Εκπομπή (και) για τη φωτογραφία στην ΕΤ3

NassosT

Supreme Member
17 June 2006
5,243
Αυτή την εκπομπή την έχετε δει; Την έβλεπα χθες, όπου ο παρουσιαστής Art Wolfe ταξίδευε στην Αλάσκα, και εκτός από την ντοκιμαντερίστικη πτυχή της εκπομπής, εξηγούσε και πολλά πράγματα που μας ενδιαφέρουν, κυρίως όσον αφορά το καδράρισμα, ενώ σε παλιότερο επεισόδιο ανέφερε και κάποια πιο τεχνικά στοιχεία (όχι αναλυτικά βέβαια) σχετικά με τη φωτομέτρηση, αν θυμάμαι καλά.

Συνήθως κουβαλάει ένα θηριώδες τρίποδο με έναν επίσης θηριώδη ...άσπρο φακό :bigcry:. Στο site του αναφέρει τον εξοπλισμό του (Canon και πρόσφατα Phase One P45+), αλλά και ότι "Cameras are just tools [...]. It is the eye that matters, and the will to get off the couch and shoot".
 
Στο site του αναφέρει τον εξοπλισμό του (Canon και πρόσφατα Phase One P45+), αλλά και ότι "Cameras are just tools [...]. It is the eye that matters, and the will to get off the couch and shoot".

Πώς γίνεται και περίπου όλοι όσοι τα λένε αυτά έχουν από ένα κοντέινερ τίγκα στον εξοπλισμό, απορώ... και γιατί το κρατάνε ακόμη αφού από όλη την εμπειρία τους απέσταξαν αυτή τη στάλα σοφίας, απορώ διπλά!
 
Καλή ερώτηση... Ο ίδιος βέβαια ισχυρίζεται ότι στην 1Ds MK3 το 90% των λήψεών του είναι με 4 φακούς (16-35f2.8, 70-200f4, 400f4 DO, 500f4).

Πάντως, η απάντηση στο δεύτερο σκέλος της ερώτησης ίσως είναι το κλασικό "κι αν μου χρειαστεί;;;"...
 
Πώς γίνεται και περίπου όλοι όσοι τα λένε αυτά έχουν από ένα κοντέινερ τίγκα στον εξοπλισμό, απορώ... και γιατί το κρατάνε ακόμη αφού από όλη την εμπειρία τους απέσταξαν αυτή τη στάλα σοφίας, απορώ διπλά!

Μα ακριβως αυτη η ασκοπη συγκεντρωση εξοπλισμου ειναι που τους εχει δειξει οτι δεν τον χρειαζονται παρα μονο λιγα πραγματα.


Αν δεν τα εχεις ποτε σου παντα θα αναρωτιεσαι...αν μπορουσες να τραβηξεις καλυτερα αν τα ειχες.


Τωρα γιατι τα κρατανε....αντε δες την ντουλαπα σου και απαντησε μας :award:
 
Με μπερδεύεις με τον τσοπάνο με τη θρυλούμενη κόμπακτ τώρα.... :flipout:

Δεν είπα πως δεν τα χρειάζομαι, είπα πως όταν τα χρειάζομαι δεν ξέρω πού τα έχω βάλει!
 
1 Στανταρ ζουμ
1 τηλεφακος
1 ευρυγωνιος
1 μακρο
1 πριμε για πορτρετα
1 κοντος πριμε γρηγορος

Συνολο τουλαχιστον 6 φακοι.

Το να εχεις παραπανω απο εναν για καθε ειδος ειναι υπερβολη....:bigcry:
 
Δυστυχώς εμένα μου τα φόρεσαν τα κουδούνια....

Lens whore σου λέει.... :blush:
Έχω χάσει το μέτρημα πόσους φακούς και φακουδάκια τελικώς έχω....
Και.... ούτε ένας L !
Όχι μόνο lens whore, αλλά και φτηνή από πάνω! :bigcry:
 
Πώς γίνεται και περίπου όλοι όσοι τα λένε αυτά έχουν από ένα κοντέινερ τίγκα στον εξοπλισμό, απορώ... και γιατί το κρατάνε ακόμη αφού από όλη την εμπειρία τους απέσταξαν αυτή τη στάλα σοφίας, απορώ διπλά!


:flipout:

Μας τα λένε αυτά για να μην αποκτήσουμε τον εξοπλισμό τους και τους φάμε τη δουλειά.
 
1 Στανταρ ζουμ
1 τηλεφακος
1 ευρυγωνιος
1 μακρο
1 πριμε για πορτρετα
1 κοντος πριμε γρηγορος

Συνολο τουλαχιστον 6 φακοι.

Το να εχεις παραπανω απο εναν για καθε ειδος ειναι υπερβολη....:bigcry:


Από την άλλη μερια κάποιες μορφές ονόματι Henri Cartier-Bresson, Ansel Adams, Αbbie James, Dorothea Lange μεγαλούργησαν σε εποχές που δεν είχαμε ουτε L φακους ούτε νανοκρύσταλλα.. Οι περισσότεροι με έναν 50άρη .. και τα ποδαράκια τους...
 
Από την άλλη μερια κάποιες μορφές ονόματι Henri Cartier-Bresson, Ansel Adams, Αbbie James, Dorothea Lange μεγαλούργησαν σε εποχές που δεν είχαμε ουτε L φακους ούτε νανοκρύσταλλα.. Οι περισσότεροι με έναν 50άρη .. και τα ποδαράκια τους...

Τότε, ήταν τα πόδια L.
 
Δεν είναι μόνο αυτό.
Τότε δεν περνούσαν τις φωτογραφίες σε pc να τις αξιολογήσουν στο 100%
Ο δε Bresson χρησιμοποιούσε κάτι σαν τις σημερινές ...κόμπακτ: τηλεμετρικές Leica με το μικρό φιλμ 35mm, κόντρα στα μεσαίου και μεγάλου φορμά θηρία.
 
Ακόμα και τώρα στο φωτορεπορτάζ ή στη φωτογραφία δρόμου δεν μας ενδιαφέρει η τεχνική της αρτιότητα (π.χ. θόρυβος ή δυνατότητα μεγέθυνσης) αλλά μόνο το θέμα.
 
Ο δε Bresson χρησιμοποιούσε κάτι σαν τις σημερινές ...κόμπακτ: τηλεμετρικές Leica με το μικρό φιλμ 35mm, κόντρα στα μεσαίου και μεγάλου φορμά θηρία.

Ελά βρε τώρα... όχι και σαν τις τηλεμετρικές leica οι κόμπακτ... -bye-
 
Εάν σκεφτείς ότι οι μεγάλου φορμά της εποχής εκείνης έχουν σχεδόν αντικατασταθεί από το βαρύ πυροβολικό των FF (1Ds, D3x) άντε και τις ψηφιακές μεσαίες, δεν είναι υπερβολή αυτό που λέω.
 
ειναι δεδομενο οτι στο κοντινο μελλον που θα μπορουμε ολοι να αγορασουμε compact που θα βγαζει φωτογραφιες ανιστοιχες με αυτες που βγαζουν σημερα οι FF, θα επενελθουμε σε αυτο που εγραψε ο Βλασιδης... στο θεμα...

η επιστροφη στα βασικα της φωτογραφιας ειναι θεμα χρονου... απλα...

οπως και στην οικονομια μετα την οικονομικη κριση... οπως και στην ιδια μας την ζωη...

επιστροφη στα βασικα...
 
Εάν σκεφτείς ότι οι μεγάλου φορμά της εποχής εκείνης έχουν σχεδόν αντικατασταθεί από το βαρύ πυροβολικό των FF (1Ds, D3x) άντε και τις ψηφιακές μεσαίες, δεν είναι υπερβολή αυτό που λέω.

Ε, μια μικρή υπερβολή την έχει, πως να το κάνουμε...
Όχι μόνο σαν ποιότητα κατασκευής ή αίσθησης όταν τις πιάνεις και τις δουλεύεις που η διαφορά είναι εμφανής, αλλά κυρίως στον έλεγχο που έχεις στο τελικό αποτέλεσμα. Με τις τηλεμετρικές κάνεις ότι θέλεις, ακόμα και σήμερα. :grandpa:
Από ταχύτητα βέβαια....:turtle::turtle: