Εγγύηση "Πλαίσιο"

Laptop HP, αγορασμένο 6/10/2011, μόλις έβγαλε SMART error στο hard disk.
Καλύπτεται ή όχι? Ξέρει κανείς?
 
κατά την εκκίνηση ? φυσιολογικά καλύπτεται... τώρα το πλαίσιο έχει τις ιδιοτροπίες του !!
 
ΔΕΝ καλύφθηκε.
Το laptop έχει εγγύηση 1 έτους. Βέβαια η HP έχει κάτι προγράμματα "επέκτασης της εγγύησης", με καταβολή κάποιου ποσού. Φυσικά, δεν εγγράφηκα.
Στο Πλαίσιο μου είπαν ότι, άν είχα πάρει "σκέτο" το δίσκο, αυτός θα είχε εγγύηση. Όμως μαζί με το laptop πάει κι ο δίσκος. Άρα, τζίφος.
Πήρα απ' το Πλαίσιο ένα νέο δίσκο (μικρότερο κατά 150Gb) τον οποίο τοποθέτησα στο laptop. Είχα backup σε Windows Home Server και επανέφερα το laptop (ολική επαναφορά, όπως λέμε).
Αυτός ο νέος δίσκος, Samsung 500Mb, έχει φυσικά την εγγύηση Πλαίσιο για 2 χρόνια (αν θυμάμαι καλά).
Έτσι απλά...
 
ΔΕΝ καλύφθηκε.
Το laptop έχει εγγύηση 1 έτους. Βέβαια η HP έχει κάτι προγράμματα "επέκτασης της εγγύησης", με καταβολή κάποιου ποσού. Φυσικά, δεν εγγράφηκα.
Στο Πλαίσιο μου είπαν ότι, άν είχα πάρει "σκέτο" το δίσκο, αυτός θα είχε εγγύηση. Όμως μαζί με το laptop πάει κι ο δίσκος. Άρα, τζίφος.
Πήρα απ' το Πλαίσιο ένα νέο δίσκο (μικρότερο κατά 150Gb) τον οποίο τοποθέτησα στο laptop. Είχα backup σε Windows Home Server και επανέφερα το laptop (ολική επαναφορά, όπως λέμε).
Αυτός ο νέος δίσκος, Samsung 500Mb, έχει φυσικά την εγγύηση Πλαίσιο για 2 χρόνια (αν θυμάμαι καλά).
Έτσι απλά...

όλα τα ηλεκτρονικά βάσει ευρωπάικού νόμου έχουν 2 χρόνια. έτσι και το laptop.

μήπως να τους έκανες μια καταγγελία για να ζοριστούν λίγο και να στο αλλάξουν ?

http://www.ekatanalotis.gr/?cat=57

Αυτό που λίγοι γνωρίζουν ωστόσο είναι ότι ο Αστικός Κώδικας, μετά την εναρμόνισή του με την ευρωπαϊκή νομοθεσία, ορίζει ότι μέσα στα πρώτα δύο χρόνια από την αγορά του προϊόντος κάθε κατασκευαστικό ελάττωμα επισκευάζεται δωρεάν, ενώ την ευθύνη απέναντι στον καταναλωτή έχει πρωταρχικά το κατάστημα αγοράς! «Είναι λοιπόν παντελώς παράνομη η πρακτική των καταστημάτων να παραπέμπουν τους καταναλωτές στην αντιπροσωπεία, καθώς και να τους “φορτώνουν” με έξοδα αποστολής και επισκευής. Οσο όμως αγνοούν τα δικαιώματά τους παραμένουν απροστάτευτοι απέναντι στην αυθαιρεσία» σχολιάζει ο κ. Γιώργος Λεχουρίτης, πρόεδρος της Γενικής Ομοσπονδίας Καταναλωτών Ελλάδος.
«Τα καταστήματα βέβαια “σκαρφίζονται” δεκάδες δικαιολογίες, όπως το να κατηγορούν τον καταναλωτή για τη βλάβη ή να ισχυρίζονται ότι πέρασε η προθεσμία της εγγύησης. Ο καταναλωτήςόμωςοφείλει να παραμείνει ανένδοτος και εν ανάγκη να προβεί σε έγγραφη καταγγελία» σχολιάζειη κυρία Παναγιώτα Καλαποθαράκου, δικηγόρος και αντιπρόεδρος της ΕΚΠΟΙΖΩ. «Ας σημειωθεί δε ότι η συντριπτική πλειονότητα όσων τολμούν να υποβάλουν καταγγελία δικαιώνονται, καθώς η παρανομία είναι πασιφανής. Απλώς, τα καταστήματα προσπαθούν να εκμεταλλευθούν την άγνοιά μας για να μεγιστοποιήσουν το κέρδος τους» καταλήγει.




 
Last edited:
όλα τα ηλεκτρονικά βάσει ευρωπάικού νόμου έχουν 2 χρόνια. έτσι και το laptop.

μήπως να τους έκανες μια καταγγελία για να ζοριστούν λίγο και να στο αλλάξουν ?

http://www.ekatanalotis.gr/?cat=57
Δυστυχώς δεν ισχύει αυτό. Το έχω ψάξει (και το έχουν ψάξει πολύ περισσότερο και τα καταστήματα που τους καίει). Είναι ιδιόμορφο το καθεστώς. Αφού στο αναφέρουν κατά την αγορά καλύπτονται. Και ειδικά όταν αυτές οι εγγυήσεις προέρχονται από τον κατασκευαστή (ΗΡ στην συγκεκριμένη περίπτωση).
 
ΝΟΜΟΣ Ν 3043 ΦΕΚ Α192 Άρθρο 554
Παραγραφή
Τα δικαιώματα του αγοραστή λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας παραγράφονται μετά την πάροδο πέντε ετών για τα ακίνητα και δύο ετών για τα κινητά.


Το θέμα είναι αν θα τους πείσεις ή αν θα πρέπει να μπεις στην διαδικασία να κάνεις αγωγή.

Αν δεν το κάνεις όμως δεν θα στρώσουν ποτέ.

Εγώ προς το παρόν αρνούμαι να αγοράσω ότι γράφει πάνω του 1 χρόνο εγγύηση (και ας μην ισχύει)
 
...
Αν δεν το κάνεις όμως δεν θα στρώσουν ποτέ.

Εγώ προς το παρόν αρνούμαι να αγοράσω ότι γράφει πάνω του 1 χρόνο εγγύηση (και ας μην ισχύει)
Συμφωνώ απόλυτα και στα δύο.
 
Απάντηση: Re: Εγγύηση "Πλαίσιο"

μετα απο 15 μηνες (με 2 χρονια εγγυηση)πηγα το pc με καμμενο τροφοδοτικο και μου ειπαν μετα τον πρωτο χρονο εχει εγγυηση το ανταλακτικο και πληρωνεις την εργασια.τσακωθηκα και δεν πηραν φραγκο.ειναι απαραδεκτοι.ντροπη τους.
 
Αποκωδικοποιητής (Turbo-X-HD-1000) με καμμένη πλακέτα όπως είπαν στο Πλαίσιο (οι ίδιοι είπαν ότι το μοντέλο αυτό έβγαζε συνεχώς καμένες πλακέτες). Αγορασμένος Ιανουάριο του 2012 δεν καλύπτει η εγγύηση λένε. Πως τους συμπεριφέρομαι; Δεν δικαιούμαι 2 έτη;
 
Αποκωδικοποιητής (Turbo-X-HD-1000) με καμμένη πλακέτα όπως είπαν στο Πλαίσιο (οι ίδιοι είπαν ότι το μοντέλο αυτό έβγαζε συνεχώς καμένες πλακέτες). Αγορασμένος Ιανουάριο του 2012 δεν καλύπτει η εγγύηση λένε. Πως τους συμπεριφέρομαι; Δεν δικαιούμαι 2 έτη;

Εννοείται, εκτύπωσε αν θες και μερικές σελίδες από τις παραγράφους που λέει ο φίλος από πάνω και πήγαινέ τες τους να τις διαβάσουν. Έχω σταματήσει εδώ και πολύ καιρό να παίρνω ηλεκτρονικά ήδη από πλαίσιο...
 
Ποια είναι η πολιτική του Πλαισίου για τις επιστροφές; Δίνουν χρήματα πίσω ή μόνο πιστωτικά;

Το προηγούμενο Σάββατο πήρα μια βάση με πληκτρολόγιο για το tablet. Στην πρώτη προσπάθεια να το τοποθετήσω, ξεκολλάνε και τα δύο κάτω άγκιστρο στήριξης. Το επιστρέφω σήμερα το απόγευμα, μου το αντικαθιστούν. Βάζω πολύ προσεκτικά το tablet στη θέση του και το στήνω όρθιο για 2-3 ώρες. Με το που πάω να σηκώσω την βάση, φεύγουν πάλι τα άγκιστρα μαζί με το tablet στο πάτωμα.

Όπως ίσως καταλαβαίνετε, δεν θέλω να ξαναπατήσω το πόδι μου σε κατάστημα τους και το πιστωτικό θα μου είναι άχρηστο.
 
Βάσει νόμου, πρέπει να δώσουν τα χρήματα πίσω. Αλλά μιας και η πολιτική του πλαισίου είναι ΠΑΝΩ από το νόμο, προσπαθούν να την σκαπουλάρουν με πιστωτικά.

Πρέπει ο καταναλωτής να "επιμείνει" ΠΟΛΥ (για να το πούμε.. κομψά) για να πάρει χρήματα πίσω.
 
Μετά την απαραίτητη φασαρία, πήρα τα λεφτά μου πίσω. Χίλιες φορές οι Κινέζοι, σου τα επιστρέφουν χωρίς δεύτερη κουβέντα.
 
Δυστυχώς η φασαρία στο πλαίσιο είναι δεδομένη για τέτοια θέματα... και δυστυχώς όχι μόνο στο πλαίσιο, αλλά στα περισσότερα μαγαζιά...

Από την άλλη, έχω δει στο media markt ταμπέλα που γράφει "επιστροφή χρημάτων ΧΩΡΙΣ ερωτήσεις"... (όπως πρέπει να είναι δηλαδή, για να λέμε και τα καλά των 'γερμανών´)....
 
Αν εχετε παραπανα και απο το Πλαισιο σε τετοια θεματα δε νομίζω οτι θα βρειτε καταστημα στην Ελλαδα που να σας ικανοποιει...

Οσον αφορα τα ''Κινεζικα / Turbo-X'' προιόντα του Πλαισιου, ο καθενας κρινει μονος του την ποιότητά τους και αν αξίζουν τα λεφτα τους.
 
Οντως το πλαισιο ειναι πολυ τυπικο στην αντικατασταση προιοντων. Δυστυχως η επελαση των turbo x εχει σαν αποτελεσμα να σταματησει να συνεργαζεται με αρκετες σοβαρες εταιριες...
 
Δυστυχως η επελαση των turbo x εχει σαν αποτελεσμα να σταματησει να συνεργαζεται με αρκετες σοβαρες εταιριες...
Απλως εκμεταλλευεται το brand που εχει χτισει τοσα χρονια και πουλάει πλέον Κινεζιές (από τις οποίες βγάζει και σοβαρά λεφτά - γιατί τα περιθώρια κέρδους στα επώνυμα / ''σοβαρα'' ειναι μηδαμινά).

Επιχειρηματικά πολύ σωστή κίνηση, για τους καταναλωτές όχι πάντα το καλύτερο...ειδικα για τους, έστω και λίγο, ψαγμένους....
 
Τυπικοί ειναι αλλά η επέλαση των Turbo X (κατά την γνώμη μου σαβούρες στην συντριπτική τους πλειοψηφία) το έχει κάνει πολύ ακριβό κατάστημα (με εξαίρεση κάποιες σποραδικές προσφορές) και με μηδαμινή ποικιλία σε επώνυμα προιόντα..
Πλέον το έχω διαγράψει από τη λίστα μου.

Αντίθετα προς έκπληξή μου έχω βρει πολλές φορές τιμές έκπληξη σε ηλεκτρονικά και λευκές συσκευές στους Γερμανούς (οι οποίοι σηκώνουν παζάρια), ενώ στις 2 φορές που αποφάσισα να επιστρέψω κάτι, δεν είχα κανένα πρόβλημα..