Ενισχυτής μέχρι 4000 ευρα, CARY SPLI-80 SIGNATURE η?

Κώστα Π. αν μου επιτρέπεις τα Harbeth στα δικά μου τουλάχιστον ταπεινά ώτα είναι ιδανικά για rock μουσική. Δεν ωραιοποιούν, δεν εκθέτουν και σου δίδουν ένα άμεσο αποτέλεσμα χωρίς ανούσιες ευφωνικότητες ή διάφορες παραξενιές. Τα είχα αγοράσει 3000 + πριν κάτι χρόνια, τώρα ακούω ότιέπεσα στα 2.500 ευρα. Κατ`εμέ η τιμή τους είναι αναντίστοιχη με την ποιότητά τους, η οποία άνετα θα κυμαίνετο έως και τριπλάσια ποσά. Όντως αυτό που γράφεις για τρανζιστορ θα το πραγματοποιήσω μετά από 1-2 χρόνια αλλά με άλλα ηχεία, αν είχα δε τα φράγκα θα προτιμούσα ΑΤC ενεργά με κορυφαίες πηγές. Όμως "πενία" παθητικές λύσεις κατεργάζεται και δη από άπω ανατολή μεριά (No China) τύπου LUXMAN με PROAC RESPONSE ή (φθηνότερα) HARMAN CARDON 990 με ΑTC 40 κοκ.

Τάκη συνυπογράφω ό,τι αναφέρεις. Ερώτησις: Μήπως γνωρίζεις πόσο πάει το μαλλί για τον 30βατο LEBEN και ποιός είναι ο αντιπρόσωπός τους;
 
Για τα Harbeth, συμφωνώ ότι είναι πολύ καλά ΚΑΙ στις ροκιές. Εξάλλου, μη ξεχνάμε ότι ανήκουν στη μεγάλη γενιά των BBC monitors... ;)
 
Είναι δυνατόν ένα ηχείο να αποδίδει εξαιρετικά με τζάζ κλασσική ή φυσικά όργανα και να μην είναι καλό για ροκ, μεταλ ή οτιδήποτε άλλο; Με ποιά λογική;


Γενικά είναι δυνατό και μάλιστα συμβαίνει συχνά.
Τώρα όσον αφορά τα συγκεκριμένα γιατί δεν στέλνεις ένα email στον κατασκευαστή που το δήλωσε ο ίδιος ευθαρσώς σε κάποια συνέντευξη του που έχω κάπου σε κάποιο περιοδικό, λογικά δεν θα μασήσει να το ξαναπεί και να σου εξηγήσει, ο άνθρωπος ήταν αφοπλιστικά ειλικρινής.
Τώρα αν εσένα σου ¨μιλάνε" και σε άλα είδη γιατί όχι;..
 
Last edited:
Γενικά είναι δυνατό και μάλιστα συμβαίνει συχνά.
Τώρα όσον αφορά τα συγκεκριμένα γιατί δεν στέλνεις ένα email στον κατασκευαστή που το δήλωσε ο ίδιος ευθαρσώς σε κάποια συνέντευξη του που έχω κάπου σε κάποιο περιοδικό, λογικά δεν θα μασήσει να το ξαναπεί και να σου εξηγήσει, ο άνθρωπος ήταν αφοπλιστικά ειλικρινής.
Τώρα αν εσένα σου ¨μιλάνε" και σε άλα είδη γιατί όχι;..

Αυτό που γράφεις δεν ισχύει. Μπορεί κάτι να κατάλαβες λάθος στη συνέντευξη που επικαλείσαι. Το ηχείο είναι BBC m o n i t o r, όχι αστεία!

Σου παραθέτω την απάντηση του Alan Shaw στο Harbeth forum...
 
Last edited by a moderator:
Πολύ ωραίο μηχάμημα..
Είναι πράγματι κορυφαίο χειροποίητο μηχάνημα, αλλά για την ευαισθησία του SHL-5 (86dB) και τα μουσικά γούστα (γκάζια) του ενδιαφερόμενου φίλου, θα διατηρούσα μια κάποια επιφύλαξη...:chinscratch:

Ίσως κάτι σε τρανζίστορ να τον ικανοποιούσε καλύτερα...:hmmmm:
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Ενισχυτής μέχρι 4000 ευρα, CARY SPLI-80 SIGNATURE η?

Είναι δυνατόν ένα ηχείο να αποδίδει εξαιρετικά με τζάζ κλασσική ή φυσικά όργανα και να μην είναι καλό για ροκ, μεταλ ή οτιδήποτε άλλο; Με ποιά λογική; Μήπως αυτήν που λέει ότι οι συγκεκριμένες ηχογραφήσεις (ηλεκτρικά όργανα στην πλειονότητά τους) επωφελούνται από ένα ηχείο που χρωματίζει ή που έχει εμφατικά χαμηλά ή τονισμένα πρίμα; Αν κάτι είναι καλό, είναι, και το SHL5 είναι σε όλα του. Θεωρώ πως είναι εντελώς λάθος η σκέψη για αλλαγή του ηχείου, θα συνιστούσα (το ζητούμενο είναι ολοκληρωμένος λυχνίας) κάποιον που να επιδέχεται αλλαγή τύπου λυχνιών χωρίς πολλά πολλά όπως κάποιον από τους Mystere ή Prima Luna ώστε να φέρεις το αποτέλεσμα στα γούστα σου. Επίσης ο Luxman και ο Leben (ο 600) που αναφέρθηκαν πιό πάνω είναι εξαιρετικές επιλογές (δες λίγο και στο user group της Harbeth αν δεν το έχεις κάνει ακόμη, νομίζω είναι ιδιαίτερα κατατοπιστικό.

Σαφέστατα και είναι δυνατό να συμβαίνει πολύ συχνά όπως και το αντίθετο.
 
Last edited by a moderator:
Re: Απάντηση: Re: Ενισχυτής μέχρι 4000 ευρα, CARY SPLI-80 SIGNATURE η?

Σαφέστατα και είναι δυνατό να συμβαίνει πολύ συχνά όπως και το αντίθετο.

Σίγουρα συμβαίνει, αλλά όχι με το Harbeth SHL-5...:proud:

(Bέβαια αυτό δε σημαίνει ότι δεν υπάρχουν καλύτερα και συνήθως ακριβότερα ηχεία από το SHL-5!)
 
Last edited by a moderator:
αλλά για την ευαισθησία του SHL-5 (86dB)

Πάντως τα δικά μου αναγράφουν ως ευαισθησία τα 89db!
:nounder:
Harbeth's Super HL5
Transducer system 3-way reflex 200mm RADIAL™ bass/mid, 25mm tweeter, and 20mm SuperTweeter.
Freq. response 40Hz - 24kHz +/-3dB, free space, 1m with grille on, smooth off-axis response.
Impedance 6 ohms easy to drive.
Sensitivity 86db/1W/1m
Amp. suggestion Works with a wide range of amplifiers, ideally from 25W/channel.
Power handling 150W programme
Connector Four 4mm gold-plated binding posts for wires or plugs (biwireable)
Dimensions (hxwxd) 638 x 322 x 300mm
Finish Cherry, eucalyptus, rosewood.
Space needs Overall response optimised for use away from walls.
Stands To bring ears level with tweeters: typically 16-20 inches.
Weight 17.2kg each, unpacked
Packing Single speaker per protective carton
 
Γενικά είναι δυνατό και μάλιστα συμβαίνει συχνά...
...στον κατασκευαστή που το δήλωσε ο ίδιος ευθαρσώς σε κάποια συνέντευξη του που έχω κάπου σε κάποιο περιοδικό, λογικά δεν θα μασήσει να το ξαναπεί και να σου εξηγήσει, ο άνθρωπος ήταν αφοπλιστικά ειλικρινής...

Παρακολουθώ το Harbeth User Group πολύ καιρό είμαι και μέλος του. Νομίζω ότι ουδέποτε έχει γραφεί κάτι τέτοιο και μάλιστα από τον A. Show. Ίσως να εννοούσε κάτι σαν αυτό που παραθέτω από συνέντευξή του στο UHF τεύχος 84 (καναδέζικο σοβαρό περιοδικό του χώρου):

Shaw: Those concepts do have some advantages, but the disadvantage is that at low frequencies, say 50 Hz to 100 Hz, the box will literally breathe with the music. You can feel this by touch. Now on classical music this can add a “bloom” or a “warmth” to the sound, because although the box sides are moving only microscopically, their output may be 50 times greater than that of the bass driver itself. But on rock’n’roll it sounds a little soft.
UHF: On rock you want dry punch.

Shaw: You want dry punch, yes. But since none of our customers are in the rock’n’roll dry punch market, it’s not a problem for us. We have what the Japanese call “emotional fidelity".

Αν εννοείς κάτι τέτοιο, ναι, το λέει συνέχεια, τα ηχεία είναι broadcast monitors, όχι studio monitors, δεν κάνουν για head-banging ούτε για να κάνεις πάρτι σε αίθουσα συνεστιάσεων. Αλλά ρε παιδιά, γι´αυτό τα έχουμε σπίτι μας; Τα πάντα είναι ένας συμβιβασμός. Γι´ αυτό υπάρχουν άπειρες διαφορετικές κατασκευές. Ο καθένας κρίνει ψάχνοντας ενδελεχώς. Αν υπήρχε μόνο ένα ηχείο, ένα αυτοκίνητο, ένα δίκυκλο, ένα απ´οτιδήποτε, ο κόσμος θα ήταν αρωστημένα μονότονος και γκρίζος. Εγώ έκρινα μετά από 35 χρόνια στο σπόρ και πολλές περιπλανήσεις οτι είναι το καλύτερο, χωρίς να μπεί υποθήκη στο σπίτι.
Συγγνώμη neoptolemos για το μακροσκελές, έχουμε ξεφύγει λίγο από το θέμα σου αλλά η ανταλλαγή απόψεων νομίζω ωφελεί.
 
Last edited:
Αυτό που γράφεις δεν ισχύει. Μπορεί κάτι να κατάλαβες λάθος στη συνέντευξη που επικαλείσαι. Το ηχείο είναι BBC m o n i t o r, όχι αστεία!

Σου παραθέτω την απάντηση του Alan Shaw στο Harbeth forum...

Αμα το βρώ θα στο σκανάρω, ειδάλιώς δεν έχει νόημα να επιμείνω.
 
Παρακολουθώ το Harbeth User Group πολύ καιρό είμαι και μέλος του. Νομίζω ότι ουδέποτε έχει γραφεί κάτι τέτοιο και μάλιστα από τον A. Show. Ίσως να εννοούσε κάτι σαν αυτό που παραθέτω από συνέντευξή του στο UHF τεύχος 84 (καναδέζικο σοβαρό περιοδικό του χώρου):

Shaw: Those concepts do have some advantages, but the disadvantage is that at low frequencies, say 50 Hz to 100 Hz, the box will literally breathe with the music. You can feel this by touch. Now on classical music this can add a “bloom” or a “warmth” to the sound, because although the box sides are moving only microscopically, their output may be 50 times greater than that of the bass driver itself. But on rock’n’roll it sounds a little soft.
UHF: On rock you want dry punch.

Shaw: You want dry punch, yes. But since none of our customers are in the rock’n’roll dry punch market, it’s not a problem for us. We have what the Japanese call “emotional fidelity".

Αν εννοείς κάτι τέτοιο, ναι, το λέει συνέχεια, τα ηχεία είναι broadcast monitors, όχι studio monitors, δεν κάνουν για head-banging ούτε για να κάνεις πάρτι σε αίθουσα συνεστιάσεων. Αλλά ρε παιδιά, γι´αυτό τα έχουμε σπίτι μας; Τα πάντα είναι ένας συμβιβασμός. Γι´ αυτό υπάρχουν άπειρες διαφορετικές κατασκευές. Ο καθένας κρίνει ψάχνοντας ενδελεχώς. Αν υπήρχε μόνο ένα ηχείο, ένα αυτοκίνητο, ένα δίκυκλο, ένα απ´οτιδήποτε, ο κόσμος θα ήταν αρωστημένα μονότονος και γκρίζος. Εγώ έκρινα μετά από 35 χρόνια στο σπόρ και πολλές περιπλανήσεις οτι είναι το καλύτερο, χωρίς να μπεί υποθήκη στο σπίτι.
Συγγνώμη neoptolemos για το μακροσκελές, έχουμε ξεφύγει λίγο από το θέμα σου αλλά η ανταλλαγή απόψεων νομίζω ωφελεί.

Αμα το βρώ θα στο σκανάρω, ειδάλιώς δεν έχει νόημα να επιμείνω.

Ενα ενισχυτή ζήτησε ο άνθρωπος βρε σείς!...Μην τον κάνετε
να ψάχνει και για ηχεία!
 
Ουδέν πρόβλημα παίδες.

Ας ξεφύγει λιγάκι το θέμα.
Άλλωστε στις ολοκληρωμένες λάμπες 4 με 4500 χιλιάρικα είναι μάλλον μετρημένα κουκιά οι λύσεις.
Όσον αφορά την ευαισθησία των ηχείων, με μεγάλη έκπληξη διάβασα τα (ορθά όπως διεπίστωσα και ο ίδιος) 86 db καθόσον οι ίδιες οι οδηγίες και η μπροσούρα από τον κατασκευαστή ανέγραφε, προ τριετίας τουλάχιστον 89 db! Μάλλον θα πρόκειται περί τυπογραφικού λάθους.
Από την άλλη, ίσως επειδή έπιαναν με τον Τσακιρίδη ικανοποιητικώτατες στάθμες, χωρίς να βαρυγκομά ο ενισχυτής παρά ίσως στο τέλος του volume (ελάχιστα) ίσως επειδή ποτέ δεν ξεσηκώνω γειτονιές με οργιώδη Parties ποτέ δεν έδωσα σημασία. Κατά την ταπεινή μου, και άπειρη αν θέλετε, άποψη είναι ευκολοοδήγητα.
Όσον αφορά το rock επαναλαμβάνω ότι κατά την κρίση μου είναι ΑΚΡΙΒΗ. Φυσικά και δεν ματώνουν τα ώτα μου, αλλά light soft, με λίγα λιπαρά ή διαίτης, στον δικό μου τουλάχιστον συνδυασμό και με τις δικές μου προτιμήσεις δεν παρατηρώ.
Από την άλλη διάβασα όντως για τον Leben 600 μάλλον διθυράμβους, αλλά από ελληνικό σάιτ επίσης αναγράφεται ότι δεν πολυγουστάρει τα πολύ δυναμικά ακούσματα.
Ξέρετε πάντα το αιώνιον πρόβλημα: μηχανάκια για μουσική ή μουσική για μηχανάκια.
Εγώ πάντως μόνον μπακλαβά αποπειράθηκα να φτιάξω στην ζωή μου ενώ όταν πιάνω κανέναν πυκνωτή, είμαι εγγύς Πυροσβεστικής...
άσε που ως πλατωνιστής εκτιμώ τις τέχνες περισσότερο από τα´τεχνολογικά μέσα εκφράσεώς τους.
 
Σωστά μία κουβέντα είπα και κοντεύει να αλλάξει τίτλο το thread...
...και η Ωραία Ελένη ένα πονηρό βλέμμα (γεμάτο υποσχέσεις) έριξε στο Πάρη, αλλά είδες που κατέληξε αυτό! αχαχαχαχαχα-bye-