Ελλειψη stabilization σε φακο.

DinoG

New member
26 May 2019
33
Καλησπερα σε ολους!

Εδω και καποιο καιρο ασχολουμαι με την βιντεογραφηση στο τομεα του αυτοκινητου εχωντας για καμερα μια Sony a6300 και φακο τον Sigma 30mm 1.4. Πολυ καλο αποτελεσμα κρυσταλλινη εικονα καθαρη αλλα μεχρι εκει.Η ελλειψη stabilize στον φακο ειναι εμφανη και οταν το επεξεργαζομαι στο premiere δεν διορθωνεται κατι. Οποτε στην ουσια ψαχνω φακο με χαμηλο f το πολυ 1,8 στο ιδιο ευρος τιμης 400-500 και με stabilize στον φακο.

Ευχαριστω.
 
Η εναλλακτικά δίνεις την A6300 και αγοράζεις την A6500, έτσι θα έχεις σταθεροποίηση με κάθε φακό.…διαλέγεις και παίρνεις…..
 
Η εναλλακτικά δίνεις την A6300 και αγοράζεις την A6500, έτσι θα έχεις σταθεροποίηση με κάθε φακό.…διαλέγεις και παίρνεις…..

η σταθεροποιηση στο σωμα για κινηματογραφηση δεν ειναι και οτι καλυτερο.......δεν ειναι το ιδιο με την φωτογραφια.

Καλυτερα ενα gimball.

Τωρα βεβαια δεν ξερω τι σοι παραγωγη ειναι αυτη με sony 6300, ισως αν μας ελεγε την χρηση της ακριβως να βοηθουσαμε καλυτερα.
 
Gimbal για να είσαι κομπλέ με οποιοδήποτε φακό; αν το βλέπεις σοβαρά φυσικά.
Gimbal για να είσαι κομπλέ με οποιοδήποτε φακό; αν το βλέπεις σοβαρά φυσικά.
Με σωστο καλιμπραρισμα παλι εχω κατι μικροκουνηματα τα οποια ειναι αναποφευκτα.
 
Η εναλλακτικά δίνεις την A6300 και αγοράζεις την A6500, έτσι θα έχεις σταθεροποίηση με κάθε φακό.…διαλέγεις και παίρνεις…..
Η α6300 εχει IBIS.
 
η σταθεροποιηση στο σωμα για κινηματογραφηση δεν ειναι και οτι καλυτερο.......δεν ειναι το ιδιο με την φωτογραφια.

Καλυτερα ενα gimball.

Τωρα βεβαια δεν ξερω τι σοι παραγωγη ειναι αυτη με sony 6300, ισως αν μας ελεγε την χρηση της ακριβως να βοηθουσαμε καλυτερα.
Oι παραγωγες κατα κυριο λογο εχουν να κανουν με παρουσιασεις βελτιωμενων αυτοκινητων.Δεν θελω να κανω διαφημιση αλλα θα σας αναφερω ξενους βιντεοληπτες για να καταλαβετε οπως Halcyon, ILB Drivers Club
 
Η α6300 εχει IBIS.
Η Α6300 δεν έχει σταθεροποίηση μέσα στο σώμα, σταθεροποίηση έχει η Α6500 και η Α6600, οπότε με την Α6300 αν βάλεις φακό χωρίς σταθεροποίηση έχεις πρόβλημα στο βίντεο όπως το έχεις διαπιστώσει και εσύ. Όπως ειπώθηκε έχεις 3 λύσεις ή αγορά φακού με σταθεροποίηση ή αγορά άλλης μηχανής με μηχανική σταθεροποίηση π.χ. Α6500 ή αγορά Gimbal. Σωστή λύση ή ενδεδειγμένη λύση δεν υπάρχει, ανάλογα με τις ανάγκες σου και οι 3 λύσεις είναι αξιόλογες.
 
Η Α6300 δεν έχει σταθεροποίηση μέσα στο σώμα, σταθεροποίηση έχει η Α6500 και η Α6600, οπότε με την Α6300 αν βάλεις φακό χωρίς σταθεροποίηση έχεις πρόβλημα στο βίντεο όπως το έχεις διαπιστώσει και εσύ. Όπως ειπώθηκε έχεις 3 λύσεις ή αγορά φακού με σταθεροποίηση ή αγορά άλλης μηχανής με μηχανική σταθεροποίηση π.χ. Α6500 ή αγορά Gimbal. Σωστή λύση ή ενδεδειγμένη λύση δεν υπάρχει, ανάλογα με τις ανάγκες σου και οι 3 λύσεις είναι αξιόλογες.
Λαθος μου.Ο κιτ φακος εχει OSS.Μεχρι στιγμης κλεινω προς την αφορα φακου.Gimbal υπαρχει αλλα οπως προανεφερα παλι υπαρχουν μικροjitters.
Σε ευχαριστω!
 
Βρε συ Dino τι παει να πει υπαρχουν μικροjitters ?

Yπαρχει και το stabilise στο μονταζ.......ποιος το κανει αυτο ? επαγγελματιας ?
 
Εννοειται αλλα καλα λεει ο Βασιλης να δουμε τι προβλημα εχει γιατι νομιζω οτι δεν εχουν την εμπειρια να αναγνωρισουν το ειδος του προβληματος και πως μπορει αυτο να λυθει.
 
Καλησπερα και παλι μετα απο σχεδον 10 μερες!
Και stabilize να βαλω στο μονταζ η θα το διορθωσει ελαχιστα η θα μου χαλασει ολο το πλανο καωντας το σαν jello
Ωστοσο παρακατω ειναι ενα sample!
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Αυτο ειναι σε gimball? Σαν ναναι στο χέρι ειναι
Και ομως ειναι σε gimbal αριστα ζυγισμενο και με smallrig case για εξτρα βαρος.
Και με την προσθηκη stabilize στο premiere μου κανει το πλανο σε καποια σημεια αρκετα jelly!
 
Βρε συ είσαι βέβαιος οτι το εχεις έχεις σεταρει σωστα?

Δεν θυμάμαι αν το έγραψες αλλα ποιο gimball εχεις
 
  • Like
Reactions: DinoG