Εκκλησίες & Κάστρα

af0196ed8f4bc552261b9fbb91a7b335.jpg
 
Βασίλη πάντα μαγευομαι με την εξιστόρηση μέσω των τοιχογραφιών της Ορθόδοξης παράδοσης,που για την εποχή που πρώτοξεκίνησαν μαγευαν τους άνθρωπους φέρνοντας τους πιο κοντά στο θείο μιας και τα ιερά κείμενα ήταν προσιτα σε λίγους πριν την τυπογραφία,μου αρέσει το απέριττο στην παράδοση μας που ενέπνευσαν Αγιογράφους λ.χ ο αγαπητός του Ταρκόφσκι Ρουμπλιοφ που ήταν εμπνευσμένος από τον δικό μας τον Πανσέληνο . Αν θέλεις βάλε μερικές ακόμα από τον Ναό,να είσαι καλά.Αναφορικα με την δυτική τεχνοτροπία Αγιογραφία,αρχιτεκτονηματα,που είναι εκπληκτική οπτικά,παρόλα αυτά αποσπά την προσοχή του νου και δεν βοηθούν στον άνθρωπο να προσεύχεται απερρισπαστος αναζητώντας την αλήθεια που χωρίς αυτή θα ήταν ακόμα στα δέντρα Όλα ξεκίνησαν από το άνω θρωσκο

---
 
Last edited:
Θα ήθελα να συμπληρώσω ότι ο Ρουμπλιοφ ήταν μαθητής του Θεοφανη του κρητικού και επίσης είχε μαθητή και τον Δ.Θεοτοκοπουλο στα πρώιμα χρόνια στην Κρήτη πριν φύγει στην Ισπανία . Ο Θεοφάνης εργάστηκε με τον μεγάλο Ρώσος αγιογραφωντας διαφορους ναούς στην Ρωσία φυσικά πιστεύω ότι επηρεάστηκε από τον Πανσέληνο στην περίοδο που ήταν στο Αγιον Ορος μιας και Ο Πανσέληνος ήταν προγενέστερος και σημείο αναφοράς για όλους.Οσον αφορά το άνω θρωσκο σε καμία περίπτωση δεν εννοώ τον άνθρωπο που είναι λάθος αλλά απλά ο άνθρωπος έβλεπε πάντα ψηλά με την έννοια έψαχνε το παραπάνω . Εξάλλου πιστεύω στην ολιστική προσέγγιση της αναζήτησης και σε καμία περίπτωση στην ανωτερότητα του ανθρωπου αναφορικά με τα σύμπαντα και στον ρόλο που παίζουν όλες οι μορφές ζωής πού χωρίς την ευταξια του χάους δεν θα υπήρχαμε τουλάχιστον εμείς με την μορφή που έχουμε.
 
Last edited:
Έχεις δίκιο ότι είναι λίγο κομμένη αλλά δεν γίνονταν αλλιώς.
Είμαι σε μια ταράτσα με δυσκολία εύρους κινήσεων και επίσης δίπλα στο καμπαναριό υπήρχε ένας σιδερένιος στύλος όπου θα έμπαινε στο κάδρο αν το άνοιγα.