Ελληνικά εξοπλιστικά προγράμματα

 


Η παραχώρηση συνεπάγεται κόστος 15 εκατ. $ για τα τρία περιπολικά και διάφορα έξοδα που έχουν περιληφθεί. Από πλευράς Πολεμικού Ναυτικού, έχει γίνει πρόνοια εξοπλισμού των περιπολικών με σταθεροποιημένο τηλεχειριζόμενο σταθμό οπλισμού, που θα προσφέρει ανώτερες επιδόσεις σε σχέση με την πρόνοια της απλής προσαρμογής πολυβόλων σε έστορες.

Για την περίπτωση, επιλέχθηκε ο σταθμός Pitbull της αμερικανικής SIG SAUER που θα φέρει βαρύ πολυβόλο Μ2ΗΒ των 12,7 mm. Πρόκειται για σύνολο βάρους 95 κιλών, σταθεροποιημένο σε δύο άξονες, περιστροφής 360˚ με ρυθμό 90˚/ δευτερόλεπτο, με περιθώρια ανυψώσεως + 60˚ μέχρι -30˚ περίπου (αναλόγως τύπου πολυβόλου), με ψηφιακό zoom x3,8 και συνεχές οπτικό zoom 26-105 mm. Το όπλο ελέγχεται από κονσόλα του Συστήματος Ελέγχου Ranger που προσφέρει εικόνα ημέρα και νύκτα και λειτουργεί με αλγορίθμους τεχνητής νοημοσύνης για σκόπευση σε πρόβλεψη θέσεως κινούμενου στόχου. Σημειώνεται ότι η όπλιση του όπλου γίνεται με τηλεχειρισμό ενώ με εικόνα από κάμερες ελέγχεται η κατάσταση από πλευράς ασφαλείας και τροφοδοσίας πυρομαχικών.



Η κλάση MARINE PROTECTOR τέθηκε σε υπηρεσία το 1998. Τα σκάφη έχουν μήκος 27 μέτρα και εκτόπισμα 91 τόννων. Δύο πετρελαιοκινητήρες MTU προσφέρουν ικανότητα μέγιστης ταχύτητος 25 κόμβων ενώ η αυτονομία ανέρχεται σε 900 ν.μ. Η έρευνα επιφανείας στηρίζεται σε ραντάρ AN/SPS-73. Το πλήρωμα είναι 10μελές.

Ένα ιδιαίτερο σχεδιαστικό χαρακτηριστικό της κλάσεως, είναι η μεταφορά ταχύπλοης λέμβους σταθερής γάστρας (RHIB) η οποία φέρεται εντός του σκάφους στην πρύμνη και καθελκύεται από διάταξη ράμπας. Με αυτό τον τρόπο διευκολύνεται η διαδικασία διενεργείας νηοψιών σε παραπλέοντα πλοία, από άγημα του περιπολικού.

Μετά την ένταξη σε υπηρεσία των 4 παρακτίων περιπολικών κλάσεως ISLAND που επίσης αποκτήθηκαν ως EDA από τις ΗΠΑ, η ενίσχυση με τα 3 περιπολικά κλάσεως MARINE PROTECTOR, θα εκσυγχρονίσει εκ βάθρων το υλικό της Διοίκησης Πλοίων Επιτήρησης (ΔΠΕ).
 
  • Like
Reactions: chocbhed

να και η 2η.......

μακαρι να τις δουμε ολες και να τις χαιρομαστε χωρις να χρειαστει να χρησιμοποιηθουν.
 
1749471557227.png




 
Το πρόγραμμα FDI HN (hellénique) πάει καλά.
Και το πρώτο πλοίο της κλάσης 🇲🇫 καθώς και ο ΚΙΜΩΝΑΣ έχουν περάσει τα πρώτα στάδια αποδοχής στην ανοιχτή θάλασσα και προχωράμε κανονικά στην παραλαβή τους.
Ο ΚΙΜΩΝΑΣ μας έρχεται σε λίγους μήνες.
Και έρχεται να αλλάξει όλο το ΠΝ.
 
  • Love
  • Like
Reactions: Λάκης and Kosh
Μην βιάζεσαι ακόμα δεν παραλάβαμε.
Στην δημοσιότητα για την ώρα μόνο το γαλλικό ναυτικό βολές αποδοχής συστήματος κατευθυνόμενων βλημάτων (Aster/Exocet)
 
Προφανώς και κοστίζουν οι εκπαιδευτικές βολές ή βολές αποδοχής συστημάτων.
Αλλά παρέχουν ασύγκριτα πλεονεκτήματα από σενάρια και βολές σε sim mode, τόσο για τα συστήματα αλλά ειδικά για τις ομοχειρίες που εμπλέκονται όσο και για όλο το πλήρωμα.
Πριν ένα χρόνο το ΠΝ σε δύο μέρες άσκησης έκανε βολές με ότι είχε στο οπλοστάσιο του.
Οι συγκεκριμένες ήταν προϊόν επιτυχημένου σχεδιασμού και υλοποίησης καθώς τα πλοία φορείς έριχναν σχεδόν ταυτόχρονα με κύριο αποτέλεσμα ταυτόχρονη άφιξη των πυραύλων στα παροπλισμένα πλοία-στοχους ακριβώς τον ίδιο χρόνο για τον κορεσμό της άμυνας αντιπάλου.
Σύνολο βολών 9 κατευθυνόμενα βλήματα, υπολογίστε κόστος.
Όλες επιτυχημένες , όλες στο στόχο.
Υπολογίστε συμπεράσματα, εκπαίδευση, προβολή ισχύος.
 
Αγαπητέ όλα για κάποιο λόγο γίνονται,το μόνο σίγουρο είναι ότι το ΠΝ δεν σε αφήνει να πλήξεις.
Και όπως λέγανε κάποιοι παλιοί Αμερικανοί που συνάντησα σε ένα αεροπλανοφόρο...
“Navy. It's not just a job, it's an adventure”
 
Που είναι το κακό;
Μπορεί να κάνω λάθος, αλλά το θεωρώ υπερβολικό ένα πλοίο λίγους μήνες μετά την παραλαβή του να πάει στην άλλη άκρη της γης απλά για να συμμετάσχει σε μια άσκηση, όσο σημαντική και αν είναι αυτή. Ίσως κάποιος που γνωρίζει το αντικείμενο να μπορεί να μας πει αν το πλοίο μετά την επιστροφή του θα χρειαστεί κάποια συντήρηση μετά από ένα τόσο μεγάλο ταξίδι. Λογικά και για το πλήρωμα θα υπάρχει πίεση προκειμένου να εξοικειωθεί πλήρως σε 6 μήνες με όλα τα νέα οπλικά συστήματα για να μπορέσει να ανταποκριθεί σε μια απαιτητική άσκηση.
 
Μπορεί να κάνω λάθος, αλλά το θεωρώ υπερβολικό ένα πλοίο λίγους μήνες μετά την παραλαβή του να πάει στην άλλη άκρη της γης απλά για να συμμετάσχει σε μια άσκηση, όσο σημαντική και αν είναι αυτή. Ίσως κάποιος που γνωρίζει το αντικείμενο να μπορεί να μας πει αν το πλοίο μετά την επιστροφή του θα χρειαστεί κάποια συντήρηση μετά από ένα τόσο μεγάλο ταξίδι. Λογικά και για το πλήρωμα θα υπάρχει πίεση προκειμένου να εξοικειωθεί πλήρως σε 6 μήνες με όλα τα νέα οπλικά συστήματα για να μπορέσει να ανταποκριθεί σε μια απαιτητική άσκηση.
Κοίτα, θα έχουν περάσει 6 μήνες από την παραλαβή, αλλά το πλήρωμα της Κίμων είναι εδώ και χρόνια στο Λοριάν, δε μπορεί, κάτι θα έχουν μάθει. Αν έχουν κάποιες ελλείψεις προφανώς θα συνεννοηθούν με τα στελέχη που σχεδιάζουν την άσκηση ώστε αυτά να μην σταθούν εμπόδιο. Όπως είπε και ο Λάκης, γι αυτό γίνονται ασκήσεις, για να μαθαίνεις από τα λάθη σου.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.





1749755318440.png