Ο λογος για τον quad 303 ,Ο λογος που το ανεβαζω εδω ειναι για να το δουν οι ""σχετικοι" και να παραθεσουν την αποψη τους .
1) Θεωρω δεδομενο οτι εαν βρεθει εστω και ενας που να πει οτι τον εχει και παιζει σωστα, απλα ο ανθρωπος θα πρεπει να ειναι ασχετος , μονοδρομος , η αθεραπευτα ρομαντικος και ακουει αυτο το πραμα οποτε και η αποψη του δεν εχει ιδιαιτερη βαρυτητα .
2) Θεωρω δεδομενο οτι ο ανθρωπος που τον κατασκευασε ( οπου αμφιβαλω εαν ο σχεδιαστης εχει καμμια απολυτως σχεσηη επαφη με τον κατασκευαστη ) δεν πρεπει να ειχε στο εργαστηριο του παλμογραφο ...Ακομα χειροτερα απο οτι δειχενι ακομα και αν ειχε παλμογραφο προφανως δεν θα ηξερε πως να τον χρησιμοποιησει .
3) θεωρω επισης δεδομενο οτι εκει οπου κατασκευαστηκε ειναι πρακτικα απιθανο να μην ειδαν η να μην πηραν χαμπαρι τι κατασκευασαν ....Η Αλλαζονεια του συγκεκριμενου κατασκευστη εκεινη την εποχη ειναι γνωστη αλλα σε αυτο το μηχανημα ξεπερασε τον εαυτο του κατα πολυ .
Τελος αυτο το μηχανημα εχει κατασκευαστει με μονο σκοπο να εχει διαφορετικο μεγεθος απο τα συνηθη της εποχης και αρα να ειναι πραγματι μοναδικο αλλα δεν παιζει με την καμμια .
Πιο τεχνικα ενω κυκλωματικα εχει κινηθει γενικα εκει που ηταν ολοι οι ενισχυτες εκεινης της εποχης και εκτος απο λιγο σοβαρη τροφοδοσια δεν εχει σχεδον τιποτα αλλο να δωσει ( τα Ιαπωνικα της ιδιας εποχης ηταν 300 χρονια μπροστα απο καθε σκοπια ) το βασικο του προβλημα ειναι η πλεξουδα των καλωδιων
Ολα μαζι αχταρμας και εξηγω
Τροφοδοσια , αρνητικη, θετικη, γειωση σημα εισοδου, σημα εξοδου , βαση συλλεκτης και εμπομπος επι δυο τρανσιστορ εξοδου ανα καναλι και ολα τα παραπανω επι δυο φορες αφου δυο τα καναλια του ενισχυτη ...
Σε οτι αφορα την υπεπηδηση που θα δημιουργουσε αυτη η μιξη ων καλωδιων απο καναλι σε καναλι ειναι κατι το οποιο θα μπορουσα να προσπερασω ... αλλα η ταλαντωση ασταθεια και παραμορφωση που εισαγεται στο κυκλωμα ειδικα σε επαγωγικα φορτια στα καλωδια των βασεων των τρανσιστορ εξοδου οταν ειναι ανακατεμενες με ολα τα υπολοιπα καθιστουν αυτο το μηχανημα ..εξω απο την εννοια HI FI, ασταθες και φυσικα επικινδυνο .
1) Θεωρω δεδομενο οτι εαν βρεθει εστω και ενας που να πει οτι τον εχει και παιζει σωστα, απλα ο ανθρωπος θα πρεπει να ειναι ασχετος , μονοδρομος , η αθεραπευτα ρομαντικος και ακουει αυτο το πραμα οποτε και η αποψη του δεν εχει ιδιαιτερη βαρυτητα .
2) Θεωρω δεδομενο οτι ο ανθρωπος που τον κατασκευασε ( οπου αμφιβαλω εαν ο σχεδιαστης εχει καμμια απολυτως σχεσηη επαφη με τον κατασκευαστη ) δεν πρεπει να ειχε στο εργαστηριο του παλμογραφο ...Ακομα χειροτερα απο οτι δειχενι ακομα και αν ειχε παλμογραφο προφανως δεν θα ηξερε πως να τον χρησιμοποιησει .
3) θεωρω επισης δεδομενο οτι εκει οπου κατασκευαστηκε ειναι πρακτικα απιθανο να μην ειδαν η να μην πηραν χαμπαρι τι κατασκευασαν ....Η Αλλαζονεια του συγκεκριμενου κατασκευστη εκεινη την εποχη ειναι γνωστη αλλα σε αυτο το μηχανημα ξεπερασε τον εαυτο του κατα πολυ .
Τελος αυτο το μηχανημα εχει κατασκευαστει με μονο σκοπο να εχει διαφορετικο μεγεθος απο τα συνηθη της εποχης και αρα να ειναι πραγματι μοναδικο αλλα δεν παιζει με την καμμια .
Πιο τεχνικα ενω κυκλωματικα εχει κινηθει γενικα εκει που ηταν ολοι οι ενισχυτες εκεινης της εποχης και εκτος απο λιγο σοβαρη τροφοδοσια δεν εχει σχεδον τιποτα αλλο να δωσει ( τα Ιαπωνικα της ιδιας εποχης ηταν 300 χρονια μπροστα απο καθε σκοπια ) το βασικο του προβλημα ειναι η πλεξουδα των καλωδιων
Ολα μαζι αχταρμας και εξηγω
Τροφοδοσια , αρνητικη, θετικη, γειωση σημα εισοδου, σημα εξοδου , βαση συλλεκτης και εμπομπος επι δυο τρανσιστορ εξοδου ανα καναλι και ολα τα παραπανω επι δυο φορες αφου δυο τα καναλια του ενισχυτη ...
Σε οτι αφορα την υπεπηδηση που θα δημιουργουσε αυτη η μιξη ων καλωδιων απο καναλι σε καναλι ειναι κατι το οποιο θα μπορουσα να προσπερασω ... αλλα η ταλαντωση ασταθεια και παραμορφωση που εισαγεται στο κυκλωμα ειδικα σε επαγωγικα φορτια στα καλωδια των βασεων των τρανσιστορ εξοδου οταν ειναι ανακατεμενες με ολα τα υπολοιπα καθιστουν αυτο το μηχανημα ..εξω απο την εννοια HI FI, ασταθες και φυσικα επικινδυνο .