Έχουν τα τσιπάκια της Sabre πιο στενή εικόνα;

Re: Φτηνή σαύρα & θεματάκι προς επίλυση...

Στη δεξια κωλοτσεπη του τζιν που κρεμεται στην κρεμαστρα που ειναι πανω στην πορτα, επανω και δεξια του αριστερου ηχειου :2thumb22sup:
 
Re: Φτηνή σαύρα & θεματάκι προς επίλυση...

Αν θελετε να δειτε την οποια αληθεια, θα τη δειτε συγκριτικα, οσοι εχετε στην κατοχη σας ή εχετε κατασκευασει βουβαλια που τα βελτιωνετ κλπ. Βρεθειτε καπου, βρειτε συμφορουμιτες με αλλα μηχανηματα του εμποριου , απο εισαγωγικα dac, μεχρι οπου μπορειτε να φτασετε σε τιμη. Βρειτε 2 κομματια και καθιστε να τα ακουσετε σε ολα τα μηχανηματα, βουβαλια και μη. Μονο ετσι θα δειτε που βρισκονται σαν ηχος και στα επιμερους χαρακτηριστικα τους σε σχεση με τη ρεαλιστικη πραγματικοτητα. Ισως να μην υπολειπονται σε σκηνη σε σχεση με ενα weiss των 2000 και να ειμαστε παραλογοι που μιλαμε για περιορισμενη σκηνη. Ισως παλι να υστερει σε σκηνη σε σχεση με ενα εισαγωγικο και να κερδιζει στην κατηγορια τιμης του κατακρατος οτι υπαρχει σε επιμερους αλλα στοιχεια. Στη δοκιμη που ειχαμε κανει στου Bull πηραμε πολυ ενδεικτικα μια πολυ σαφη πρωτη εικονα, τοσο ρεαλιστικη που επιβεβαιωνεται σε μεγαλο βαθμο μεχρι σημερα.
 
Last edited:
Αν θελετε να δειτε την οποια αληθεια, θα τη δειτε συγκριτικα, οσοι εχετε στην κατοχη σας ή εχετε κατασκευασει βουβαλια που τα βελτιωνετ κλπ. Βρεθειτε καπου, βρειτε συμφορουμιτες με αλλα μηχανηματα του εμποριου , απο εισαγωγικα dac, μεχρι οπου μπορειτε να φτασετε σε τιμη. Βρειτε 2 κομματια και καθιστε να τα ακουσετε σε ολα τα μηχανηματα, βουβαλια και μη. Μονο ετσι θα δειτε που βρισκονται σαν ηχος και στα επιμερους χαρακτηριστικα τους σε σχεση με τη ρεαλιστικη πραγματικοτητα. Ισως να μην υπολειπονται σε σκηνη σε σχεση με ενα weiss των 2000 και να ειμαστε παραλογοι που μιλαμε για περιορισμενη σκηνη. Ισως παλι να υστερει σε σκηνη σε σχεση με ενα εισαγωγικο και να κερδιζει στην κατηγορια τιμης του κατακρατος οτι υπαρχει σε επιμερους αλλα στοιχεια. Στη δοκιμη που ειχαμε κανει στου Bull πηραμε πολυ ενδεικτικα μια πολυ σαφη πρωτη εικονα, τοσο ρεαλιστικη που επιβεβαιωνεται σε μεγαλο βαθμο μεχρι σημερα.

Συμφωνώ με τον Παντελή. Το ίδιο αποκόμισα και εγώ σε ένα συγκριτικό με το M-Dac αλλά και με το cd player της primare της προηγούμενης σειράς....
 
Re: Φτηνή σαύρα & θεματάκι προς επίλυση...

Αν θελετε να δειτε την οποια αληθεια, θα τη δειτε συγκριτικα, οσοι εχετε στην κατοχη σας ή εχετε κατασκευασει βουβαλια που τα βελτιωνετ κλπ. Βρεθειτε καπου, βρειτε συμφορουμιτες με αλλα μηχανηματα του εμποριου , απο εισαγωγικα dac, μεχρι οπου μπορειτε να φτασετε σε τιμη. Βρειτε 2 κομματια και καθιστε να τα ακουσετε σε ολα τα μηχανηματα, βουβαλια και μη. Μονο ετσι θα δειτε που βρισκονται σαν ηχος και στα επιμερους χαρακτηριστικα τους σε σχεση με τη ρεαλιστικη πραγματικοτητα. Ισως να μην υπολειπονται σε σκηνη σε σχεση με ενα weiss των 2000 και να ειμαστε παραλογοι που μιλαμε για περιορισμενη σκηνη. Ισως παλι να υστερει σε σκηνη σε σχεση με ενα εισαγωγικο και να κερδιζει στην κατηγορια τιμης του κατακρατος οτι υπαρχει σε επιμερους αλλα στοιχεια. Στη δοκιμη που ειχαμε κανει στου Bull πηραμε πολυ ενδεικτικα μια πολυ σαφη πρωτη εικονα, τοσο ρεαλιστικη που επιβεβαιωνεται σε μεγαλο βαθμο μεχρι σημερα.
Δεν καταλαβαινω γιατι πρεπει να τα κανουμε ολα αυτα.
Το θεμα ειναι να ξεκαθαρισουμε τι ειναι αναμενομενη γενικως εικονα και τι στενη εικονα.
επισης αν ειναι ευκολο κανε μια μεταφραση την τελευταια σου φραση.
 
Re: Φτηνή σαύρα & θεματάκι προς επίλυση...

Δεν καταλαβαινω γιατι πρεπει να τα κανουμε ολα αυτα.
Το θεμα ειναι να ξεκαθαρισουμε τι ειναι αναμενομενη γενικως εικονα και τι στενη εικονα.
επισης αν ειναι ευκολο κανε μια μεταφραση την τελευταια σου φραση.

Δεν χρειαζεται να κανετε τιποτα απο ολα αυτα. Απλα οταν συγκρινεις βουβαλια μεταξυ τους ειναι λογικο να μην βρισκεις αισθητες διαφορες. Μπαινω στη λογικη κοστους ως προς αποδοση. Δηλαδη μπαινω στη λογικη του φτιαχνω κατι το οποιο μου κοστισε το Χ ποσο και ψαχνω να βρω σε ποια κατηγορια τιμης κινειται με βαση το πως παιζει. Πολλοι DIYers θα πουν οτι γουσταρουν τη χαρα της δημιουργιας και το χομπιστικο των αναβαθμισεων κλπ, και ειμαι μαζι τους. Οταν μιλαμε για ηχητικα χαρακτηριστικα ομως παμε στο πιο αντεικειμενικο. Το οτι ενα dac εχει "στενη" εικονα πχ, εχει να κανει με το τι περιμενεις απο το συγκεκριμμενο dac. Το τι πρεπει να περιμενεις θα το καταλαβεις συγκρινοντας το με αλλα. Αν για παραδειγμα ακουγεται το ιδιο με ενα των 300 ευρω, εχεις ηδη βγαλει καποια συμπερασματα. Αν ακουγεται παλι καλυτερα απο καποια των 1500 εχεις βγαλει καποια συμπερασματα. Με δοκιμες μονο μπορεις να καταλαβεις που "κινειται" αυτο που εχεις φτιαξει.

Στην τελευταια φραση εννοω οτι καποια χαρακτηριστικα που ειχα διαπιστωσει στην δοκιμη στον Νικο (bull) ηταν κραυγαλεα, για παραδειγμα η σκηνη που αναφερετε, σε συγκριση με ενα analog devices (αν δεν απατωμαι) dac που το δοκιμασαμε στο τελος, η διαφορα ηταν τεραστια τηρουμενων των αναλογιων υπερ του του 2ου. Αργοτερα, και καποιους μηνες μετα, σε σπιτι συμφορουμιτη και μαζι με αλλον εναν συμφορουμιτη ακουσαμε το buffalo διπλα στο mdac και καποια πραγματα που ειχα διαγνωσει στην πρωτη μου ακροαση επαληθευτηκαν, μαζι με καποια αλλα, οπως για παραδειγμα το mdac του "minimal" εξωτερικου τροφοδοτικου τροφοδοτικου, ειχε μεγαλυτερο slam στο μπασσο απο το βουβαλι, παροτι το δευτερο ακουγοταν ενα κλικ πιο παχυ χαμηλα, κ αλλες διοαφορες. Γιαυτο σας ειπα, κανετε συγκριτικο με αλλα consumer μηχανηματα και θα δειτε πολλα πραγματα. Η δικια μου λογικη ειναι οτι αν δωσω Χ λ7 για ενα DIY dac, θα πρεπει να ακουγεται τουλαχιστον εξισου καλα με τα consumer των Χ ευρω. Απλα εγω εχω αφαιρεσει την προσωπικη ικανοποιηση της κατασκευης και βελτιωσης και λειτουργω σαν καταναλωτης, οφειλω να το ξεκαθαρισω αυτο.

Καποιος θα πει οτι δεν εχει νοημα και δεν τον ενδιαφερει, μαζι του και γω. Απλα αυτους που τους ενδιαφερει, ας δουν συγκριτικα με τον "ανταγωνισμο"
 
Last edited:
1. δεν θέλω (θέλουμε ) (???? από πού συνάγεται αυτό) να αποδείξουμε τίποτα. Γιατί, αυτό αφήνεις να εννοηθεί
2. ΔΕΝ συγκρίνω ούτε νομίζω συνέκρινε κανείς βουβάλια με βουβάλια.
3. ποτέ δεν είχε τεθεί τέτοιο θέμα, μέχρι που κάποτε ο Βασίλης (άπειρη εκτίμηση) είπε για στενή σκηνή
4. πάμε στη σκηνή τώρα. Τί είναι αυτό. Για μένα (πείτε αν κάνω λάθος ή την δική σας άποψη) σκηνή είναι: βάζεις τα ηχεία σε απόσταση Α μεταξύ τους. Και ακούς τα όργανα διασκορπισμένα ανάμεσα στην έκταση Α. Αντε και λίγο αριστερα και λίγο δεξιά και λίγο πάνω κάτω. (και το βάθος εννοείται υπάρχει). όταν κάποιος μου λέει στενή σκηνή θεωρώ ότι εννοεί ότι από Α έχουμε Αχ%. Με τη λογική αυτή, ποτέ δεν διαπίστωσα ότι ο αριθμός αυτός χ κυμαίνεται πάνω από 10-20 κάτι που συμβαίνει με όλα τα dacs που έχω ακούσει. Και που εξαρτάται από την ηχογράφηση. Και σε γενικές γραμμές για την περίπτωση του βουβαλιού είναι σημαντικά περιορισμένο το χ αυτό.
5. Το θέμα diy, γούστου, τιμής, απασχόλησης και και δεν το συζητώ. Πάντα κρίνω το βουβάλι (και όσα άκουσα, έξω από τα κριτήρια αυτά. Αντικειμενικά δηλαδή).
Αυτό που σίγουρα θυμάμαι είναι ότι με το πρώτο μου βουβάλι (9008) με πολύ υποδεέστερο τελικό στάδιο και πολύ πολύ υποδεέστερη τροφοδοσία η διαφορά εις βάρος του benchmark ήταν τόσο κολοσσιαία, που το πούλησα την επόμενη μέρα.
6. Η μετάφραση της τελευταίας φράσης που ζήτησα με καλύπτει μερικώς, διότι πάλι υπάρχουν οι αοριστίες, "διαφορές υπέρ του δεύτερου τηρουμένων των αναλογιών" "grand slam" κλπ. Εδώ όμως τέθηκε θέμα ότι "μπήκαν δυό μαύρες ταινίες και ζορίστηκε η εικόνα".
Ας μας πει λοιπόν κάποιος. Πόσο αναμένει να είναι η παράμετρος χ στην εξίσωση που έβαλα πριν και ενδεχομένως το εύρος έξω από το Α για να ξέρουμε για τΊ μιλάμε. Επίσης ΠΟΥ μπαίνουν οι μαύρες ταινίες.
διότι πιθανόν κάποιοι να θέλουν να ακούνε και από δεξιά αριστερά (λες και έχουν περιφερειακά) από δυό ηχεία που τα έχουν μπροστά τους στα 3-5 μέτρα.
 
Αλήθεια, μια και θίχτηκε ένα θέμα που με απασχολεί, ποιο DAC λογικής τιμής (ας πούμε, κάτω ή γύρω από το χιλιάρικο max) θεωρείτε ότι έχει την "καλύτερη" (πιο ανοιχτή, εκτός από σταθερή) εικόνα;

Αν θεωρείται off topic η ερώτηση, ζητώ προκαταβολικά συγγνώμη.
 
Re: Φτηνή σαύρα & θεματάκι προς επίλυση...

Χρήστο μιλάς για σκηνή σε ακουστικά ή σε ηχεία?


Και με τα δύο δεν διαπίστωσα κανένα πρόβλημα... βέβαια δεν αναζητούσα να περιγράψω την στερεοφωνική εικόνα με ακρίβεια χιλιοστού σε σχέση με τα άλλα DAC μου.

Επαναλαμβάνω ότι το δικό μου είναι το φτηνό ES9023 με κατευθείαν αναλογικό στάδιο από το τσιπάκι.

το θέμα είναι να προσδιορίσουμε ΤΙ εννοούμε με το "στενή"

Και θα συμφωνήσω με τον supersonic ότι πρέπει πρώτα να έχουμε ορίσει αυτή την σκηνή και μετά βάση του dac που την ορίσαμε να δούμε τις όποιες διαφορές.

Πάντως ανακατεύομαι σε μια συζήτηση χωρίς να γνωρίζω πολλά για τα Sabre DACs απλά μου κίνησε την περιέργεια η αναφορά για στενή σκηνή.
 
Δε μπορώ να συνεισφέρω στη συζήτηση μιας και ο εξοπλισμός που συζητάτε είναι εκτός δικού μου προϋπολογισμού...

Στη δική μου λοιπόν διάσταση το ερώτημα είναι: υπάρχει κάτι άλλο στα 40 ευρώ που να μου δίνει όσα το Sabre του HifiMeDiy ή και περισσότερα;

Να απαντήσω ή να το αφήσουμε καλύτερα;;;
 
Υπερηχητικέ, θα σου απαντήσω με τη διαφορά που ακούω μεταξύ του (φτηνού και "ξεπερασμένου" μου DAC) και του (πολύ ακριβότερου) πικάπ μου: στο πρώτο είναι σαν να παρακολουθείς κάτι μέσα από μια οθόνη (κάτι σαν αυτό που έγραφε ο Νίκος-Dalanik πιο πάνω), στο δεύτερο σαν αυτό το κάτι να βρίσκεται στο δωμάτιο μπροστά σου. Στο πρώτο βρίσκεσαι στη μέση του σινεμά, στο δεύτερο πρώτη σειρά στο θέατρο. Δεν είναι τόσο το surround (που ούτε στο δικό μου σύστημα έχω ακούσει ποτέ) όσο η αίσθηση της ανοιχτοσύνης και της "με σάρκα και οστά" παρουσίας. Μπορεί αυτό να σχετίζεται και με άλλες ποιότητες που συνήθως διαχωρίζουμε στις περιγραφές μας (σώμα, αρμονική πυκνότητα, κ.λπ.) αλλά έτσι το καταλαβαίνω εγώ και συνολικά το ακούω σαν "παρουσία".
 
Δε θυμάμαι κανένας να έχει γράψει για στενή σκηνή στο simaudio moon
Δε θυμάμαι κανείς να έχει γράψει για στενή σκηνή στα αντίστοιχα oppo BDP-95
 
Όχι ότι εμπιστεύομαι τους αρθρογράφους περισσότερο από όλους τους φίλους, αλλά τουλάχιστο αυτά που υποστηρίζεται δεν είναι και τόσο αποδεκτά ειδικά όταν προσπαθείτε να τα γενικεύετε πέραν των δοκιμών σας και να τα θεωρείτε κανόνα για κάθε υλοποίηση

The Simaudio had a muscular, rhythmically solid sound with clean, fast transient articulation, excellent transparency, outstanding soundstage depth and width, and analog-like imaging, said MF.

http://www.stereophile.com/content/2012-recommended-components-disc-players-transports-media-players
 
εγώ θα δεχτώ το ΧΨΖ dac που θα συγκριθεί με το sabre να έχει ευρύτερη εικόνα. Είναι εύλογο να υπάρχουν καλύτερες υλοποιήσεις.

θα ήθελα όμως ταυτόχρονα να ξέρω εξ αρχής ποιό είναι το ιδεατό ή αποδεκτό χ που προανέφερα (Αχ%) και στη συνέχεια τι επιτυγχάνει το ΧΨΖ και τι το sabre.
 
Λοιπόν...
1) Προς όλους: Φαντάζομαι σκοπός της συζήτησης είναι να ανταλλάξουμε απόψεις σχετικά με το εύρος σκηνής των υλοποιήσεων με sabre dacs και αυτό αναπόφευκτα μας επιβάλει να συγκρίνουμε και τα sabre dacs μεταξύ τους αλλά και με άλλα dacs της κατηγορίας ή και φθηνότερα. Αλλιώς θα γινόμασταν fanboys.
Το γεγονός ότι τόσοι πολλοί έχουμε κάποια υλοποίησή τους, αλλά και η παγκόσμια αναγνώρισή τους στη διάρκεια των τελευταίων ετών, αν μη τι άλλο εξασφαλίζει ότι πρόκειται για κάτι που αξίζει το κόπο τόσο η ενασχόληση όσο και εναποθέτηση της ελπίδας όλων μας για κάτι καλό στην αλυσίδα του συστήματός μας. Αυτό δεν το αμφισβήτησε κανείς.

2) Για να γίνει αυτή η συζήτηση καλό είναι όπως αναφέρθηκε και από τον Δημήτρη να βάλουμε τα προσωπικά μας standards όσον αφορά τη σκηνή.
Η βάση που έθεσε ο Δημήτρης με 100% την απόσταση των ηχείων, νομίζω ότι είναι καλή για να το προσδιορίσουμε.
Προσωπικά το έκανα... πάρτε σειρά...
Όσοι θέλετε να συμμετέχετε στη κουβέντα κάντε το, να πάμε παρακάτω. Για να μπορούμε να συνεννοηθούμε όχι τίποτε άλλο.

3) Απόψεις για το πόσο μπορεί να κλείσει η σκηνή ενός dac με sabre έχουμε οι περισσότεροι.
Πρόχειρα θυμάμαι:
- Προσωπικά στο δικό μου σύστημα σε σχέση με αρκετά players και αρκετά άλλα dacs. Επίσης σε παλαιότερο συγκριτικό στο Βλάση, άλλη ακρόαση στο Bull και σε ακόμα 3-4 συστήματα τουλάχιστον. Ο Παντελής, ο Φραγκούλης και ο Αλέξανδρος σχεδόν τα ίδια.
- Ο Βασίλης και ο Bull ίσως ακόμα περισσότερες εμπειρίες.
- Ο Χρήστος και ο Γιώργος (internet king) ήταν στο συγκριτικό του Βλάση και ελπίζω να θυμούνται τη διαφορά μεταξύ των sabre dacs του Αλέξανδρου (Expander) και του Θεοδόση.
Του θεοδόση το χαρακτηρίζω ως προς τη σκηνή των sabre τυπικό, του Εxpander ότι καλύτερο σε sabre έχω ακούσει σε αυτό το τομέα (και το έχω ακούσει και σε άλλα 2 συστήματα φίλων...)

Αν θέλετε κι άλλο... να το ξανακανονίσουμε. Τι άλλο να πω?
Ή δεν μας πιστεύετε ή ακούτε αλλιώς. Ομαδική αυθυποβολή πάντως δεν είναι!
Ο Υπέρηχας για παράδειγμα ακούει αλλιώς. Αν το 10% έξω από τα ηχεία θεωρείται ευρεία σκηνή πάσο.

4) Δεν έχω ιδέα γιατί η σκηνή των 9018 είναι στενότερη και αν είναι λόγω του dac…
Ανάφερα ότι μπορεί να είναι και θέμα υλοποίησης. Ίσως από το αναλογικό, ίσως από την τροφοδοσία, ίσως από το φίλτρο. Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω. Δεν έχω επαρκείς τεχνικές γνώσεις...
Υπάρχουν πάντως στοιχεία που δείχνουν ότι οι διαφορετικές υλοποιήσεις του αναλογικού σταδίου ακούγονται αισθητά διαφορετικά και στις περισσότερες περιπτώσεις αυτό έχει αντίκτυπο και στην εικόνα. Και πως να μη συμβαίνει αυτό όταν σχεδόν όλοι αναγνωρίζουμε τη σημασία τόσο της τροφοδοσίας όσο (κυρίως) του αναλογικού σταδίου...

5) Το oppo95 που ανέφερε ο Τάσος έχει και αυτό πιο κλειστή σκηνή από τον ανταγωνισμό.
Δεν είναι αυτό το φόρτε του. Πως να το κάνουμε? Το έχω ακούσει σε 4 συστήματα.

Την τελευταία φορά στον Σπύρο (Δημοκηδής) παρουσία πολλών και καλών φίλων. Ας γράψουν τα άλλα παιδιά τις εντυπώσεις τους... αν και είναι καταγεγραμμένες ήδη.
Tο sim audio δεν το έχω ακούσει. Όπως επίσης και το 9023 γενικώς (θα ήθελα όμως)


Τέλος να πω ότι θεωρώ τα dacs που έχουν βασιστεί πάνω στο 9018 ειδικών αποστολών.
Να εξευγενίσουν κανα μονιτορ, να κυνηγήσουν καμια χαμένη αναλυση, να μαζέψουν τίποτα αμάζευτα κτλ. Όχι πάντως για να διευρύνουν τη σκηνή. Υπάρχουν άλλα που το κάνουν καλύτερα imo.
Υπάρχουν βέβαια και άλλα dacs που λειτουργούν με αυτό το τρόπο αλλά από την ανάποδη... Να ζωντανέψουν τον πεθαμένο δηλαδή...
Και γιατί όχι άλλωστε... Όλοι θέλουμε το καλύτερο για το σύστημά μας.

Aυτά και σαν προτροπή να πω, ότι η προσπάθεια κατανόησης του συνομιλητή σας είναι βασικό στοιχείο σεβασμού προς το πρόσωπό του... το βασικότερο σε μια συζήτηση... αν θέλουμε να βγει κάποιο συμπέρασμα.
 
Το εύρος σκηνής έτσι όπως το αντιλαμβάνομαι εγώ είναι "λίγο πιο αριστερά/πάνω/κάτω/μέσα από το δεξί/αριστερό ηχείο" και έτσι λέω ότι το δικό μου dac σε σχέση με τα άλλα που αναμετρήθηκε είχε πιο στενή εικόνα. Δλδ η Αντιλόπη του Λάκη τοποθετούσε τα όργανα έξω από το νοητό επίπεδο που σχηματίζεται μεταξύ των ηχείων.

:offtopic:

Νίκο ερώτηση : Οταν παίζεις αρχεία 24/88.2 το dac σου κλειδώνει μόνιμα; γιατί το δικό μου κάνει κάτι παύσεις ώρες ώρες πράγμα που δεν συμβαίνει σε κανένα άλλο συνδιασμό....:smash:
 
44, 96 και 192 παίζω Φραγκ. άσε να το δούμε απο κοντά καλύτερα.
Θέλω να τα συγκρίνουμε κι όλας σε ένα δύο πραγματάκια.

Λίγο υπομονή όμως...

Γράψε και πόσο έξω απο τα ηχεία Φραγκ. Το "λίγο" δε λέει και πολλά.
Το ad του Bασίλη στον Bull λίγο το άκουγες?
 
Re: Απάντηση: Έχουν τα τσιπάκια της Sabre πιο στενή εικόνα;

44, 96 και 192 παίζω Φραγκ. άσε να το δούμε απο κοντά καλύτερα.
Θέλω να τα συγκρίνουμε κι όλας σε ένα δύο πραγματάκια.

Λίγο υπομονή όμως...

Γράψε και πόσο έξω απο τα ηχεία Φραγκ. Το "λίγο" δε λέει και πολλά.
Το ad του Bασίλη στον Bull λίγο το άκουγες?

Το πόσο έξω,λίγο ή πολύ είναι υποκειμενικό. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι ότι υπάρχει μια διαφορά.

Στον Bull αυτό που μου έχει μείνει είναι το "πάνω" σύστημα να σου πω την αλήθεια.....:grinning-smiley-043

Οποτε μπορείς σκάσε μύνημα. Εξάλου το ζωντανό μου έχει αποσυρθεί από τα σαλόνια, πήρε την άγουσα στο pc based συστηματάκι μου. Ετοιμαζόμαστε για άλλα κόλπα.....:antlers:
 
Βρε συ μπερδεύεις και του άλλους που δεν έχουν ακούσει...

Έστω στο πάνω σύστημα. Ακούσαμε και το ad και το βΙΙΙ σου. Πόσο ποιο έξω έβγαινε το ad και που ήταν το βΙΙΙ?
Αν δεν θυμάσαι δεν είναι κακό. Αλλά αυτό το λίγο, μου φαίνεται κάπως... Μαζί το ακούγαμε τι διάλο?! Μπορέι να είμαι και ψυχασθενής. Να το μάθω τουλάχιστον.

:ernaehrung004:

ps. Tι άλλα κόλπα? Δεν θα χρησιμοποιήσεις το βIII στα άλλα κόλπα? Καλά άστο. Απο κοντά. :ADFADF1: