εγγύηση dream

Εκανες παραθεση το ποστ μου και εγραψες για το HTC.Απλα αν θες εξηγησε γαιτι δεν καταλαβαινω.Δεν υπαρχει αντιπαραθεση απο μερους μου.
 
Μη δημιουργείτε κλίμα έντασης χωρίς να υπάρχει.
Μη κατευθύνετε τη δημόσια συζήτηση σε αντιπαραθέσεις.
Εκθέτεται τις απόψεις σας κατανοητά. Δεν είναι απαραίτητο να συμφωνούν άπαντες με αυτές.
Το πληκτρολόγιο αφήνει πολλά περιθώρια για παρεξηγήσεις και μην είστε ευέξαπτοι. Είναι αρκετά δύσκολο να μεταδοθεί ο ατομικός τρόπος σκέψης σε μια virtual συζήτηση.
 
Re: Απάντηση: εγγύηση dream

Εγω θα ηθελα να σταθω σε ενα αλλο θεμα.Υπαρχει περιπτωση δηλαδη να παθει κατι ο δεκτης απο λογισμικο?

Βεβαίως και υπάρχει, γιατί το λογισμικό είναι το firmware, δηλαδή καθορίζει πως θα λειτουργήσει το hardware. Αν λειτουργήσει έξω από τα όριά του τότε μπορείς μέχρι και να κάψεις κάτι. Ας πούμε, ένα παράδειγμα για τα PC είναι με λογισμικό να υπερχρονίσεις τον επεξεργαστή τόσο πολύ που από τη θερμότητα να τον κάψεις. Δύσκολο, αλλά γίνεται.

Οπότε οι εταιρίες συνήθως λένε: αν προκαλέσει πρόβλημα το δικό μου το λογισμικό (λόγω bug), τότε αναλαμβάνω την ευθύνη και θα στον φτιάξω ή θα τον αντικαταστήσω. Αν όμως βάλεις λογισμικό άλλου, δεν έχω ευθύνη γιατί δεν ξέρω τι μπορεί να συμβεί.

Δεν είναι τελείως παράλογο...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: εγγύηση dream

Βεβαίως και υπάρχει, γιατί το λογισμικό είναι το firmware, δηλαδή καθορίζει πως θα λειτουργήσει το hardware. Αν λειτουργήσει έξω από τα όριά του τότε μπορείς μέχρι και να κάψεις κάτι. Ας πούμε, ένα παράδειγμα για τα PC είναι με λογισμικό να υπερχρονίσεις τον επεξεργαστή τόσο πολύ που από τη θερμότητα να τον κάψεις. Δύσκολο, αλλά γίνεται.

Οπότε οι εταιρίες συνήθως λένε: αν προκαλέσει πρόβλημα το δικό μου το λογισμικό (λόγω bug), τότε αναλαμβάνω την ευθύνη και θα στον φτιάξω ή θα τον αντικαταστήσω. Αν όμως βάλεις λογισμικό άλλου, δεν έχω ευθύνη γιατί δεν ξέρω τι μπορεί να συμβεί.

Δεν είναι τελείως παράλογο...


Απλως φιλε μου μην κανεις παραθεση ενα σημειο αλλα διαβασε και την συνεχεια αυτων που γραφω.Μην απομονωνεις μονο αυτο το σημειο.:a0210:
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: εγγύηση dream

Βεβαίως και υπάρχει, γιατί το λογισμικό είναι το firmware, δηλαδή καθορίζει πως θα λειτουργήσει το hardware. Αν λειτουργήσει έξω από τα όριά του τότε μπορείς μέχρι και να κάψεις κάτι. Ας πούμε, ένα παράδειγμα για τα PC είναι με λογισμικό να υπερχρονίσεις τον επεξεργαστή τόσο πολύ που από τη θερμότητα να τον κάψεις. Δύσκολο, αλλά γίνεται.

Οπότε οι εταιρίες συνήθως λένε: αν προκαλέσει πρόβλημα το δικό μου το λογισμικό (λόγω bug), τότε αναλαμβάνω την ευθύνη και θα στον φτιάξω ή θα τον αντικαταστήσω. Αν όμως βάλεις λογισμικό άλλου, δεν έχω ευθύνη γιατί δεν ξέρω τι μπορεί να συμβεί.

Δεν είναι τελείως παράλογο...

+10 :grinning-smiley-043:grinning-smiley-043:grinning-smiley-043


αυτό ακριβώς είπα και εγώ νομίζω
και η dreambox έρχεται και μας λέει φέρτε το μου με ότι θέλετε εγώ θα το φτιάξω
είναι κακό να την ευχαριστήσουμε για αυτό ?
είναι κακό που για αλλη μια φορα είναι καλύτερη από άλλες εταιρίες ? (προφανώς είναι σίγουρη για το hardware της και υποστηρίζει τους καταναλωτές της )
αλλα μάλλον στα κόμπλεξ που έχουμε πρέπει να βρούμε κάτι να σχολιάσουμε .............
 
Και εγώ νομίζω ότι με λογισμικό δεν μπορείς να χαλάσεις το υλικό. Από την άλλη όμως αν γίνει κάποιο λάθος κατά την διαδικασία αναβάθμισης και ο δέκτης σταματήσει να ανταποκρίνεται λόγω του ότι το firmware καταστράφηκε, δεν είναι σίγουρο ότι η εταιρία πρέπει να δαπανήσει χρόνο και χρήμα για να στο επαναφέρει. Αλλά για βλάβη υλικού, η εταιρία ευθύνεται άσχετα με το λογισμικό...
 
Γεια και χαρά! Στο νησί μου είμαστε μια παρέα η οποία έχει αγοράσει μαμουδάκια από το .s@ky@[email protected] Όποτε αντιμετωπίσαμε κάποιο πρόβλημα [με την παραλαβή είχαμε εγγυηση ] μας εξυπηρέτησαν άνευ χρημάτων. Κάποιοι άλλοι φίλοι μας που είχαν αγοράσει τους δέκτες από άλλο κατάστημα και δεν διέθεταν εγγυηση πλήρωσαν το κόστος επισκευης Το site του συγκεκριμένου καταστήματος αναφέρει,,<< Στα μηχανήματα εντός εγγύησης η αντικατάσταση είναι δωρεάν.
Το κόστος εκτός εγγύησης είναι 25 €.
Αναλαμβάνουμε επισκευές DM 500 αγορασμένα από άλλα καταστήματα >>
Ευχομαι στους φιλους να μην αντιμετωπισουν ποτε προβληματα επισκευης
 
Γεια και χαρά! Στο νησί μου είμαστε μια παρέα η οποία έχει αγοράσει μαμουδάκια από το .s@ky@[email protected] Όποτε αντιμετωπίσαμε κάποιο πρόβλημα [με την παραλαβή είχαμε εγγυηση ] μας εξυπηρέτησαν άνευ χρημάτων. Κάποιοι άλλοι φίλοι μας που είχαν αγοράσει τους δέκτες από άλλο κατάστημα και δεν διέθεταν εγγυηση πλήρωσαν το κόστος επισκευης Το site του συγκεκριμένου καταστήματος αναφέρει,,<< Στα μηχανήματα εντός εγγύησης η αντικατάσταση είναι δωρεάν.
Το κόστος εκτός εγγύησης είναι 25 .
Αναλαμβάνουμε επισκευές DM 500 αγορασμένα από άλλα καταστήματα >>
Ευχομαι στους φιλους να μην αντιμετωπισουν ποτε προβληματα επισκευης

στελνω τους φιλικους μου χαιρετισμους εκει στο νησι παντα τα καλυτερα
ευχομε
 
Περιοριστείτε στο θέμα. Διαγράφηκαν όλα τα άσχετα μηνύματα.
Τα μέλη "trelos pontios" και "KAPA7" ας αφήσουν τις προφανείς διαφορές τους έξω από το Avclub.
Το παρόν να ληφθεί ως τελευταία προειδοποίηση και δεν χρειάζεται να τοποθετηθείτε.
 
Last edited:
Αγαπητοί φίλοι,

θα παραθέσω την κατάσταση όπως την αντιμετωπίζω εγώ ως επαγγελματίας αλλά και ως καταναλωτής, καθώς και την πολιτική των "αντιπροσώπων" όπως μας αντιμετωπίζουν αυτοί, εξαιρώντας την προσωπική μου άποψη, ελπίζοντας να το δείτε καλοπροαίρετα. :)

Η έννοια αντιπροσώπου έχει να κάνει με :

- Την διάθεση προιόντων στην αγορά που απευθύνεται ( στην παρούσα περίπτωση για Ελλάδα ) σε χονδρικό εμπόριο και ΜΟΝΟ.

- την υποστήριξη - service στα προιόντα της εταιρίας που αντιπροσωπεύει στο σύνολο ( Ελληνικής διάθεσης & εισαγωγής ) σε ανταλλακτικά και σε εργασίες ( h/w και s/w ) στα
1. εντός εγγύησης
2. εκτός εγγύησης

- την προώθηση των προιόντων με διαφημιστικές ενέργειες με ή χωρίς την συμμετοχή της μαμάς εταιρίας ( διαφημιστικό budget )

- την υποστήριξη των μεταπωλητών του σε
1. Ανταλλακτικά και επισκευή συσκευών
2. Διατήρηση θεμιτού ανταγωνισμού
3. Από κοινού προωθητικές ενέργειες και παροχή διαφημιστικού υλικού
4. Διάθεση σύγχρονων εφαρμογών B2B για ηλεκτρονική παραγγελιοληψία των μεταπωλητών του ( ΟΧΙ ΦΥΣΙΚΑ e-shop ΛΙΑΝΙΚΗΣ )

Αυτά τα λίγα είχα να παραθέσω, ο καθένας μπορεί να διαπιστώσει τι ισχύει,
τι επίπεδο υπηρεσιών λαμβάνει ως καταναλωτής αλλά και ως επαγγελματίας και
να αναζητήσει τους τρόπους που μπορεί να βελτιώσει τις παροχές του
ανάλογα βέβαια και το επίπεδο που επιθυμεί υποκειμενικά.
 
Last edited: