Ενισχυτής έως 4.000 ευρώ

Re: Απάντηση: Ενισχυτής έως 4.000 ευρώ

Είμαι κι εγώ σε αναζήτηση ενισχυτη για τα studio 140 mkII αλλά το budget μου φτάνει έως 2200. Έχω βρει μεταχειρισμένο και σκεφτόμουν τον jadis orchestra reference αλλά δεν τον έχω ακούσει με τα ηχεία μου. Η άλλη λυση, είναι ένα weiss minerva που απόκτησα σήμερα, να χρησημοποιηθεί ως προενισχυτής και να ψάξω για τελικό. Για πείτε γνώμες.

Έχω ακούσει τα παλαιότερα αντλιστοιχα με τα D28 με αυτόν http://www.orpheusaudio.gr/content/rg-14 σε σπίτι και είναι ένας συνδυασμός που θα πρότεινα με κλειστά μάτια.
 
gas συμφωνώ απολύτως με όσα αναφέρεις. Όμως 30 βατάκια είναι καλά? Δεν είναι το ηχείο στην πράξη τόσο ευαίσθητο όδο δείχνουν οι αριθμοί. Γι αυτό και σκέφτηκα τον jadis που έχει 40 καλά βατ και περιγράφεται ως πολύ τσαμπουκάς. Οι επιστήμονες, τι άποψη έχουν για προενισχυτή το weiss minerva και τελικό κάτι άλλο?

Τα 30W σε τάξη Α μιά χαρά είναι απλά επιφυλάσσομαι για τον συνδυασμό proac με έναν ζεστό και ατμοσφαιρικό ενισχυτή όπως ο sulgen τουλάχιστον κατα τα reviews (Δεν τον έχω ακούσει).

Τα proac είναι πολύ γλυκά και μουσικά ηχεία και γνώμη μου θα έρθουν και θα δέσουν σε ένα ισορροπημένο αποτέλεσμα παρέα με έναν δυνατό, ζωηρό και καθαρό ενισχυτή ειδαλιώς κινδυνεύεις να λιγωθείς κάτι που μπορεί να μην καταλάβεις στην αρχή ειδικά αν δεν έχεις πείρα απο ακροάσεις αλλων συστημάτων αλλα θα σε κουράσει σύντομα και θα αρχίσεις να ψάχνεσαι πάλι.

Τέλος επειδή δεν ξέρεις τι γούστα η κόλλημα μπορεί να έχει οκαθένας μας εδώ σε ξορκίζω να ακούσεις το λιγότερο σε κάποιο μαγαζί η ιδανικά στον χώρο σου το μηχάνημα που θές με τα ηχεία σου πριν να αποφασίσεις. Αυτός είναι ο πιο μπελαλίδικος αλλα και συντομότερος δρόμος προς την Ιθάκη ειδαλιώς εκτός και αν είσαι κ@λόφαρδος ετοιμάσου για μεγάλη οδύσσεια..
 
.Υπάρχουν και άλλα ενισχυτικά που έχω στα υπόψιν όπως οι tukana /densen,αλλά δεν τους άκουσα με ηχείο PROAC ΚΑΙ ειδικά το τελευταίο.

Έχω ακούσει εγώ proac με πρό/τελικό densen και νομίζω οτι είναι δύο κορυφαίες εταιρίες που δυστυχώς δεν πάνε μαζί.
Ο ήχος που άκουσα ήταν υπερβολικός και αφύσικά γλυκός, λιγωτικός θα έλεγα.

Βέβαια υπάρχουν κάποιοι που μπορεί να τους αρέσει (για λίγο είμαι σίγουρος) αλλα επειδή δεν είναι καθόλου φυσικός και ισορροπημένος πιστεύω οτι με τον καιρό και την εμπειρία θα συμφωνήσουν μαζί μου και φυσικά θα ψάχνονται πάλι.
 
Έχω αλλάξει ήδη τόσα συστήματα που ζώ την οδύσσεια. Αισθάνομαι τυχερός που έχω κατασταλάξει σε ηχεία τουλάχιστον.
 
Βρήκα έναν μεταχειρισμένο luxman 550A, όχι τον ΙΙ. Τι διαφορές έχουν και ποια τιμή κρίνεται λογική? Τον δικό σου από που τον πήρες και πόσο?
 
Έχω ακούσει εγώ proac με πρό/τελικό densen και νομίζω οτι είναι δύο κορυφαίες εταιρίες που δυστυχώς δεν πάνε μαζί.
Ο ήχος που άκουσα ήταν υπερβολικός και αφύσικά γλυκός, λιγωτικός θα έλεγα.

Βέβαια υπάρχουν κάποιοι που μπορεί να τους αρέσει (για λίγο είμαι σίγουρος) αλλα επειδή δεν είναι καθόλου φυσικός και ισορροπημένος πιστεύω οτι με τον καιρό και την εμπειρία θα συμφωνήσουν μαζί μου και φυσικά θα ψάχνονται πάλι.


Θα συμφωνήσω με τον φίλο Gort. Αν το άκουσμα είναι γλυκερό θα το βαρεθείς. Καλυτερα ουδετερο, ισορροπημένο και καθαρό.
 
Έχω ακούσει εγώ proac με πρό/τελικό densen και νομίζω οτι είναι δύο κορυφαίες εταιρίες που δυστυχώς δεν πάνε μαζί.
Ο ήχος που άκουσα ήταν υπερβολικός και αφύσικά γλυκός, λιγωτικός θα έλεγα.

Βέβαια υπάρχουν κάποιοι που μπορεί να τους αρέσει (για λίγο είμαι σίγουρος) αλλα επειδή δεν είναι καθόλου φυσικός και ισορροπημένος πιστεύω οτι με τον καιρό και την εμπειρία θα συμφωνήσουν μαζί μου και φυσικά θα ψάχνονται πάλι.[/QUOTE
ΑΝ και μ αρέσουν οι densen θα συμφωνήσω ότι δεν πάνε με proac.
 
Βρήκα έναν μεταχειρισμένο luxman 550A, όχι τον ΙΙ. Τι διαφορές έχουν και ποια τιμή κρίνεται λογική? Τον δικό σου από που τον πήρες και πόσο?

H παλιά του τιμή ήταν γύρω στα 3000 αν κρίνω απο τον δικό μου δεν θα έχεις πρόβλημα οδήγησης παρόλα αυτά προσπάθησε να τον ακούσεις πιστεύω οτι έχεις πάνω απο 50% πιθανότητες να εκπλαγείς ευχάριστα.
Γενικά ο ήχος της εταιρίας (Luxman) πάει γάντι με αγγλικά ηχεία και ο συνδυασμός Ιάπωνα Αγγλου είναι παραδοσιακός θα έλεγα.
 
Απάντηση: Re: Ενισχυτής έως 4.000 ευρώ

Θα συμφωνήσω με τον φίλο Gort. Αν το άκουσμα είναι γλυκερό θα το βαρεθείς. Καλυτερα ουδετερο, ισορροπημένο και καθαρό.

Μισό λεπτό όμως. Πρέπει να ξεκαθαρίσουμε κάπως τις έννοιες. Αν με τον όρο γλυκερό εννοούμε έναν θολό, ισοπεδωμένο ήχο, χωρίς ανάλυση, δυναμικά και μουσική άρθρωση, πράγματι μπορεί κανείς να πλήξει. Αλλά δεν μιλάμε καθόλου γι' αυτό. Μιλάμε για έναν από τους καλύτερους ενισχυτές της κατηγορίας αυτής, με ήχο φινετσάτο και ακριβή, με σώματα και ποιότητες που δύσκολα πιάνουν οι τυπικοί solid state- τα αγαθά της τάξης Α, γαρ. Αλλά και οι σύγχρονες λάμπες, καμία σχέση δεν έχουν με το στερεότυπο που έχουμε στο μυαλό μας για ήχο ζεστό μεν αλλά παχύ, θαμπό, χωρίς ανάλυση και άκρα.
Πολύ πρόσφατα απέκτησα το proac responce d15 και ο συνδυασμός του με τον primaluna dialogue 2, στα δικά μου αυτιά τουλάχιστον, είναι απίστευτος: ζωντανός, ανάγλυφος, δυναμικός, θερμός, ξεκούραστος, μουσικός. Μουσικότατος, θα έλεγα. Χρειάστηκαν βέβαια πολλά πειράματα με λάμπες και λίγη τύχη (μετά από τρία χρόνια ταλαιπωρίας) . Αλλά δύσκολα ένα ηχείο όπως το proac το οποίο η ίδια η primaluna συστήνει δεν θα παίξει με τoν sugden.

Διαβάστε σχετικά παλιότερο νήμα εδώ.

[ μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει και το σημείο αυτό από ένα ποστ του νήματος:

"Όμως, βοήθησε στην απόφασή μου και το γεγονός ότι ακόμη και ο αντιπρόσωπος της Proac (ο οποίος εμπορεύεται τη Musical Fidelity, γνωστή αντίζηλο με τη Sugden στους ενισχυτές για τα Proac και όχι μόνο) μου επιβεβαίωσε αυτό που διαβάζω παντού, λέγοντας μου κατά λέξη: "Με τη Sugden δεν μπορεί να είσαι λάθος..."

Ε, δεν είναι και λίγο πράγμα να σου λέει ο "αντίπαλος" κάτι τέτοιο
!!"
 
Όταν παρατηρείτε κάτι κοινό σε περισσότερες από μία ηχογραφήσεις προφανώς και είναι η υπογραφή του συστήματος. Καμιά φορά τέτοια συστήματα ακούγονται εντυπωσιακά σε ορισμένα ακούσματα και βαρετά σε άλλα. Γενικά μετά από λίγο καιρό το βαριέσαι. Αυτή είναι η δική μου εμπειρία, κάθε ηχογράφηση πρέπει να ακούγεται τελείως διαφορετικά, αυτό είναι και ένα πολύ καλό κριτήριο επιλογής ηχοσυστήματος για άπειρους ακροατές.
 
Όταν παρατηρείτε κάτι κοινό σε περισσότερες από μία ηχογραφήσεις προφανώς και είναι η υπογραφή του συστήματος. Καμιά φορά τέτοια συστήματα ακούγονται εντυπωσιακά σε ορισμένα ακούσματα και βαρετά σε άλλα. Γενικά μετά από λίγο καιρό το βαριέσαι. Αυτή είναι η δική μου εμπειρία, κάθε ηχογράφηση πρέπει να ακούγεται τελείως διαφορετικά, αυτό είναι και ένα πολύ καλό κριτήριο επιλογής ηχοσυστήματος για άπειρους ακροατές.

Συμφωνώ μαζί σου ότι κάθε ηχογράφηση ακούγεται (και πρέπει να ακούγεται) διαφορετικά- αλλιώς έχουμε ένα ισοπεδωτικό ηχοσύστημα. Οι διαφορές μάλιστα είναι εντυπωσιακότατες, από εντελώς ρηχό και άδειο άκουσμα σε πολύ πλούσια παραγωγή.

Υπάρχει όμως ένα ζήτημα.
Κάθε ηχοσύστημα έχει υπογραφή- είναι αδύνατο να μην έχει.
Όταν η υπογραφή αυτή, ο χαρακτήρας του συστήματος αυτού, ο συνδυασμός των μονάδων λειτουργεί, τότε αυτόματα τα πράγματα μπαίνουν στη θέση τους
Η μουσική καταφέρνει να σε συγκινήσει, να σε συνεπάρει, να σε εμπλέξει στο μουσικό γεγονός. Τότε και η κακή ηχογράφηση παίρνει τη θέση της. Είναι μια κακή ηχογράφηση- δεν είναι το τέλος του κόσμου.

Μιλάω από προσωπική πείρα: όσο το σύστημά μου έπαιζε λάθος (λάθος συνδυασμοί συσκευών, λάθος πολικότητες και ένα χαμό άλλα λάθη) όλα ήταν στην κόψη του ξυραφιού. Άκουγες τους ήχους, έβλεπες τα θετικά και αρνητικά, αλλά το κυριότερο: η μουσική έμενε απ' έξω. Τώρα η μουσική είναι μέσα, ακόμα και στις άθλιες ηχογραφήσεις.
Δεν ξέρω πώς συμβαίνει, πάντως συμβαίνει και δεν είναι μεταφυσική. Είναι καθαρή φυσική. :flipout:
 
Συγγενής μου ακούει με ProAc τα τελευταία 15 χρόνια. Τώρα έχει τα Response 3,8 Eξαιρετικό ηχείο... Από πίσω του έχουν περάσει Musical Fidelity, Goldmund, Sphinx, Kline, Mark Levinson και κάποια άλλα ανάλογα ενδιαμέσως. Η πρώτη αξιοπρόσεκτη βελτίωση ήρθε όταν ο προ της Mark Levinson αντικαταστάθηκε από τον PLP της Nagra, και έδεσε όταν έφυγε και ο τελικός και ήρθε λάμπα (Ιδιοκατασκευή με 2 845 στο κανάλι. Τώρα δουλεύει (αρκετά χρόνια) με Conrad Johnson προ και τελικό, PP με δύο 6550 ανά κανάλι. Απλώς δεν χρειάζεται τίποτε άλλο... Έχω ζήσει το σύστημα σε όλη την πορεία του από την αρχή και με τα προηγούμενα Proac (τα Response 2,5) Οι λάμπες πρωτίστως είναι ό,τι καλύτερο σ´ αυτά τα ηχεία και έπεται από κοντά η SS τάξη Α.
 
Last edited: