Εκκινητής αυτοκινητου επαναφορτιζὀμενος

Kosh

AVClub Fanatic
7 September 2006
101,167
Εκεί ψηλά.....
Εχει κανεις γνωση τι ειδους να προτιμησω ?

Εχουμε στην οικογενεια 2-3 οχηματα που αρκετες φορες λογω αχρηστιας θελουν ενα "σπρωξιμο" ενεργειακο.

Παρατηρω οτι υπαρχουν ακριβα μοντελα (black & decker) που εχουν 450Amps αλλα βλεπω και κατι αλλα που ονομαστικα λενε οτι δινουν 900Amps.

Eιναι καλυτερα τα περισσοτερα Αμπερ ή κατι αλλο θελει προσοχη πριν την αγορα ενος τετοιου στοιχειου?
 
ΜΠΛΑΚΕΝΤΝΤΕΚΕΡ ΧΩΡΙΣ ΔΕΥΤΕΡΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ. Τ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΙΝΕΖΙΚΑ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ. ΕΧΩ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΑΠΟ ΠΡΑΚΤΙΚΕΡ ΚΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΜΦΑΝΕΣΤΑΤΗ. ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΑΕΡΟΣΥΜΠΙΕΣΤΗ ΓΙΑ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΟΤΑΤΟ.
 
ΜΕΧΡΙ 6,000 ΚΕ ΜΗΧΑΝΗ ΠΑΙΡΝΗ ΜΠΡΟΣΤΑ!

ΚΑΝΟΝΑΣ ΑΠΑΡΑΒΑΤΟΣ ΤΕΤΟΙΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑΝΑΙ ΕΠΩΝΥΜΑ.
 
Η αλήθεια είναι κάπου στην μέση, αν έχεις τα λεφτά θα πάρεις το black & decker. Αν δεν έχεις μια χαρά θα κάνεις κ τη δουλειά σου με ένα των 39,90.
 
Μια καλη μπαταρια αυτοκινητου και ενα μηνα να μεινει ακινητο, και δυο μηνες, μεχρι και εξι μηνες (λιγες μπαταριες το μπορουν αυτο), το βαζει μπροστα.
Αρκει η μπαταρια να ειναι στις προδιαγραφες του αυτοκινητου και οχι μεγαλυτερη, ωστε να μπορει να φορτιζει.
Εξαιρεσεις υπαρχουν σε μερικα Ιαπωνεζικα αυτοκινητα που φορουν αστειες μπαταριες, οι οποιες και καλες να ειναι μενουν απο ρευμα ακομα και να αναψεις τα αλαρμ για ενα τεταρτο... Και δεν συγκρατουν και ρευμα κιολας για πολυ καιρο (λογω ακινησιας).

Τωρα εχοντας μια αφορτιστη μπαταρια στο αυτοκινητο επιβαρυνεις, εως και δημιουργωντας σοβαρη βλαβη σε:
α) αλτενεϊτορ
β) μιζα
γ) ηλεκτρονικα. Πολλα αυτοκινητα λειτουργωντας σε μικρη ταση αναβουν πολλες βλαβες. Οι οποιες θελουν επισκεψη σε ηλεκτρολογο για να κανει reset.
Αλλες φορες δημιουργειται σοβαρο προβλημα στις μοναδες και θελουν αντικατασταση.

Τουλαχιστον αφου τα βαλεις μπροστα περιμενε ενα 10λεπτο πριν ξεκινησεις.
Αν δεις τα οργανα ή τις φωτεινες ενδειξεις (λαμπακια κουμπιων κτλ) να τρεμοπαιζουν σβησε αμεσως την μηχανη.

Για να βαλεις μπροστα ενα αυτοκινητο με καλωδια πρεπει το αυτοκινητο που δινει ρευμα να ειναι σβηστο. Απαραιτητως. Αλλιως κανεις ζημια και στα δυο.

Το καλωδιο του αρνητικου πολου στο αυτοκινητο που θελουμε να παρει μπροστα να τοποθετηθει πανω στο σασμαν σε παχυ αλουμινενιο μερος του.

Τωρα επειδη ειναι τρια τα αυτοκινητα και προφανως η αντικατασταση τριων μπαταριων ειναι δαπανηρη τοτε ισως σου χρειαζεται ενα τετοιο μηχανακι.
Αλλά και αυτο το μηχανακι χρειαζεται σωστη φορτιση πρωτα. Και δεν κραταει ρευμα για μηνα. Οποτε μαλλον θα συναντησεις το προβλημα να ειναι ξεφορτιστο και ουτε και με αυτο να κανεις δουλεια σου.

Σε καθε περιπτωση δεν αξιζει να δωσεις πανω απο 50 .
 
Για να βαλεις μπροστα ενα αυτοκινητο με καλωδια πρεπει το αυτοκινητο που δινει ρευμα να ειναι σβηστο. Απαραιτητως. Αλλιως κανεις ζημια και στα δυο.

Επ!! Βεβαιος εισαι για αυτο εε ?

Δεν εχω ξαναδει ποτε να μην εκκινουν και το αυτοκινητο τροφοδοτη. Τι ειδους προβλημα μπορει να παθει ο τροφοδοτης ? Να μην παιρνει σωστο ρευμα ?



Το καλωδιο του αρνητικου πολου στο αυτοκινητο που θελουμε να παρει μπροστα να τοποθετηθει πανω στο σασμαν σε παχυ αλουμινενιο μερος του.


Οχι στον αρνητικο πολο !!? :eek:
 
Ναθ και τα δυο φοράνε την ίδια μπαταρία 12ν 17Ah και η μπαταρία κοστίζει περίπου 52 ευρώ από εδώ

τώρα γιατί το ενα λέει 450 και το αλλο 900 ένας θεός το ξέρει

αν δεν σε ενδιαφέρει η εμφάνιση πάρε μια μπαταρία απο το παραπάνω λινκ και ενα ζευγάρι καλώδια
 
Επ!! Βεβαιος εισαι για αυτο εε ?

Δεν εχω ξαναδει ποτε να μην εκκινουν και το αυτοκινητο τροφοδοτη. Τι ειδους προβλημα μπορει να παθει ο τροφοδοτης ? Να μην παιρνει σωστο ρευμα ?

α) δεν θελεις να δει πτωση τασης το αυτοκινητο που δινει ρευμα. Πιθανη σοβαρη ζημια στα ηλεκτρονικα.
β) ζοριζεται και το αλτενεϊτορ, συγκεκριμενα ο ανορθωτης.
γ) σε περιπτωση λανθασμενης πολικοτητας στο αλλο αυτοκινητο θα γινει ζημια και στο αυτοκινητο που δινει ρευμα (το αλλο κατα 99.9% θα παθει οπως και να εχει).
δ) δεν υπαρχει νοημα να ειναι αναμενο. Αν ειναι να παρει το αλλο θα παρει. Η μπαταρια δινει στιγμιαια πολλα αμπερ, παρα πολλα. Καμια σχεση με αυτα που δινει το αλτενεϊτορ στο ρελαντι.

Η μονη περιπτωση που θα χρησιμευσει να ειναι αναμενος ο κινητηρας στο αυτοκινητο που δινει ρευμα ειναι τα πραγματα να ειναι πολυ ζορισμενα και να μην μπορει το αλλο να παρει μπροστα. Εκει παιρνεις το ρισκο και τα παιζεις ολα για ολα αν καιγεσαι τοσο πολυ να παρει μπροστα.

Κανονικα το αυτοκινητο που δινει ρευμα δεν πρεπει να εχει καν το κλειδι στην μιζα. Οχι απλα να ειναι κλειστος ο διακοπτης, ουτε καν επανω.


Οχι στον αρνητικο πολο !!? :eek:

Οχι στον αρνητικο πολο.
Επανω στο σασμαν. Εκει ειναι και η μιζα...

Ο αρνητικος πολος σε ενα αυτοκινητο συνδεεται κατευθειαν με το σασμαν και με το σασι. Με το σασμαν για να παρει ευκολα μπροστα (χωρις πτωση τασης δηλαδη, αμεση επαφη) και με το σασι για να μπορεσει να λειτουργει το κυκλωμα. Αν δεν υπηρχε συνδεση με το σασι θα εκλεινε κυκλωμα οι βασεις του κινητηρα, η ντιζα συμπλεκτη και αλλα ακαταλληλα σημεια.

Οταν ομως θελεις να δωσεις ρευμα για να παρει μπροστα τοτε δινεις απευθειας στην μιζα (δηλαδη στο σασμαν) για να μην εχεις απωλειες και ετσι να παρει πολύ πιο ευκολα μπροστα.


ΥΓ. Χρησιμοποιησε χοντρα καλωδια. Πολυ χοντρα.
Τεραστια διαφορά.
 
Και κατι αλλο.
Αν στο αυτοκινητο που θελεις να βαλεις μπροστα δεν γυριζει γοργα η μιζα παρολο που η μπαταρια του αλλου ειναι σε καλη κατασταση, και παρολο που εχεις καλα και χοντρα καλωδια τοτε το προβλημα ειναι το εξης: η μπαταρια του αυτ/του που δεν παιρνει μπροστα ειναι βραχυκυκλωμενη.

Σε αυτη την περιπτωση μπορεις να κανεις ενα κολπο και τελικα να γυριζει η μιζα σωστα και να παρει μπροστα.
Να βγαλεις τον αρνητικο πολο απο την μπαταρια του αυτ/του που δεν παιρνει μπροστα ωστε να μην υπαρχει η βραχυκυκλωμενη μπαταρια στο κυκλωμα (η οποια ρουφαει τα αμπερ με καλαμακι, μπουρι μαλλον).
Και αφου παρει μπροστα τοτε να την συνδεσεις.

Αλλά δεν στο συνιστω. Η λειτουργια ενος αυτ/του με βραχυκυκλωμενη μπαταρια οδηγει κατα 99.99% σε βλαβη στα ηλεκτρονικα και στο αλτενεϊτορ.
 
Για να μη λέμε ότι θελουμε , στο manual του αυτοκινήτου σου γράφει ακριβώς τη διαδικασία ρευματοδοτησης σε άλλο όχημα ,
Στο focus λοιπόν λειει σαφέστατα όταν δίνω ρεύμα έχω ανάψει τη μηχανή μου....
 
Για να μη λέμε ότι θελουμε , στο manual του αυτοκινήτου σου γράφει ακριβώς τη διαδικασία ρευματοδοτησης σε άλλο όχημα ,
Στο focus λοιπόν λειει σαφέστατα όταν δίνω ρεύμα έχω ανάψει τη μηχανή μου....


ΜΕ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΕΠΑΝΩ?:BDGBGDB55:
 
ρε παιδες

εγω 30 φορες μεχρι τωρα εβαλα ενα αυτοκινητο που εχω στο γκαραζ μπροστα με την μηχανη αναμενη στο δικο μου χωρις ποτε προβλημα .....

απλα οταν παιρνει μπροστα αποσυνδεω αμεσως τα καλωδια απο το δικο μου !
 
Κι εγω το εχω κανει αλλα αυτο δεν σημαινει οτι ειναι και το σωστο. Και το οτι δεν μας "εκατσε" η στραβη δεν σημαινει οτι πρεπει να συνεχισουμε να προκαλουμε την τυχη μας.
 
ΜΕ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΕΠΑΝΩ?:BDGBGDB55:

Ο κεντρικος διακοπτης του αυτ/του εχει πολλαπλες λειτουργιες.
Σε πολλα αυτ/τα με το κλειδι επανω ανοιγει κυκλωμα σε βοηθητικες λειτουργιες.
Αυτος ειναι και ο λογος που μενουν απο ρευμα αν αφησεις το κλειδι επανω πανω απο μερικες ωρες.
Εσυ νομιζοντας πως ειναι στην θεση off οτι ειναι σαν να μην εχεις το κλειδι επανω, αλλά ελα που δεν ειναι ετσι.

Φυσικα δεν θα το ξερεις αυτο για αυτη την λειτουργια του διακοπτη ειτε επειδη το δικο σου δεν υπαγεται σε αυτη την κατηγορια, ειτε επειδη πολυ απλα δεν εκατσες να το ψαξεις, ειτε επειδη δεν ειναι το αντικειμενο σου, παρα μονο να βαζεις το κλειδι και να βαζεις μπροστα, και μεχρι κει.

Φυσικα και δεν θα ξερεις πως μενουν απο ρευμα (αυτη η κατηγορια αυτ/των) αν αφησεις το κλειδι επανω. Αφου οταν το παρκαρεις το κλειδωνεις.

Φυσικα και δεν ξερεις πως αλυσιδες δεν παιρνουν ολα τα αυτ/τα λογω μεγαλης διαστασης ελαστικων, και πως για να βαλεις ειτε πρεπει να βαλεις ειδικου τυπου αντιολισθητικα βαηθηματα και οχι αλυσιδες, ειτε πρεπει να βαλεις αλλη διασταση ζαντολαστιχα.

Φυσικα και δεν ξερεις τι πτωση τασης προκαλει η μιζα, ειδικα σε ενα αυτ/το με βραχυκλωμενη μπαταρια. Και πας και του δινεις ρευμα εχοντας το δικο σου σε λειτουργια.

Φυσικα και δεν ξερεις οτι ρυθμιζοντας το καθισμα σου την ωρα που εχεις ανοικτο διακοπτη οτι εχεις μεγαλη πιθανοτητα να διαβασει στιγμιαια διακοπη κυκλωματος ο εγκεφαλος αεροσακων και να σου αναψει το λαμπακι βλαβης αεροσακου, επειδη πολυ απλα απο κατω απο το καθισμα ειναι η φισα του προεντατηρα ζωνης και πλαϊνου αεροσακου (σε οσα εχουν πλαϊνο).
Σου φαινεται αστειο αν καποιος σου πει να μην ρυθμιζεις μπρος - πισω το καθισμα οδηγου με ανοικτο διακοπτη.

Οποτε την επομενη φορά να κατσεις και να ρωτησεις αν κατι σου φαινεται παραξενο και αστειο.
 
ΝΑΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΣΕΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΝΑ ΜΟΥ ΤΑ ΠΕΙΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 35 ΣΥΝΑΠΤΑ ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΕΙΔΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΞΕΝΟ ΤΥΠΟ ΚΑΙ ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 50 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ.
ΑΠΛΑ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΕΚΚΙΝΙΤΗ ΦΤΑΝΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΕΥΗ. ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ.
ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΚΑΛΩΔΙΑ ΕΧΟΥΝ ΕΩΣ 50% ΑΠΩΛΕΙΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΟ ΜΗΚΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΧΟΣ ΤΟΥΣ ΒΑΖΟΥΜΕ ΠΡΩΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΚΡΑΤΑΜΕ 1,300-1,500 ΣΤΡΟΦΕΣ ΣΤΗΝ ΩΦΕΛΙΜΗ ΤΟΥ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΑΛΤΕΝΕΙΤΟΡ.
ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΑ ΑΜΠΕΡ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΟΝΤΑΙ ΕΙΤΕ ΜΕ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΕΙΤΕ ΜΕ ΠΥΚΝΩΤΗ ΟΠΩΣ Ο ΕΚΚΙΝΗΤΗΣ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΔΥΝΑΤΟΝ ΑΠΟ 17ΑΗ ΝΑ ΒΓΟΥΝΕ 450Α. ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ?

ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΑΝ ΔΕΝ ΓΥΡΙΣΗΣ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΔΕΙΝΟΥΝ ΡΕΥΜΑ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΑΠΟ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΚΥΚΛΩΜΑ.

ΠΟΛΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΔΙΝΟΥΝ ΛΑΘΟΣ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΣΤΑ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΑ ΟΠΩΣ ΤΑ ΓΚΟΛΦ ΕΑΝ ΕΧΕΙΣ ΠΟΡΤΑ Η ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΑΝΟΙΚΤΑ.
ΚΑΘΕ ΤΥΠΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΧΟΥΙΑ ΛΟΙΠΟΝ. ΜΟΝΟ ΠΟΥ Η ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΓΙΑ ΕΚΚΙΝΗΤΕΣ.
ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ. ΟΧΙ ΜΕ 40 Η 50 ΕΥΡΩ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΗΣ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΙΣΩΣ ΜΟΝΟ ΠΡΟΣΚΑΙΡΑ. ΜΕΤΑ ΘΑ ΤΟ ΒΛΕΠΗΣ ΝΑ ΚΑΘΕΤΑΙ.
 
Last edited:
car-show-hand-crank.jpg



απο εγωισμό την καταργήσανε :flipout:

μια χαρά αξεσουάρ ... πόσες φορές θα ήθελα να υπήρχε :grinning-smiley-043

( για δίκυκλα δεν το συζητάω ... gs1100 bmw 230 κιλά και να μείνης σε δρομο φλατ ,, ρε τι τράβαμε οι χριστιανοι )
 
Last edited:
ΠΟΛΛΑ ΓΑΛΛΙΚΑ ΕΙΧΑΝ ΥΠΟΔΟΧΗ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 75-80 ΟΠΩΣ ΤΑ ΚΑΤΡΕΛ ΤΑ 403-404 ΚΛΠ. ΕΧΩ ΠΑΡΗ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΕΤΟΙΟ. ΕΑΝ "ΠΑΡΗ ΑΝΑΠΟΔΗ" ΣΟΥ ΤΕΛΕΙΩΝΗ ΤΟΝ ΚΑΡΠΟ.