Είναι η Τίνα η καλύτερη κιθάρα αυτή τη στιγμή στον πλανήτη?

Απάντηση: Re: Είναι η Τίνα η καλύτερη κιθάρα αυτή τη στιγμή στον πλανήτη?

Ανατριχιαστικό κάργα....
Δεν ξερω ποιο. Οτι παιζουν ετσι σε αυτη την ηλικια ή παιζουν με ενα ψευτικο χαμογελο συνεχεια κολλημενο στα προσωπα τους;...
 
Είναι απίστευτη η κοπέλα, την πέτυχα και γω στο youtube πριν κανένα μήνα εντελώς τυχαία και έπαθα την πλάκα της ζωής μου (και τώρα για να λέμε την αλήθεια....πόσο τέλειο είναι όταν μια τέτοια ταλεντάρα είναι ΚΑΙ όμορφη γυναίκα) .....ξέρω είμαι επιφανειακός....χτυπήστε με αλύπητα.

Nαι...ενώ εμείς σταθήκαμε αποκλειστικά στα δάχτυλα της ξέρς.. :flipout:
 
Nαι...ενώ εμείς σταθήκαμε αποκλειστικά στα δάχτυλα της ξέρς.. :flipout:

Γνωριζεις φυσικα οτι ... ΑΝ τα δαχτυλα μιας γυναικας ειναι μακρια, αρυτιδωτα (που μονο μια εφηβη διαθετει)
και το σχημα των νυχιων βρισκεται σε συμμετρια με την μορφολογια των δαχτυλων (δυσκολο να εξηγηθει)
... εχεις ΥΦΑΡΠΑΧΘΕΙ απο την συγκεκριμενη γυναικα ! :love:

Σου αποκαλυπτω παναρχαια κρυμμενη γνωση .... που μονο οι μυστες κατεχουν. :proud:

Κανονικα ... θα πρεπε να σε χρεωσω ! :rolleyes:
Aλλα εισαι φιλαρακι ... -bye-

Αρμονια και μελωδια ΔΕΝ υπαρχει μονο στα ηχητικα κυμματα ! -bye-
 
Re: Απάντηση: Re: Είναι η Τίνα η καλύτερη κιθάρα αυτή τη στιγμή στον πλανήτη?

Δεν ξερω ποιο. Οτι παιζουν ετσι σε αυτη την ηλικια ή παιζουν με ενα ψευτικο χαμογελο συνεχεια κολλημενο στα προσωπα τους;...
Και τα δύο Δημήτρη..Αφύσικο..
 
Διαφωνώ. Μουσικά είναι άρτια. Τεχνικά είναι από άλλο πλανήτη. Ζωγραφίζει, δεν παίζει απλά. Μεταφορά του presto μέρους της No14 sonata του Beehtoven σε ηλεκτρική κιθάρα. Ετσι παιγμένο δεν νομίζω να διαφωνούσε ούτε ο Ludwig van. Ας μην έχουμε κλειστούς ορίζοντες, μουσική είναι.
Εθεσα το ερώτημα διότι πολλοί μουσικόφιλοι ανα τον κόσμο υποστηρίζουν ότι αυτή η πιτσιρίκα είναι αυτή τη στιγμή Νο1 στην ηλεκτρική κιθάρα, και ήθελα να ακούσω και άλλες απόψεις.

Δυστυχώς, δεν μπορεί η ηλεκτρική κιθάρα να αποδώσει το συναίσθημα του έργου..όπως το έχουμε γνωρίσει μέσα από το ηχόχρωμα του πιάνου..όπως δεν μπορεί και ο κλασικός πιανίστας να σου παίξει σόλο των ACDC και να συγκινήσει τους απανταχού heavy-μεταλλάδες. Εγώ σαν συχνός ακροατής των πιανιστικών έργων του Beethoven αυτό συμπέρανα. Φυσικά είναι η γνώμη μου αυτή και δεν έχει να κάνει με την τεχνική αρτιότητα της Τίνας. Η επιλογή της συγκεκριμένης διασκευής έγινε νομίζω για λόγους εντυπωσιασμού και μόνο και όχι για να προσφέρει κάτι στην μουσική δημιουργία.
 
Εγώ βασικά θα ήμουν πιο πολύ προς Joanna Connor και Christone Ingram (για μελλοντικό ταλέντο). :p

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.



To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Δυστυχώς, δεν μπορεί η ηλεκτρική κιθάρα να αποδώσει το συναίσθημα του έργου..όπως το έχουμε γνωρίσει μέσα από το ηχόχρωμα του πιάνου..όπως δεν μπορεί και ο κλασικός πιανίστας να σου παίξει σόλο των ACDC και να συγκινήσει τους απανταχού heavy-μεταλλάδες. Εγώ σαν συχνός ακροατής των πιανιστικών έργων του Beethoven αυτό συμπέρανα. Φυσικά είναι η γνώμη μου αυτή και δεν έχει να κάνει με την τεχνική αρτιότητα της Τίνας. Η επιλογή της συγκεκριμένης διασκευής έγινε νομίζω για λόγους εντυπωσιασμού και μόνο και όχι για να προσφέρει κάτι στην μουσική δημιουργία.

Το συναίσθημα του συυκεκριμένου έργου απλώς το έχουμε συνηθίσει με το πιάνο όπως αντίστοιχα νιώθουμε εξοικείωση με τα σόλο των AC/DC στην ηλεκτρική κιθάρα. Όταν τα αυτιά μας έχουν συνηθίσει συγκεκριμένη ενορχήστρωση κάποιου έργου, είναι λίγο δύσκολο να αποδεχτούν κάτι διαφορετικό. Προσωπικά μπορώ να ευχαριστηθώ διαφορετικές ενορχηστρώσεις ή εκτελέσεις σε διαφορετικό από το αρχικό όργανο διότι η μουσική βασικά είναι νότες, τα όργανα είναι απλά το μέσον.
 
Δηλαδή ωρέ παλληκάρια, εσάς αισθητικώς σας αρέσουν τέτοιες "αναγνώσεις" κλασσικών έργων;
Ιδίως αυτή στην αρχή του νήματος.... η moonlight άντε αβέρτα με μεταλλίζοντα ντάπα-ντούπα;
Αυτή η επιλογή μερικών εκ των πιο αναγνωρίσιμων και πιο λαμπρών στιγμών της Μουσικής, και χρήση τους απλώς ως μουσικά χαλιά πάνω στα οποία ξεδιπλώνεται μια στείρα και στυγνή επίδειξη τεχνικών δεξιοτήτων;


Καμιά φορά η προσπάθεια να πείσεις όλον τον κόσμο ότι παίζεις ...παπάδες λειτουργεί ως συνδετικός κρίκος μεταξύ μεγαλείου και γελοίου

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Το συναίσθημα του συυκεκριμένου έργου απλώς το έχουμε συνηθίσει με το πιάνο όπως αντίστοιχα νιώθουμε εξοικείωση με τα σόλο των AC/DC στην ηλεκτρική κιθάρα. Όταν τα αυτιά μας έχουν συνηθίσει συγκεκριμένη ενορχήστρωση κάποιου έργου, είναι λίγο δύσκολο να αποδεχτούν κάτι διαφορετικό. Προσωπικά μπορώ να ευχαριστηθώ διαφορετικές ενορχηστρώσεις ή εκτελέσεις σε διαφορετικό από το αρχικό όργανο διότι η μουσική βασικά είναι νότες, τα όργανα είναι απλά το μέσον.

το να εκτελέσεις - διασκευάσεις ένα έργο που έχει γραφτεί για συγκεκριμένο αριθμό "φωνών" και οργάνων με λιγότερες "φωνές" ή όργανα θέλει βαθεια γνώση θεωρίας, ενασχόλησης και φυσικά έμπνευσης.
Το να πάρεις ένα έργο όπως η σονάτα υπό το Σεληνόφως και να προγραμματίσεις την γενική αίσθηση που παίρνει ο μέσος ακροατής για ένα όργανο είτε αυτό είναι πιάνο με ένα χέρι, είτε σε μονοφωνικό συνθεσάιζερ είτε σε λατέρνα είτε σε μουσικό κουτί είναι κάτι που σαφώς δεν έχουμε εδώ.
Πχ ο Gould έκανε διασκευή των συμφωνιών του Beethoven και το αποτέλεσμα ήταν απλά εκπληκτικό.

εδώ η προσέγγιση ήταν προσέγγιση οδοστρωτήρα.
 
Απάντηση: Re: Είναι η Τίνα η καλύτερη κιθάρα αυτή τη στιγμή στον πλανήτη?

Πχ ο Gould έκανε διασκευή των συμφωνιών του Beethoven και το αποτέλεσμα ήταν απλά εκπληκτικό.

Ο Λιστ.
Δεν θυμάμαι εάν υπάρχει στην κατηγορία παρουσίαση των μεταγραφών για πιάνο που έκανε στις 9 συμφωνίες. Πολύ καλή εκτέλεση όλου του κύκλου έχει και ο Κυπριανός Κατσαρής.
 
Δυστυχώς, δεν μπορεί η ηλεκτρική κιθάρα να αποδώσει το συναίσθημα του έργου..όπως το έχουμε γνωρίσει μέσα από το ηχόχρωμα του πιάνου..όπως δεν μπορεί και ο κλασικός πιανίστας να σου παίξει σόλο των ACDC και να συγκινήσει τους απανταχού heavy-μεταλλάδες. Εγώ σαν συχνός ακροατής των πιανιστικών έργων του Beethoven αυτό συμπέρανα. Φυσικά είναι η γνώμη μου αυτή και δεν έχει να κάνει με την τεχνική αρτιότητα της Τίνας. Η επιλογή της συγκεκριμένης διασκευής έγινε νομίζω για λόγους εντυπωσιασμού και μόνο και όχι για να προσφέρει κάτι στην μουσική δημιουργία.

Εννοείται!!Εννοείται φίλε μου ότι δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να συγκριθεί με το πρωτότυπο όργανο για το οποίο έχει γραφτεί το έργο, καμία σχέση, το πιάνο σε αυτή τη σονάτα σου σηκώνει κάθε τρίχα του κορμιού σου.
Απλά αν έχουμε ανοιχτούς ορίζοντες και μέσα στην εξίσωση βάλουμε ότι παίζει κάποιος σονάτα με το ΠΛΕΟΝ ακατάλληλο όργανο (ηλεκτρική κιθάρα), η εκτέλεση είναι φανταστική. Σαφώς και δεν μπορεί να συγκριθεί με μια εκτέλεση πιάνου της Lisitsa ας πούμε, τι να λέμε..
 
Το συναίσθημα του συυκεκριμένου έργου απλώς το έχουμε συνηθίσει με το πιάνο όπως αντίστοιχα νιώθουμε εξοικείωση με τα σόλο των AC/DC στην ηλεκτρική κιθάρα. Όταν τα αυτιά μας έχουν συνηθίσει συγκεκριμένη ενορχήστρωση κάποιου έργου, είναι λίγο δύσκολο να αποδεχτούν κάτι διαφορετικό. Προσωπικά μπορώ να ευχαριστηθώ διαφορετικές ενορχηστρώσεις ή εκτελέσεις σε διαφορετικό από το αρχικό όργανο διότι η μουσική βασικά είναι νότες, τα όργανα είναι απλά το μέσον.

Συμφωνώ απόλυτα. Το θέμα είναι να μπορείς να απολαύσεις την μουσική...
 
Re: Απάντηση: Re: Είναι η Τίνα η καλύτερη κιθάρα αυτή τη στιγμή στον πλανήτη?

Ο Λιστ.
Δεν θυμάμαι εάν υπάρχει στην κατηγορία παρουσίαση των μεταγραφών για πιάνο που έκανε στις 9 συμφωνίες. Πολύ καλή εκτέλεση όλου του κύκλου έχει και ο Κυπριανός Κατσαρής.

από βιασύνη....
 
το να εκτελέσεις - διασκευάσεις ένα έργο που έχει γραφτεί για συγκεκριμένο αριθμό "φωνών" και οργάνων με λιγότερες "φωνές" ή όργανα θέλει βαθεια γνώση θεωρίας, ενασχόλησης και φυσικά έμπνευσης.
Το να πάρεις ένα έργο όπως η σονάτα υπό το Σεληνόφως και να προγραμματίσεις την γενική αίσθηση που παίρνει ο μέσος ακροατής για ένα όργανο είτε αυτό είναι πιάνο με ένα χέρι, είτε σε μονοφωνικό συνθεσάιζερ είτε σε λατέρνα είτε σε μουσικό κουτί είναι κάτι που σαφώς δεν έχουμε εδώ.
Πχ ο Gould έκανε διασκευή των συμφωνιών του Beethoven και το αποτέλεσμα ήταν απλά εκπληκτικό.

εδώ η προσέγγιση ήταν προσέγγιση οδοστρωτήρα.

Δηλαδή διακρίνεις λάθος στον τρόπο που έκανε την μεταφορά από την παρτιτούρα του πιάνου?Γιατί εγώ την βρίσκω μεγαλειώδη, βασικά αποκλείεται να την έκανε και μόνη της. Εκτός αν κρίνεις το τελικό αποτέλεσμα από τον ήχο της ηλεκτρικής κιθάρας. Οκ, εννοείται οτι η ηλεκτρική κιθάρα δεν μπορεί να αποδώσει έργο που έχει γραφτεί για πιάνο και δυο χέρια ακέραιο. Και?κρίνουμε αρνητικά αυτόν που μπορεί και παίζει έτσι έστω την πετσοκομμένη (αναγκαστικά) διασκευή του? Μα είναι τελείως διαφορετικά πράγματα το παίξιμο ενός οργάνου, με το τι παρτιτούρα παίζεις. Εσύ κρίνεις τον μουσικό βάση του τι σύνθεση παίζει, άκυρο κατά την δική μου άποψη. Θα πρέπει να μπορείς να κρίνεις τον μουσικό άσχετα από την σύνθεση που παίζει, όπως και το αντίστροφο.