Ελληνική πολεμική αεροπορία - HAF

Το Eurogighter Typhoon θα ερθει στην περιοχη με κοκκινα εθνοσημα. Οχι νωριτερα απο 5-6 χρονια αλλα θα ερθει.

Δεν νομιζω οτι κανεις θα αμφεβαλε οτι οι φιλοι μας της ΕΕ, δεν θα το επραταν καποια στιγμη, κυριως τωρα που θα χαθουν χιλιαδες δουλειες στην Γερμανικη Αυτοκινητοβιομηχανια.

IMG_1701-1024x576.jpeg


Ετσι τα Ελληνικα Ραφαλ θα εχουν ξαδελφακια να "παιζουν"
 
Τι σχέση εχει το προσωπικό της αυτοκινητοβιομηχανίας με το προσωπικό που εργάζεται στην παραγωγή πολεμικών α/φ :
Το Eurogighter Typhoon θα ερθει στην περιοχη με κοκκινα εθνοσημα. Οχι νωριτερα απο 5-6 χρονια αλλα θα ερθει.

Δεν νομιζω οτι κανεις θα αμφεβαλε οτι οι φιλοι μας της ΕΕ, δεν θα το επραταν καποια στιγμη, κυριως τωρα που θα χαθουν χιλιαδες δουλειες στην Γερμανικη Αυτοκινητοβιομηχανια.

IMG_1701-1024x576.jpeg


Ετσι τα Ελληνικα Ραφαλ θα εχουν ξαδελφακια να "παιζουν"
Τι σχέση το προσωπικό της αυτοκινητοβιομηχανίας ,με το προσωπικό που εργάζεται στην παραγωγή πολεμικών α/φ ;
Βέβαια θέσεις εργασίας δεν χάνονται μόνο στην γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία ,αλλά και σε άλλες χώρες της Ε.Ε
To πρόβλημα με την έλευση των Eurofighter είναι υπαρκτό .
 
μονο που τα συγκεκριμενα αεροπλανα θα κατασκευαστουν στην βρετανικη γραμμη παραγωγης.
οποτε η γερμανικη (ειδικα) αυτοκινητοβιομηχανια δεν θα ωφεληθει ιδιαιτερα
 
Τι σχέση εχει το προσωπικό της αυτοκινητοβιομηχανίας με το προσωπικό που εργάζεται στην παραγωγή πολεμικών α/φ :

Τι σχέση το προσωπικό της αυτοκινητοβιομηχανίας ,με το προσωπικό που εργάζεται στην παραγωγή πολεμικών α/φ ;
Βέβαια θέσεις εργασίας δεν χάνονται μόνο στην γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία ,αλλά και σε άλλες χώρες της Ε.Ε
To πρόβλημα με την έλευση των Eurofighter είναι υπαρκτό .

Εχει πολυ μεγαλη σχεση. Γιατι στους αριθμους που δικαιολογουν σε ποσοστα σε καθε χρονια, εαν υπαρχουν καποια συν εναντι των πλην, δικαιολογει καπως τις επιλογες τους. Πηρα την Γερμανια γιατι ειναι η χωρα που ηταν η πιο ισχυρη (και ειναι ακομα) και εχει μπει σε ενα κυκλο υφεσης που ειναι αποτελεσμα επιλογων.
Δεν θα μπω καν στην λογικη της ανακυκλωσης ειδικευμενου προσωπικου απο τον ενα κλαδο στον αλλο για να πω ποση σημασια εχει (και για την Γερμανια αλλα και την ΜΒ και την Ισπανια.
 
μονο που τα συγκεκριμενα αεροπλανα θα κατασκευαστουν στην βρετανικη γραμμη παραγωγης.
οποτε η γερμανικη (ειδικα) αυτοκινητοβιομηχανια δεν θα ωφεληθει ιδιαιτερα

Στην Αγγλικη γραμμη θα γινει η συναρμολογηση συν ενα 39% κατασκευης μελων. Μπορεις να βρεις τα ποσοστιαια μεριδια ανα κρατος του κοσορτσιουμ στι Ιντερνετ. Δεν ειναι δυσκολο,
 
Εχει πολυ μεγαλη σχεση. Γιατι στους αριθμους που δικαιολογουν σε ποσοστα σε καθε χρονια, εαν υπαρχουν καποια συν εναντι των πλην, δικαιολογει καπως τις επιλογες τους. Πηρα την Γερμανια γιατι ειναι η χωρα που ηταν η πιο ισχυρη (και ειναι ακομα) και εχει μπει σε ενα κυκλο υφεσης που ειναι αποτελεσμα επιλογων.
Δεν θα μπω καν στην λογικη της ανακυκλωσης ειδικευμενου προσωπικου απο τον ενα κλαδο στον αλλο για να πω ποση σημασια εχει (και για την Γερμανια αλλα και την ΜΒ και την Ισπανια

Λυπάμαι ,αλλά δεν κατανοώ την σύνδεση .Τα προβλήματα της γερμανικής ,γαλλικής και ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας δεν θα λυθούν με την παραγγελία των πολεμικών α/φ .
 
Δεν ειπα οτι "θα λυθουν".
Ειπα οτι στο ισοζυγιο που θα παρουσιασουν το κοινονικο οικονομικο, θα απαλυνει καπως την κατασταση.
Γιατι θα δωσουν λογο ουτως η αλλως.

Αντι για 4000 χαμενες θεσει εργασιας στην Πορσε μπορει 100 ειδικευμενοι να πανε στην Πρεμιουμ Αεροτεκ και να δειξουν -3900 για Πορσε μονο, + αυτους που θα προσλαβουν απο αλλου για την γραμμη παραγωγης.
Οποτε θα παρουσιασουν μικροτερο αριθμο ανεργων.

Δεν ειπα οτι θα λυσουν οτιδηποτε, χρονο κερδιζουν.

Σιγουρα η σειρα 2 των Ταϊφουν θα δημιουργησει προβληματα. Πρωτα στην Ελλαδα, αλλα σιγουρα και στην ιδιοκτητρια χωρα.
Αντε να τα συντηρεις και να πληρωνεις ωρες πτησεις και να προγραμματιζεις διαθεσιμοτητες.

Και αν... ( λες ; 😉 ) .. αυριο αλλαξει καμμια κυβερνηση σε Γερμανια Αγγλια και Ισπανια ; Και εχουν μικροτερες ευαισθησιες για τους ανατολιτες συμμαχους και ειναι λιγοτερο large με την ισλαμικη αδελφοτητα ;
Τα ανταλακτικα ; Μηπως θα γινει πιθαρι των δαναϊδων για να πετανε 5 αεροπλανα απο τα 20-30.
Εχει ο Θεος των Ελληνων.

Οποτε ας περιμενουμε να δουμε σε 5-6 χρονια τα αποτελεσματα

Παντως σκεφτονται ηδη την "διακοσμηση"
Παει συνεφο το φωτοσοπ στο ιντερνετ

German-euroffihter-533x261.jpg
 
  • Like
Reactions: protrudi
To πρόβλημα με την έλευση των Eurofighter είναι υπαρκτό .


Τα eurofighter απο μονα τους δεν ειναι απειλη. Το προβλημα ειναι η παραγγελια των 500+ πυραυλων Meteor που θα φερουν αυτα .

Εμεις για να καταλαβουμε την διαφορα εχουμε παραλαβει κατω απο 40 κομματια Meteor για τα Rafale μας....

Πλεον πρεπει να εστιασουμε σε μια δευτερη μοιρα Rafale συντομα για να πλαισιωσουν την μια μοιρα F35 που θα ερθει σε 5 χρονια ....
 
  • Like
Reactions: protrudi
Τα eurofighter απο μονα τους δεν ειναι απειλη. Το προβλημα ειναι η παραγγελια των 500+ πυραυλων Meteor που θα φερουν αυτα .

Εμεις για να καταλαβουμε την διαφορα εχουμε παραλαβει κατω απο 40 κομματια Meteor για τα Rafale μας....

Πλεον πρεπει να εστιασουμε σε μια δευτερη μοιρα Rafale συντομα για να πλαισιωσουν την μια μοιρα F35 που θα ερθει σε 5 χρονια ....
Nαθ ,τα δύο α/φ είναι σχεδιασμένα για διαφορετικούς ρόλους ή έστω η εξέλιξη τους τα έκανε να είναι πιο αποτελεσματικά σε διαφορετικούς ρόλους .Ο αριθμός των Μετεορ είναι ένα επιπρόσθετο πρόβλημα .Η δεύτερη μοιρα Ραφαλ είναι καλοδεχούμενη ,αλλά δεν θα λύσει το πρόβλημα με τα Eurofighter .
Μόνο η αγορά επιπλέον F35 θα δημιουργήσει ενα ποιοτικό βήμα υπεροχής στο Αιγαίο .
Και όλα αυτά κοστίζουν σε χρήμα ,τόσο σαν κόστος κτήσης ,όσο και σαν κόστος χρήσης
 
Tα επιπλεον Ραφαλ για συγκροτηση δευτερης μοιρας ειναι μονοδρομος Πετρο για αντικατασταση των 12-14 πλεον MIrage που ειναι σε πτητικη κατασταση.

Δεν το βλεπω αρνητικα προσωπικα για τα F35 εχεις δικιο ομως αρκει να ερθουν με ολα τους τα οπλα....
 
Μια πολυ καλη εκτιμηση αναμεσα στα δυο αεροσκαφη, Ραφαλ και Ταϋφουν. Βεβαια προκειται για την μεριδα 4 αλλα ελαχιστα εν-διαφερει.
Το σημαντικο ειναι τα retours των ιδιων των πιλοτων μετα απο μια ερευνα.
Η διαφορετικη φιλοσοφια συληψης του καθενος απο τα δυο αεροσκαφη και η ολοτητα αυτης που δινει την αναλογη ομοιγενεια.

Το Ραφαλ ειναι σαν να εχει "κατασκευαστει" οχι μονο απο μηχανικους οπως το Ταϋφουν, αλλα και απο πιλοτους.


Ειναι στα Γαλλικα αλλα υπαρχουν πλεον οι αυτοματες μεταφρασεις μεσα στους πλοηγους.
 
Τελικα αλλαζει καπως το σεναριο. Η Τουρκια δεν θα περιμενει μονο τα Ταϋφουνς απο Ευρωπη μεσα σε 6 χρονια.

Θα παρει και 12 απο το Καταρ που θα ερθουν απο τον επομενο χρονο ετοιμα και αμεσα.

Θα παρει επισης αλλα 12 απο το Ομαν. Αλλα για αυτα "βαστατε μαγγες τα γιοφυρια" γιατι θελουν "ολικη αναβαθμιση" γυρω στα 3 δις.

Για την κατασταση των Καταριανων δεν υπαρχει αμφισβητηση ειναι αψογα.
Βεβαια δεν τους χρησιμευσαν και πολυ ουτε αυτα ουτε ολοι οι αλλοι "εξοπλιστικοι θησαυροι" που διαθετει λειαν προσφατως.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.