ΜΕ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΕΠΑΝΩ?:BDGBGDB55:
Ο κεντρικος διακοπτης του αυτ/του εχει πολλαπλες λειτουργιες.
Σε πολλα αυτ/τα με το κλειδι επανω ανοιγει κυκλωμα σε βοηθητικες λειτουργιες.
Αυτος ειναι και ο λογος που μενουν απο ρευμα αν αφησεις το κλειδι επανω πανω απο μερικες ωρες.
Εσυ νομιζοντας πως ειναι στην θεση off οτι ειναι σαν να μην εχεις το κλειδι επανω, αλλά ελα που δεν ειναι ετσι.
Φυσικα δεν θα το ξερεις αυτο για αυτη την λειτουργια του διακοπτη ειτε επειδη το δικο σου δεν υπαγεται σε αυτη την κατηγορια, ειτε επειδη πολυ απλα δεν εκατσες να το ψαξεις, ειτε επειδη δεν ειναι το αντικειμενο σου, παρα μονο να βαζεις το κλειδι και να βαζεις μπροστα, και μεχρι κει.
Φυσικα και δεν θα ξερεις πως μενουν απο ρευμα (αυτη η κατηγορια αυτ/των) αν αφησεις το κλειδι επανω. Αφου οταν το παρκαρεις το κλειδωνεις.
Φυσικα και δεν ξερεις πως αλυσιδες δεν παιρνουν ολα τα αυτ/τα λογω μεγαλης διαστασης ελαστικων, και πως για να βαλεις ειτε πρεπει να βαλεις ειδικου τυπου αντιολισθητικα βαηθηματα και οχι αλυσιδες, ειτε πρεπει να βαλεις αλλη διασταση ζαντολαστιχα.
Φυσικα και δεν ξερεις τι πτωση τασης προκαλει η μιζα, ειδικα σε ενα αυτ/το με βραχυκλωμενη μπαταρια. Και πας και του δινεις ρευμα εχοντας το δικο σου σε λειτουργια.
Φυσικα και δεν ξερεις οτι ρυθμιζοντας το καθισμα σου την ωρα που εχεις ανοικτο διακοπτη οτι εχεις μεγαλη πιθανοτητα να διαβασει στιγμιαια διακοπη κυκλωματος ο εγκεφαλος αεροσακων και να σου αναψει το λαμπακι βλαβης αεροσακου, επειδη πολυ απλα απο κατω απο το καθισμα ειναι η φισα του προεντατηρα ζωνης και πλαϊνου αεροσακου (σε οσα εχουν πλαϊνο).
Σου φαινεται αστειο αν καποιος σου πει να μην ρυθμιζεις μπρος - πισω το καθισμα οδηγου με ανοικτο διακοπτη.
Οποτε την επομενη φορά να κατσεις και να ρωτησεις αν κατι σου φαινεται παραξενο και αστειο.