην αντιπροσωπεία της WD?

Kαι βέβαια έχει!!..Δε χάνεις και τίποτα να προσπαθήσεις...
 
Σε 2η επικοινωνία που είχα μαζί τους μου είπαν ότι έχει κουνηθεί από τη θέση του ένα κομμάτι του εξωτερικού πλαστικού που τον περιβάλλει και ότι αυτός είναι λόγος για να μην ισχύει η εγγύηση. Λένε ότι μετά δεν θα τους καλύψει τους ίδιους η WD...
 
Μην μου πείς οτι ήταν από τη γκρί σειρά των Elements σαν αυτόν...

wd_elements.jpg
 
Re: Απάντηση: E-shop Πρόβλημα με εγγύηση Σκληρού Δίσκου

Μην μου πείς οτι ήταν από τη γκρί σειρά των Elements σαν αυτόν...

wd_elements.jpg

Οχι, γιατί ρωτάς?

Παρεπιπτόντως έχω και ένα τέτοιο (πρόσφατα τον αγόρασα)
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: E-shop Πρόβλημα με εγγύηση Σκληρού Δίσκου

Οχι, γιατί ρωτάς?

Παρεπιπτόντως έχω και ένα τέτοιο (πρόσφατα τον αγόρασα)

Αν είναι το γκρί με το 5-πινο το βύσμα στο καλώδιο του τροφοδοτικού είναι θέμα χρόνου να σου σκάσει. Όχι ο δίσκος, το τροφοδοτικό.
Κι επειδή δέν πρόκειται να βρείς τέτοιο τροφοδοτικό θα σου αλλάξουν όλο το δίσκο. Γι' αυτό πρόσεχε τι αρχεία αποθηκεύεις σ´αυτόν.
Αν είναι ο μαύρος κανένα πρόβλημα.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: E-shop Πρόβλημα με εγγύηση Σκληρού Δίσκου

Αν είναι το γκρί με το 5-πινο το βύσμα στο καλώδιο του τροφοδοτικού είναι θέμα χρόνου να σου σκάσει. Όχι ο δίσκος, το τροφοδοτικό.
Κι επειδή δέν πρόκειται να βρείς τέτοιο τροφοδοτικό θα σου αλλάξουν όλο το δίσκο. Γι' αυτό πρόσεχε τι αρχεία αποθηκεύεις σ´αυτόν.
Αν είναι ο μαύρος κανένα πρόβλημα.

Έχω το μαύρο και το καλώδιο του τροφοδοτικού είναι ένα απλό βύσμα, ελπίζω να μην έχω πρόβλημα?
 
Αν ο δισκος δεν εχει εξωτερικο χτυπημα και δεν τον εχεις ανοιξει, ειναι υποχρεωμενοι να σε καλυψουν.

Αν δεν το κάνουν (κατά την πάγια τακτική τους) ή τους τρέχεις (οπότε και θα το κάνουν) ή τον στέλνεις απευθείας WD (έχει ειδική διαδικασία στο site τους) και τελειώνεις.
 
Αν ο δισκος δεν εχει εξωτερικο χτυπημα και δεν τον εχεις ανοιξει, ειναι υποχρεωμενοι να σε καλυψουν.

Αν δεν το κάνουν (κατά την πάγια τακτική τους) ή τους τρέχεις (οπότε και θα το κάνουν) ή τον στέλνεις απευθείας WD (έχει ειδική διαδικασία στο site τους) και τελειώνεις.

Φίλε ευχαριστώ για την πληροφορία. Ήδη σκέφτομαι να ακολουθήσω τον 2ο τρόπο γιατί με αυτούς δεν βλέπω να βγάζω άκρη
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: E-shop Πρόβλημα με εγγύηση Σκληρού Δίσκου

Έχω το μαύρο και το καλώδιο του τροφοδοτικού είναι ένα απλό βύσμα, ελπίζω να μην έχω πρόβλημα?

Μιά χαρά είσαι.
 
Λοιπόν... το eshop είναι γτπ....

Τεκμηριώνω... Κάτι μνήμες που είχα πάρει είχαν πρόβλημα...
αυτοί έλεγαν ότι ήταν εντάξει... τις έστειλα στη μαμά εταιρεία με 5 ταχυδρομικά και μου ήλθαν καινούργιες σε 5 ημέρες....
Ουστ...

Κατόπιν αγόρασα σταθερό.....μονταρισμένο...
όταν τον παρέλαβα 3 βίδες ήταν πεσμένες στο κουτί και ένα πλαστικό που στερέωνε τους δίσκους... οι ρυθμίσεις της μητρικής έκαναν το μηχάνημα να κρασάρει...
Ουστ Χ2 ...

Τιμούν την "Ελληνική Εγγύηση"... ξέρετε.. για όλα φταίει η ΔΕΗ και το κατάστημά μας δεν αντικαθιστά τέτοιες βλάβες....

:rifle: