Εαρινή Σύναξη 2026

Ο ένας και μοναδικός λογος που μπορει να τα καταφερνα, δηλαδή να δω τον αδερφό μου, ακυρωθηκε μια και ηρθε σημερα εκεινος.
Και σαν να μην εφτανε αυτο ηρθε κι η κορη η κατωχωριτισα.
Συνεπως....να περασετε καλα.
Η καλυτερη ταβερνα παντως και πιο γλυκια αναμνηση ήταν μια φορα που ισως μονο ο Κουν ξερει που σε ενα κουτούκι πανω στο πεζοδρομιο με πολλους ντιουηδες Dimdas, dimZ, VasilisT κλπ και αν θυμάμαι καλα συνέχεια με μουσική κατηγορία καπου αλλου.
Τα χρόνια περασαν ανεπιστρεπτί...

Α ρε Μήτσο... Το κρατούσες για έκπληξη, ε;
Ας αρκεστούμε σε βιντεοκλήση, τι να κάνουμε, καλά να είσαι!

Πράγματι πέρασαν...

Screenshot 2026-05-27 at 20-33-53 πότε έκλεισε το κρητικό στέκι πετράλωνα - Αναζήτηση Google.png

αλλά να!
Πες το ευχή, πες το σύμπτωση, με κάλεσε πριν λίγο ο Dim Das, μπήκε μετά απο πολύ καιρό στη Μουσική Κατηγορία, είδε το νήμα, ακύρωσε κάτι προγραμματισμένο και δήλωσε συμμετοχή!
 
Εαρινή Σύναξη Μουσικής Κατηγορίας AvClub
Παρασκευή 29 Μαΐου 2026
Μεζεδοπωλείο εστιατόριο: " Τα Αχλάδια"

Κωνσταντινουπόλεως & Κερασούντος 26 , Αιγάλεω 122 42 (Είσοδος απο Κωνσταντινουπόλεως)
https://taaxladia.gr/

Ώρα προσέλευσης: 19:45 - 20:00

Μεζέ -κρασί, αναψυκτικό- ατομικό κυρίως πιάτο


vlad66
superfly
Skakinen
#@george@#
Κώστας Γκαβάκος
Maestro
Νότης
mdvq
Pleo
Γιώργος Κουν.
anderm
Busoni
Simos.I
grio
Δημήτρης Δ.
 
...με κάλεσε πριν λίγο ο Dim Das, μπήκε μετά απο πολύ καιρό στη Μουσική Κατηγορία, είδε το νήμα, ακύρωσε κάτι προγραμματισμένο και δήλωσε συμμετοχή!
Το όνομα κάτι μου θυμίζει, αλλά δεν βγάζει τέτοιο μέλος η αναζήτηση. Μήπως μπαίνει με άλλο nickname;
 
Το όνομα κάτι μου θυμίζει, αλλά δεν βγάζει τέτοιο μέλος η αναζήτηση. Μήπως μπαίνει με άλλο nickname;
δεν πολυμπαίνει Διονύση, εδώ και καιρό λόγω υποχρεωσεων
 
  • Like
Reactions: Skakinen
Tον ήπιε η Βαλένθια και έμεινε ταπί.....
Γ@μησε τα, είχα ετοιμάσει διήμερο Επίδαυρο για την Μήδεια, εκεί όλα τα airbnb είναι πανάκριβα καθώς είναι ελάχιστα και τεράστιες σπιταρώνες (ενώ ένα ξενοδοχείο στον Κόρφο είναι ΓΤΠΚ) , συν φαγητά και τρέλλες, ήλπιζα στον καραγκιόζη τον Μοντέρο να με ξελασπώσει, τελικά τα βάζω όλα τσέπη😩😩😩
 
Last edited:
  • Haha
Reactions: superfly
Dim Das ήταν το original.
Μετά το έκανε Δημήτρης Δ. :)
μου έρχονται ειδοποιήσεις του που και που στο φβ , όλο σε κάτι εξωτικά, Περού κλπ, τον βρίσκεις ... δεν είδα αν κουβαλάει τίποτε πυκνωτάκια μαζί ...
 
πολύ στεναχωριέμαι που δεν θα σας δω γμτ ... έχουμε καιρό από την τελευταία φορά, ίσως και πανω από πέντε χρόνια
 
  • Love
Reactions: superfly
Σπύρο, πιο πρόσφατα από το '19, αλλά δεν θυμάμαι ακριβώς, στην Καισαριανή, εσύ, εγώ ο Πάπα και ο μακαρίτης ο Δημήτρης...
 
Σπύρο, πιο πρόσφατα από το '19, αλλά δεν θυμάμαι ακριβώς, στην Καισαριανή, εσύ, εγώ ο Πάπα και ο μακαρίτης ο Δημήτρης...
Ναι, αυτό ήταν περίπου το 21 ή το 22, αλλά δεν ήταν τυπική μάζωξη όλης της μουσικής κατηγορίας, στο Παγκράτι ήταν σε ένα Αρμένικο εστιατόριο...
 
Εαρινή Σύναξη Μουσικής Κατηγορίας AvClub
Παρασκευή 29 Μαΐου 2026
Μεζεδοπωλείο εστιατόριο: " Τα Αχλάδια"
Κωνσταντινουπόλεως & Κερασούντος 26 , Αιγάλεω 122 42 (Είσοδος απο Κωνσταντινουπόλεως)
https://taaxladia.gr/

Ώρα προσέλευσης: 19:45 - 20:00


Μεζέ -κρασί, αναψυκτικό- ατομικό κυρίως πιάτο


vlad66
superfly
Skakinen
#@george@#
Κώστας Γκαβάκος
Νότης
mdvq
Pleo
Γιώργος Κουν.
anderm
Busoni
Simos.I
grio
Δημήτρης Δ.
 
  • Like
  • Love
Reactions: grio and Busoni
Ο ένας και μοναδικός λογος που μπορει να τα καταφερνα, δηλαδή να δω τον αδερφό μου, ακυρωθηκε μια και ηρθε σημερα εκεινος.
Και σαν να μην εφτανε αυτο ηρθε κι η κορη η κατωχωριτισα.
Συνεπως....να περασετε καλα.
Η καλυτερη ταβερνα παντως και πιο γλυκια αναμνηση ήταν μια φορα που ισως μονο ο Κουν ξερει που σε ενα κουτούκι πανω στο πεζοδρομιο με πολλους ντιουηδες Dimdas, dimZ, VasilisT κλπ και αν θυμάμαι καλα συνέχεια με μουσική κατηγορία καπου αλλου.
Τα χρόνια περασαν ανεπιστρεπτί...
Ξέρεις ότι λείπεις, μια άλλη φορά Δημήτρη....