Έχει νόημα η αγορά ακριβών ( ή πανάκριβων) CD player των 90's σήμερα;

Εργάζομαι αρκετές ώρες μπροστά σε υπολογιστή και όταν επιστρέφω σπίτι θέλω να χαλαρώσω και να απαλλαγώ από αυτόν. Άρα οι ακροάσεις κυρίως βινυλίων και λιγότερο cd είναι μια χαρά με καλύπτουν πλήρως και συνεπώς αποφεύγω τον υπολογιστή.

Θα αγόραζα παλιά μηχανήματα για ένα δεύτερο σύστημα που θα έπαιζε σε μικρό χώρο για λίγες ώρες.
 
Άλλοι πάλι δεν θέλουν καν να πατάνε τίποτε και να λένε στην Alexa, Siri, Google assistant να παίξει αυτό που θέλουν. Να ψάχνεις να πατάς το κουμπί είναι κουραστικό... . :BDGBGDB55:

Έχεις τα δικιά σου ! Γενικά είναι δύσκολο να αγοράσει κάποιος σήμερα cd ή μουσική γενικά όταν έχει τα πάντα δωρεάν ( έστω και με διαφημίσεις) στο spotify
Ένα καλό ζευγάρι ηχεία θες και έναν ενισχυτή με streaming δυνατότητες
Οποία αγοράζει cd η πικαπ ή πηγές γενικά είναι σε άλλη κατηγορία από μόνος του..
 
Ένα καλό ζευγάρι ηχεία θες και έναν ενισχυτή με streaming δυνατότητες

Είναι πιο σοφό οι streaming δυνατότητες να αποτελούν μέρος συσκευής που δεν είναι ενσωματωμένη στον ενισχυτή. Διότι κάποια στιγμή το harware δεν θα αρκεί για τις αναβαθμίσεις και έτσι ο ενισχυτής να θέλει άλλη συσκευή που θα κουμπώσει επάνω του.
Επομένως αυτό που χρειάζεται στην παρούσα φάση και είναι η πιο ενδεδειγμένη λύση για τον "χαιφιντελά" χρήστη είναι η αξιοποίηση των χρημάτων σε ένα κλασικό ενισχυτή που όλο το budget θα πάει στα ποιοτικά εξαρτήματά του και από κει και πέρα ένα streamer.
Με το streamer στην ουσία προσθέτεις στο ίδιο οικοσύστημα ακόμα και το παροπλισμένο παλιό σου Hi Fi, μη σου πω και το πικάπ καθώς πολλά συστήματα υποστηρίζουν multiroom από τις αναλογικές εισόδους πια.
 
Αν εξέλιξη θεωρούμε την αποκλειστική συμπίεση που προσφέρουν τα σύγχρονα μηχανήματα και το streaming στο spotify και YouTube, κάπου έχει χαθεί το νόημα για το τι είναι ποιότητα και το τι ορίζουμε ως υψηλή πιστότητα. Απλά σήμερα επικρατεί μετριότητα του συμπιεσμένο που όμως είναι καλύτερη από τα κακά αντίγραφα του παρελθόντος.
 
Βασικά στα ίδια φράγκα χρησιμοποιούν εξαρτήματα με καλύτερο DR και S/N ratio. Η τάση ειδικά στα DAC-chip αυτή είναι.

Συγκρίνετε τον ήχο ενός vintage tablet με ένα σύγχρονο ας πούμε... :flipout:

Τώρα αν θέλουμε να συγκρίνουμε θηρία του παρελθόντος με εισαγωγικά του παρόντος, μάλλον κάτι κάνουμε λάθος.
 
ριξτε μια ματια στο μεγεΘοs που ειχαν οι ηλεκτρολυτικοι πυκνωτεs πριν 20-30 χρονια με σημερινουs τηs ιδιαs χωρητικοτηταs...
η εξελιξη ειναι παντου
 
το κακο ειναι στη ποιοτητα κατασκευηs που αφορα τον μηχανικο τομεα.. πχ, λαμαρινοβιδεs που "ανοιγουν" την "βολτα" οταν βιδωΘουν για πρωτη φορα στο σασι.. πλαστικα αντι για μεταλλικα μπουτον.. κακηs η αμφιβολου ποιοτηταs support που δεν βαστανε περαν τηs τριετιαs... μινιον κονεκτορεs και καλωδιοταινιεs για γελια.. ..(και για κλαματα)..
αυτα (και οχι μονο), σε μηχανηματα διολου φτηνα-εισαγωγικα.
 
Απάντηση: Re: Έχει νόημα η αγορά ακριβών ( ή πανάκριβων) CD player των 90's σήμερα;

Βασικά στα ίδια φράγκα χρησιμοποιούν εξαρτήματα με καλύτερο DR και S/N ratio. Η τάση ειδικά στα DAC-chip αυτή είναι.

Συγκρίνετε τον ήχο ενός vintage tablet με ένα σύγχρονο ας πούμε... :flipout:

Τώρα αν θέλουμε να συγκρίνουμε θηρία του παρελθόντος με εισαγωγικά του παρόντος, μάλλον κάτι κάνουμε λάθος.


Η συζήτηση ξεκίνησε για το αν έχει νόημα η αγορά ενος μτχ θηρίου του παρελθόντος σε σύγκριση με την αγορά ενός καινούργιου παραπλήσιας τιμής με αυτήν του μτχ
 
Αν εξέλιξη θεωρούμε την αποκλειστική συμπίεση που προσφέρουν τα σύγχρονα μηχανήματα και το streaming στο spotify και YouTube, κάπου έχει χαθεί το νόημα για το τι είναι ποιότητα και το τι ορίζουμε ως υψηλή πιστότητα. Απλά σήμερα επικρατεί μετριότητα του συμπιεσμένο που όμως είναι καλύτερη από τα κακά αντίγραφα του παρελθόντος.

το μεγαλο προβλημα σημερα ειναι το γνωστο loudness war, που κανει τις ηχογραφησεις να ακουγονται πολυ κουραστικες. μια καλη συμπιεση δεν με ενοχλει. ετσι δυστυχώς ωρες ωρες αναρωτιέσαι τι τα πλήρωσα τόσα λεφτά για ενα καλο cd player?
 
Το έχω ξαναγράψει,αλλά αξίζει τον κόπο..
Φίλος συνακροατής,που ψάχνεται πολύ εδώ και 5-6 χρόνια μανιωδώς και με μεγάλη οικονομική 'αιμορραγία' ,δοκιμάζοντας πολλά μηχανάκια ,είχε ένα θέμα με cd player των 12 χιλιάδων,(προφανώς διόρθωνε και τον χάλαγε,δεν πήδαγε ),σε cds αναφοράς ..
Του δόθηκε ένα Unico δανεικό ,μέχρι να έρθει το δικό του ,που στάλθηκε στον κατασκευαστή,ώστε να μην μείνει χωρίς μουσική,καθώς απορρίπτει οποιαδήποτε άλλη πηγή.
Στο player αυτό είχε γίνει recap και αλλαγή λέιζερ...
Έστηνε μια σκηνή απίστευτη ,τεράστια ,που 'προκαλούσε ',το δοκιμάσαμε A/B με το δικό του,πριν να φύγει και το πήρα για ένα απόγευμα και στον δικό μου χώρο,όπου το έβαλα δίπλα στα υπάρχοντα δικά μου.
Πιστεύω ότι αν δεν είχε δώσει τόσα λεφτά και αν δεν υπήρχε το 'μικρόβιο' του επηρεασμού απ τα reviews ,μπορούσε και να μείνει μ αυτό...όπως και εγώ και μάλιστα το έχω στα υπόψιν.
Η μόνη ακουστή διαφορά ήταν κάποιο 'στρογγύλεμα',αλλά θα μπορούσε να προέρχεται απ το ότι ήταν άστρωτο,μετά το recap (αυτό μου είπε ο αντιπρόσωπος -πωλητής).
Δεν ρώτησα την τιμή ώστε να βγάλω τελικά συμπεράσματα,αλλά από ήχο το μηχάνημα ήταν σούπερ.
Πιστεύω ότι υπάρχουν τέτοια μηχανάκια στην αγορά μεταχειρισμένων ,που μπορούν να ανταποκριθούν στις ακουστικές ανάγκες του σήμερα...θέλει ψάξιμο.
Για το recap ,υπάρχει διχογνωμία..έχω γνωστό με Naim 32.5/250 ,που ακούει πολύ καλά και δεν το ακούμπησε,ούτε καν το σκέφτεται...
 
το μεγαλο προβλημα σημερα ειναι το γνωστο loudness war, που κανει τις ηχογραφησεις να ακουγονται πολυ κουραστικες. μια καλη συμπιεση δεν με ενοχλει. ετσι δυστυχώς ωρες ωρες αναρωτιέσαι τι τα πλήρωσα τόσα λεφτά για ενα καλο cd player?

Σύγχισες την δυναμική περιοχή του ήχου με το πετσόκομμα που γίνεται στον ήχο από τα αποκλειστικά συμπιεσμένα αρχεία. Αυτό που προσπαθώ να εδώ και λίγες μέρες πω είναι ότι δεν υπάρχει νόημα να ακούμε τέτοια αρχεία και μάλιστα σε ακριβά μηχανήματα αφού αυτό που θα βγει θα είναι πετσοκομμένο από την συμπίεσή. Οπόταν το μόνο νόημα που υπάρχει για να συγκρίνεις ποιότητα είναι από καθαρό γνήσιο CD. Και πολύ φοβάμαι ότι αν ξέρεις να συγκρίνεις θα απογοητευτείς απόλυτα και ο λόγος είναι ότι στα μοντέρνα μηχανήματα γίνεται μια προσπάθεια συμβιβασμού ποιότητας από τα καλά και σωστά αρχεία με τα πετσοκομμένα.
 
Απάντηση: Re: Έχει νόημα η αγορά ακριβών ( ή πανάκριβων) CD player των 90's σήμερα;

Σαν συνεχεια στο σχολιο του nakisz για ενα Pioner 801, προσθετω την εμπειρια μου:
Προχθες φιλος επεμενε να ακουσουμε ενα Pioneer pd s707, cd player με μηχανισμο stable platter, δηλ το βαζεις αναποδα στο πλατω και διαβαζει απο πανω, μοντελο 98 νομιζω.
Ακουσαμε τον δισκο του Sinatra "New York New York", με εξαιρετικα δειγματα: με το 707 η Φωνη και η ορχηστρα ηταν σε αγαστη συνεργασια ζωντανοι μπροστα μας. Με ενα νεωτερο πλέυερ cd/sacd των 1000ε, η Φωνη μας ξεκουφανε και η ορχηστρα καπου ...εβοσκε στο βαθος! Τεραστια διαφορα!
Σε ερωτηση μου περι του 707, ειπε οτι με 200-400ε γινεται το hiendοτερο πλέυερ - ενταξει, ισως λιγο υπερβολικος, αλλα αν ισχυει...
Στο μεταξυ διπλα πωλειται ενα Trichord ξαδελφακι του 707...
 
Σύγχισες την δυναμική περιοχή του ήχου με το πετσόκομμα που γίνεται στον ήχο από τα αποκλειστικά συμπιεσμένα αρχεία. Αυτό που προσπαθώ να εδώ και λίγες μέρες πω είναι ότι δεν υπάρχει νόημα να ακούμε τέτοια αρχεία και μάλιστα σε ακριβά μηχανήματα αφού αυτό που θα βγει θα είναι πετσοκομμένο από την συμπίεσή. Οπόταν το μόνο νόημα που υπάρχει για να συγκρίνεις ποιότητα είναι από καθαρό γνήσιο CD. Και πολύ φοβάμαι ότι αν ξέρεις να συγκρίνεις θα απογοητευτείς απόλυτα και ο λόγος είναι ότι στα μοντέρνα μηχανήματα γίνεται μια προσπάθεια συμβιβασμού ποιότητας από τα καλά και σωστά αρχεία με τα πετσοκομμένα.

Εννοώ ότι τα vu metres είναι κολλημένα σχεδόν στο 0 dB στις μοντέρνες ηχογραφήσεις και τα remaster. Τα παλιά rock /pop album σίγουρα δεν ήταν έτσι. (Loudness war)
Προσωπικά αυτό με ενοχλεί.. η καλή συμπίεση όχι ιδιαίτερα
 
Εννοώ ότι τα vu metres είναι κολλημένα σχεδόν στο 0 dB στις μοντέρνες ηχογραφήσεις και τα remaster. Τα παλιά rock /pop album σίγουρα δεν ήταν έτσι. (Loudness war)
Προσωπικά αυτό με ενοχλεί.. η καλή συμπίεση όχι ιδιαίτερα

Η δυναμική συμπίεση που γίνεται στις ηχογραφήσεις μπορεί να κατηγορηθεί για πολλά όπως είναι αληθοφάνεια του μουσικού γεγονότος και πιστότητας τις ηχογράφησης, όμως με τίποτε δεν μπορεί να χαρακτηριστούν ενοχλητικές η κουραστικές. Αντιθέτως είναι ιδανικές για να ακούγονται πιο καλά σε μέτρια η κακά συστήματα. Το ίδιο και η αποκλειστική συμπίεση όσο πιο πολύ αφαιρείται πληροφορία βοηθά αρκετά κακά συστήματα να αποδίδουν καλύτερα.
 
Φίλε μου για να μιλάς έτσι για συμπιεσμένες ηχογραφήσεις μάλλον δεν έχεις ακούσει πραγματικά συμπιεσμένες ηχογραφήσεις pop μουσικής. Αν δεις τις κυματομορφές αυτών που ακούμε το τετράγωνο πηγαίνει σύννεφο. Η χαρά του ψαλιδισμού. Δεν ακούγονται αυτά τα πράγματα. Δεν είναι θέμα Hi End vs. Hi Fi. Είναι θέμα νορμάλ vs. παραμορφωμένου.

Για αυτή τη συμπίεση μιλάμε όταν μιλάμε για loudness wars.

A, και επίσης, η απωλεστική συμπίεση δεν έχει κάνει ποτέ καλό σε κανένα σύστημα, όσο κακό και αν είναι. Όταν γίνεται απωλεστική συμπίεση δεν είναι ότι αφαιρείται κάποιο "δύσκολο" όργανο οπότε "αλαφραίνει το έργο" του μηχανήματος. Είναι ότι η πληροφορία απλά γίνεται πιο ασαφής, κάτι που επιδεινώνεται από ένα κακό σύστημα.

Απλά μια πολύ συμπιεσμένη (απωλεστικά) ηχογράφηση θα ακουστεί χειρότερα σε ένα καλό ηχοσύστημα σε σχέση με ένα κακό, γιατί το καλό δεν θα αποκρύψει τα προβλήματα. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι η ίδια ηχογράφηση σε μη απωλεστικό φορμά θα παίξει χειρότερα στο κακό ηχοσύστημα (σε σχέση με την απωλεστικά συμπιεσμένη ηχογράφηση).
 
επειδη ασχολουμαι πολυ τα τελευταία 5 χρονια με ηχογραφηση η άποψη μου ειναι οτι υπάρχουν απιστευτα εργαλεία που μπορεις να δωσεις ζωντανια και ενταση σε μια ηχογραφηση χωρις να ερθει παραμορφωση.
Ολα ειναι θεμα συμπίεσης αλλα οχι οπως το ξερουμε ολοι μας.
 
ναι Μητσο. Δεν μιλαω για κλιπαρισμενα.
Μιλαω για συγχρονες σοβαρες ηχογραφησεις σεταρισμενες στο -0.1.
Σημερα ολες γινονται ετσι.
Εννοω οι σοβαρες.
Με δυναμικη περιοχη στην καλυτερη 10db.
Την περασμενη δεκαετια οι καλυτερες ηταν στο -15.

ασε που αυτό που λενε ζωντανο με 1 ή 2 μικροφωνα σκετα το ψαχνεις μονο σε ερασιτεχνικες καταστασεις