Εκπτώσεις-Προσφορές.

Δυστυχώς το 90% των εργαλείων που δίνει σε έκτπωση αυτές τις μέρες το Leroy Merlin, όπως και τα συγκεκριμένα σετ καρυδάκια (πλην του ενός 1/4'' που δείχνει φυσικό απόθεμα 1 τμχ. από το eshop τους) δεν υπάρχουν πουθενά διαθέσιμα, πέρα από την καταχώρηση που εμφανίζονται οι τιμές, άρα μούφα οι εκπτώσεις. Τα ίδια και για κάτι πενσικά Knipex που είχε ανεβάσει εδώ ένας φίλος λίγο πιο πάνω.
Τα κοίταζα από μέρες και δεν υπάρχουν πουθενά...
Ντροπή τους να τα εμφανίζουν στη σελίδα με τις εκπτωτικές τιμές χωρίς έστω την ένδειξη ότι έχουν εξαντληθεί, την ίδια στιγμή που δεν υπάρχουν πουθενά κι ο ανυποψίαστος υποψήφιος πελάτης χάνει το χρόνο του για να τσεκάρει για κάθε εκπτωτικό κωδικό σε όλα τα καταστήματα ανά την Ελλάδα ότι δεν υπάρχουν πουθενά. Την ίδια δε στιγμή, αν σπάσει ο διάολος το ποδάρι του και υπάρχει κάπου έστω 1 τμχ σε ένα κατάστημα, δεν μπορείς να παραγγείλεις ηλεκτρονικά το προιόν και να σου έρθει είτε σε άλλο κατάστημα της αλυσίδας και να περάσεις να το παραλάβεις (ώστε να γλυτώσεις ταχυδρομικά κι ενδεχομένως πολυήμερη αναμονή λόγω κούριερ), είτε να το παραγγείλεις μέσω eshop (ώστε να σου έρθει σπίτι με κούριερ) το οποίο έχει δικό του απόθεμα που δεν σχετίζεται με το φυσικό απόθεμα των καταστημάτων.
Customer service για τα μπάζα.
Αυτη η πρακτική με τα προϊόντα "κράχτες" είναι πάρα πολύ εκνευριστική και δυστυχώς εφαρμόζεται ακόμα... Μπαίνει ο πελάτης στη σελίδα, βλέπει ότι το προϊόν έχει εξαντληθεί αλλά όλο και κάτι άλλο θα βρεθεί για να "τσιμπήσει" να ψωνίσει...
 
Δυστυχώς το 90% των εργαλείων που δίνει σε έκτπωση αυτές τις μέρες το Leroy Merlin, όπως και τα συγκεκριμένα σετ καρυδάκια (πλην του ενός 1/4'' που δείχνει φυσικό απόθεμα 1 τμχ. από το eshop τους) δεν υπάρχουν πουθενά διαθέσιμα, πέρα από την καταχώρηση που εμφανίζονται οι τιμές, άρα μούφα οι εκπτώσεις. Τα ίδια και για κάτι πενσικά Knipex που είχε ανεβάσει εδώ ένας φίλος λίγο πιο πάνω.
Τα κοίταζα από μέρες και δεν υπάρχουν πουθενά...
Αυτό δεν είναι παραπλανητική διαφήμιση;
 
Προφανώς και είναι παραπλανητική διαφήμιση. Επιπρόσθετα, και για να το κάνω ακόμα χειρότερο (για την επιχείρηση) αναφέρω και το παρακάτω σχετικό περιστατικό που είχα σε σχέση με τις "εκπτώσεις" αυτές σε εργαλεία στα Leroy merlin.
Προχθές, επειδή ήταν έτσι κι αλλιώς να επισκεφτώ το κατάστημα του Κηφισού για κάποιες άλλες αγορές αναλωσίμων (βίδες κλπ), είχα από το σπίτι από πριν σταμπάρει 3 είδη (όλα της Bahco, από όσο κατάλαβα, τη συγκεκριμένη εταιρεία την σταματάνε -δυστυχώς- από τη γκάμα εργαλείων τους) τα οποία εμφανίζονταν στο σάιτ σε πραγματικά χαμηλές τιμές και με ένα μικρό ως πολύ μικρό απόθεμα. Επρόκειτο για 2 λίμες χειρός 200 χιλ. (στα 2 και 2,25 ευρώ, και με ποιοτική πλαστική λαβή, όντως χάρισμα, κι ένα πριονάκι διαμόρφωσης με λάμα 165 χιλ. για ψιλοκοπές σε ξύλο/πλαστικό στα 4,5 ευρώ).
Φτάνοντας στο κατάστημα εντοπίζω τα 3 προϊόντα χωμένα σε μια γωνία με είδη με την ένδειξη "τελευταία τεμάχια", σε τιμές ωστόσο διπλάσιες από αυτές που ανέφερα (ήταν πάντως γύρω στο 30% χαμηλότερες από τις αρχικές που τα πωλούσαν, πχ το πριόνι από αρχική 13 ευρώ το είχαν στα 9). Ρωτάω κάποιον υπάλληλο τι παίζει τελικά με τις τιμές των εν λόγω, το ψάχνει στο σάιτ τους, και μου λέει, ναι ισχύουν οι εκπτωτικές τιμές που είδατε, αλλά θα πρέπει να σας κόψω ένα εκπτωτικό σημείωμα για να πάτε στο ταμείο...Μου έκοψε το εκπτωτικό και τελικά πήρα τα προϊόντα στις όντως πολύ χαμηλές τιμές.
Συνδυάστε το παραπάνω με τις ανύπαρκτες ποσότητες σε φυσικό απόθεμα στα είδη των προσφορών εργαλείων που εμφανίζονται στο σάιτ, για να συμπληρωθεί το παζλ της παραπλάνησης (κομψή λέξη κατ' εμέ) των καταναλωτών/πελατών της επιχείρησης.
 
Να προσθέσω στα παραπάνω οτι αφού έφαγα αρκετή ώρα να εντοπίσω στο ηλ. κατάστημα τους κάποια προϊόντα 5-6 (Bahco & Facom) που ήταν σε καλές τιμές και είχαν απόθεμα εκανα την παραγγελία και πλήρωσα ηλεκτρονικά.
Μετά απο 3 ημέρες με πήραν τηλέφωνο να με ενημερώσουν οτι κάποια απο τα προϊόντα που παρήγγειλα δεν υπήρχαν και οτι ήταν λάθος το απόθεμα που έδειχνε το eshop. Με έπιασαν τα διαόλια μου εκείνη την ώρα και ακύρωσα ολη την παραγγελία, βέβαια μετά το ψιλομετάνιωσα αλλά δεν πειράζει θα μου περάσει
 
Αφού δεν τους διαολόστειλες στο τηλέφωνο, πάλι καλά. Είναι εντελώς τραγικοί στην εξυπηρέτηση πελατών. Ότι και να πούμε είναι λίγο νομίζω.
 
Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι οτι ακόμη και το eshop που έχουν, αν και το ξαναέστεισαν πριν απο 4-5 μήνες, είναι απλα τραγικό!
Θυμίζει αυτοσχέδιο eshop απο κάποιον ερασιτέχνη που ξεκινάει να στήσει κάτι για πρώτη φορά.
Για να μην αναφέρω οτι οι περιγραφές είναι το απόλυτο τίποτα, μπορεί να αναφέρουν διαστάσεις συσκευασίας αλλά δεν αναφέρουν τα απολύτως βασικά στοιχεία των προϊόντων.
Τραγικό το όλο εγχείρημα
 
Ουσιαστικά εκτιμώ ότι από την πρώτη καραντίνα του 2020 (Μάρτιος-Απρίλιος 2020) άρχισαν κάπως να ασχολούνται με τα της λειτουργίας του eshop, κι αυτό εξ ανάγκης λόγω της ζήτησης για ηλεκτρονικές αγορές που μοιραία εκτοξεύθηκε. Το γεγονός βέβαια ότι πέραν της τραγικής λειτουργίας του τότε eshop τους (μιλώ ως παθών) μετά από σχεδόν 2 χρόνια δε φαίνεται να έχει αισθητά αλλάξει η λειτουργία του ehop της επιχείρησης προς το καλύτερο, αν μη τι άλλο, δείχνει τη γενικότερη νοοτροπία τους απέναντι στους πελάτες ηλεκτρονικού εμπορίου (και όχι μόνο, δυστυχώς).
 
  • Like
Reactions: anastasg
Οποτε ανακατευονται ελληνες μανατζερ σε καταστηματα/παραρτηματα ξενων αλυσιδων, σε μεγαλη πλειοψηφια γινεται κακη εξυπηρετηση πελατων. Το 'χει η ράτσα μας τι να πω!
 
  • Like
Reactions: aetosa
Οποτε ανακατευονται ελληνες μανατζερ σε καταστηματα/παραρτηματα ξενων αλυσιδων, σε μεγαλη πλειοψηφια γινεται κακη εξυπηρετηση πελατων. Το 'χει η ράτσα μας τι να πω!
Συμφωνώ, όλα αυτά θυμίζουν ελληνικό... <<μάνατζμεντ>>. Αρπακόλα.
 
  • Like
Reactions: nickmanak
Έχοντας συνεργαστεί με Fnak παλαιότερα και έχοντας εμπειρία γενικώς με Γάλλους μη νομίζετε οτι και πολύ καλύτεροι !!!
 
  • Like
Reactions: Χιωτης
Καλά εντάξει τώρα, αυτό είναι φαινόμενο πολλών ετών στην Ελλάδα, ίσως και παγκοσμίως.
Γιατί υπάρχει κάποια αλυσίδα πανελλαδικά που το προσωπικό του να είναι πλήρως καταρτισμένο και να έχει ιδιαίτερη γνώση για τα προϊόντα που πουλάνε;
Όταν προτιμάνε να δώσουν φθηνό μεροκάματο θα πάρουν υπαλλήλους αντίστοιχων προσόντων και ικανοτήτων!

Και για να λέμε και του στραβού το δίκιο "για τόσο που αμείβονται και πολλά ξέρουν οι υπάλληλοι!"
 
  • Like
Reactions: SpiK
Ειναι καθαρα θεμα μανατζμεντ ειτε του ελληνικου branch ειτε της μητρικης και αν πραγματοποιούνται ελεγχοι απόδοσης και ερευνες ικανοποιησης καταναλωτων. Οποια εταιρεια τα τηρεί εχει και το πλεονεκτημα.
*sorry για το offtopic
 
Δυστυχώς το Leroy έχει και κατά 80% ΑΣΧΕΤΟΥΣ με το αντικείμενο πωλητες.
Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου σε αυτό. Παρόλα αυτά, η παραπλάνηση που πέφτει σε ότι αφορά εκπτώσεις προϊόντων μέσα από το σάιτ και ο τρόπος που λανσάρονται (μηδενικό απόθεμα, άλλες τιμές στο ράφι όπου πρέπει να αξιώσεις να σου κάνουν την έκπτωση οι πωλητές δείχνοντας το προϊόν από τη σελίδα του καταστήματος), θα συμφωνήσεις φαντάζομαι ότι δεν έχουν να κάνουν με τους πωλητές του εκάστοτε καταστήματος αλλά με το μάρκετινκ και την εμπορική πολιτική του ομίλου στην Ελλάδα, που αμφότερα εκπορεύονται από κουστουμάτους κυρίους/ες στα κεντρικά γραφεία...
 
Εγώ παρήγγειλα την κασετινουλα 1/4 πριν από λίγες ημέρες και όλα φαίνονταν να πηγαίνουν καλά,όταν όμως ήρθε ο κουριερ σήμερα στο σπιτι για να παραλάβω με έκπληξη είδα ότι αντί για καρυδάκια μου έχουν στείλει ένα χαλί!

Στην απόδειξη γραφει Bahco κασετίνα αλλά έχει έρθει ένα χαλί!
 
- Η ενημέρωση των ειδών ενός ηλεκτρονικού καταστήματος (και του e-shop εν γένει) είναι διαδικασία που απαιτεί πολύ δουλειά και επιβάλλει την ύπαρξη υπαλλήλων που θα απασχολούνται μόνο με αυτή την δραστηριότητα. Όσο πιο μεγάλο το κατάστημα τόσο πιο πολλοί υπάλληλοι που απαιτούνται. Ακόμα κι αν κάποιο στέλεχος το έχει κατανοήσει, δύσκολα θα το πασάρει στους εργοδότες του.
- Η παρακολούθηση αποθήκης και όλος ο κύκλος της εφοδιαστικής αλυσίδας είναι μια δραστηριότητα απείρως υποβαθμισμένη. Ενώ είναι από τις κυριότερες και σημαντικότερες ενασχολήσεις των ανθρώπων - από τα αρχαία χρόνια - οι περισσότεροι την αντιμετωπίζουν ως κάτι εύκολο και ανάξιο σοβαρή αντιμετώπισης. Όσοι ξέρουν καταλαβαίνουν οτι είναι η ραχοκοκαλιά του εμπορίου. Εδώ ξεχωρίζει η ήρα από το στάρι...
- Οι περισσότεροι εργαζόμενοι αντιμετωπίζουν τις θέσεις που εμπλέκονται στις προαναφερθείσες δραστηριότητες ως κάτι περιστασιακό, οπότε δεν «νοιώθουν» και την ανάγκη να εμβαθύνουν στο τι είναι αυτό που κάνουν ως επάγγελμα και σε πολλές περιπτώσεις δεν μπαίνουν καν στον κόπο να είναι ευγενικοί. Μόνο τα τελευταία χρόνια έχει αρχίσει να αλλάζει η αντίληψη αυτή.

Αυτά ισχύουν για/στις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο εμπόριο ανεξαρτήτως αντικειμένου και ένας μόνο από αυτούς τους λόγους είναι αρκετός για να «γονατίσει» μια επιχείριση, πόσο μάλλον αν συντρέχουν όλοι.
Για να λέμε και του στραβού το δίκιο και στα «ανεπτυγμένα» κράτη υπάρχουν αυτά τα φαινόμενα. Απλώς εκεί το κρύβουν κάτω από το χαλάκι (όπως κάνουν σε όλα, σε αντίθεση με εμάς που συνήθως τα ξεφωνίζουμε μόνοι μας) και δεν ισχύει τόσο πολύ το τρία. Ίσως επειδή εκεί δεν είναι ντροπή να μεγαλώσει κάποιος πιστεύοντας οτι πρέπει να γίνει από πολιτικός μηχανικός και πάνω, ούτε θεωρούν οτι χαραμίζονται αν μάθουν τι είναι αυτό που πουλάνε.
Εκεί απλά το παίρνουν απόφαση και το ρίχνουν στο ποτό...:D
 
Εγώ παρήγγειλα την κασετινουλα 1/4 πριν από λίγες ημέρες και όλα φαίνονταν να πηγαίνουν καλά,όταν όμως ήρθε ο κουριερ σήμερα στο σπιτι για να παραλάβω με έκπληξη είδα ότι αντί για καρυδάκια μου έχουν στείλει ένα χαλί!

Στην απόδειξη γραφει Bahco κασετίνα αλλά έχει έρθει ένα χαλί!

Συμβαινουν και αυτα!
Φανταζομαι επισης την εκπληξη εκεινου που ειχε παραγγειλει το χαλι και παρελαβε τα καρυδακια :)
 
To site του Leroy ειναι οτι πιο αθλιο υπαρχει. Δεν εχει να κανει εαν ο μανατζερ ειναι ελληνας ... εαν δεν τον ενδιαφερει ή δεν εχει αποψη για το αντικειμενο οποιας ενθικοτητας και να ειναι, το αποτελεσμα θα ειναι το ιδιο. Αλλωστε υπαρχουν τοσα πολλα ελληνικα eshops "μικρων" καταστηματων που λειτουργουν αψογα!
Οπως επισημανθηκε, οι περιγραφες ειναι στο περιπου και μερικες φορες δεν εχουν καμια σχεση με το προιον. Υπαρχουν διπλοεγγραφες με διαφορετικες τιμες αλλά και με διαφορετικο αποθεμα :LOL:. Ποτε δεν εχω αγορασει απο το eshop, εαν θελω κατι στα 7 χλμ εχω το καταστημα του αεροδρομιου, οπου το 90% των εργαζομενων ειναι ευγενεστατοι και καταρτισμενοι.