Εκπτώσεις-Προσφορές.

Διαβασα για εναν εκκινητη μπαταριας ΧΩΡΙΣ μπαταριες μεσα!!!
Εχει μονο πυκνωτες και ακουγεται παρα πολυ ενδιαφερον αλλα εξαντληθηκε καθως το κουπονακι ειχε βγει αρχες Αυγουστου στα 55 ευρω!
Τωρα κοστιζει 146 ευρω και περιμενουν να ξαναστοκαρουν.


Εχει κανεις αποψη για αυτους τους εκκινητες?
Ειναι χρησιμοι καθως οι πυκνωτες που εχει μεσα μπορουν να φορτισουν μεσα σε 2-3 λεπτα απο την ψοφια μπαταρια του αυτοκινητου.

Eδω ενα βιντεακι απο αυτο το ειδος των εκκινητων.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Διαβασα για εναν εκκινητη μπαταριας ΧΩΡΙΣ μπαταριες μεσα!!!
Εχει μονο πυκνωτες και ακουγεται παρα πολυ ενδιαφερον αλλα εξαντληθηκε καθως το κουπονακι ειχε βγει αρχες Αυγουστου στα 55 ευρω!
Τωρα κοστιζει 146 ευρω και περιμενουν να ξαναστοκαρουν.


Εχει κανεις αποψη για αυτους τους εκκινητες?
Ειναι χρησιμοι καθως οι πυκνωτες που εχει μεσα μπορουν να φορτισουν μεσα σε 2-3 λεπτα απο την ψοφια μπαταρια του αυτοκινητου.

Eδω ενα βιντεακι απο αυτο το ειδος των εκκινητων.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Το συγκεριμένο το έχω φέρει σε φίλο. Θελει πραγματικά 10 λεπτα περίπου να "φορτίσει" πλήρως και μετά πας στο αμάξι και δίνεις κανονικά!
 
Δηλαδή αν μείνω από μπαταρία θα πρέπει να το φορτίσω 10 λεπτά σε πρίζα 220v και μετά να βάλω μπροστά το αυτοκίνητο;
 
O
Δηλαδή αν μείνω από μπαταρία θα πρέπει να το φορτίσω 10 λεπτά σε πρίζα 220v και μετά να βάλω μπροστά το αυτοκίνητο;

Oχι, αν μεινεις απο μπαταρια στο δρομο πχ.,, το φορτιζεις πανω στην αδεια μπαταρια του αυτοκινητου, επι τοπου, και ειναι ετοιμο να δουλεψει. Δεν θελει πανω απο 3 λεπτα να φορτισει πληρως.

Υπόψιν οτι οι 'αδειες΄ μπαταριες δεν ειναι ακριβως αδειες, απλα δεν μπορουν να εκκινησουν το αυτοκινητο.
Συνηθως εχουν βολταζ 7.8.9,10 η 11 βολτ το οποιο ειναι αρκετο για να φορτισει μεσα σε 2-3 λεπτα τους πυκνωτες του συγκεκριμενου εκκινητη.

Βεβαια μπορεις να το φορτισεις και μεσα στο σπιτι με usb, απλα εκει θελεις περισσοτερη ωρα.
 
O


Oχι, αν μεινεις απο μπαταρια στο δρομο πχ.,, το φορτιζεις πανω στην αδεια μπαταρια του αυτοκινητου, επι τοπου, και ειναι ετοιμο να δουλεψει. Δεν θελει πανω απο 3 λεπτα να φορτισει πληρως.

Υπόψιν οτι οι 'αδειες΄ μπαταριες δεν ειναι ακριβως αδειες, απλα δεν μπορουν να εκκινησουν το αυτοκινητο.
Συνηθως εχουν βολταζ 7.8.9,10 η 11 βολτ το οποιο ειναι αρκετο για να φορτισει μεσα σε 2-3 λεπτα τους πυκνωτες του συγκεκριμενου εκκινητη.

Βεβαια μπορεις να το φορτισεις και μεσα στο σπιτι με usb, απλα εκει θελεις περισσοτερη ωρα.
Υπο προυποθέσεις.
Όσες φορές έχω μείνει με το suzuki swift είναι γιατί τα παιδιά άφησαν τα φώτα μέσα ανοιχτά και η τάση έπεσε τόσο χαμηλά που το 12ν λαμπάκι δεν άναβε καν. Και όταν γυρίζω το κλειδί το αμάξι μένει νεκρό.

Με το κλασσικό με τις μπαταρίες που το είχα αγοράσει λιγότερα έχω βάλει μπροστά >3-4 φορές και χωρίς να φορτίσω. Το έχω μόνιμα στο αμάξι και το φορτίζω όταν το θυμάμαι (συνήθως μετά που το χρειάζομαι!)
 
Εγώ γιατί δεν βλέπω καν λόγο ύπαρξης του συγκεκριμένου?
Δλδ να περιμένεις την ψοφια μπαταρία να φορτίσει το σταρτερ και να την ξεζουμισεις ακόμα περισσότερο?

Θεωρώ ότι αυτό που έχουμε οι περισσότεροι ειναι η βέλτιστη λύση.
 
Εγώ γιατί δεν βλέπω καν λόγο ύπαρξης του συγκεκριμένου?
Δλδ να περιμένεις την ψοφια μπαταρία να φορτίσει το σταρτερ και να την ξεζουμισεις ακόμα περισσότερο?

Θεωρώ ότι αυτό που έχουμε οι περισσότεροι ειναι η βέλτιστη λύση.

Γράφει για ακραίες θερμοκρασίες.
Οπότε αν έχεις μία μπαταρία στο όριο θα την κάνει τη δουλειά του.

Ενώ τα δικά μας μπορεί στις χαμηλές θερμοκρασίες να μη δουλεύουν.
 
Εγω βλεπω και παραβλεπω λογω υπαρξης του συγκεκριμενου για αυτο και παγωσα την αγορα του κλασσικου με τις μπαταριες μεχρι να τσεκαρω να δω τι γινεται.

Πρωτον, δεν εχει μπαταριες, πραγμα που σημαινει οτι μηδενιζεται ο κινδυνος να αγορασεις προιον με ληγμενες/κακες μπαταριες.
Δευτερον, δεν προκειται ποτε να μεινεις με αδειο εκκινητη επειδη η μπαταρια εκφορτιστηκε η ξεχασες να την επαναφορτισεις.
Τριτον, οι μπαταριες λιθιου εχουν ημ. ληξης ενω οι πυκνωτες δεν αντιμετωπιζουν το ιδιο θεμα.

Ο συγκεκριμενος εκκινητης χρησιμοποιει ενα πολυ μικρο δυναμικο της ηδη ψοφιας μπαταριας για να φορτισει σε μαξ. 3 λεπτα.

Μου φαινεται οτι ειναι σαφως καλυτερη και πιο πρακτικη αγορα απο εναν κοινο starter μπαταριας, γιαυτο αλλωστε και η κανονικη του τιμη ειναι πολυ μεγαλυτερη.
 
Με 40 ευρώ εδώ και ενάμιση χρόνο είμαστε πάνω από Οκ.
Με μια φόρτιση πάνω από 15 εκκινήσεις αυτοκινήτων.
Προχθές εκκίνησα έναν στο δρόμο και είχα να το φορτίσω πάνω απο 10 μήνες.

Αν χαλάσει στην 5ετια τα έχουμε βγάλει τα λεφτά μας.

Και που είστε μην ξεχνάτε και ένα σετ καλώδια στο αμάξι.

Και στην τελική σπρώχνουμε κιόλας.
 
  • Haha
Reactions: cyclades
Για το
2) Πάντα έχεις άδειο εκκινητή. Και να εύχεσαι να έχεις αρκετό ρεύμα για να τον φορτίσεις!
Έγραψα παράδειγμα που θα μου ήταν άχρηστος όλες τις φορές.

Τώρα τί θα χαλάσει πρώτο δεν είμαι σίγουρος.
Μπαταρία λιθίου που φορτίζει 1-2 φορές το έτος και δεν πέφτει ποτέ κάτω απο 50% (ουτε καν) ή οι πυκνωτές?
 
Δεν καταλαβαινω τι λες.
Μια μπαταρια που δεν μπορει να αναψει τα λαμπακια του αυτοκινητου επειδη αδειασε απο λαθος, εχει ρευμα μεσα ικανο για να φορτισει τους πυκνωτες.
Σε ολους εχει συμβει αυτο αλλα η μπαταρια εχει ταση πανω απο 5-6 βολτ, δεν πεφτει στο μηδεν.

Η μπαταρια, αναλογα με την ποιοτητα των στοιχειων, δεν χρειαζεται να χρησιμοποιειται για να φθαρει. Εχει ημερομηνια ληξης.
Καποιες κινεζικες βγαινουν off σε λιγα χρονια. Καποιες επωνυμες βαστανε 10+ χρονια.
 
Οι κινεζικες μπαταριες σιγουρα θα ειναι καπουτ σε λιγα χρονια, ανεξαρτητου χρησης, μιας και δεν νομιζω να εχουν μεσα στοιχεια LG Samsung Panasonic.

To αλλο starter δεν γνωριζουμε αν οντως θα εχει ζωη πανω απο 10 χρονια οπως λεει ο κατασκευαστης, αλλα σιγουρα θα εχει περισσοτερη ζωη απο τα μπαταριας.

Και για να μην υπαρχει καμμια παρεξηγηση, απλα προσπαθω να δω ποιος εκκινητης ειναι ο πιο πρακτικος για να αγορασω.
Για αυτο ρωτησα εαν καποιος εχει εμπειρια απο τετοιους εκκινητες. Eμενα παντως μου φαινεται πολυ πιο πρακτικος απο τους κλασσικους.

ΥΓ
Στο βιντεο δειχνει μια μπαταρια ψοφια κατω απο 6βολτ η οποια ομως φορτισε τους πυκνωτες μεχρι περιπου το 60%. Για αυτο γραφω στην αναρτηση οτι εαν η μπαταρια ειναι αδεια απο 7 εως 11 βολτ, οι πυκνωτες μπορουν να φορτισουν ανετα. Εαν ειναι κατω απο 7 βολτ, ο εκκινητης πρεπει να φορτισει απο power bank η αλλους γνωστους τροπους.

Παντως δεν θυμαμαι να εχω μετρησει μπαταρια τοσο χαμηλα σε περιπτωση που εχουν ξεχαστει φωτα ανοιχτα κατα τη διαρκεια της νυχτας. Ο φορτιστης ρευματος μου εδειχνε συνηθως πανω απο 8 βολτ.