Εαρινή Σύναξη 2026

Αγόρια, μεσοβδόμαδα δεν είναι καλό, εφόσον για όλους η επομένη είναι εργάσιμη, χαλάει η ψυχολογία της παρέας.
Αν ήταν για καφέ, μάλιστα.
Το Σάββατο για τους περισσότερους είναι αργία, οπότε η Παρασκευή είναι η δεύτερη καλύτερη λύση
 
Γράψτε οι ενδιαφερόμενοι, αν θα φέρετε και τις κυρίες σας, ώστε να υπάρξει και αντίστοιχη συμμετοχή
 
Τι ξέρουν οι γυναίκες από μουσική;
Όχι Παρασκευή διότι θα πεινάσω.
Κάποιες ξέρουν.. άστο...

Αλλά τι εννοείς ότι Παρασκευή θα πεινάσεις;;
Νηστεύεις;;;
Θα βαφτίσεις τα κοψίδια μελιτζάνες και είσαι οκ... ;)
 
Κάποιες ξέρουν.. άστο...

Αλλά τι εννοείς ότι Παρασκευή θα πεινάσεις;;
Νηστεύεις;;;
Θα βαφτίσεις τα κοψίδια μελιτζάνες και είσαι οκ... ;)
Παρασκευή είναι το F4(αντιολυμπιακος ως εκεί που δεν πάει!) και πολλοί εργάζονται.Κυριακη F4..Απομενει το Σάββατο.
Μελιτζάνες;Δεν συμπεριλαμβάνονται στα πέντε φαγητά που μου αρέσουν.
 
View attachment 271939


Θα σας φέρω Δυτικά.
Εδώ η αρχαιοτέρα Οδός της Ελλάδος.
Όταν παίζαμε μπάλα στην πλατεία, που να φανταστούμε τι υπήρχε απο κάτω, σε ενάμιση μόλις μέτρο βάθος
Επειδή οι αμφορείς είναι ολίγον σκληροί για τα δόντια μας,1-1,5 χλμ. από κει,είναι η ταβέρνα ο Τάσος που ειδικεύεται στα καρβουνιαστα.Αγια Βαρβάρα δίπλα στο τεως ΙΚΑ.
 
Τι θα λέγατε για Γεύσεις Κρήτης, που ξεφεύγουν απο τα συνηθισμένα ενός τυπικού μεζεδοπωλείου;

Οι χρεώσεις είναι βέβαια κι αυτές ένα κλίκ πάνω απο τα συνηθισμένα, αλλά όχι τίποτα φοβερά πράγματα σε σχέση με τα προσφερόμενα.
Έπειτα, μπορεί να τηρηθεί και να γίνει σεβαστή η επιλογή κατ άτομο, ανάλογα με την επιθυμία του και το πλάνο του.
Εννοείται υπάρχουν και αρκετές vegan επιλογές, απο όσο θυμάμαι.
 
Επειδή οι αμφορείς είναι ολίγον σκληροί για τα δόντια μας,1-1,5 χλμ. από κει,είναι η ταβέρνα ο Τάσος που ειδικεύεται στα καρβουνιαστα.Αγια Βαρβάρα δίπλα στο τεως ΙΚΑ.
Αυτός που βάζει και κοντοσούβλι στο τυλιχτό ;;

Στην ευθεία από το Λοιμωδών προς το μετρό της Αγίας Μαρίνας ;;;