Εκπτώσεις-Προσφορές.

Την πρωτότυπη τη θέλουν μόνο αν θέλεις να κάνεις μια επιστροφή.
Για το service δεν υπάρχει πρόβλημα, γίνεται και χωρίς απόδειξη.
 
οχι.
Πλέον το λένε κατά τη αγορά τα ταμεία.
Τουλάχιστον στην Αγ. παρασκευή το έχω ακούσει πολλές φορές
 
  • Like
Reactions: MAN0S
Διασταύρωσε το με το service τους γιατί κάποιος είχε γράψει εδώ αν θυμάμαι καλά ότι δεν ισχύει για την εγγύηση αυτή η απόδειξη χρειάζονται την πρωτότυπη.
Κυριάκο δεν το θυμάμαι αυτό,αλλά δεν έχει λογική να μην δέχονται το αντίγραφο της δικής τους εφαρμογής(δινει κ δυνατοτητα απευθειας κοινοποιησης).Βεβαια η ευκολία είναι ότι αν χάσεις το χαρτάκι,ή αν χαθεί το μελανι έχεις την πλήρη απόδειξη.Δεν χρειαζονται φωτογραφίες,αν έχεις ξεχάσει ημερομηνία αγοράς την βρίσκεις εύκολα,έχεις δυνατότητα για αστεράκι σε κάποιες αποδείξεις(εγώ βάζω όπου έχει αγορά εργαλειου) ώστε να μην ψάχνεις 1-2-3 χρόνια πίσω.Φυσικα κακό δεν κάνει να υπάρχει κάπου κ το χαρτακι,για οσο καιρο ακομα το βγαζουν οι ταμειακες......😊
Edit μόλις είδα τι έγραψε ο φίλος papako,οπότε σίγουρα κρατάμε κ το χαρτί....
 
Last edited:
  • Like
Reactions: KOSSTV
Εγώ που πήρα τηλέφωνο την προηγούμενη εβδομάδα στην εξυπηρέτηση πελατών για βλάβη σε πιστολάκι μαλλιών (διακόπτης) στα 2,5 χρόνια με ρώτησε πότε το πήρα και το ΙΑΝ του μετά μου είπε θα με πάρει το service τηλέφωνο. Όντως κάποια μέρα με πήραν από το service τους είπα τι βλάβη έχει τους είπα μόνος μου το ΙΑΝ και ότι το πήρα στις 29/6/21 με ρώτησαν αν έχω προτίμηση σε χρώμα τους είπα όχι και μου είπαν ότι θα μου στείλουν άλλο με courier χωρίς χρέωση εντός 10 εργάσιμων ημερών. Για απόδειξη δεν έγινε κουβέντα. :cool:
 
Αυτό που έχω καταλάβει εγώ είναι μπορε το ίδιο προϊόν να κυκλοφορει με διαφορετικά IAN, ανάλογα την ημερομηνία κατασκευής και προφανώς διάθεσης του προϊόντος.
Οπότε λέγοντας τον κωδικό ΙΑΝ μπορεί το service να ξέρει μέσες άκρες πότε έχει πουληθεί κάτι.

Αν τώρα κάποιος έχει αξιώσεις εγγύησης έξω από τα όρια του IAN, μαλλον ζητιέται και η απόδειξη. Η αν ένα ΙΑΝ πουλιέται σε πολύ μεγάλη περίοδο
 
Βρηκα την παρακατω προσφορα, θεωρω τουλαχιστον οτι ειναι προσφορα, στο Amazon.com για ενα ενα δραπανο χειρος της Bosch.
Δυστυχως δεν μπορεσα να βρω το ιδιο σετ Ελλαδα για να συγκρινω τιμες το εψαξα ομως στο γερμανικο Amazon που το εχει πολυ πιο ακριβο + δεν το στελνει Ελλαδα.

Για οποιον ενδιαφερεται βγαινει $180.95, ή 170 euro περιπου, μαζι με μεταφορικα αλλα λογικα θα πρεπει να περασει απο τελωνειο.
 
Βρηκα την παρακατω προσφορα, θεωρω τουλαχιστον οτι ειναι προσφορα, στο Amazon.com για ενα ενα δραπανο χειρος της Bosch.
Δυστυχως δεν μπορεσα να βρω το ιδιο σετ Ελλαδα για να συγκρινω τιμες το εψαξα ομως στο γερμανικο Amazon που το εχει πολυ πιο ακριβο + δεν το στελνει Ελλαδα.

Για οποιον ενδιαφερεται βγαινει $180.95, ή 170 euro περιπου, μαζι με μεταφορικα αλλα λογικα θα πρεπει να περασει απο τελωνειο.
Το amazon δεν περνάει τελωνείο Ελλαδα. Απλώς αν συνεχίσεις την αγορά στο τέλος θα σου βάλει την τελική τιμή μαζί με φόρους κτλ.
Αν το συνεχίσεις βγαίνει τελική 210€
234817bbabc40e1b85df35cfc17f581b.jpg
 
Για όποιον ενδιαφέρεται για την επαναφορτιζόμενη τρόμπα αέρος της Bosch (αυτή που έχει εκθειάσει ως κάτοχος και ο Μιχάλης/Χιώτης), την έχουν προαφορά αυτές τις μέρες στα Praktiker στα 49 ευρώ:
Προσωπικά τη σκέφτομαι για αγορά, δεδομένου ότι κοιτούσα για δεύτερη αντίστοιχη τρόμπα (μία για το αυτοκίνητο, και μία για το παπάκι που βρίσκεται σε δεύτερη κατοικία), έχοντας ήδη από διετίας την αντίστοιχη της Xiaomi.
Αν θυμάμαι σωστά ο Μιχάλης την είχε συγκρίνει με την Xiaomi. Θα τον παρακαλούσα να παρέθετε κι εδώ το σχετικό link, για να θυμηθούμε τα της σύγκρισης.
 
  • Like
Reactions: KostasMo
Μπηκα να χαζεψω το Crazy Sundays του eshop και εβαλα στο καλαθι ρνα προιον και οταν πηγα δω το καλαθι ειδα και αυτο μεσα.
Οτι να ναι....
View attachment 222631
Το είδα κ εγώ,πήγα να παραγγείλω μια κάμερα κ δεν προχώρησα την παραγγελία διοτι με νευριασε αυτη η χρεωση.Φυσικα δεν είναι τα 50 λεπτά,αλλά η λογική του καπέλου με το έτσι θέλω.Για να είμαι δίκαιος όμως,πάτησα το Χ πάνω δεξιά κ η χρέωση έφυγε από το καλαθι.Επειδή όμως δεν έκανα τελικά την παραγγελία δεν ξέρω τι θα γινόταν παρακάτω........Επισης δεν καταλαβαινω τι σημαινει να μην έχεις την "βέλτιστη εξυπηρετηση".Θα σου πουν ψάξε κ βρες το μόνος σου στην αποθήκη την παραγγελια σου ή πέτα τα σκουπίδια φεύγοντας από το eshop point; Νομιζω ότι θα φάνε κράξιμο κ θα το αφαιρέσουν.
 
  • Like
Reactions: elninioz and tom152
Το είδα κ εγώ,πήγα να παραγγείλω μια κάμερα κ δεν προχώρησα την παραγγελία διοτι με νευριασε αυτη η χρεωση.Φυσικα δεν είναι τα 50 λεπτά,αλλά η λογική του καπέλου με το έτσι θέλω.Για να είμαι δίκαιος όμως,πάτησα το Χ πάνω δεξιά κ η χρέωση έφυγε από το καλαθι.Επειδή όμως δεν έκανα τελικά την παραγγελία δεν ξέρω τι θα γινόταν παρακάτω........Επισης δεν καταλαβαινω τι σημαινει να μην έχεις την "βέλτιστη εξυπηρετηση".Θα σου πουν ψάξε κ βρες το μόνος σου στην αποθήκη την παραγγελια σου ή πέτα τα σκουπίδια φεύγοντας από το eshop point; Νομιζω ότι θα φάνε κράξιμο κ θα το αφαιρέσουν.
η χρεωση δεν φεύγει.
 
  • Like
Reactions: MAN0S
Και εγώ πήγα να πάρω ενα ρολογακι χτες και το ακύρωσα μόλις το είδα. Ντροπή. Αλλιώς τι σημαίνει. Χωρίς τα 50 λεπτά δεν θα είμαστε καλοι στην εξυπηρετηση;
 
Πότε έγινε αυτό...;
Πήρα το ρολόι πριν 3 μέρες και δεν θυμάμαι να είχε χρέωση 50 λεπτά...!!!

Κρίμα γιατί από το eshop εχω κανει τις περισσότερες μου αγορές...δεν είναι τα 50 λεπτά αλλά ο τρόπος που το αναφέρουν.....
Βέβαια έχει ρίξει πολύ τα μεταφορικά...μάλλον για μια η αλλη σε όλες τις παραγγελίες λογικαι το κάνει..
Κατεβάζει μεταφορικά χρεώνει 0.50 εξυπηρέτηση...ότι να ναι..