Εγγύηση 1 έτους από SONY= παράνομη και καταχρηστική

Δυστυχώς η υπάλληλος της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή που χρεώθηκε τον φάκελλό μου δεν φάνηκε διαθέσιμη να στείλει καταγγελία - επιστολή στα καταστήματα EXPERT από όπου και είχα αγοράσει το μηχάνημα...
 
Kαλή δύναμη γιατί το σύστημα είναι τόσο σκληρό που προσπαθεί όπως είπε ένας φίλος πιό πάνω να σε εξαντλήσει..Οσο για την υπάλληλο ....μάλλον θέλει την ησυχία της...
 
Προσωπικά ήμουν πολύ fan (είχα 2 lcd sony που τις χάρισα στην οικογένεια), αλλά πλέον με την πολιτική που εφαρμόζει sony τέλος για εμένα. (εκτός απο ps3!)

τηλεοράσεις πλέον μόνο Panasonic!! :adore:

Ακριβως οπως τα λεει αλλα με 3 LCD Sony κατα το παρελθον...

ΥΓ. Στην Ιαπωνια εχει κατηγορηθει η Sony οτι επιτηδες εχει κατασκευασει το PS3 με ημερομηνια ληξεως...
 
Απαράδεκτο να επιτρέπεται εν έτοι 2010 σε μία εταιρεία να συμπεριφέρεται με αυτόν τον τρόπο... αν δηλαδή αύριο αποφασίσει η Sony να δίνει ένα μήνα εγγύση για το PS3 (όπως τώρα δίνει μία εβδομάδα μόνο για τα περιφερειακά της) ελείψει ικανού κρατικού οργανισμού που να ενασχολείται με τέτοια θέματα, θα πρέπει σαν καταναλωτές να το δεχτούμε;
 
Σήμερα μου τηλεφώνησε ο ιδιοκτήτης του καταστήματος από όπου είχα αγοράσει το PS3, ο οποίος με ενημέρωσε ότι υπάλληλος της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή επικοινώνησε μαζί του και του συνέστησε να επικοινωνήσει με την Sony Hellas και να πιέσει και αυτός από την πλευρά του προκειμένου να επιλυθεί το ζήτημα, όπως και έκανε. Με ενημέρωσε επίσης πώς το θέμα έχει φτάσει στον υπεύθυνο πωλήσεων της Sony Hellas, o οποίος τον διαβεβαίωσε πως το θέμα μου θα επιλυθεί πριν απο τις γιορτές του Πάσχα (αν και δεν το βλέπω πιθανό για να είμαι ειλικρινής μιας και έμειναν λίγες μόνο ημέρες από την ανάσταση).
Μίλησα επίσης με την υπάλληλο της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή, η οποία μου είπε πως περιορίστηκε σε τηλεφωνική επικοινωνία τόσο με την Sony Hellas όσο και με το κατάστημα ηλεκτρονικών και επειδή την διαβεβαίωσαν πως θα λυθεί το ζήτημα δεν έστειλε την υπό μορφή καταγγελίας επιστολή στη Sony πράγμα το οποίο θα κάνει αμέσως μετά τις γιορτές αν δεν υπάρξει καμία εξέλιξη...
 
Ζητώ συγνώμη, που δεν σας ενημέρωσα νωρίτερα για την εξέλιξη της υπόθεσης αλλά δυστυχώς είμουν τόσο απογοητευμένος και τσαντισμένος από αυτή, που δεν είχα καν στο μυαλό μου το thread. Η απάντηση της Sony στην γενική γραμματεία καταναλωτή ήταν αρνητική και δεν ήταν παρά μια αντιγραφή/επικόλληση της απάντησης που μου είχαν στείλει με mail. Δεν είναι προς τιμή μου το γεγονός ότι αποφάσισα να σταματήσω εδώ και να μην κινηθώ νομικά κατά της εταιρίας και της πολιτικής της αλλά τα οικονομικά μου δεδομένα άλλαξαν τόσο πολύ (όπως και τόσον άλλων ελλήνων δυστυχώς), που αποφάσισα ότι δεν θα ήταν πολύ σκόπιμο να αφιερώσω περαιτέρω χρόνο και να ξοδέψω περισσότερα χρήματα για αυτή την ιστορία.

Το σίγουρο είναι ότι δεν τους έδωσα τα χρήματα για την αντικατάσταση της συσκευής με άλλη ανακατασκευασμένη και προτίμησα να χρησιμοποιήσω τα πλαστικά καλύματα σαν "αυτοσχέδια γλάστρα" στο παράθυρο του σαλονιού μου για να μου θυμίζει το πάθημά μου, καθώς επίσης και την απόφασή μου ότι η Sony δεν πρόκειται να ξαναδεί ούτε ένα κέρμα από εμένα - ούτε καν για προϊόντα, που η τεχνολογία τους δεν συναντάται και δεν υποστηρίζεται από άλλες επώνυμες μάρκες.
 
Απαράδεκτο να επιτρέπεται εν έτοι 2010 σε μία εταιρεία να συμπεριφέρεται με αυτόν τον τρόπο... αν δηλαδή αύριο αποφασίσει η Sony να δίνει ένα μήνα εγγύση για το PS3 (όπως τώρα δίνει μία εβδομάδα μόνο για τα περιφερειακά της) ελείψει ικανού κρατικού οργανισμού που να ενασχολείται με τέτοια θέματα, θα πρέπει σαν καταναλωτές να το δεχτούμε;

Κάντε τώρα λοιπόν την -δυστυχώς- ταλαιπωρία του πελάτη argirop sticky για να έχετε στο νου σας 2 πράγματα.

1. Η ευρωπαϊκή νομοθεσία αναφέρει ένα έτος υποχρεωτική εγγύηση καλής λειτουργίας και δύο έτη υποχρεωτική εγγύηση οτι το προϊόν έχει τις προσυμφωνημένες ιδιότητες (βαριέμαι να εξηγώ).
Η εγγύηση καλής λειτουγίας , που εφαρμόζεται σε περίπτωση "τυχαίας" βλάβης -που δεν προυπήρχε της αγοράς- , είναι τουλάχιστον ένα χρόνο απο τον ΝΟΜΟ.

2. και πιο σημαντικό, να ΜΗΝ αγοράζετε πράγματα πριν αναρωτηθείτε για την εγγύηση και τους όρους. Να ΜΗΝ αγοράζετε απο κατασκευαστές που δεν σας τιμούν σας αγοραστές. Να ΠΡΟΤΙΜΑΤΕ κατασκευαστές που σας δίνουν περισσότερη εγγύηση (και πιο flexibile ίσως) απο άλλους.


Υγ. Δεν θα εμπλακώ σε συζήτηση περί του 1. Είναι έτσι. Αν είχατε την "τάδε" εμπειρία και σας αναγνώρισαν "διετή" εγγύηση, το έκαναν επειδή δεν ήθελαν να το τραβήξετε. Καμμία εταιρία που σέβεται τον πελάτη της δεν θέλει να τον ωθεί στα άκρα (δικαστήρια). Η sony απο την άλλη είναι απαράδεκτη ακόμα και σε αυτό (να μην θυμηθώ τα άπειρα εξ' αρχής ελλατωματικά PS όπως το δικό σου!* ).

Υγ2. Αν πάτε δικαστικά ο δικαστής θα σας αναγνωρίσει δίκαιο όχι περί της 2ετούς εγγύησης αλλά θα πει οτι η βλάβη προϋπήρχε της αγοράς σε λανθάνουσα μορφή και θα σας εκδικάσει αποζημίωση(δεν ξέρω για δικαστικά έξοδα). Τουλάχιστον οι περισσότεροι που πάνε δικαστικά κερδίζουν. Είναι απαράδεκτο μια εταιρία να σέρνει στα δικαστήρια ένα πελάτη της. Οι δικαστές το γνωρίζουν αυτό.


* Εσένα φίλε μου δυστυχώς το PS σου υπάγεται ακριβώς σε αυτόν τον νόμο. Βρες έναν καλό δικηγόρο που να ξέρει (όχι άσχετους που πας και ρωτάς) να τους απειλήσει σωστά. Οτι δηλαδή η βλάβη σου ΠΡΟΥΠΗΡΧΕ της αγοράς λόγω κακής κατασκευής και απλά εμφανίστηκε μετά απο 2 χρόνια. Την νίκη στο δικαστήριο την έχεις άνετα αρκεί να βρεις δικηγόρο.
 
Last edited: