Εφυγε μικρη...

ε τότε να το βουλώσουμε όλοι εμείς οι υπόλοιποι.
να σου εξομολογηθώ κάτι;
όσο το σκέφτομαι, όλο και περισσότερο μου αρέσει.

Να σου φύγει αμέσως η ιδέα.
Που θα μας παίξεις τον μουγκό για να μας βυθίσεις στις ενοχές:flipout:
παλιόγερε .........σε αγαπάω πολύ


Ασε που αν επιχειρήσεις ποτέ να μαγειρέψεις θα δεις οτι χορταίνεις με την διαδικασία
Περίεργο πράγμα, ενώ μπορεί να πεινάω πάρα πολύ, αφού μαγειρέψω το φαγητό η πείνα μου έχει φύγει....
Οπότε η σωστή διαδικασία μάλλον, είναι άλλος να μαγειρεύει και άλλος να εκτιμά.....
 
ο Anton Ego ποτέ στη ζωή του δεν είχε ακούσει ροκ'ν'ρολ.
Ποτέ του δεν ένιωσε πως η αποστολή του ήταν, στην ουσία, να γίνει εκτιμητής πολύτιμων λίθων.
ο Anton Ego ποτέ του δεν ένιωσε να καίγεται από τη λάμψη της Λατρείας του Γαλάζιου Στρειδιού.
φτωχέ Anton Ego.
πόσο σε λυπάμαι.

http://www.youtube.com/watch?v=XykyGqz5Mxs


i'll say it once again...
i f@#%in' love it when u go mainstream....:firstprize:
 
Nομίζω κάπου είχα διαβάσει πως ένα από τα τραγούδια της θανούσης ήταν Νο 1 background music στα γραφεία τελετών. Παίζει νάναι και σωστό.

Απλως διαβάζοντας αυτό το θρεντ πείθομαι όλο και περισσότερο για την ορθότητα αυτού που ξεστόμισε ο Derrida : "Ποτέ δεν θα διαθέτουμε αρκετή αυθεντία για να δώσουμε προτεραιότητα σε μία ερμηνεία έναντι μιας άλλης" .

Από τον Parsons έως τον Luhmann η κοινωνιολογική θεωρία έχει επεξεργαστεί με επιτυχία την θεωρία των κοινωνικών συστημάτων . Κάθε σφαίρα κοινωνικής δραστηριότητας αντιλαμβάνεται τον κόσμο μέ τους δικούς της όρους μέσα από τα συμβολικά γενικευμένα μέσα επικοινωνίας . Αυτά τα μέσα , ως τρόποι κατανόησης των συμβάντων μέσα στην κοινωνία , αναπτύσσονται εντός ανεξάρτητων κοινωνικών υποσυστημάτων ως δυαδικοί κώδικες τους οποίους εφαρμόζουν τα υποσυστήματα στο περιβάλλον τους για να το νοηματοδοτήσουν . Οι κώδικες αυτοί έχουν πάντα μία θετική και μία αρνητική πλευρά .Στο υποσύστημα "μουσική" ο δυαδικός κώδικας είναι μ'αρέσει / δεν μ' αρέσει. Οι αξίες "καλό" , "κακό" , "πρωτοποριακό" , "επαναστατικό" κ.ο.κ. δεν εμπλέκονται στον συγκεκριμένο κώδικα , γιατί θα τον αλλοίωναν , παρά μόνον ως προγράμματα που δίνουν περιεχόμενο στον κώδικα και μέσω της πλαστικότητας τους επιτρέπουν την εισαγωγή αξιών στον κώδικα.

Μετά από αυτά . Δεν μου αρέσει η Χιούστον , η Πάρτον , η Τζόουνς , ο αρχικός Σπρίνγκστην , η Μαντόνα . Ως "προγράμματα" βάλτε ότι θέλει ο καθένας σας ( ξεφωνίστρες , βαρετές , αδιάφορες , κακές , αγριοφωνάρα , θορυβώδεις , κ.ο´κ. ). Ο δε τελευταίος Tom Jones είναι εκπληκτικός ( βλ. και σχετικό νήμα μου )
 
Απάντηση: Re: Εφυγε μικρη...

Να σου φύγει αμέσως η ιδέα.
Που θα μας παίξεις τον μουγκό για να μας βυθίσεις στις ενοχές:flipout:
παλιόγερε .........σε αγαπάω πολύ

Tελευταια μου φαινεται οτι εχει τετοιες τασεις.Θελει να μου το παιξει....σιωπηρη πλειοψηφια και βουβη διαμαρτυρια.Αμ δε του τα'πανε καλα...
Και να του αρεσαν και οι σιωπηροι να πω παει στο διαολο.Τα μεγαλα στοματα γουσταρει.....:worshippy:
 
Re: Απάντηση: Εφυγε μικρη...

Nομίζω κάπου είχα διαβάσει πως ένα από τα τραγούδια της θανούσης ήταν Νο 1 background music στα γραφεία τελετών. Παίζει νάναι και σωστό.

Απλως διαβάζοντας αυτό το θρεντ πείθομαι όλο και περισσότερο για την ορθότητα αυτού που ξεστόμισε ο Derrida : "Ποτέ δεν θα διαθέτουμε αρκετή αυθεντία για να δώσουμε προτεραιότητα σε μία ερμηνεία έναντι μιας άλλης" .

Από τον Parsons έως τον Luhmann η κοινωνιολογική θεωρία έχει επεξεργαστεί με επιτυχία την θεωρία των κοινωνικών συστημάτων . Κάθε σφαίρα κοινωνικής δραστηριότητας αντιλαμβάνεται τον κόσμο μέ τους δικούς της όρους μέσα από τα συμβολικά γενικευμένα μέσα επικοινωνίας . Αυτά τα μέσα , ως τρόποι κατανόησης των συμβάντων μέσα στην κοινωνία , αναπτύσσονται εντός ανεξάρτητων κοινωνικών υποσυστημάτων ως δυαδικοί κώδικες τους οποίους εφαρμόζουν τα υποσυστήματα στο περιβάλλον τους για να το νοηματοδοτήσουν . Οι κώδικες αυτοί έχουν πάντα μία θετική και μία αρνητική πλευρά .Στο υποσύστημα "μουσική" ο δυαδικός κώδικας είναι μ'αρέσει / δεν μ' αρέσει. Οι αξίες "καλό" , "κακό" , "πρωτοποριακό" , "επαναστατικό" κ.ο.κ. δεν εμπλέκονται στον συγκεκριμένο κώδικα , γιατί θα τον αλλοίωναν , παρά μόνον ως προγράμματα που δίνουν περιεχόμενο στον κώδικα και μέσω της πλαστικότητας τους επιτρέπουν την εισαγωγή αξιών στον κώδικα.

Μετά από αυτά . Δεν μου αρέσει η Χιούστον , η Πάρτον , η Τζόουνς , ο αρχικός Σπρίνγκστην , η Μαντόνα . Ως "προγράμματα" βάλτε ότι θέλει ο καθένας σας ( ξεφωνίστρες , βαρετές , αδιάφορες , κακές , αγριοφωνάρα , θορυβώδεις , κ.ο´κ. ). Ο δε τελευταίος Tom Jones είναι εκπληκτικός ( βλ. και σχετικό νήμα μου )



χμμμμ αυτο το "ειναι" συμφωνα με το δυαδικο συστημα δεν θα επρεπε να διατυπωθει "μου ακουγεται" εκπληκτικος?
επισης το δυαδικο συστημα μου φαινεται καπως στατικο, δεν λαμβανει υποψη το περιβαλλον και το χρονο.
υπαρχει και το "μου αρεσει κατω απο συνθηκες του περιβαλλοντος", απροσδιοριστα ή
"καποτε μου αρεσε"
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Εφυγε μικρη...

χμμμμ αυτο το "ειναι" συμφωνα με το δυαδικο συστημα δεν θα επρεπε να διατυπωθει "μου ακουγεται" εκπληκτικος?
επισης το δυαδικο συστημα μου φαινεται καπως στατικο, δεν λαμβανει υποψη το περιβαλλον και το χρονο.
υπαρχει και το "μου αρεσει κατω απο συνθηκες του περιβαλλοντος", απροσδιοριστα ή
"καποτε μου αρεσε"

α χα χα ....ήδη χρησιμοποίησα τα 'προγράμματα" για τον Tom Jones. Δικαιολογήσεις για το "μου αρέσει"
 
μου το γ.μησες τώρα: εγώ πάω να την πώ εμμέσως στον supersonic για το Las Vegas που μας παρουσίασε εδώ, και βγαίνεις εσύ και μου λές ότι οι μεταξένιες φαβορίτες (sic) έκαναν ...άσωτη ζωή.
Αρχίδια άσωτη ζωή έκανε.
Βόλεψε και τον γυιόκα του.
Οικογενειοκρατία αγόρι μου.
Αυτό είναι η Σύγχρονη Ελλάδα.
οι Πολιτικοί, κάνουν τους γυιούς τους Πολιτικούς.
οι Τραγουδιστές, κάνουν τους δικούς τους Τραγουδιστές.
Βλέπε και Σερ Μπιθί.
και οι υπάλληλοι, κάνουν τους δικούς τους γυιούς υπάλληλους.
όπου Γαμώ το φελέκι μας.
και μετά, αναρωτιόμαστε Τι φταίει.

:worshippy::worshippy:
 
ανάθεμα με αν ο Λύμπε κατάλαβς για ποιόν Anton Ego μιλούσε ο Μπάιρας ...

το έχω σε dvd.
είχα πάει τον μικρό μου γυιό σινεμά να το δεί, ξετρελλάθηκε και του το αγόρασα.
από τα καλύτερα 'παιδικά': μόνο ο πρώτος Nemo το κοιτάει κατάματα.
 
Δεν με αφορά η γνώμη κανενός παγκόσμιου Preacher κυρίως δε, αν το αντικείμενο του είναι έξω από τις δικές μου αναζητήσεις!

τη διεύρυνση των αναζητήσεών σου τη σκέφτηκες καθόλου;
όλα μόνος σου τα βρήκες;
κανείς δεν σου είπε; κανείς δεν σου έδειξε;
πουθενά δεν διάβασες για αυτά;

εμένα και μου είπαν και μου έδειξαν.
και διάβασα.
και οφείλω.
σε αυτούς που μου άνοιξαν τα μάτια.
και, συχνά, και τα αυτιά.
 
το έχω σε dvd.
είχα πάει τον μικρό μου γυιό σινεμά να το δεί, ξετρελλάθηκε και του το αγόρασα.
από τα καλύτερα 'παιδικά': μόνο ο πρώτος Nemo το κοιτάει κατάματα.

όχι βρε Θεέ μου !!!! συγχώρεσε με που έπιασα το όνομα σου στο στόμα μου επί ματαίω ....

Ρισπέκτ (πεντάκις) !!!!!
 
μου το γ.μησες τώρα: εγώ πάω να την πώ εμμέσως στον supersonic για το Las Vegas που μας παρουσίασε εδώ, και βγαίνεις εσύ και μου λές ότι οι μεταξένιες φαβορίτες (sic) έκαναν ...άσωτη ζωή.
Αρχίδια άσωτη ζωή έκανε.
Βόλεψε και τον γυιόκα του.
Οικογενειοκρατία αγόρι μου.
Αυτό είναι η Σύγχρονη Ελλάδα.
οι Πολιτικοί, κάνουν τους γυιούς τους Πολιτικούς.
οι Τραγουδιστές, κάνουν τους δικούς τους Τραγουδιστές.
Βλέπε και Σερ Μπιθί.
και οι υπάλληλοι, κάνουν τους δικούς τους γυιούς υπάλληλους.
όπου Γαμώ το φελέκι μας.
και μετά, αναρωτιόμαστε Τι φταίει.

Εχω την εντυπωση οτι η δοση Βεγκας που πηρατε δεν επαρκει...
Θα αυξησω τη δοσολογια...
 
Η Γουιτνι ειχε ΦΩΝΑΡΑ. Εργαλειο, χαρισμα, voce πως το λένε... αναξάρτητα με το πως την διέθεσε και το τι τραγουδια είπε.
Δεν νομιζω οτι υπάρχει καμια συγκριση με Νορες, Σελιν κλπ...

Υπάρχουν πολλά παραδειγματα ΦΩΝΩΝ (και στην Ελλάδα) που χαραμιστηκαν στο ευκολο...

Καλό της ταξιδι!!!
 
Υπάρχουν πολλά παραδειγματα ΦΩΝΩΝ (και στην Ελλάδα) που χαραμιστηκαν στο ευκολο...

Κάποιοι από μας ίσως θα μπορούσαν να αναφέρουν 1-2 ονόματα αλλά εγώ θα ενδιαφερόμουν πολύ να ακούσω από έναν σχετικό κάποια παραδείγματα , με όνομα.
 
Κάποιοι από μας ίσως θα μπορούσαν να αναφέρουν 1-2 ονόματα αλλά εγώ θα ενδιαφερόμουν πολύ να ακούσω από έναν σχετικό κάποια παραδείγματα , με όνομα.

Πολλοι θα θελήσουν να με βαρεσουν με αυτο που θα πω αλλα θα το πω... ο Καζαντζιδης πχ
θεωρω οτι αν καποιος με τέτοιο όργανο είχε γεννηθεί και μεγαλώσει με άλλα δεδομένα κλπ κλπ κλπ κλπ θα μπορουσε να ηταν απο τους μεγαλύτερους λυρικους τραγουδιστές (μάλλον βαρυτονος αλλά ισως και δραματικός τενόρος ποιος ξέρει...)
Αναφέρομαι αποκλειστικά και μόνο στο φωνητικό όργανο ετσι; Σε καμια περίπτωση δεν φτάνει μόνο αυτό... υπάρχουν επίσης πολλά παραδειγματα που δεν είχαν κάποια ιδιέταιρη φωνη αλλά μεσα απο πολύ σκληρη δουλειά και φυσικά εξυπνάδα μπόρεσαν και έκαναν θαύματα...
 
Last edited:
... ποτέ του δεν ένιωσε να καίγεται από τη λάμψη της Λατρείας του Γαλάζιου Στρειδιού.
φτωχέ Anton Ego.
πόσο σε λυπάμαι.
Κάλεσε κανείς;;;
http://www.youtube.com/watch?v=hscA0dpYuDA
...ΚΑΙ με τον μα(ε)στρο-Lanier μέσα!

Αφού βρε Κώστα δεν το βαστάμε το ΟΝ-topic, τι ανακατευόμαστε;
Με εκτίμηση...
Yliki lake + Le Mans 850: once tasted...
+ Bandit Twelve: happening now.
 
Last edited: