Εγγυηση προιοντων

rider

Supreme Member
5 December 2006
8,069
Με αφορμη μια κουβεντα που ειχαμε σε ενα αλλο site και αφορουσε γνωστο μαγαζι-αλυσιδα pc κυριως προιοντων ανοιξα αυτο το thread για να ακουσω και την δικια σας γνωμη..

Διαφωνουμε κυριως στο τι μπορει να διεκδικησει ο καταναλωτης οταν το υπο αντικατασταση προιον εχει σταματησει να παραγεται η εχει σταματησει η συγκεκριμενη αλυσιδα να το φερνει.

Εγω θεωρω οτι ειναι λογικο (αν δεν εχουν να σου δωσουν το ιδιο ακριβως μοντελο ) να απαιτησεις επιστροφη των χρηματων...και να μην δεχτεις αν δεν το επιθυμεις πιστωτικο και μαλιστα στην τρεχουσα σημερινη τιμη του προιοντος !!
( η οποια οπως ξερεται ειναι πολυ κατωτερη της αρχικης τιμης αγορας τουλαχιστον οσο αφορα τα pc προιοντα)

Και εχουμε και τον νομο :

N. 3587 Άρθρο 5:

Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Αν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή.»

Aυτο δεν το πολυκαταλαβαινω.....καταρχην τι εννοει νεο προιον ισης αξιας ? Ισης αξιας με την αρχικη (ετσι πιστευω ) η με την τρεχουσα ?
Και ποιος θα κρινει αν το νεο προιον που το μαγαζι επιμενει να μου δωσει ειναι ιδιας ποιοτητας με αυτο που ειχα αγορασει ?
Και ΕΓΩ κρινω οτι δεν ειναι ?
 
Ε, καλά δεν ξέρεις ότι όλοι οι νόμοι στο Ελλαδιστάν είναι γραμμένοι "ήξεις, αφήξεις" και έτσι κι αλλιώς κι αλλιώτικα για να μπορούν να ερμηνεύονται και να προσαρμώζονται κατά περίπτωση; Και να έχουν δουλειά και οι ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ οι δικηγόροι...
 
Ένα τρανό παράδειγμα είναι η Sony που εξακολουθεί να έχει
ένα χρόνο εγγύηση και παρόλα τα mail που τους έχω στείλει δεν
έχουν μπει στον κόπο να μου απαντήσουν.