Είναι γνήσια η μπαταρία;

kosdion

Established Member
16 April 2008
117
Και για να μην προβληματιστείτε με τον τίτλο, εξηγώ αμέσως:
Αγόρασα σήμερα μια γνήσια μπαταρία Nokia BL-5B για το 3230 τηλέφωνό μου από τον Γερμανό στο υποκατάστημα της Πλ. Βικτωρίας. Ζήτησα την γνήσια Nokia. Η ίδια η συσκευασία αλλά και από αυτό που φαινόταν στη συσκευασία, πράγματι έδειχνε γνήσια με το λογότυπο και τις "χειραψίες" των χεριών.
Όταν ομως την άνοιξα, ενώ διαπίστωσα πράγματι ότι το λογότυπο και η χειραψία καθώς και οι κουκίδες ήταν σωστά, με βάση αυτά που λέει η ιστοσελίδα της Nokia, δεν υπήρχε αντίστοιχη θέση ξυσίματος δίπλα στο λογότυπο για τον 20ψήφιο αριθμό!. Αν και έξυσα το λογότυπο λίγο αριστερά και κάτω δεν βρέθηκε αριθμός.
Πήγα μέχρι το εξουσιοδοτημένο της Nokia στην Βερανζέρου και μου είπαν από μια πρώτη ματιά ότι δεν φαίνεται να είναι γνήσια.
Με παρέπεμψαν στο κατάστημα που την πήρα και μου είπαν να ζητήσω να μου την αλλάξουν ή να μου δώσουν πίσω τα χρήματά μου.
Ξαναπήγα στον Γερμανό, και ο υπέυθυνος με διαβεβαίωσε ότι είναι γνήσια η μπαταρία, ότι στην Nokia δεν ξέρουν τι τους γίνεται και ότι κακώς την έξυσα ! Μου έγραψε ένα κωδικό που έχει πίσω η μπαταρία (0670528382066 P466081L37415).
Σε τηλεφωνική επικοινωνία με την Alpha Copy (210-8918700) μου είπαν να την πάω στα κεντρικά τους ή αν δεν μπορώ, σε κάποιο εξουσιοδοτημένο της Nokia για να την στείλουν στα κεντρικά και να μου δώσουν γραπτή βεβαίωση περί του αυθεντικού ή μή της μπαταρίας.
Και βέβαια θα την πάω το μεσημέρι, αλλά γιατί πρέπει να γίνεται όλη αυτή η ιστορία και η ταλαιπωρία για την γνησιότητα μιας μπαταρίας;
Έχει κανείς αγοράσει πρόσφατα γνήσια μπαταρία της Nokia και να είχε το ίδιο πρόβλημα;

Και βέβαια το μεγάλο ερώτημα είναι, αν η επίσημη Nokia απαντήσει ότι η μπαταρία δεν είναι γνήσια τότε τι κάνω;

Το σίγουρο είναι ότι: ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΑΓΟΡΑ ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΟ.
(Ακόμα κι αν είναι γνήσια η μπαταρία, η ταλαιπωρία φτάνει).
 
Mobile-Phone-Batteries-for-Nokia-BL-5B-.jpg

Αυτή εδώ, είναι μια μπαταρία no name, που μοιάζει με την δικιά μου (αυτή που αγόρασα) στο πίσω μέρος, αλλά διαφέρει από μπροστά γιατί δεν έχει το λογότυπο και τα χέρια, τα οποία είχε αυτή που αγόρασα και γι αυτό με "ξεγέλασε".
Ήδη από χτες έχω παραδώσει την μπαταρία στο εξουσιοδοτημένο κατάστημα της Alpha Copy στην Βερανζέρου και περιμένω απάντηση.
Σε περίπτωση που η μπαταρία δεν είναι γνήσια, θα κινηθούν όλες οι νόμιμες διαδικασίες εφόσον βέβαια δεν δεχθεί να την αλλάξει το συγκεκριμένο κατάστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ ή να επιστρέψει τα χρήματα.

Και αυτό το λέω γιατί χτες έκανα το εξής:
Πήγα σε άλλο κατάστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ, ζήτησα γνήσια μπαταρία για το Nokia μου και μόλις την έφερε ο υπάλληλος είδα ότι ήταν ίδια με αυτή που αγόρασα, (η συσκευασία και η μπροστινή της πλευρά που φαίνεται λόγω διαφανούς συσκευασίας), μόνο που είχε και την μαύρη λωρίδα (δεξιά του λογότυπου).
Όπως καταλαβαίνετε η συγκεκριμένη είχε πολύ περισσότερες πιθανότητες να είναι γνήσια.
Ήδη έχω μιλήσει με την εταιρεία ΓΕΡΜΑΝΟΣ και περιμένω σήμερα όπως μου είπαν μια απάντηση. (Το όνομα του κυρίου με τον οποίο μίλησα είναι στη διάθεση των υπευθύνων του φόρουμ).

Αλλά εκείνο που σε κάνει να απορείς είναι η εμμονή του υπευθύνου του καταστήματος στη Πλ. Βικτωρίας ότι η μπαταρία είναι γνήσια ! ! !
 
Άσχετα από την κατάληξη που θα έχει η δικιά μου περίπτωση, θα μου επιτρέψετε να συστήσω στα μέλη του φόρουμ να μην αγοράζουν μπαταρίες κινητών από άλλα καταστήματα πέραν της αντιπροσωπείας του κινητού τους
(σημ. για Nokia επίσημη αντιπροσωπεία είναι η Alpha Copy).
Ούτως ή άλλως δεν έχει διαφορά στην τιμή και είσαι και σίγουρος.
 
Δυστηχώς πολλοί αγοράζουν εν αγνοία τους από προμηθευτές, άσχετα αν είναι Germanos.Πολλοί ξέρουν βέβαια τί πουλάνε γιατί το κέρδος είναι διαφορετικό.

Αν χρειαστείς βοήθεια από NOKIA πες μου. Ήδη είναι ενημερωμένοι.

Η μπαταρία που πήρες είναι fake.
 
Σ' ευχαριστώ Νίκο.
Θα περιμένω τηλέφωνο από το κατάστημα της Alpha Copy στη Βερανζέρου, όπου και παρέδωσα την μπαταρία, κι αν χρειαστεί θα σου πω.
Για τον ΓΕΡΜΑΝΟ δεν ξέρω αν θα με καλέσουν....
Το μόνο που με απασχολεί είναι αν θα μου την αλλάξουν με μια πραγματικά γνήσια.
 
Την Παρασκευή επικοινώνησα και με τους 2 (Alpha Copy & Γερμανό) και μου είπαν να περιμένω απάντηση μέσα στη βδομάδα.
Δεν έχω λόγους να μην περιμένω, αλλά σε περίπτωση που δεν λυθεί το θέμα οριστικά υπάρχει και η δυνατότητα καταγγελίας.....
 
Πριν από λίγο έλαβα κλήση στο κινητό μου από την Εξυπηρέτηση Πελατών του ΓΕΡΜΑΝΟΥ. Η κυρία με την οποία μίλησα με ενημέρωσε ότι θα μου στείλουν μια μπαταρία γνήσια το πολύ μέχρι την Πέμπτη.
Αναμένω.
 
Και τι εγινε αμα σου στειλουν ?
(περα απο το οτι θα κανεις την δουλεια σου)


Ουτε γατα ουτε ζημια δλδ ?
 
Και τι εγινε αμα σου στειλουν ?
(περα απο το οτι θα κανεις την δουλεια σου)


Ουτε γατα ουτε ζημια δλδ ?


όχι ακριβώς ούτε γάτα ούτε ζημιά, αλλά η κινητοποίηση, ενημέρωση από άλλα μέλη, δημοσιοποίηση έφερε αποτέλεσμα γιά τον φίλο μας.
Και πιθανόν παραδειγματισμό και ελπίζουμε αποφυγή παρόμοιων καταστάσεων στο μέλλον
 
Για το καταστημα εννοω
Του δωσανε μια σωστη μπαταρια, και αυτο ηταν ολο ?
Εκει παει η "γατα και η ζημια"
 
Δλδ παρέχτηκαν την απάτη στον Γερμανό;

Ωραία, αν κάνει και ο Γερμανός τέτοια (θα μου πεις βέβαια, γιατί όχι; ).

Μαύρο από εμένα.

Προφανώς το θέμα δεν ειναι ο φίλος που εβγαλε άκρη, ούτε ότι το forum έχει δύναμη για να λυσει το πρόβλημα του φίλου αλλά πως η μεγαλύτερη αλυσίδα κινητών στην Ελλάδα κάνει τέτοιες απάτες.

Αυτό είναι που θέλει κυνήγι!
 
Θα ήθελα να ξεκαθαρίσω το εξής:
Αγόρασα μια γνήσια μπαταρία ενώ αποδείχτηκε ότι δεν ήταν.
Γνήσια επλήρωσα και γνήσια πρέπει να έχω.
Τώρα, αν αυτό έγινε εσκεμμένα ή όχι, δεν μπορώ να το ξέρω.
Όσον αφορά την ενημέρωση που έκανα στο ιντερνετ, δεν το έκανα για να θίξω τον ΓΕΡΜΑΝΟ ούτε για να αποκομίσω κάποιο όφελος.
Το έκανα γιατί θεώρησα ότι πρέπει να ενημερώσω το κοινό που αγοράζει να προσέχει όταν αγοράζει και να ελέγχει.
Και δη να μην επαναπαύεται σε ότι του λέει το οποιοδήποτε κατάστημα.

Για την διευθέτηση του θέματος, ακολούθησα τη σωστή διαδικασία, δηλ. απευθύνθηκα στην Alpha Copy & στον ΓΕΡΜΑΝΟ.

Αυτά, και περιμένω να δω την μπαταρία που θα μου στείλουν.
Θα σας ενημερώσω και πάλι.
Μέχρι τότε, προσέχετε πάρα πολύ όταν αγοράζετε.
Στο κάτω-κάτω της γραφής, τα χρήματά σας δίνετε για να παίρνετε αυτό που θέλετε και όχι αυτό που σας δίνουν.
 
Last edited:
Όπως είχα πει πιό πάνω, τη Δευτέρα 27/4 με είχε πάρει μια κυρία από το Τμήμα Εξυπηρέτησης του ΓΕΡΜΑΝΟΥ και μου εζήτησε μια δ/νση για να μου στείλουν μια γνήσια μπαταρία μέχρι την Πέμπτη το πολύ.
Χτες λοιπόν, κατά τις 2 το μεσημέρι, με ξαναπήρε η ίδια και μου ζήτησε να παραδώσω την μπαταρία στο κατάστημα που την αγόρασα για να την ελέγξουν και οι ίδιοι !
Δεν είπα τίποτα, απλά ότι δεν μπορώ γιατί την έχω ήδη παραδώσει από την περασμένη Πέμπτη στην Βερανζέρου.
Της έδωσα τα τηλέφωνα (Βερανζέρου & κεντρικά Alpha Copy), για να επικοινωνήσουν μαζί τους.
Με διαβεβαίωσε και πάλι, ύστερα από ερώτησή μου, ότι θα μου στείλει με courrier μια άλλη γνήσια μπαταρία, το πολύ μέχρι την Πέμπτη.
Αναμένω.

Μόλις πήρα τηλέφωνο στη Βερανζέρου (Alpha Copy), και ο υπεύθυνος μου είπε ότι δεν είχε καμία κλήση από το Τμήμα ξυπηρέτησης ΓΕΡΜΑΝΟΥ για την μπαταρία ! ! ! !´
Ούτε ακόμα ήρθε απάντηση από τα κεντρικά της (Alpha Copy) για την μπαταρία μου.
Αναμένω (δις).
 
Επικοινώνησα πριν λίγο και με την Alpha Copy (κεντρικά) και μου είπαν ότι θα με ειδοποιήσουν.
 
παραδεχτηκε η εκπροσωπος του Γερμανου οτι σου πουλησαν μια μη γνησια μπαταρια ή απλα σου ειπε θα σου στειλει αλλη ?
και ουτε γατα ουτε ζημια ?

τσιν τσον Κινα ?

δεν παμε καλααααααα!!!

αν γινοντε τετοια πραγματα σε τοσο μεγαλες αλυσιδες.....
 
Κατάστημα Γερμανός επί της Σταδίου πριν 2 χρόνια. Πηγαίνω το μήνα Φεβρουάριο να αγοράσω το κινητό Sony Ericsson K750i. Το κινητό τότε έκανε 330 ευρώ μετρητοίς χωρίς σύνδεση, σκέτη η συσκευή. Δίνω τα χρήματα και πηγαίνω σπίτι μου χαρούμενος για την αγορά μου.Δεν άνοιξα το κουτί στο κατάστημα,πίστευα ότι το κινητό θα ήταν άθικτο. Ανοίγωντας το κουτί βλέπω το καλώδιο που συνδέεται με τον υπολογιστή να είναι χύμα, να μην είναι δεμένο με εκείνο το πλαστικό που τυλίγονται τα καινούργια καλώδια. Βάζω απευθείας τη μπαταρία στο κινητό χωρίς να τη φορτίσω και βλέπω ότι στο φάκελο με τα βίντεο είχε μέσα 3 βιντεάκια, ένα εκ των οποίων έδειχνε το χριστουγεννιάτικο δέντρο της πλατείας Συντάγματος..... Κοινώς το κινητό ήταν χρησιμοποιημένο, εκτός καταστήματος, για περίπου 2 μήνες... Κατά τ άλλα με διαβεβαίωνε η πωλήτρια ότι ήταν καινούργιο. Το γύρισα στο Γερμανό και όταν είπα ότι το κινητό έχει βιντάκια μέσα και ότι είναι χρησιμοποιημένο, προσπάθησαν να με βγάλουν τρελό, ότι εγώ τα τράβηξα κλπ. Ευτυχώς που είχε μέσα το βίντεο με το χριστουγεννιάτικο δέντρο,όπου μπορούσα να αποδείξω και τη χρονολογία του βίντεο. Κακώς αντί να πάρω τα χρήματά μου πίσω δέχθηκα να μου δώσουν όντως ένα καινούργιο ίδιο κινητό. Οι άνθρωποι δεν είναι επαγγελματίες, τους έχω βάλει Χ από καιρό, ειδικά το κατάστημα στη Σταδίου.
 
Tην στιγμή που ο Γερμανός και ο κάθε Γερμανός(το ίδιο ισχύει και για Wind και Voda και Cosmote Corners) μπορεί να προμηθεύεται αξεσουάρ από τρίτους αυτά είναι αναμενόμενα.To κέρδος είναι γλυκό.
Η περίπτωση του kosdion δεν ήταν η πρώτη και δυστυχώς ούτε η τελευταία.
Ακόμη και κουτιά ανοίγονται και βγαίνουν τα original hands free και μπαταρίες και μπαίνουν ιμιτασιόν.
 
Last edited: