Έχω burn in σε LG B7V;Με 5ετή εγγύηση από Public

οιτ διαβαζω εδω μεσα Σταματη.
και δεν υπαρχει καποιος που να μην εξυπηρετηθηκε.
Ευελπιστώ να συνεχιστεί αυτό.

Δεν πρέπει ο συμφορουμίτης να δεχθεί εκθεσιακή σε καμία περίπτωση, το κατάστημα θέλει να ξεφορτωθεί κάποιο κομμάτι προφανώς.
 
Ευελπιστώ να συνεχιστεί αυτό.

Δεν πρέπει ο συμφορουμίτης να δεχθεί εκθεσιακή σε καμία περίπτωση, το κατάστημα θέλει να ξεφορτωθεί κάποιο κομμάτι προφανώς.
Μηπως παιζει ρολο οτι την αγορασε απο το καταστημα και οχι μεσω ιντερνετ; Οποτε και αποφασιζει ο υπευθυνος του καταστηματος; Δεν ξερω.
 
Μηπως παιζει ρολο οτι την αγορασε απο το καταστημα και οχι μεσω ιντερνετ; Οποτε και αποφασιζει ο υπευθυνος του καταστηματος; Δεν ξερω.
Πολύ πιθανό
 
Μετά από παρέμβαση του Συν.Καταναλωτή με καλέσανε από το Public του τοπικού καταστήματος και μου είπανε οτι τους προτείνανε από τα κεντρικά να μου την αντικαταστήσουν με αυτήν

LG OLED 55" 4K OLED55B16LA σφραγισμένη!Τι λέτε?​

 
Μετά από παρέμβαση του Συν.Καταναλωτή με καλέσανε από το Public του τοπικού καταστήματος και μου είπανε οτι τους προτείνανε από τα κεντρικά να μου την αντικαταστήσουν με αυτήν

LG OLED 55" 4K OLED55B16LA σφραγισμένη!Τι λέτε?​

αν θες να ξαναπας σε Oled σαφως ειανι πολυ καλη αντικατάσταση. Παιρνεις ουσιαστικα ολοκαινουργη και συγχρονη τηλεοραση. Πολυ καλυτερη απο την προηγουμενη. Από περιέργεια, θα μπορούσες να τους ζητήσεις να σου δώσουν κάποια άλλη ίσης αξίας non-Oled?
 
αν θες να ξαναπας σε Oled σαφως ειανι πολυ καλη αντικατάσταση. Παιρνεις ουσιαστικα ολοκαινουργη και συγχρονη τηλεοραση. Πολυ καλυτερη απο την προηγουμενη. Από περιέργεια, θα μπορούσες να τους ζητήσεις να σου δώσουν κάποια άλλη ίσης αξίας non-Oled?
Δεν μπαίνω στην διαδικασία να συναλλαγώ μαζί τους ξανά,ήδη εχω χάσει 4μηνες απο την εγγύηση και ταλαιπωρίας.
 
Δεν μπαίνω στην διαδικασία να συναλλαγώ μαζί τους ξανά,ήδη εχω χάσει 4μηνες απο την εγγύηση και ταλαιπωρίας.
Να τη δεχθείς και σε ευχαριστούμε γενικώς που ανέφερες το περιστατικό ώστε κι εμείς που πήραμε πρόσφατα Oled απο τα Public με 5ετή να ξέρουμε ότι υπάρχει ιστορικό με αντικατάσταση τηλεόρασης,όπως δηλαδή και θα έπρεπε.
 
  • Like
Reactions: etien4
Δεν μπαίνω στην διαδικασία να συναλλαγώ μαζί τους ξανά,ήδη εχω χάσει 4μηνες απο την εγγύηση και ταλαιπωρίας.
Νεα τηλεόραση, συνεπάγεται και εκ νέου εγγύηση κατασκευαστή. Αρα σίγουρα θα έχεις δυο χρόνια ακόμα, έπειτα αν θες, μπορείς μέσα σε ολη αυτή την διάρκεια των δύο ετών να αγοράσεις την επέκταση της LG.
Επίσης λογικα έχεις το δικαίωμα να αντιπροτείνεις και κάποιο άλλο μοντέλο ακόμα και πιο ακριβό με καταβολή της διαφοράς απο μέρους σου.
 
  • Like
Reactions: etien4
Εν μέρη,διότι σκέφτομαι πόσοι εξαπατούνται και δεν έχουν την κατάλληλη γνώση-ενημέρωση ,όπως συμβαίνει και με το ρεύμα!Κρίμα δεν υπάρχει κράτος να τους ελέγξει αλλά ευτυχώς δουλεύουν οι ανεξάρτητες αρχές!
Όσο για τους καταναλωτές η δύναμη είναι η στήριξη των σωστών επαγγελματιών.Τους είχα τονίσει οτι είμαι πελάτης της εταιρείας πάρα πολλά χρόνια με αρκετές χιλιάδες ευρώ σε αγορές όλα αυτα τα χρόνια και αυτην η εξέλιξη θα καθορίσει την συνέχειά της ή όχι γτ το έβλεπα σαν κοροιδία την αντιμετώπισή τους εκ μέρους τους!
Τέλος καλό, όλα καλ
 
Είμαι και εγώ σε φάση που έχω στείλει την τηλεόραση στο service του Public λόγω Burn In και περιμένω απάντηση.
Λέτε να μου προτείνουν και μένα "εκθεσιακή". Ευελπιστούσα σε πιστωτικό για να δώσω παραπάνω λεφτά και να πάω σε 65άρα ή έστω να πάω στο ίδιο μοντέλο του 21' σφραγισμένη.
 
Παντως και χωρίς να θεωρηθεί διαφήμιση, η αντιμετωπιση που ειχα από τον Κωτσόβολο σε αντίστοιχο πρόβλημα, ηταν υποδειγματική. Για να μην πολυλογώ, Δεύτερη παρέλαβαν την TV για έλεγχο, Τετάρτη με ενημέρωσαν ότι θα γίνεις αντικατάσταση της και μου πρότειναν 2 μοντέλα, Πεμπτη παρέλαβα την νέα TV.
 
  • Like
Reactions: Alepoudiara